Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

w widoku z wewnątrz mogliby troszkę zapożyczyć z Shifta, bo jest strasznie spokojnie w kokpicie. Samochód płynie po drodze, kierowca sobie majestatycznie rusza kierownicą, a jakby na siedzeniu obok siedziało małe dziecko, to po 4 okrążeniach pewnie by zasnęło z tych emocji.

No i te słoneczne dni w grze, które są jakieś strasznie ponure. Wiadomo, że w południe cienie są smoliste itp. ale mogliby trochę ocieplić kolory...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pewnym sensie zgadzam się z TheMichal. Jak dla mnie grafika jest już po prsotu świetna, ale przydałoby się troszkę więcej dynamiki. Największe wrażenie w tym filmiku zrobiło na mnie odbijające się od asfaltu słońce na prostej start/meta. Jeżeli rzeczywiście pełna wersja będzie tak dobra to może się skuszę, ale jeżeli znowu przesuną premierę to się naprawdę zdenerwuję. :sweat:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i te słoneczne dni w grze, które są jakieś strasznie ponure. Wiadomo, że w południe cienie są smoliste itp. ale mogliby trochę ocieplić kolory...

No to racja.. kolory w taki dzień mogły by być troche bardziej mdłe/jaśniejsze. Mam wrażenie że dali za duże nasycenie i kontrast żeby ludziom się podobało, ale paradoksalnie wygląda to troszkę mniej naturalnie.

Swoją drogą zobaczmy czego się czepiamy już :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od czego macie ustawienia telewizora? ;)

Ja u siebie mam tak ślicznie ustawione, że już w Prologue replaye mogą mi się pomylić z realnym wyścigiem :pinch:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ch3rrY: to co napisałem to moje subiektywne odczucia po obejrzeniu loggera. Nie znam sie na samochodach ani na simach samochodów, po prostu uważam, że kokpit wygląda sterylnie, spokojnie, sztucznie.

Moim zdaniem ta ręka na kierownicy zupełnie inaczej się zachowuje.

Całe szczęście, że nie jestem maniakiem motoryzacji na 4 kółkach, bo już dawno wpadłbym w to zamieszanie wokół GT5 :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ch3rrY: to co napisałem to moje subiektywne odczucia po obejrzeniu loggera. Nie znam sie na samochodach ani na simach samochodów, po prostu uważam, że kokpit wygląda sterylnie, spokojnie, sztucznie.

Moim zdaniem ta ręka na kierownicy zupełnie inaczej się zachowuje.

Całe szczęście, że nie jestem maniakiem motoryzacji na 4 kółkach, bo już dawno wpadłbym w to zamieszanie wokół GT5 :biggrin:

Nie tylko Ty masz takie odczucia, właśnie chodzi nam o ten brak dynamiki, ten spokój, co w grach wyścigowych IMO nie powinno mieć miejsca, gra powinna być bardziej dynamiczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. ok. Wszyscy i tak są zgodni w jednym. Jazda w środku nie wygląda na dynamiczną przy średnich prędkościach.

Całe szczęście że poprawili uczucie pędu (co widać wyrazie przy 230km/h wzwyż) bo w innym wypadku byłoby nieciekawie. Zamiast G25 siadałbym przed TV w kapeluszu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie bedą róznice pomiędzy GT5 Prologue a ostateczną wersją GT5?

PS.Nabyłem GT5 Prologue :]

Edytowane przez shalashaska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka bedą róznice pomiędzy GT5 Prologue a ostateczną wersją GT5?

PS.Nabyłem GT5 Prologue :]

Oj.. stary... masz odpowiedź w 40 ostatnich stronach tego tematu :)

Generalnie uuf... no zabiłeś mnie tym pytaniem... :)

grafika / fizyka; model jazdy / wrc / nascar / noc / zmienne warunki atmosferyczne / uszkodzenia / prawie 1000 samochodów / licencje / poczucie prędkości / opcja grania 3D / lekki tuning wizualny / więcej tras / ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego, zmieściłeś się na jednej stronie tego wątku i właśnie o taka odpowiedz mi chodziło.A powiedz mi jak zaczac gre w GT5, jaka fura na początek,itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego, zmieściłeś się na jednej stronie tego wątku i właśnie o taka odpowiedz mi chodziło.A powiedz mi jak zaczac gre w GT5, jaka fura na początek,itd?

powiem ci że nie pamiętam już ale z kilku możliwych jedna była dość różniąca się jezeli chodzi o prędkość.

Musisz porównać moce na wagę ale z tego co kojarze to VW nie był najlepszy mimo że najdroższy z dostępnych.

Jeżeli chodzi o rady odnośnie gt5:p to nie rób na początku wszystkiego na złoto (jeżeli w ogóle masz takie aspiracje). Po przejściu 3 klas, odblokowuje ci się klasa S i opcja tuningu.

Ten tuning to nic strasznego nawet jak nie jesteś zaawansowanym mechanikiem.

Np. masz limit 750ptk i musisz odpowiednio dodawać mocy, odejmować wagę i ewentualnie zwiekszać aerodynamikę (przesuwając paski) żeby się w ptk wyrobić.

I jak odkryjesz tą opcję to robienie złota nie jest takie trudne.

Odnośnie zbierania pieniędzy (np na bolid F1, czy wszystkie samochody - jeżeli masz takie aspiracje ;) )to najlepsza opcja to jeżdżenie w kółko na klasie A na pierwszym wyścigu.

To takie praktyczne rzeczy z mojej strony...

A. no i oczywiście warto jeżdzić za kimś bo nie ma oporu powietrza (co usłyszysz) i wtedy można łatwo go dojść, warto tez nauczyć się jeżdzić bez TCS, ABS itp lub przynajmniej ograniczyć to do minimum ponieważ wszystkie te systemy swoim działaniem spowalniają samochód. Dla przykładu. Wchodzisz za szybko w zakręt i chcesz zarzucić samochód żeby w miare szybko ten zakręt pokonać i wyciągnąć samochód bo masz np. na przód napęd.... a tu dupa... TCS nie pozwala ci wejść bokiem i hamuje samochód powstrzymując go od poślizgu, czasem prawie do 0km/h. Bardzo NIE przydatne w wiekszości Time-Trial gdzie liczy się każda setna sekundy.

Edytowane przez Ch3rrY
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście grałem w wszystkie częsci GT.Najbardziej w mojej pamięci pozostało GT1 i Mitsubishi GTO ..... to była fura.Pozostałe częsci były ok ale GT1 to był kąsek najsmaczniejszy jak MGS1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja najbardziej liczę na tory, które były w GT1 i GT2.

Takie tory jak Special Stage, które były rozgrywane w nocy.

Wiem, że były potem również, ale jakoś z pierwszych części GT najbardziej mi zapadły w pamięć.

Special Stage oraz Trial Mountain to najlepsze tory z Gran Turismo wg mnie.

Dokładnie dajcie mi już impreze 22b i SS r5 bo już doczekać się nie mogę:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi... na filmach na YT widzialem ze jest tunning aut... tzn zmiana dlugosci biegu itp

! mam GT5P ale nigdzie nie widze tych opcji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rady odnośnie gt5:p to nie rób na początku wszystkiego na złoto (jeżeli w ogóle masz takie aspiracje). Po przejściu 3 klas, odblokowuje ci się klasa S i opcja tuningu.

Ten tuning to nic strasznego nawet jak nie jesteś zaawansowanym mechanikiem.

Np. masz limit 750ptk i musisz odpowiednio dodawać mocy, odejmować wagę i ewentualnie zwiekszać aerodynamikę (przesuwając paski) żeby się w ptk wyrobić.

I jak odkryjesz tą opcję to robienie złota nie jest takie trudne.

I to jest NA TEJ STRONIE! Trzeba czytać!

Edytowane przez slababateria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odblokowują sie jak odblokujesz klasę S

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko, otóż PlayStation Magazine (luty) jest już chyba w sprzedaży. Pytanie: gdzie go można kupić? Jakby co, to ja z W-wy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko, otóż PlayStation Magazine (luty) jest już chyba w sprzedaży. Pytanie: gdzie go można kupić? Jakby co, to ja z W-wy ;)

Empik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale byłem już w przynajmniej 3 i nigdzie nie ma :/ Może jakieś saloniki prasowe ktoś zna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas tego nie dostaniesz na 99%. W Empiku duże G jest, że tak powiem.

Może w stolicy lub gdzieś w większych miastach, chociaż ja jestem z większego miasta to w moim empiku nie ma nic.

Jak masz znajomego w Anglii czy Irlandii, to możesz powiedzieć, żeby Ci kupił.

Tam są ogromne sklepy z samą prasą, gdzie są chyba pisma z całego świata.

Także tam na 100% znajdziesz to pismo.

Jak nie masz tam znajomych to możesz poprosić któregoś z użytkowników forum, żeby Ci kupił i posłał.

Jest parę osób, które myślę, że nie będą miały nic przeciwko. Koszt wysyłki do Polski to masz raptem 1 czy 2 funty, także nie tak źle.

Dodam, że ten Official Playstation Magazine to musi być wersja USA, nie UK.

Ja swój egzemplarzyk sobie załatwiłem, będę go mieć 20 lutego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rady odnośnie gt5:p to nie rób na początku wszystkiego na złoto (jeżeli w ogóle masz takie aspiracje). Po przejściu 3 klas, odblokowuje ci się klasa S i opcja tuningu.

Mam konkretne pytanie- czy ktos z was przeszedl wszystko na zloto, bez tuningu? Zaczalem w taki sposob bawic sie jakis czas temu (malo czasu mam na jezdzenie, ale "na szczescie" premiera sie opoznia wiec moze sie wyrobie). Klase A mam cala na zloto, jestem w polowie klasy B i pojawiaja sie schody, ale ciagle wydaje mi sie, ze to kwestia umiejetnosci i treningu... Z tym, ze wolalbym przeczytac, ze ktos z was napisze: "tak, ja mam wszystko na zloto bez tuningu" - wtedy wiem, ze nie probuje zrobic czegos, czego sie nie da zrobic.... smile.gif

aha- jezdze bez "wspomagaczy" (spowalniaczy), bo to moze miec wplyw na wasza odpowiedzi...

z gory dzieki za odpowiedz.

Edytowane przez ChuckD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rady odnośnie gt5:p to nie rób na początku wszystkiego na złoto (jeżeli w ogóle masz takie aspiracje). Po przejściu 3 klas, odblokowuje ci się klasa S i opcja tuningu.

Mam konkretne pytanie- czy ktos z was przeszedl wszystko na zloto, bez tuningu? Zaczalem w taki sposob bawic sie jakis czas temu (malo czasu mam na jezdzenie, ale "na szczescie" premiera sie opoznia wiec moze sie wyrobie). Klase A mam cala na zloto, jestem w polowie klasy B i pojawiaja sie schody, ale ciagle wydaje mi sie, ze to kwestia umiejetnosci i treningu... Z tym, ze wolalbym przeczytac, ze ktos z was napisze: "tak, ja mam wszystko na zloto bez tuningu" - wtedy wiem, ze nie probuje zrobic czegos, czego sie nie da zrobic.... smile.gif

aha- jezdze bez "wspomagaczy" (spowalniaczy), bo to moze miec wplyw na wasza odpowiedzi...

z gory dzieki za odpowiedz.

Podkręcać trzeba tylko w S, resztę z marszu zrobisz na złoto (event z ferrarka 430 to H/C prawdziwe wyzwanie na gold :)) W S jeszcze kłopot z eventem z Ferrari F40 tu już nie mam rady:) youtube Ci pokaże :) Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam konkretne pytanie- czy ktos z was przeszedl wszystko na zloto, bez tuningu? Zaczalem w taki sposob bawic sie jakis czas temu (malo czasu mam na jezdzenie, ale "na szczescie" premiera sie opoznia wiec moze sie wyrobie). Klase A mam cala na zloto, jestem w polowie klasy B i pojawiaja sie schody, ale ciagle wydaje mi sie, ze to kwestia umiejetnosci i treningu... Z tym, ze wolalbym przeczytac, ze ktos z was napisze: "tak, ja mam wszystko na zloto bez tuningu" - wtedy wiem, ze nie probuje zrobic czegos, czego sie nie da zrobic.... smile.gif

aha- jezdze bez "wspomagaczy" (spowalniaczy), bo to moze miec wplyw na wasza odpowiedzi...

z gory dzieki za odpowiedz.

Nie da się :) Przynajmniej klasy S na padzie :)

Ja na nim gram i bez tuningu w życiu bym nie miał wszedzie złota.

Edytowane przez Ch3rrY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×