Skocz do zawartości
Gawron

Wtcc Seria Endurance.

Rekomendowane odpowiedzi

to co pisałem na wyścigu akcja z jackiem

ze względu na to że nie zdażyło się to pierwszy raz postanowiłem zwrócić uwagę chłopakom któży dublują i przy tym bardzo się rozpychają jakby mieli jakiś przywilej z tego powodu

ten młyn z arcadiuszem to moja wina jak to widać na filmiku :sweat: SORKI ARO :wub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, nieźle....

Tak patrzę teraz na kary..... perek... wychodzi na to, że za kolizję z arcadiushem dostaniesz -12pkt????? :whistling::confused:

3.4 Spowodowanie wypadku w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (koła lub ośki) -12pkt. / poważne uszkodzenia (uszkodzenie osiek i silnika, kół i osiek i/lub silnika) – 15pkt .

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, nieźle....

Tak patrzę teraz na kary..... perek... wychodzi na to, że za kolizję z arcadiushem dostaniesz -15pkt????? :whistling::confused:

3.4 Spowodowanie wypadku w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (koła lub ośki) -12pkt. / poważne uszkodzenia (uszkodzenie osiek i silnika, kół i osiek i/lub silnika) – 12pkt .

eh mogłem sie nie przyznawać :whistling: :biggrin::biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam Cię, to jakiś zarzut? "Psie Sabo?"

Spokojnie, jak pokazał valhalem to tylko cytat z klasyka.

Chodzi mi o to, że jako współorganizator nie powinieneś namawiać do takich rzeczy, zwłaszcza po pierwszym wyścigu. Jak pokazują doświadczenia ze wspólnego ścigania się z ostatnich trzech miesięcy, tylko surowe kare i konsekwentne ich nakładanie może nauczyć/zagwarantować nam emocjonujące i bezpieczne wyścigi.

Można też było zadać sobie trochę trudu i pozmieniać bardziej regulamin który napisałem, dać mniejsze kary, nie wiem lekkie uszkodzenia, a nie teraz apelować o nie zgłaszanie protestów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się zauważyć duże zaostrzenie kar..... :tongue: Zobaczymy czy będzie to miało odzwierciedlenie na bezpieczniejszą jazdę w przyszłości :P

Ale swoja drogą trzeba pomyśleć o nowelizacji :)

Spokojnie, jak pokazał valhalem to tylko cytat z klasyka.

Teraz już wiem :D

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten młyn z arcadiuszem to moja wina jak to widać na filmiku :sweat: SORKI ARO :wub:

spoko wybaczam :thumbsup:

eh mogłem sie nie przyznawać :whistling: :biggrin::biggrin:

Myślę, że ze względu na przyznanie się perka do winy i udokumentowanie całej sytuacji, wnoszę o złagodzenie kary do... - 3 pkt. :laugh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eh mogłem sie nie przyznawać :whistling: :biggrin::biggrin:

Co się martwisz :P Ja mam gorzej- za incydent z Hardgibem :D

Około 25 okrążenia próba zdublowania Watsona zakończona uszkodzeniem pojazdu i pitstop (będę wnosił dwa protesty u utrudnienie dublowania skutkujące uszkodzeniem pojazdu, przeciwko watsonowi i jackowi)

3.3 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie poważne uszkodzenia zmuszające go do zjechania do boxu -12pkt

3.6 Blokowanie dublującego rywala -8pkt

Według taryfikatora dostanę -20 pkt ;]

Już widzę co można poprawić: Trzeba sprecyzować w pkt 3.3 co jest poważnym uszkodzeniem zmuszającym do zjechania do pita. Bo można mieć uszkodzoną oponę i zjechać do pita, a można mieć uszkodzony silnik i jechać dalej, jak to nie które osoby zrobiły wczoraj :teehee:

Hardgib, co miałeś uszkodzone po naszym kontakcie?

Oraz trzeba dodać karę za spowodowanie wypadku ( nie podczas 1 okrążenia ) w wyniku którego poszkodowany odniesie poważne czy lekkie uszkodzenia.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według taryfikatora dostanę -20 pkt ;]

Zobaczymy co na to wszystko sędzia Anna Maria Gawron :laugh: Może ze względu na niedostosowanie się do regulaminu - kary wyłączone (miały być małe), liczba okrążeń 49 (miało być 34) wyścig zostanie powtórzony. :woot: :yes: :teehee:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hardgib, co miałeś uszkodzone po naszym kontakcie?

Przedewszystkim psychikę :) pozatym lekkie uszkodzenie koła. Planowałem wnioskowac tylko o kare z pkt 3.6

Zauważyłem że Gawron podniósł niektóre kary, a Ty chcesz je bardziej liberalizować, pytanie co chcecie osiągnąć, czy bezpieczeństwo na torze by kierowcy nie ponosili zbyt dużego ryzyka i naprawde unikali kontaktu ze sobą, czy kombinowanie, może zaryzykuje, uszkodzę kogoś delikatnie, będę mniej ukarany itd. 

@edit : powtórka będzie na rękę Gawronowi, który zapewne będzie walczył o podium w evencie :). Dziś powtórka raczej nie przejdzie, ponieważ kilku zawodników startujących wczoraj jedzie dziś kwalifikacje do piątkowego finału na Nurbie.

Edytowane przez hardgib

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mato , lepiej powiedz jaki masz czas na twardych i miękkich gumach na tym torze :P

bez gumek się lepiej jeździ :sweat: :laugh:
powtórka będzie na rękę Gawronowi, który zapewne będzie walczył o podium w evencie :)
tak tylko żartowałem z tą powtórką wyścigu ;) Jako kibic Barcelony Madrytu wszak nie cierpię i nie chcę tam już więcej jeździć :laugh: czekam już na moje ulubione Lazurowe Wybrzeże. :happy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez gumek się lepiej jeździ :sweat: :laugh:

tak tylko żartowałem z tą powtórką wyścigu ;) Jako kibic Barcelony Madrytu wszak nie cierpię i nie chcę tam już więcej jeździć :laugh: czekam już na moje ulubione Lazurowe Wybrzeże. :happy:

Nie no wiadomo, że powtórki wyścigu nie powinno być :)

Jeśli chodzi o okrążenia to myślę, że trzeba sprecyzować, bo przy tej ilości okrążen sporo wyścigów będziemy jechać mniej niż 1h, dlatego wczoraj zmieniliśmy w ostatniej chwili z 34 na 49.

bez gumek się lepiej jeździ :sweat: :laugh:

Hahaha... tylko wymień olej, żebyś silnika nie zatarł:P

Sędzia Anna Maria Gawron proszony jest o pilny kontakt ze mną na gg :D --->> 7443898 :thumbsup:

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Watson, Gawron, nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale wczoraj nie dawało mi to spokoju, czy nie było takiej sytuacji, że po 1 okrążeniu na twardych nie którzy zjechali do pita mimo, ze nie mieli uszkodzeń? Jeśli tak się stało, to proponuję dodać jeden mały punkcik do regulaminu, który zakazuje zjechanie do pita nie wcześniej niż po przejechaniu 10 okrążeń (chodzi tutaj o samą zmianę opon z twardych na miękkie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Watson, Gawron, nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale wczoraj nie dawało mi to spokoju, czy nie było takiej sytuacji, że po 1 okrążeniu na twardych nie którzy zjechali do pita mimo, ze nie mieli uszkodzeń? Jeśli tak się stało, to proponuję dodać jeden mały punkcik do regulaminu, który zakazuje zjechanie do pita nie wcześniej niż po przejechaniu 10 okrążeń (chodzi tutaj o samą zmianę opon z twardych na miękkie).

Moim skromnym zdaniem- jeśli ktoś tak chcę i ma taką strategię to czemu mu tego zabronić? Na zmianę opon straci hmm... około 25 sekund. Przyjmijmy, że na okrążeniu można zrobić o 2-3 sek lepszy czas na miękkich niż na twardych więc na 10 okrążeniach może nadrobić 20-30 sek ( jeśli będzie zapierdzielał ) więc tyle ile stracił na pita. Do tego dochodzi jeszcze zużycie opon itp.

PS. No i potem trzeba sprawdzać czy rzeczywiście ktoś nie zjechał wcześniej niż 10 okrążeń? Strata czasu... A jak na 5 okrążeniu rozbił się i chce zjechać do pita?

Co gawron powiesz w tej sprawie?

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tutaj udokumentuje parę sytuacji, ale chyba nie wniosę żadnych skarg, odniosę się tylko wideo zamieszczonego przez perka. Nagrałem sobie tą samą sytuację i z mojej perspektywy czysto opóźniłem hamowanie, by znaleźć się przed Tobą i Cię wyprzedzić, ale powinieneś mieć na oku to, że miałeś po swojej prawej jeszcze w cholerę miejsca a postanowiłeś ścinać do zewnętrznej, gdzie ja już byłem. I teraz ta dziwna sytuacja z perkiem ale już przy wjeździe do pita. Nie wiem co to było, lag czy co, zamieszczę później stosowne wideo, nie wiem też, czy to było specjalnie, ale sytuacja naprawdę dziwna. Pędząc na prostej i dohamowując do tych dwóch maluteńkich zakręcików przez linią start-meta perek z wielkim impetem wbił mi się w tył uszkadzając 2 tylne koła, ja oczywiście już nie byłem w stanie nic zrobić i przywaliłem centralnie w bandę tuż przy wjeździe do pita, więc strata mała i pokrzyżowanie planów, bo miałem zjeżdżać troszkę później. Później na pierwszym zakręcie Zefir wbił mi się w tył a ja w bandę, w rezultacie3 uszkodzone koła i silnik, wiec musiałem się człapać przez całe okrążenie do pita. Skarg nie wnoszę, jednak chciałbym aby Ci panowie się do mojej wypowiedzi ustosunkowali, bo to tylko zabawa, jednak chciałbym znać przyczynę tegoż to rezultatu xDD

Watson, jak się rozbił to niech zjeżdża, jednak mi chodzi tylko o sytuacje, gdzie wymóg twardego ogumienia nie byłby nadużywany własnie tym sposobem, gdzie można więcej nadrobić zjeżdżając do pita niż śmigać na twardych. A nie powiem, miękka mieszanka na tym torze daje dużą przewagę. Ja tylko dałem taki wniosek, wystarczy mi jednak słowo honoru, że nie będzie takich sytuacji i nikt nie będzie starał się być cwańszy od innych. Wiem, że regulamin można inaczej zinterpretować, znaleźć luki ale nie w tym rzecz, to tylko zabawa i wystarczy, aby każdy z nas był szczery co do drugiej osoby.

Aha, na pierwszym okrążeniu nie wiem kto, ale ktoś wbił się w bandę, ja wbiłem się w niego, ponieważ delikwenta nie zauważyłem, gdy inne samochody go jakimś cudem omijały, a ktoś wbił się w mój tył. No trudno, takie sytuacje się zdarzają xD

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem- jeśli ktoś tak chcę i ma taką strategię to czemu mu tego zabronić? Na zmianę opon straci hmm... około 25 sekund. Przyjmijmy, że na okrążeniu można zrobić o 2-3 sek lepszy czas na miękkich niż na twardych więc na 10 okrążeniach może nadrobić 20-30 sek ( jeśli będzie zapierdzielał ) więc tyle ile stracił na pita. Do tego dochodzi jeszcze zużycie opon itp.

PS. No i potem trzeba sprawdzać czy rzeczywiście ktoś nie zjechał wcześniej niż 10 okrążeń? Strata czasu... A jak na 5 okrążeniu rozbił się i chce zjechać do pita?

Co gawron powiesz w tej sprawie?

Witam

Wyścig w miarę dobry, poza kilkoma incydentami które przeszkodziły mi w zajęciu lepszego miejsca na mecie. W sprawie którą poruszył Mardock to jestem podobnego zdania co Watson, jak ktoś chce zmienić opony na pierwszym kółku i stracić przez to czas to jego taktyka i sprawa. Czy wyjdzie na tym lepiej w ostatecznym rozrachunku nie wiadomo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem- jeśli ktoś tak chcę i ma taką strategię to czemu mu tego zabronić? Na zmianę opon straci hmm... około 25 sekund. Przyjmijmy, że na okrążeniu można zrobić o 2-3 sek lepszy czas na miękkich niż na twardych więc na 10 okrążeniach może nadrobić 20-30 sek ( jeśli będzie zapierdzielał ) więc tyle ile stracił na pita. Do tego dochodzi jeszcze zużycie opon itp.

Popieram wypowiedz Watsona w 100% ;) Jest i powinna zostać dowolna strategia graczy co do momentu zmiany opon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tutaj udokumentuje parę sytuacji, ale chyba nie wniosę żadnych skarg, odniosę się tylko wideo zamieszczonego przez perka. Nagrałem sobie tą samą sytuację i z mojej perspektywy czysto opóźniłem hamowanie, by znaleźć się przed Tobą i Cię wyprzedzić, ale powinieneś mieć na oku to, że miałeś po swojej prawej jeszcze w cholerę miejsca a postanowiłeś ścinać do zewnętrznej, gdzie ja już byłem. I teraz ta dziwna sytuacja z perkiem ale już przy wjeździe do pita. Nie wiem co to było, lag czy co, zamieszczę później stosowne wideo, nie wiem też, czy to było specjalnie, ale sytuacja naprawdę dziwna. Pędząc na prostej i dohamowując do tych dwóch maluteńkich zakręcików przez linią start-meta perek z wielkim impetem wbił mi się w tył uszkadzając 2 tylne koła, ja oczywiście już nie byłem w stanie nic zrobić i przywaliłem centralnie w bandę tuż przy wjeździe do pita, więc strata mała i pokrzyżowanie planów, bo miałem zjeżdżać troszkę później. Później na pierwszym zakręcie Zefir wbił mi się w tył a ja w bandę, w rezultacie3 uszkodzone koła i silnik, wiec musiałem się człapać przez całe okrążenie do pita. Skarg nie wnoszę, jednak chciałbym aby Ci panowie się do mojej wypowiedzi ustosunkowali, bo to tylko zabawa, jednak chciałbym znać przyczynę tegoż to rezultatu xDD

Watson, jak się rozbił to niech zjeżdża, jednak mi chodzi tylko o sytuacje, gdzie wymóg twardego ogumienia nie byłby nadużywany własnie tym sposobem, gdzie można więcej nadrobić zjeżdżając do pita niż śmigać na twardych. A nie powiem, miękka mieszanka na tym torze daje dużą przewagę. Ja tylko dałem taki wniosek, wystarczy mi jednak słowo honoru, że nie będzie takich sytuacji i nikt nie będzie starał się być cwańszy od innych. Wiem, że regulamin można inaczej zinterpretować, znaleźć luki ale nie w tym rzecz, to tylko zabawa i wystarczy, aby każdy z nas był szczery co do drugiej osoby.

Aha, na pierwszym okrążeniu nie wiem kto, ale ktoś wbił się w bandę, ja wbiłem się w niego, ponieważ delikwenta nie zauważyłem, gdy inne samochody go jakimś cudem omijały, a ktoś wbił się w mój tył. No trudno, takie sytuacje się zdarzają xD

popatrz dokładnie na film i jeszcze raz go obejrzyj to może w końcu zatrybisz że ja nie mam FORCE FEEDBACK na padzie i skręcam tak jak jest to optymalnie możliwe.a ty jadąc za mną nie ważne czy dublujesz czy nie powinieneś zachować ostrożność i tym bardziej jak widzisz że jechałem blisko lewej bandy TO PO JAKĄ CHOLERE SIE TAM WPYCHAŁEŚ!?? a po drugie jak jedziesz z nami to miej trochę szacunku dla nas a nie tylko wiecznie urwał ja pier. i tym podobne, nie ja jeden mam w domu rodzine i dzieci i takie słownictwo jak mi idzie po kinie domowym,to z całym szacunkiem ale takie zachowanie zalatuje totalną amatorką z twojej strony... pozdrawiam miłego popołudnia życzę

Edytowane przez perek2009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego pita to już mówiłem, bateria w padzie mi padła i musiałem szybko szukać kabla żeby go podłączyć w momencie kiedy akurat bylem w pitstopie. Ale i tak nie zdazylem bo jak wyjezdżałem to akurat dopiero włączał się. Głupia sytuacja, wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj dzialo sie dzialo.

Prerek czemu te twoje filmiki sa takie niebieskie i ciemne,malo co widac.

Wrzucajcie filmy z zarzutami i bedziemy rozstrzeliwac tffuu...karac.:biggrin:

Czy mogl by ktos napisac kto sie stawil wczoraj na wyscig?Albo latwiej ktos sie nie stawil a kto wszedl z rezerwy,wiem ze byl Zibikiel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprócz osób które dojechały w wyścigu brał udział jeszcze Arcadiush i Zibikiel- razem 13 osób. Z rezerwy wszedł zibi.

Gawron, napisz na gg.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj dzialo sie dzialo.

Prerek czemu te twoje filmiki sa takie niebieskie i ciemne,malo co widac.

Wrzucajcie filmy z zarzutami i bedziemy rozstrzeliwac tffuu...karac.:biggrin:

Czy mogl by ktos napisac kto sie stawil wczoraj na wyscig?Albo latwiej ktos sie nie stawil a kto wszedl z rezerwy,wiem ze byl Zibikiel.

bo mój pokoj jest zrobiony na niebiesko i stad ta kilmatyczna aura :pardon:,nastepnym razem pokombinuje z aparatem mo moze uda sie podkrecic kolorki

z rezerw tylko zibikiel byl bolo napisal ze czekal do 21.45 i wzial udzial w innym wyscigu jak sie nie myle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×