cwir 12843 Napisano 25 Styczeń 2011 Nie wiem czy jest jakaś super metoda w zawodach AMG, tam trzeba najzwyczajniej zap..... na max. Ja wyłączyłem wszystko co się dało, zostawiłem tylko ABS-1 i zmieniłem balans hebli chyba 7P/5T lub 8P/5T (można bardziej opóźniać hamowanie). Gram na kierownicy z ustawieniami symulacja bez wspomagania i jeździłem, aż do skutku. Obejrzyj przykładowy przejazd, zapamiętaj lub zanotuj czasy jakie są uzyskiwane w poszczególnych punktach (jakieś charakterystyczne, ja np. patrzyłem na czas przy reklamie z R8 na tej długiej prostej i w dwóch miejscach wcześniej) i porównaj je z własnym przejazdem. Będziesz wiedział, na którym odcinku trzeba poprawić czas. Zwróć również uwagę na jakim biegu trzeba pokonywać poszczególne zakręty. Dużo można zyskać (lub stracić) na "pętli" przed wyjściem na długą prostą i na jej końcu przy hamowaniu, ale ogólnie cały 4 sektor trzeba cisnąć. Dokładnie taki sam mam setup. Jedyne co to mam linię pomocniczą włączoną ale nie po to żeby po niej jechać tylko żeby pamiętać kiedy jaki zakręt jest i mieć punkty odniesienia bo cholernie długi ten Nurburgring i wszystko spamiętać przejebane :). O sugerowanych miejscach hamowania zapomnij. Jest kilka które musisz wdepnąć wtedy co pokazuje ale generalnie śmiało możesz hamować później, balans hamulców na przód pomaga w tym. No i jak kolega wyżej napisał, trzeba na pełnej piź... cały czas cisnąć, na granicy przyczepności i nierzadko dwoma kołami po trawie.. Dla mnie szkoła AMG to też jeden z najprzyjemniejszych elementów gry. Jedziesz pierwszy czy drugi raz, wydaje Ci się że ciśniesz co niemiara, a tu 10 sekund do złota. Myślisz sobie "noż qrwa nierealne", a pół godziny (czasem godzinę lub dwie :P) później robisz to złoto. Satysfakcja niesamowita :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 25 Styczeń 2011 No ok zrobie jak mówiłeś ale wiesz ja gram na yoju i wszystko na złoto porobione :D tyylko z tym mam problem :). Jeszcze jakieś może masz porady co do Wyścigów AMG ?:) No nie mów, że Vettela zrobiłeś na złoto bez kiery? AMG to drugie (po Vettelu) co do stopnia trudności zawody, przynajmniej dla mnie, reszta to pikuś. Ja mam jeszcze do ozłocenia Vettela, 9h i dwa 24h i będzie koniec kariery. Tak jak pisałem wcześniej przydaje się oglądanie przykładowych powtórek i porównywanie z nimi swoich czasów. Z ustawieniami nie da się dużo mieszać, szczególnie na suchym. Na mokro można zwiększyć ABS i dać trochę TCS, ale tutaj nie ma linii, więc trzeba eksperymentalnie szukać punktów hamowania. Wcześniej zapomniałem dodać, że skrzynia oczywiście manualna, szczególnie na mokrym torze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N3cRo 0 Napisano 25 Styczeń 2011 No nie mów, że Vettela zrobiłeś na złoto bez kiery? AMG to drugie (po Vettelu) co do stopnia trudności zawody, przynajmniej dla mnie, reszta to pikuś. Ja mam jeszcze do ozłocenia Vettela, 9h i dwa 24h i będzie koniec kariery. Tak jak pisałem wcześniej przydaje się oglądanie przykładowych powtórek i porównywanie z nimi swoich czasów. Z ustawieniami nie da się dużo mieszać, szczególnie na suchym. Na mokro można zwiększyć ABS i dać trochę TCS, ale tutaj nie ma linii, więc trzeba eksperymentalnie szukać punktów hamowania. Wcześniej zapomniałem dodać, że skrzynia oczywiście manualna, szczególnie na mokrym torze. No tak Vetel nie byl dla mnie trudny :D najgorsze dla mnie są AMG :P nie moge poradzić sobie obecnie jade wyścig 9 H :) więc jak skoncze sprobuje waszych porad co do AMG. A jak wam poszlo z Grand Tour i jakie ustawienia aut mieliście;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kpt.Bomba 45 Napisano 25 Styczeń 2011 No tak Vetel nie byl dla mnie trudny :D najgorsze dla mnie są AMG :P nie moge poradzić sobie obecnie jade wyścig 9 H :) więc jak skoncze sprobuje waszych porad co do AMG. A jak wam poszlo z Grand Tour i jakie ustawienia aut mieliście;p O człowieku. Założę się, żę masz "certyfikaty z holiłudu". Nie jechałem jeszcze vetela, też gram tylko na padzie i myślałem, że za ozłacanie licencji i np kartów ostatniego wyścigu nie ma co się brać. Dzięki Tobie widzę, że jest nadzieja :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shady 34 Napisano 25 Styczeń 2011 też gram tylko na padzie i myślałem, że za ozłacanie licencji i np kartów ostatniego wyścigu nie ma co się brać. Ze spokojem możesz się brać. W kartach gwałtownie nie skręcaj i złoto jest Twoje. Licencje też da się ogarnąć na padzie złoto. Tak wtrącę tylko, że ostatnie licencje (S) gdzie tylko są wyzwania z wyprzedzaniem są dużo łątwiejsze niż licencje na niższych stopniach. Ale za ch*lere nie mogę ogarnąć pierwszego wyścigu w Gran Tour. Dupa tej Alfy zawsze chce mi uciec. Szkoła AMG tez dość ciężka jak dla mnie, co prawda wszędzie mam minimum srebro, ale na niektórych odcinkach do złota sporo mi brakuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N3cRo 0 Napisano 26 Styczeń 2011 Ze spokojem możesz się brać. W kartach gwałtownie nie skręcaj i złoto jest Twoje. Licencje też da się ogarnąć na padzie złoto. Tak wtrącę tylko, że ostatnie licencje (S) gdzie tylko są wyzwania z wyprzedzaniem są dużo łątwiejsze niż licencje na niższych stopniach. Ale za ch*lere nie mogę ogarnąć pierwszego wyścigu w Gran Tour. Dupa tej Alfy zawsze chce mi uciec. Szkoła AMG tez dość ciężka jak dla mnie, co prawda wszędzie mam minimum srebro, ale na niektórych odcinkach do złota sporo mi brakuje. Ja Sie ostro wczoraj wziołem za szkole AMG i jestem w połowie :] . Juz wczoraj tak wyczułem auto ze na mecie malem ponad 1 sekunde przewagi nad złotem trza bylo mieć 2:30:000 ja mialem 2:28:764 wszystko sie da zrobić i najlepsze jest to ze jak uzyskalem taki czas nie zmienialem nic w aucie zadnych ustawień.Wyścig na tym krętym i długim torze z samochodami jest tez bardzo prosty duzo łatwiej wygrać złoto na całej trasie niz na poszczególnych odcinkach. A co do kartów pisałem ze da sie wszystko wygrać :) mi to poszło bardzo łatwo na niektorych trasach na pelnym gazie (nawet na zakrętach) a na innych wiadomo trzeba trochu zwolnić :) i da sie wygrać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 28 Styczeń 2011 Kto ma 3x złoto u Vettela ? Napiszcie na czym gracie i z jakimi wspomagaczami. Nie chodzi o to, że nie chce mi się testować samemu, ale nie chcę zajeździć kierownicy ani obecnej, ani nowej, którą mam nadzieję, iż przetestuję już dziś. Mimo, że FF ustawiam w MOMO na 1 to i tak jest full szarpaniny, brąz mam, ale już nawet srebro wydaje się mocno odległe. Przegięcie z tymi czasami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaPaY 4 Napisano 28 Styczeń 2011 Kto ma 3x złoto u Vettela ? Napiszcie na czym gracie i z jakimi wspomagaczami. Nie chodzi o to, że nie chce mi się testować samemu, ale nie chcę zajeździć kierownicy ani obecnej, ani nowej, którą mam nadzieję, iż przetestuję już dziś. Mimo, że FF ustawiam w MOMO na 1 to i tak jest full szarpaniny, brąz mam, ale już nawet srebro wydaje się mocno odległe. Przegięcie z tymi czasami. Włączenie wychodzenia z poślizgów, hamulce 5P, 5T czyli standard, ABS 3, TSC - 0 :) ja na takich ustawieniach zrobiłem złoto :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 28 Styczeń 2011 Włączenie wychodzenia z poślizgów, hamulce 5P, 5T czyli standard, ABS 3, TSC - 0 :) ja na takich ustawieniach zrobiłem złoto :) Dzięki. Kiera czy pad ? Jeśli kierownica to jaka ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaPaY 4 Napisano 28 Styczeń 2011 Dzięki. Kiera czy pad ? Jeśli kierownica to jaka ? Kiera Driving Force GT :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 28 Styczeń 2011 Kiera Driving Force GT :) Tak myślałem . Jednak 900 stopni obrotu daje u Vettela radę. G27 już do mnie jedzie, więc ........ Dzięki za pomoc, plus dla Ciebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 28 Styczeń 2011 (edytowane) Ja na Nurburgringu Vettelem kręcę kółka po 1;10.000 czasami zniżę się do 1;08,500, ale i tak czas ogólny to maksymalnie 2;18.xxx podczas gdy na brąz trzeba zejść do 2;14,500... Dla mnie jest to niemożliwe... Edytowane 28 Styczeń 2011 przez JackXP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 28 Styczeń 2011 tym bolidem trzeba się nauczyć jeździć... Ostatnio jeżdżę z włączonym wychodzeniem z poślizgu i hamuję w ostatniej fazie zakrętu i szybko skręcam kierownicę. Można powiedzieć że hamuję na skręconych kołach... Taką techniką jazdy, wykręciłem czas 2'08.668 na Nurburgringu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Milanos 2 Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) A możecie podać porady do wyścigów Mercami ?:] bo wszystko na złoto mam nie moge merców przejechać niewiem co jest ale na 1 poziomie na ostatnim odcinku tym co na złoto trza mieć 2:30:000 brakuje mi kurde po poł sek. moj rekord to 2:30:375 i nie moge sobie z nim poradzić jeśli możecie podajcie porady co do merców. :) dziękuje i pozdrawiam graczy No ok zrobie jak mówiłeś ale wiesz ja gram na yoju i wszystko na złoto porobione :D tyylko z tym mam problem :). Jeszcze jakieś może masz porady co do Wyścigów AMG ?:) No nie mów, że Vettela zrobiłeś na złoto bez kiery? AMG to drugie (po Vettelu) co do stopnia trudności zawody, przynajmniej dla mnie, reszta to pikuś. Ja mam jeszcze do ozłocenia Vettela, 9h i dwa 24h i będzie koniec kariery. Tak jak pisałem wcześniej przydaje się oglądanie przykładowych powtórek i porównywanie z nimi swoich czasów. Z ustawieniami nie da się dużo mieszać, szczególnie na suchym. Na mokro można zwiększyć ABS i dać trochę TCS, ale tutaj nie ma linii, więc trzeba eksperymentalnie szukać punktów hamowania. Wcześniej zapomniałem dodać, że skrzynia oczywiście manualna, szczególnie na mokrym torze. No tak Vetel nie byl dla mnie trudny :D najgorsze dla mnie są AMG :P nie moge poradzić sobie obecnie jade wyścig 9 H :) więc jak skoncze sprobuje waszych porad co do AMG. A jak wam poszlo z Grand Tour i jakie ustawienia aut mieliście;p No faktycznie N3cRo http://oi55.tinypic.com/6pnb49.jpg Ty nawet polowe specjałów nie masz ukończonych. Skończ już tak ściemniać! Edytowane 30 Styczeń 2011 przez Milanos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marqus_Pirx 371 Napisano 30 Styczeń 2011 No faktycznie N3cRo http://oi55.tinypic.com/6pnb49.jpg Ty nawet polowe specjałów nie masz ukończonych. Skończ już tak ściemniać! Buuuu...obciachowo trochę to wygląda! "Samochwała w kącie stała..." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszopo 0 Napisano 31 Styczeń 2011 Da ktoś jakąś porade do tej alficy bo ona mnie już w ch*j irytuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 1 Luty 2011 Da ktoś jakąś porade do tej alficy bo ona mnie już w ch*j irytuje Eiger ? Napiszę Ci jak ja jechałem. Tylko ABS-1, reszta off, balans hebli 7/5, skrzynia manualna. Start na full, bez próby odzyskania przyczepności, przy hamowaniu przed pierwszą s-ką trzeba w ostatniej fazie odpuścić hebel i wbijając w prawy zakręt dalej hamować silnikiem na 2 biegu, wyjście z lekkim gazem, ciasne wejście w lewy bez gazu na 2 i na wyjściu z gazem (na granicy przyczepności), na prostej pomiędzy s-kami powinien być czas 0.21.0xx, wejście w drugą s-kę analogicznie do pierwszej (ważne aby między zakrętami s-ki wykorzystać ten kawałek "prostej" na przyśpieszenie), wyjście na mostek na full czas przy wjeździe na niego 0.33.xxx (powinien być poniżej 0.34.000), dojazd do prawego nawrotu na full bez opóźniania hamowania, wejście na 3 bez gazu i hebla z prędkością ok 105 km/h, hamowanie silnikiem do ok 90 km/h, redukcja na 2 i lekko przyśpieszamy na wyjściu musi być ponad 110 km/h, 3 ogień i wbijamy do tunelu (tu czas powinien być poniżej 0.55.000) wyjazd z tunelu, prosta i lecimy w prawo na 4 biegu, lekkie hamowanie trochę wcześniej niż pokazane jest na linii, w tym zakręcie prędkość powinna utrzymać się powyżej 139 km/h (bez redukcji do 3), znowu ogień lekki zakręt w lewo z gazem w podłodze i dojazd do łuku na wzniesieniu, hamowanie opóźnione z redukcją na 3, szerokie wejście i prawie w szczycie zakrętu redukcja 2, i kończymy zakręt przy lewej stronie z gazem na granicy poślizgu, jeszcze tylko lekki skręt w lewo, prosta i META. Porównaj czasy jakie uzyskujesz, będziesz wiedział, który odcinek trzeba poprawić, teoretycznie pomaga też włączenie wspomagania kierowania na słabe, ale to już zależy od tego czym grasz. U mnie na Momo faktycznie było trochę lepiej, natomiast na G27 nie czułem specjalnej różnicy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszopo 0 Napisano 1 Luty 2011 DONE dzięki , bez wspomagania i hamowania silnikiem , i w jak traciłem przyczepność to po prostu wbijałem wyższy bieg i redukowałem po chwili :D gram na padzie i nie mogłem zmienić hamulców ale ostrożnie klikałem na spust , dzięki za porade dotyczącą zakrętu po tunelu bo zawsze tam leciałem niczym Małysz :D Na szczęście wszystko się udało , nikt nie zginął , dziecko zdro... a nieważne , w każdym razie BIG dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xus 0 Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) grajac na padzie mozna zmieniac sile hamulcow trzeba tylko odpowiednio poustawiac pada gdzies juz pisalem o tym jak ja mam ustawionego udalo mi sie znalesc moze pomoze:D Ja mam tak: Lewy analog lewo prawo. Prawy biegi góra dół, lewo prawo patrzy na boki hamulec ręczny gaz widok do tylu . + opcje do zmiany ustawień wczesie jazdy. wsteczny, zmiana widoku(ogolnie kamery) klakson wycieraczki Edytowane 2 Luty 2011 przez Xus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro77 0 Napisano 4 Luty 2011 Jakie fury kupić do eventu rajdowego ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 4 Luty 2011 Jakie fury kupić do eventu rajdowego ? U Loeba wygrywasz C4 WRC, można nim pojechać dwa wyścigi z tego eventu, odpowiednio dobierając konfigurację samochodu mieścisz się w regulaminie drugiego i trzeciego. Do pierwszego dowolna rajdówka 4x4 spełniająca warunki regulaminowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro77 0 Napisano 4 Luty 2011 Z Loebem mam problem, kupiłem Imprezę... I na tym do lvl.20 zrobiłem bączka na ostatnim wyścigu (asfalt) i mam srebro. Samochód dostałem, ale mam pytanie czy jak przejdę na złoto to dostanę kolejny, Czy kolor pucharku ma znaczenie odnosnie otrzymywania samochodów, czy tylko kasa i exp ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emyl123 10 Napisano 4 Luty 2011 Każdy puchar to inny samochód. Za złoto dostaje się właśnie tego C4 WRC. A ten event rajdowy można zrobić nawet samochodami z napędem na przód. Najważniejsze to wyłączyć wszystkie wspomagacze, wtedy idzie jak burza:). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BrzozaLuk 876 Napisano 4 Luty 2011 W Leobie to chyba jezdzimy jego cytryna, mu chodzi o rajd Gran Turismo chyba? Ja tam za zloto dostalem delte integrale rally wiec warto wyzlocic :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziwnytypczlowieka 0 Napisano 6 Luty 2011 (edytowane) Czy jest jakaś recepta do Wyzwania rajdowego z Loebem bo tego ozłocić nie mogę . Pierwsze zaliczone na złoto w drugim mój najlepszy czas to 4:14 więc jest źle ... Edytowane 6 Luty 2011 przez dziwnytypczlowieka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach