froniu 0 Napisano 9 Grudzień 2008 a mi tam sie coop podoba może jest to bardziej tak jakby dodatkowy tryb multii ale gra się świetnie , czysta rozwałka dla rozluźnienia :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saincik 1 Napisano 9 Grudzień 2008 a mi tam sie coop podoba może jest to bardziej tak jakby dodatkowy tryb multii ale gra się świetnie , czysta rozwałka dla rozluźnienia :) Prawda, ale liczylem na to, ze rozwiazanie przyjdzie z gearsow... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
God_of_War 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Dlaczego uważam, że R2 jest grą "do czasu KZ2"? Grałem w betę. Niczym nie nie zaskoczyła. Co-op był fatalny. Z tego co wiem jest taki jaki był podczas bety. Multi to UT3 na więcej osób. Mi co-op się bardzo podoba, chociaż prawie cały czas gram zwykły multi (Competetive). Wszyscy moi koledzy z listy, którzy grają w R2 piszą, że co-op miażdży. Porównywanie multi w R2 i w UT3 to wielka przesada. Mam UT3 i jestem nim zawiedziony :( . Nie ma co go porównywać z R2. Przyznam Ci jednak trochę racji Astarot. W sumie on-line prawie nic się nie zmienił w stosunku do bety (też miałem, grałem ;) ), a jednak gra się inaczej tzn. DUŻO lepiej i przyjemniej, dlatego tak wielu ludzi przyciąga do gry on-line :) . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hades26 3 Napisano 9 Grudzień 2008 No więc Hakuna Matata! Mam R2 ;) W weekend zaczynam szaleństwo w USA, muszę tylko Dead Space dokończyć na platynkę (jeden trofik mi brakuje, za impossible) ... ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
furio 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Jak będziesz miał ochotę na co-op'a to daj znać.Może zmontujemy jakąś ekipę. Niektóre misjc sią naprawdę trudne. pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hades26 3 Napisano 9 Grudzień 2008 Najpierw zobaczę o co kaman w fabule ;) A później nie ma sprawy, możemy latać w co-op. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
God_of_War 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Dobra decyzja Hadesie ;) . Single robi naprawdę ogromne wrażenie. Jest też pewnego rodzaju wstępem i treningiem przed multi :D . Ja przeszedłem go już 2 razy - na hardzie i Superhumanie :) . Warto! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
furio 0 Napisano 9 Grudzień 2008 A ja kurcze jetem dopiero w battleshipie i wkurzają mnie te Cameleony ale za to w multi siekam często. jak dokładnie działa ta pułapka zastawiana przy pomocy bullseye'a? nie czję troszkę? pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
God_of_War 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Nie wiem o jaką pułapkę chodzi. Czy możesz przybliżyć trochę sytuację? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargalin 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Chodzi o dodatkowy tryb bullseye, jak trafisz w chimere, to pociski same w nią trafią, nawet jak strzelisz w niebo panu Bogu w oko. A jak przytrzymasz dodatkowy tryb i trafisz w ziemię, to pociski będą latać dookoła jednego punktu, jak chimera w to wejdzie, trup. Możesz też tą pułapkę przesuwać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
God_of_War 0 Napisano 9 Grudzień 2008 Aha. Chodzi o słynne TAGi ;) . Teraz kumam, ale nie wiedziałem, że można tym punktem przesuwać, chociaż grę przeszedłem 2 razy i sporo pograłem on-line xD. A jak się tą pułapkę przesuwa? W sumie tylko tego jeszcze nie wiem :D . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargalin 0 Napisano 10 Grudzień 2008 A no ustawiasz taga na ziemi, celujesz w inne miejsce i klikasz raz, to się przesunie, jak przytrzymasz to wybuchnie, ot cała filozofia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeratul 3 Napisano 10 Grudzień 2008 Poradniki Trophies http://www.trofeaps3.com/trophies/readarti...?article_id=136 http://www.trofeaps3.com/trophies/readarti...?article_id=135 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeratul 3 Napisano 11 Grudzień 2008 pogralem zas troche wczoraj i powiem wam tak z reka na sercu, ze nie moge za bardzo doszukac sie roznicy miedzy Hard i Superhuman. Doszedlem do konca 3 chaptera. Wszystko praktycznie przelecialem, bo jakiegos wiekszego oporu gra nie sprawia... chyba na koniec odpale na easy i pobawie sie w boga... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargalin 0 Napisano 11 Grudzień 2008 To na tym easy to porozwalaj chimery tylko z kolby :P:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGpl 1 Napisano 11 Grudzień 2008 Poziom trudności to faktycznie kpina,bo na hardzie nie zaliczyłem ani jednego skucia,podczas walk z bossami(prócz ost.dopiero go ścigam.Ogólnie gra wciąga,jak ruchome piaski :D Sterowanie jest nareszcie takie,jakie być powinno-precyzyjne. Grafika nierówna,nie będę ukrywał 8) Są miejsca zrobione z klasą i niestety są też takie,gdzie otocznie odstrasza teksturami rodem z PS2.Ale w tym przypadku grafika schodzi na dalszy plan,liczy się akcja a tej grze nie brakuje ;D Jedyne czego nie mogę przeboleć,to totalna olewka trybu split-screen,jak i co-op.W przypadku pierwszego najbardziej razi brak starego trybu split-screen z możliwością zmiany obrazu,pion/poziom.Poza tym,gdzie się podziały tryby deathmatch itd. dla dwóch graczy?,nie wspominając już o 4,chociaż to można jeszcze przeboleć. To samo tyczy się trybu co-op.Przecież to jakiś żart chyba ??? ,żeby nie można było nawet zapisać ustawień dla drugiego gracza >:( Totalna ignorancja,tak się zachłysneli sowim multi online,że zapomnieli o tych co lubią pograć ze znajomymi(duży minus Insomniac).W ogóle cały ten tryb,to coś zupełnie innego niż się spodziewałem,gdzie możliwość przejścia kampanii we dwóch? Aż taki słaby ten silnik, to taki KillZone 2 będzie ją prawdopodonie posiadał a tu,jakieś marne zadania. Nie będę pisał,że jestem zachwycony tą grą,bo niestety tak nie jest.Jestem wymagającym graczem(nie mam na myśli grafiki) i dla mnie takie drobiazgi,jak choćby rozbudowany tryb split-screen mają znaczenie.Większość z nich mogliby bez większego problemu zaimplementować w grze,chociażby inny tryb gry na split-screenie,jak co-op i zapisywanie profili pozostałych graczy.Chociaż w tym przypadku to wina leżyt po innej stronie,że drugi gracz nie może się zalogować jako drugi profil. To tyle ode mnie na temat Resa 2 ;D Do zobaczenia na serwerach,pozdrawiam. Update: Wczoraj ukończyłem już kampanię(jadę drugi raz)i muszę przyznać,że gra robi spore wrażenie.Wszystko za sprawą intensywnej akcji!WOW! Na tym polu nie ma sobie równych,jest taki rozpierdziel na planszach,że aż nie chcę się tego kończyc.Szkoda że ten niestety nadchodzi tak szybko,bo już po 8h i to na poziomie difficult ??? a poziom superhuman to nie to,czego się spodziewałem...Czas zacząc wojarze na masową skalę,dosłownie 60osób w multi czeka,więc do zobczyska w grze :) Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
furio 0 Napisano 11 Grudzień 2008 Ja tam bardzo lubię te co-opy chociaż na początku strasznie mnie zabolało, że nie można fabuły przechodzić we 2.Tak jak Mag uważam, że split jest słaby ale reszta gry mi sie bardzo podoba. jeśłi chodzi o poziom trudności to moim zdaniem nie jest wcale tak łatwo, a Cameleony potrafią zajsć za skórę. tak samo jak kilku elite chimera z Augerami. Pytanko na koniec:Jak moge wysyłac Invite'y do wspólnej gry w R2 i czy mozna założyc grę rankingową i grać ze znajomymi? Z tego co widzę to gdy weźmiemy find game to owszem-możemy wybierać gry ale exp. z nich nie jest uwzględniany...Am I right? pozdro HEHEHE!!, El Magiko-mamy dookładnie tyle samo postó w tym momencie (603) :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KJ 1 Napisano 11 Grudzień 2008 Nie wiem czy było ale Hale na ekranie tytułowym (tam gdzie wybieramy tryb gry) wygląda jak Stachurski ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
God_of_War 0 Napisano 11 Grudzień 2008 Tego jeszcze nie było KJ xD. Hale = Stachurski :D . W sumie to nawet podobny ;) , ale sam zobaczysz, że w miarę postępu gry postać ''Stachurskiego'' w menu znacznie się zmieni. To będzie związane z fabułą :) . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KJ 1 Napisano 11 Grudzień 2008 Ja już grę przeszedłem. Tak tylko mi się w oczy rzuciło, że to taki Stachurski (Stachmera = Stachurski + Chimera) :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kalimdor 3 Napisano 12 Grudzień 2008 A ja mam takie pytanko ... czy nie zdaje się wam że gra jest łatwiejsza na inhuman od hard ? heh jakoś mi leci płynnie wybijanie tych ulepszonych chimer ;P Przechodzę teraz 4 raz z trybem Arcade ;) No jeszcze niedługo "Lutenet" :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 13 Grudzień 2008 Wczoraj dorwalem w koncu moje Resistance 2 i baaaaaaardzo mi sie podoba :). Uwielbiam takie gigantyczne statki, roboty i scenerie :). A tak w offtopie: Ale jestem baranem. Od 3 dni myslalem ze forum nie dziala bo ps3forum.pl przekierowywalo do ps3site, a ja nie wpadlem na pomysl zeby kliknac "Forum" na ps3site.... Juz wiem jak to jest bez naszego forum - pustka totalna.... Inna sprawa ze tak produktywny w pracy to dawno nie bylem :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hades26 3 Napisano 13 Grudzień 2008 A ja dziś właczyłem R2 i jakoś w stosunku do R1 mi się wydaje że... za kolorowo jest :( Qrde nie wiem czemu ale jakoś nie podeszła mi... musze chyba nad nią posiedzieć i popykać dłużej, bo narazie to żałuję kasy :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 13 Grudzień 2008 bo narazie to żałuję kasy :/ To mi daj, jak żałujesz :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hades26 3 Napisano 13 Grudzień 2008 To mi daj, jak żałujesz :D Odwołuję poprzednie gadanie :P Doszedłem do lasu, w sumie juz za... MASAKRA! ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach