Skocz do zawartości
thandor

Zawody Sezonowe

Rekomendowane odpowiedzi

Poradził sobie ktoś z tym eventem? Próbowałem jechać Nissanem GT-R Spez troche podpicowanego, ale dupa :/ 8 miejsce to max co mogę wyciągnąć :/ i Skylanem z 91 i jeszcze większa tragedia. Czym najlepiej zrobić ten wyścig?

// Patricko

Temat ten będzie służyć do rozmowy o wszelkich Sezonowych Zawodach. Wszelkie pytania, problemy, porady, itd. proszę zgłaszać tylko i wyłącznie w tym temacie.

Wszystko inne będę niezwłocznie usuwać.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba jeden z prostszych eventów tych zawodów. Nissanem GT-R powinieneś dać radę, trzeba też mieć jakieś umiejętności :), nie tylko samochód. Ja zdobyłem pierwsze miejsce. Tak po za tym mogłeś nie tworzyć tematu tylko dobrać odpowiedni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy prostszy to nie wiem :) mnie on sprawia trudność :) reszte mam na złoto oprócz tego.

P.S. A założyłem nowy temat bo nie ma żadnego o zawodach sezonowych, a przynajmniej nie zauważyłem, żeby taki był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy prostszy to nie wiem :) mnie on sprawia trudność :) reszte mam na złoto oprócz tego.

P.S. A założyłem nowy temat bo nie ma żadnego o zawodach sezonowych, a przynajmniej nie zauważyłem, żeby taki był.

Prosty jest i to strasznie! :teehee: To ja Nissanem GT-R SpecV '09 zrobiłem za pierwszym razem. Tam chyba możesz mu jedną część tylko dokupić do mocy i zredukować masę szyb o ile się nie mylę. Pamiętaj o oponach żeby były najlepsze jakie mogą być. Nie trzeba mieć jakiegoś wiekszego skilla, aby ukończyć ten wyścig na złoto. :happy:

Edytowane przez Mihau

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to w pierwszym temacie, napiszę i tutaj.

Temat ten będzie służyć do rozmowy o wszelkich Sezonowych Zawodach. Wszelkie pytania, problemy, porady, itd. proszę zgłaszać tylko i wyłącznie w tym temacie.

Wszystko inne będę niezwłocznie usuwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz obniżyć go na zawieszeniu, ja zawszę daję po -5 z przodu i z tyłu.

Również możesz skrócić trochę skrzynie biegów. Nie pamiętam ile osiągał na tej prostej, ale tam bardziej liczy się przyśpieszenie niż prędkość.

Ja to zrobiłem Nissanem GTR (Tokyo Concept) 01' (chyba tak to było). Na początku miałem problemy, ale potem już szło bardzo dobrze.

Kwestia czystej i szybkiej jazdy i nie popełniania błędów.

Ja tego Forda GT co jedzie pierwszy wziąłem zaraz przed tym długim zakrętem pod górę (dokładnie na tej sekwencji wąskich zakrętów, zaraz przed tym długim zakrętem w prawo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze sporo zapasu miałeś Patrico, popróbuje, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mihau, a jakiego setupa dales do tego GT R SpecV?

W sumie to tylko go obniżyłem. A jeżeli chodzi o sam wyscig to TCS na 0 musi być, ABS to już zależy od Ciebie - ja miałem na 10. Inne asysty wyłączone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem opony i zmenilem ustawienia skrzyni :) co prawda go dusiło na prostej i zamiast iść 270 to szedl tylko 235 ale za to przyspieszenie lepsze :) w rezultacie 3 miejsce i zamiast 40sek straty do Forda GT to tylko 20 ;) jutro proboje dalej :) Dzieki wszytkim za rady.

P.S. patrico tego GT-Ra z tokio show masz za golda licencje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obniż prędkość ale nie tak bardzo. Traciłeś na prostej i w taki sposób tego nie wygrasz, ford jest dość szybki tam. Wyścig jest generalnie znacznie trudniejszy imo niż pozostałe i bez skilla samym autem się tam nie wygra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z sezonowych na razie udało mi się zrobić dwa drugie miejsca w wyscigu Honda CR-Z i Fiatem 500 a co najgorsze to mimo drugich miejsc miałem po 15 sekund straty do prowadzącego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do eventu z Fiatem to musisz mu kupić zwykły filterek, reszte bajerow jak konfigurowalana skrzynia itp. do tego lotke i dawaj :) Skrzynie skróc na maxa do 140km/h, obniż go troche, chwila skupienia nad czystymi przejazdami bez błedów i wyprzedzasz Audi A2 na zakrecie w prawo przed dluga prostą na ostatnim okrążeniu :)

Honde w sumie tak samo :) skrzynie ustaw sobie na 180, obniż, do tego moze być lotka jakaś, i dawaj czysty przejazd i 1 miejsce spokojnie masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem opony i zmenilem ustawienia skrzyni :) co prawda go dusiło na prostej i zamiast iść 270 to szedl tylko 235 ale za to przyspieszenie lepsze :) w rezultacie 3 miejsce i zamiast 40sek straty do Forda GT to tylko 20 ;) jutro proboje dalej :) Dzieki wszytkim za rady.

P.S. patrico tego GT-Ra z tokio show masz za golda licencje?

Możliwe, już nie pamiętam skąd go mam, ale na pewno go dostałem za coś :)

Wszystkie licencje mam na złoto, także bardzo możliwe, że za którąś mi wpadł.

Ale tutaj samochód nie ma takiego znaczenia. Musisz po prostu dobrze zrobić swoją furę i jechać idealnie.

Co do skrzyni, to za bardzo skróciłeś. Musisz zrobić tak, żeby się nie dławił na prostej.

Ja zmniejszyłem skrzynie o 10km/h - 20km/h tylko.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcześniej miałem ją ustawioną na 280 teraz dałem 240, no to sproboje pojechac na 260 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak ustawiacie przeniesienie mocy na kola? 4x4 czy bardziej na tyl? jak narazie moj rekord to 3 miejsce ale bedziemy walczyc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarnąłem obecnych a już dodali nowe zawody. Oj będzie co robić w święta :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatne z nowych (nascar na nurburgring z glowy) 22 sekundy przewagi ;p pierwsze okrazenie 6:37.599, po minucie i 40 sekundach nastepnego okrazenia juz pierwszy

Ustawienia:

Docisk na przod i tylmax

Zawieszenie obnizone do -5 z przodu i tylu

Skrocona skrzynia do 360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatne z nowych (nascar na nurburgring z glowy) 22 sekundy przewagi ;p pierwsze okrazenie 6:37.599, po minucie i 40 sekundach nastepnego okrazenia juz pierwszy

Ustawienia:

Docisk na przod i tylmax

Zawieszenie obnizone do -5 z przodu i tylu

Skrocona skrzynia do 360

dużo kasy ogólnie wpada za te nowe zawodu?

Sprawdził bym sam ale moje Wacki z b-spec jadą 4h tsukube -_-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy również w Waszym odczuciu jest duży rozstrzał między poziomem trudności poszczególnych event-ów sezonowych, czy to tylko ja mam problem? Nie pamiętam już dokładnie, ale np. ten najnowszy wyścig z Mini. Dobrze go przygotowałem i przy odrobinie nagiętej optymalnej linii jazdy i dwóch małych błędach, 2-gie miejsce przy pierwszym podejściu do imprezy. I w tym przypadku wiem, że przy kolejnej próbie wpadnie złoto... Z drugiej strony wyścig chyba Mazdy RX-7... Samochód też niby zrobiony na max. uwzględniając regulamin, a wyścig kończę chyba 6-ty i to z jakąś kosmiczną stratą do faworyta.. Aż mi się drugi raz do tematu podchodzić nie chce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy również w Waszym odczuciu jest duży rozstrzał między poziomem trudności poszczególnych event-ów sezonowych, czy to tylko ja mam problem? Nie pamiętam już dokładnie, ale np. ten najnowszy wyścig z Mini. Dobrze go przygotowałem i przy odrobinie nagiętej optymalnej linii jazdy i dwóch małych błędach, 2-gie miejsce przy pierwszym podejściu do imprezy. I w tym przypadku wiem, że przy kolejnej próbie wpadnie złoto... Z drugiej strony wyścig chyba Mazdy RX-7... Samochód też niby zrobiony na max. uwzględniając regulamin, a wyścig kończę chyba 6-ty i to z jakąś kosmiczną stratą do faworyta.. Aż mi się drugi raz do tematu podchodzić nie chce...

nie ma jakiejś wielkiej tragedii, trzeba się przygotować i dobrze auto ustawić :)

Na razie przejechałem trzy wyścigi: mini, mustang i nascar - wszystkie na złoto i z kilku sekundową przewagą.

Zawody nie są łatwe, ale kasa którą za nie dostajemy też nie jest mała...

Edytowane przez rydz87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta kasa to bym nie przesadzal. Odjac upgrade auta to w tym czasie jedynie moze 2 ostatnie eventy sa sensowne jesli o kase chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta kasa to bym nie przesadzal. Odjac upgrade auta to w tym czasie jedynie moze 2 ostatnie eventy sa sensowne jesli o kase chodzi.

na upgrade auta potrzebny do tych eventów wydaję maksymalnie 100 tyś cr, także nie ma tragedii....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×