cwir 12843 Napisano 6 Wrzesień 2011 FSB donosi: [...] Dawniej to sie nazywalo "hex edit" :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzejms 9 Napisano 6 Wrzesień 2011 ualala, czuje, że fifa przyciągnie mnie w tym roku a wiele godzin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
black_mamba_pl 2 Napisano 6 Wrzesień 2011 ualala, czuje, że fifa przyciągnie mnie w tym roku a wiele godzin i to jest najgorsze...zabijanie wolnego czasu? tak, ale w innej formie, nie przed telewizorem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzejms 9 Napisano 6 Wrzesień 2011 (edytowane) i to jest najgorsze...zabijanie wolnego czasu? tak, ale w innej formie, nie przed telewizorem... Dzięki, że się o mnie martwisz ale niepotrzebnie. Przecież fifa nie należy do gier, które uzależniają. Mam nadzieję, że w tej części uda mi się znaleźć wielu godnych przeciwników na sterowaniu manualnym. W 11 grałem kilka meczy dziennie i miałem dosyć, ale z gry byłem bardzo zadowolony! Co innego miałbym robić w "wolnym czasie", zmywać gary? Właśnie dlatego nazywa się "wolny czas", robię z nim co chcę - przeznaczam go na przyjemności. Jeżeli ty czujesz się źle siedząc przed na pc/konsolą to twoja sprawa, nikt tu nie mówi o spędzaniu całego dnia na strzelaniu bramek :) Miałem na myśli granie przez cały rok, a nie przez tydzień i sprzedanie lub wymianę na gametrade. Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez dzejms Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateeeeo 6 Napisano 6 Wrzesień 2011 Fifa jest akurat taką grą, że faktycznie gra się w nią przez cały rok. Dobrze, że wychodzi już w tym miesiącu, gorzej, że kolejny rok akademicki zaczyna się od razu po weekendzie:P A co do tego zabijania czasu czy co to tam, to spokojnie, nie musisz się o nikogo martwić ;) Mi odpowiada wieczorna sesja przy konsoli co jakiś czas :) Ba! Sprawia mi ogromną przyjemność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmyyy8 158 Napisano 6 Wrzesień 2011 Ktoś wytłumaczy o co chodzi z tymi sliderami? Oczywiście rozumiem poszczególne opisy ale nie czaje kontekstu. O co chodzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 6 Wrzesień 2011 Ktoś wytłumaczy o co chodzi z tymi sliderami? Oczywiście rozumiem poszczególne opisy ale nie czaje kontekstu. O co chodzi? Chodzi o to ze mozesz sobie modyfikowac gameplay i fizyke gry. Bylo cos podobnego w starych NHL od EA. Przyspieszac/zwalniac podania (ogolnie), bledy w strzalach (im wiecej tym mniejsza szansa na celny strzal itp), maksymalna szybkosc druzyny, jak czesto wystepuja kontuzje itp. To sa wszystko czynniki ktore sie skladaja na efekt koncowy. Z jednej strony niby spoko ze jest taka mozliwosc ale z drugiej to taki cheating troche, zwlaszcza ze mozna CPU osobno ustawic. Tak jak sie dawniej edytowalo sejwy gier zeby miec wiecej surowcow czy jakichs tam innych wlasciwosci. No ale nikt nie kaze nikomu tego robic.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chomikus 8 Napisano 6 Wrzesień 2011 Mam nadzieję, że to wersja PC bo grafika zostawia wiele do życzenia. Z tego co mi wiadomo to grafika na PC będzie lepsza niż na konsole. Rozdzielczość detale, renderowanie i inne pierdypałki ustawione na tyle ile fabryka dała. :scare: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crash5 29 Napisano 6 Wrzesień 2011 Z tego co mi wiadomo to grafika na PC będzie lepsza niż na konsole. Rozdzielczość detale, renderowanie i inne pierdypałki ustawione na tyle ile fabryka dała. :scare: Grafika nie gra ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmyyy8 158 Napisano 6 Wrzesień 2011 Chodzi o to ze mozesz sobie modyfikowac gameplay i fizyke gry. Bylo cos podobnego w starych NHL od EA. Przyspieszac/zwalniac podania (ogolnie), bledy w strzalach (im wiecej tym mniejsza szansa na celny strzal itp), maksymalna szybkosc druzyny, jak czesto wystepuja kontuzje itp. To sa wszystko czynniki ktore sie skladaja na efekt koncowy. Z jednej strony niby spoko ze jest taka mozliwosc ale z drugiej to taki cheating troche, zwlaszcza ze mozna CPU osobno ustawic. Tak jak sie dawniej edytowalo sejwy gier zeby miec wiecej surowcow czy jakichs tam innych wlasciwosci. No ale nikt nie kaze nikomu tego robic.. Głupota :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chomikus 8 Napisano 6 Wrzesień 2011 A ja szczerze powiem, że w tym roku będę miał chyba dylemat, na którą platformę Fifę 12 wybrać. Na PC czy na PS3? Na PC ma być rzekomo ten sam produkt z jeszcze lepszą grafiką i nieco tańszy. Trzeba będzie ograć trochę demo na obydwu platformach aby móc wyciągnąć jakieś sensowne wnioski i spostrzeżenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 6 Wrzesień 2011 A ja szczerze powiem, że w tym roku będę miał chyba dylemat, na którą platformę Fifę 12 wybrać. Na PC czy na PS3? Na PC ma być rzekomo ten sam produkt z jeszcze lepszą grafiką i nieco tańszy. Trzeba będzie ograć trochę demo na obydwu platformach aby móc wyciągnąć jakieś sensowne wnioski i spostrzeżenia. No i nie zapominajmy o modach na PC. LM czy LE chwile po premierze beda dodane, nie mowiac juz o usprawnionych texturach i modelach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzejms 9 Napisano 6 Wrzesień 2011 A ja szczerze powiem, że w tym roku będę miał chyba dylemat, na którą platformę Fifę 12 wybrać. Na PC czy na PS3? Na PC ma być rzekomo ten sam produkt z jeszcze lepszą grafiką i nieco tańszy. Trzeba będzie ograć trochę demo na obydwu platformach aby móc wyciągnąć jakieś sensowne wnioski i spostrzeżenia. Tez sie zastanawialem ale wybralem juz konsole, dlaczego? Oto powody: 1. FIFE na pc latwiej zmodyfikowac, pojawia sie jakies trainery, czity, moze cos co pozwoli uciekac z meczy bez kary... 2. Na PC mamy cos takiego jak blue screeny, errory, zwiechy, low fps itd... 3. Wygoda - przed konsola mozna lezec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 6 Wrzesień 2011 Tez sie zastanawialem ale wybralem juz konsole, dlaczego? Oto powody: 1. FIFE na pc latwiej zmodyfikowac, pojawia sie jakies trainery, czity, moze cos co pozwoli uciekac z meczy bez kary... 2. Na PC mamy cos takiego jak blue screeny, errory, zwiechy, low fps itd... 3. Wygoda - przed konsola mozna lezec od siebie jako czwarte dopiszę że grasz na tv ktory masz pewnie wiekszy od monitora.no chyba ze chcesz sie bawic kablami zeby podlaczyc pc pod tv. Wybierz co chcesz,wydaje mi się jednak że fifa to jedna z nielicznych gier która jest z myślą o konsolach a nie pc-tach.mam fife 10 na pc i jest slaba nawet bardzo,a grałem u kolegi na ps3 w fife 10 i jest dużo lepsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chomikus 8 Napisano 6 Wrzesień 2011 Komputer i konsola podłączona do jednego TV. Gra klawiaturą na PC w moim przypadku nie wchodzi nawet w rachubę. Tylko pad. Nie widzę więc przeciwwskazań, aby leżeć podczas rozgrywki na komputerze. W 10 i 11 grałem na PS3, bo ich komputerowy odpowiednik był po prostu znacznie gorszy. W tym roku sytuacja uległa zmianie i warto się zastanowić. Nie ma co ulegać sentymentom, tylko trzeba podjąć obiektywną decyzję :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cycorus 75 Napisano 6 Wrzesień 2011 Jak już wszystko bierzecie pod uwagę, to również koszty prądu, te na PC są dużo wyższe :P Koszty utrzymania [modernizacji] PC - też dużo wyższe. Ja grywam w 3-4 gry rocznie, dla mnie PS3 jest opcją tańszą i wygodniejszą :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmyyy8 158 Napisano 6 Wrzesień 2011 Oczywiście, że na konsolę :) Fifa to dla mnie multi, a na konsolach oszukiwanie jest prawie niemożliwe. Nie to co na PC. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracz7MU 28 Napisano 6 Wrzesień 2011 warto dodac, ze konsolowa fifa jest o co najmniej 50zl drozsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Graczyk 10 Napisano 6 Wrzesień 2011 Dla jednych to aż 50 zł, a dla niektórych tylko 50zł więcej. Dla mnie konsola wygrywa ze względu na multi, choć szczerze mówiąc nie mam większego wyboru bo mój blaszak służy mi głównie tylko do internetu i pracy ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracz7MU 28 Napisano 6 Wrzesień 2011 FSB donosi: EA are introducing sliders this year to allow you to customise your own experience. Each slider can be changed for both the user and CPU teams seperately and can be done, on the fly, mid match. Sprint Speed Modifies the maximum sprint speed a team can reach. Acceleration Modifies the time it takes for a teams player to reach their maximum speed. Shot Error Increases/Reduces the amount of error applied to a teams normal shots. This doesn’t affect other types of shots (i.e finesse). Pass Error Increases/Reduces the amount of error applied to a teams ground passes. This does not affect other types of passes. Shot Speed Increases/reduces the amount of speed applied to a teams normal shots. This doesn’t affect other types of shots (i.e finesse). Pass Speed Increases/reduces the amount of speed applied to a teams ground passes. This doesn’t affect other types of passes. Injury Frequency Increases/reduces the frequency that injuries occur within a team. Injury Severity When a player from a team gets an injury, this will increase/reduce the severity. Goalkeeper Ability Increases/reduces the saving ability of the goalkeeper. Positioning: Marking Increases/decreases how tightly the defenders mark their opponents. Positioning: Run frequency Increases/decreases the number of runs teammates will make. Positioning: Line height Specifies how high/low the defensive line will positions themselves for a team. Positioning: Line Length Specifies how stretched or compact the team will try to keep their line for the pitch. Positioning: Line width Specifies how stretched or compact the team will try to keep for the width of the pitch. Positioning: Fullback Positioning Increases/decreases how far the teams fullbacks will push forward. Power bar Modifies how quickly/slowly the power bar fills up when you request any type of pass or shot. It will take a while for people to find the sweet spots for settings, and everyones will probably be pretty different, but we’ll gather a list of what people are using post launch. Szybkość Sprintu: Modyfikuje maksymalną prędkość biegu zawodników. Przyśpieszenie: Modyfikuje czas w jakim zawodnik osiągnie swoją maksymalną prędkość biegu. Błędy w Strzałach: Zwiększa/Zmniejsza szansę na popełnienie błędu w zwykłych strzałach na bramkę. Nie dotyczy strzału typu finezyjny. Błędy w Podaniach: Zwiększa/Zmniejsza szansę na popełnienie błędu przy podaniach po ziemi. Suwak nie ma wpływu na podania górą i tym podobne. Szybkość Strzału: Zwiększa/Zmniejsza szybkość oddania normalnego strzału. Owy suwak nie zwiększa szybkości oddania na przykład strzału finezyjnego, jedynie normalne strzały. Szybkość Podania: Zwiększa/Zmniejsza szybkość podania po ziemi. Suwak nie ma wpływu na podania górą i tym podobne. Podatność na Kontuzje: Zwiększa/Zmniejsza szansę na dostanie kontuzji w meczach. Czas Kontuzji: Gdy gracz zostanie kontuzjowany owy suwak zmniejszy/zwiększy czas bycia na kontuzji. Umiejętności Bramkarzy: Zwiększa/Zmniejsza szansę na lepsze obrony bramkarza. Pozycjonowanie: Atakowanie: Zwiększa/Zmniejsza jak daleko obrońca będzie trzymał piłkarza od siebie. Pozycjonowanie: Ilość Biegów: Zwiększa/Zmniejsza ilość wybiegów Twoich kolegów z drużyny podczas ataku. Pozycjonowanie: Wysokość Linii: Określa jak Wysoko/Nisko linia formacji będzie umieszczona. Pozycjonowanie: Długość Linii: Określa jak Rozciągnięta/Skurczona będzie linia formacji. Pozycjonowanie: Szerokość Linii: Określa jak Rozciągnięta/Skurczona będzie linia formacji w szerokości. Pozycjonowanie: Obrońcy: Zwiększa/Zmniejsza odległość jaką mogą przebiec obrońcy przy atakowaniu na bramkę przeciwnika. Pasek Siły: Modyfikuje jak Szybko/Wolno pasek siły będzie się ładował gdy wyegzekwujesz strzał lub podanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom21 61 Napisano 6 Wrzesień 2011 Szybkość Sprintu: Modyfikuje maksymalną prędkość biegu zawodników. Przyśpieszenie: Modyfikuje czas w jakim zawodnik osiągnie swoją maksymalną prędkość biegu. Błędy w Strzałach: Zwiększa/Zmniejsza szansę na popełnienie błędu w zwykłych strzałach na bramkę. Nie dotyczy strzału typu finezyjny. Błędy w Podaniach: Zwiększa/Zmniejsza szansę na popełnienie błędu przy podaniach po ziemi. Suwak nie ma wpływu na podania górą i tym podobne. Szybkość Strzału: Zwiększa/Zmniejsza szybkość oddania normalnego strzału. Owy suwak nie zwiększa szybkości oddania na przykład strzału finezyjnego, jedynie normalne strzały. Szybkość Podania: Zwiększa/Zmniejsza szybkość podania po ziemi. Suwak nie ma wpływu na podania górą i tym podobne. Podatność na Kontuzje: Zwiększa/Zmniejsza szansę na dostanie kontuzji w meczach. Czas Kontuzji: Gdy gracz zostanie kontuzjowany owy suwak zmniejszy/zwiększy czas bycia na kontuzji. Umiejętności Bramkarzy: Zwiększa/Zmniejsza szansę na lepsze obrony bramkarza. Pozycjonowanie: Atakowanie: Zwiększa/Zmniejsza jak daleko obrońca będzie trzymał piłkarza od siebie. Pozycjonowanie: Ilość Biegów: Zwiększa/Zmniejsza ilość wybiegów Twoich kolegów z drużyny podczas ataku. Pozycjonowanie: Wysokość Linii: Określa jak Wysoko/Nisko linia formacji będzie umieszczona. Pozycjonowanie: Długość Linii: Określa jak Rozciągnięta/Skurczona będzie linia formacji. Pozycjonowanie: Szerokość Linii: Określa jak Rozciągnięta/Skurczona będzie linia formacji w szerokości. Pozycjonowanie: Obrońcy: Zwiększa/Zmniejsza odległość jaką mogą przebiec obrońcy przy atakowaniu na bramkę przeciwnika. Pasek Siły: Modyfikuje jak Szybko/Wolno pasek siły będzie się ładował gdy wyegzekwujesz strzał lub podanie. Tak samo jak już ktoś napisał Totalna Głupota! Ja nawet tego nie ruszę zostawię na domyślnych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LionelPL 217 Napisano 6 Wrzesień 2011 Oby zmienili chociaż Szaranowicza i Szpakowskiego na Borka i Kołotonia. Bo Żygać mi sie chce jak slucham Włodka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielczan 28 Napisano 6 Wrzesień 2011 (edytowane) :blink: Czytałem o tym wcześniej, koledzy już kilka razy to wyjaśniali ale ja nadal nie rozumiem ani trochę o co z tym chodzi???? Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez kielczan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 6 Wrzesień 2011 Tak samo jak już ktoś napisał Totalna Głupota! Ja nawet tego nie ruszę zostawię na domyślnych. Czy ja wiem, jak dla mnie dopasowanie GK to dobra rzecz. Jednak, zeby grac online pewnie trzeba grac na domyslnych inaczej nie bedzie sie dalo wczuc w grze przeciwnika w online. Na offline lepiej miec taka opcje niz nie miec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skomerek 74 Napisano 6 Wrzesień 2011 Oby zmienili chociaż Szaranowicza i Szpakowskiego na Borka i Kołotonia. Bo Żygać mi sie chce jak slucham Włodka. Polecam zajrzeć do słownika : ) Wszyscy na nich narzekają, a jakby ich usunąc z TV to by wszyscy mowili ze ich brakuje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach