Skocz do zawartości
Patricko

Project C.A.R.S.

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ nie udało mi się doszukać większych szczegółów (w różnych recenzjach) na temat prowadzenia kariery w PC mam małe pytanie. Dokładnie chodzi mi o oklejanie samochodów przez loga sponsorów. Czy wybierając konkretny model na początku kariery jest on bez żadnego logo? Albo z logo pierwszych sponsorów? Czy przejeżdżając kolejne wyścigi dostaje propozycje od innych sponsorów, a tym samym oklejam auto ich logo? W pierwszym Gridzie było to super rozwiązane i liczę, że tu jest podobnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tak. Malowania są z góry ustalone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W przypadku wyścigów na zaproszenie wybierasz malowanie z puli dostępnych. W przypadku wyścigów "karierowych" masz malowanie takie jak zespół w którym jeździsz.

Edytowane przez marek1234itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy podczas jazdy da się włączyć pauze i ustawić wysokość fotela kierowcy z kamery z wewnątrz samochodu czy tylko w menu głównym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy podczas jazdy da się włączyć pauze i ustawić wysokość fotela kierowcy z kamery z wewnątrz samochodu czy tylko w menu głównym ?

 

da się, jeśli zmapujesz sobie któryś z wolnych przycisków na opcję o której mówisz, już tak próbowałem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos kto gra na t300 powiedziec jak ma ustawiona skale glowna i fx.fy.fz.mz troche tego nie potrafie dobrac pod siebie a juz siedze przy tym sporo i nic wiem ze to kazdy robi pod siebie ale moze cos mi podejdzie z waszych ustawien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fx - 48

Fy - 44

Fz - 110 do 120

Mz - 100 (w bolidach 70-80)

W drugiej zakładce

1723031a3ad7a5a038fef1df4f34544f.jpg

Lub 10 i 10. Wszystko w zależności od toru, fury.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W czwartym sezonie dostałem propozycję z Enudrance GT w Audi R18 TDI. Jakie to jest irytujące, że dublowane samochody nie dość, że nie zjeżdżają to jeszcze się ścigają i zajeżdżają drogę o.O

 

 

Do tego inżynier wyścigowy jest tak na prawdę niepotrzebny bo rady jak mam blokować, jak wyprzedzać mógłby sobie darować tym bardziej, że przy takim blokowaniu SI ma to w dupie i po prostu wali w tył samochodu. Zamiast tego, podczas treningów, mógłby proponować jakieś zmiany do seta, strategię pit stopów, informować o szacowanym zużyciu paliwa w wyścigu...A nie, że kończy mi się paliwo, mówi, że mam zjechać do pitstopu, a jak już zmierzam do alei to mówi mi, że pit niemożliwy i koniec wyścigu. Bo nie ma opcji, żeby za gościem, który jest w picie po prostu poczekać...

 

Wyścig ustawiony na godzinę i na 4 minuty przed końcem zwiecha xD

Edytowane przez marek1234itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt jest. Giera jest. Wieczór studencki nadchodzi. Tylko piwka brakuje. Nie wiem jak szybko zdołam wszystko rozłożyć, zainstalować co trzeba i się wstępnie wdrożyć, ustawić ale w razie czego: kto dzisiaj jeździ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super Cienglasz. Dzisiaj bede na pewno. Tomek tez ma wpasc. Ja bede tak od 21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić Project Cars. Ta gra jest grywalna na padzie czy strasznie ciężko opanować auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić Project Cars. Ta gra jest grywalna na padzie czy strasznie ciężko opanować auta?

Podpisuje się pod pytaniem kolegi, chce kupić ale więcej pytań niż odpowiedzi. Gran Turismo nowe bym brał w ciemno tutaj, coś mnie blokuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić Project Cars. Ta gra jest grywalna na padzie czy strasznie ciężko opanować auta?

 

Podpisuje się pod pytaniem kolegi, chce kupić ale więcej pytań niż odpowiedzi. Gran Turismo nowe bym brał w ciemno tutaj, coś mnie blokuje.

 

Panowie, opinie sa rozne przeszukajce ten watek po slowie kluczowym 'pad'

Jedni mowia iz to absolutnie bez sensu, druzy ze sens ma ale lekko nie jest.

Znam co najmniej 2 uczestnikow tego watku ktorzy w GT mnie na padzie objezdzali tak ze az wstyd sie przyznac ze uzywalem kierownicy (starej dobrej DFP).

 

Ile ludzi tyle opinii, to ze kolega Iksinski napisze ze dla niego na padzie rewelacja nie znaczy ze Wam podejdzie, to samo dziala w druga strone to ze kolega Ygrekowski zbeszta gre na padzie nie znaczy ze Wam tez moze az tak skrajnie sie ona nie podobac.

 

A teraz z gatunku dobra rada zawsze w cenie - choc z realizacja moze byc conajmniej trudno - jesli macie znajomych ktorzy maja gre to wbijcie do nich na partyjke.

 

pozdrowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gdybym miał napisać zdawkową relację, napisałbym: jestem urzeczony tą grą :) Pograłem wczoraj nieco więc będę miał jednak więcej do napisania :)

 

Zacznę najpierw od minusów. Nie mają one nic wspólnego z samą rozgrywką czy oprawą ale denerwują jak mało co i tutaj potrzebuję pomocy więc chcę to dobrze wyeksponować.

- ustawienia kontrolera - do operowania gazem/hamulcem używam prawej gałki, musiałem więc zmienić domyślne ustawienia na spustach. Tu zaczęły się schody - pozmieniałem klawisze, próbowałem zapisać i dostałem po oczach komunikatem, że nie dokonałem wszystkich wymaganych ustawień. Na moje oko było wszystko co istotne: sterowanie, gaz/hamulec, ręczny, pauza i inne. Tutaj moje pytanie: po czym poznać, że dana pozycja jest obowiązkowa i bez jej ustawienia nie idzie wyjść z ustawień kontrolera? Przy żadnej z pozycji nie widać żadnego markera, gwiazdki czy innego oznaczenia, które wskazuje na istotność ustawienia. Metoda na wyjście jednak istnieje, nie opanowałem jeszcze prawidłowości ale przez przechodzenie pomiędzy menusami, można w jakiś sposób dostać się do wyścigu (byłem akurat w treningu) i ustawienia - mimo braku wskazania zapisu - obowiązują. Dla mnie to jakiś bug - przez te niedogodności same ustawienia pada, dopasowywanie dead zoneów itd. zajęło mi dobrą godzinę

- szkoda, że ustawień pada nie można zmieniać w trakcie rozgrywki - trzeba wyjść do menu i tam operować, ponownie wracać do ścigania. Przy wprowadzaniu licznych korekt ustawień to czasochłonne ale też w sumie obowiązuje raczej tylko na początku przygody z grą

 

Plusów jest znacznie więcej. Spróbuję wypisać to co zapamiętałem :) Do dzieła:

- zacząłem grać przed 22, skończyłem przed 1:00. Pierwsza godzina na ustawienia, potem już jazda i muszę powiedzieć, że gdyby nie praca to zatraciłbym się kompletnie i grał do rana :) Ani na moment nie wyszedłem z trybu treningu! Strach pomyśleć co będzie jak zabiorę się za karierę albo multi :)

- poziom trudności - nie oszukujmy się, jest dużo trudniej niż w GT ale najpiękniejsze w tym jest to, że nie jest to stan permanentny :) Ta gra naprawdę niesamowicie wynagradza trening i postępy niesamowicie cieszą :) Gra jest cholernie głęboka, model jazdy ambitny a same auta - jak w rzeczywistości - jeśli są mocne to muszą sprawiać problemy i trzeba umieć je opanować. Opanowanie nie bierze się z genów, wrodzonego talentu - to mieszanka wiedzy i doświadczenia, które każdy może sobie wypracować. Nie umiesz jeździć? Ćwicz, nie zganiaj na grę :)

- pad - jak najbardziej da się jeździć i to jeździć szybko. Potrzeba wprawy, ogrania, zmiany podejścia - szczególnie jeśli ktoś grał wcześniej w GT. Ale też bardzo wiele zależy od wybranego auta i jest naprawdę kolosalna różnica w sterowaniu - sam wybrałem na start pozornie proste Clio i miałem kwaśną minę. Gdybym wnioskował tylko po tym - powiedziałbym, że gra jest niegrywalna (niżej napiszę w czym rzecz). Serio. Coś mnie jednak tknęło i zacząłem eksperymentować z autami - wbrew logice testowałem nawet takie dużo mocniejsze i...niespodzianka! Taka Ginetta Junior, Lancer czy nawet McLaren P1 były DUŻO łatwiejsze w opanowaniu - nie występowało zjawisko które zauważyłem jak na razie tylko w Renówce. Nie wiem czy to tylko kwestia pada ale apeluję: początkujący niech nie wnioskują po Clio tylko wezmą np. Lancera czy małą Beemkę

- "zjawisko Clio" - dotąd nikt o tym nie pisał więc podejrzewam, że to po prostu "my thing" :) Wbrew temu co piszą na forach, w żadnym aucie, nawet na standardowych ustawieniach pada - nie miałem problemu z korektami przy większych prędkościach - lekko muskamy gałkę i jest git (zupełnie jak w GT) - jeśli ktoś ma ogromną krzepę i na każdym kroku to manifestuje to niech wbije sobie do głowy, że przy 200 km/h maksymalne wychylenie gałki POWINNO skończyć się na bandzie - inaczej gra to szajs. To nie N4S, tu się nie "jeździ" a prowadzi auto. Różnica znaczna. I tutaj zastrzeżeń do pCars nie mam - jest tak jak należy. Sytuacja zmienia się przy ciasnych nawrotach, wolnych zakrętach, łukach kiedy jedziemy relatywnie wolno - u mnie zbyt mocne wychylenie gałki powodowało blokowanie kół w pozycji skręconej i momentalną wysypką poza tor. Próbowałem z tym walczyć, minimalizowałem wychylenie i w pewnym stopniu można tego unikać ale kiedy auto wchodzi w taki stan to już żadne kontry kierownicą nie skutkują. To dziwne bo absolutnie nie stwierdziłem tego przy innych autach i - jak pisałem wyżej - nawet mocny P1 był przewidywalny i dawał szansę na ucieczkę z piekła - o ile auto wcześniej rozpracowaliśmy i wiemy co robić rzecz jasna :) A może po prostu Clio tak ma i w rzeczywistości występują podobne zjawiska?

- gra w stosunku do GT jest bardziej czuła w zakresie sterowania kierunkiem jazdy - preferuje generalnie oszczędne ruchy gałką; z kolei przepustnica jest bardziej wybaczająca - nie znalazłem się wczoraj w sytuacji kiedy zbyt mocne butowanie wrzuciło mnie w tarapaty - w GT z kolei niektóre auta - mimo łagodnego sterowania - wymagały mniej nerwowej przepustnicy. Grałem z ABS, bez żadnych innych asyst. Co by nie mówić, ta gra ma to coś co nie pozwala wpaść w rutynę - ostatnimi czasy, grając w GT6 miałem dziwne przekonanie, że o ile opanuję tor i poczuję auto - ciężko o błędy, wszystko jest takie przewidywalne i nawet zdradliwe zużycie opon da się odpowiednio przewidzieć i skutki ograniczyć. Tutaj to zupełnie inna para kaloszy, kompletnie inne, bardziej realne doznania - człowiek wciąż musi pamiętać, że bestia, którą jedzie w każdej chwili chce go zabić, dosłownie. Wymagana pełna koncentracja, dosłownie non stop. Piękne jest to, że nie ma łatwych aut - każde ma swoją specyfikę, każde jest wymagające (nie trudne! różnica wbrew pozorom znaczna) i wymaga szacunku. Czy to słabe Clio czy P1 - trzeba wiedzieć jak opanować taką maszynę i każda przesiadka to zmiana świata na inny ale równie dobry w zakresie różnorodności doznań. Teraz spróbujcie zrobić to samo w GT6 - bierzemy Zondę R a potem jakieś szybsze Clio czy Megankę - człowiek ma wrażenie, że wpada w smołę a poziom trudności nie tyle maleje co przestaje istnieć. Clio w GT to jazda po sznurku i nudy a w pCars - pełne skupienie, walka na każdym zakręcie, mega wczuta :) Przykro mi, że muszę pisać takie rzeczy - jestem fanem GT od samego początku serii ale trudno nie zauważyć oczywistości. w pCars gra się po prostu świetnie a opowiadałem dopiero tylko o modelu jazdy

- oprawa - graficznie rzecz jasna widać next gena. Nie dziwię się ludziom, którzy wracają do GT6 i stwierdzają "jaka ta gra brzydka" :biggrin: (pozdro Matta :biggrin:). Sam pewnie będę miał tak samo. Trudno mi powiedzieć co można zrobić lepiej, pewnie się da ale to nie ma znaczenia dla zabawy: jest estetycznie, modele aut świetnie wykonane (jak urwiemy zderzak to i intercoolery widać :) ), dymi kiedy ma dymić, działa jak należy. Deszczu jeszcze nie widziałem więc powinno być jeszcze lepiej. Grafika to - zakładając, że mamy pewien stan minimum - rzecz drugorzędna, ma nie zwracać uwagi a właściwie nie odwracać jej od jazdy. Zbyt dobra - lecimy w drzewo bo oglądamy detale trawy. Zbyt słaba - lecimy w drzewo bo kurwiamy na to jak można spraprać grę na next gena. PCars jest gdzieś pomiędzy tj. mojej uwagi nie odwraca :) Za to dźwięk...Masa, posłuchałem wczoraj P1 i chętnie ponownie odpalę silnik tylko po to by go posłuchać. Gra brzmi pięknie, silniki są bez zarzutu, zmiany biegów, szuranie opon - brakuje tylko pisków z GT :) Nawet na postoju kręcenie kierownicą powoduje charakterystyczne skrzypienie opon :)

- wcześniej auto po torze przegonił mój syn. Wziął niełatwego RUFa ale to tylko pomogło w osiągnięciu jego celu :) Wiedział o tym, że w grze są zniszczenia więc nie omieszkał przetestować :) Wygląda to fajnie, można urwać zderzaki, pokiereszować lakier, odchylić maskę silnika odsłaniając szczegóły takie jak poruszające się (!!) elementy zawieszenia, potłuc reflektory...Nic więcej nie potrzeba - dzieciakowi daje radość na sucho, ojciec za to chciałby zobaczyć to w jakieś serii wyścigowej online - wyobrażacie sobie te powtórki albo galerie zdjęć? Mijacie auto z uszkodzeniami i już z daleka widzicie, że miał miejsce potężny dzwon - nie to co w GT gdzie auta ledwie ukurzone zarówno po gwoździu z 300 km/h jak i zwykłej obcierce  :) Polyphony ma pełne ręce roboty.

- reasumując: gra daje niesamowitą satysfakcję, słowo "trening" nabiera tu nowego znaczenia. Dalsze wynurzenia po kolejnych sesjach :)

 

PS. Ustawienia pada, które krążą po sieci nie robiły chyba wielkiej różnicy - co prawda zmieniałem je kiedy próbowałem poskromić Clio i tam nie skutkowało żadne :) Potem pozostałem przy jednym, cholera wie jakim i na innych autach szło dobrze.

Edytowane przez cieglo
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 Grafika to - zakładając, że mamy pewien stan minimum - rzecz drugorzędna, ma nie zwracać uwagi a właściwie nie odwracać jej od jazdy. Zbyt dobra - lecimy w drzewo bo oglądamy detale trawy. Zbyt słaba - lecimy w drzewo bo kurwiamy na to jak można spraprać grę na next gena.

 

Z tym nieodwracaniem uwagi od jazdy to dobrze ze dali opcje graficzne. 

 

pCARS w jakiejs becie na PC jak testowalem rozne pory dnia, i mialem wlaczone lans flare i inne takie wynalazki odblaski - nie ukrywam dodawalo realizmu ale podobnie jak w prawdziwym zyciu potrafilo dac sie we znaki jesli wschodzace slonce ostro nas oslepia (a realu chociaz okulary p-sloneczne mozna zalozyc ;)). 

I teraz zeby nie bylo doceniam wklad tworcow wlasnie w te szczegoly szczegoliki, zwiekszajace realizm, ale nie oszukujmy sie to moze nas latwo rozproszyc. 

 

Ciekaw jestem i tu pytanie do grajacych online - czy mozna je wymusic w lobby zeby wszyscy mieli tak samo. (czyli zeby np kazdy mial lens flare a nie ze jeden sobie wylaczy i bedzie mial latwiej). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym nieodwracaniem uwagi od jazdy to dobrze ze dali opcje graficzne. 

 

pCARS w jakiejs becie na PC jak testowalem rozne pory dnia, i mialem wlaczone lans flare i inne takie wynalazki odblaski - nie ukrywam dodawalo realizmu ale podobnie jak w prawdziwym zyciu potrafilo dac sie we znaki jesli wschodzace slonce ostro nas oslepia (a realu chociaz okulary p-sloneczne mozna zalozyc ;)). 

I teraz zeby nie bylo doceniam wklad tworcow wlasnie w te szczegoly szczegoliki, zwiekszajace realizm, ale nie oszukujmy sie to moze nas latwo rozproszyc. 

 

Ciekaw jestem i tu pytanie do grajacych online - czy mozna je wymusic w lobby zeby wszyscy mieli tak samo. (czyli zeby np kazdy mial lens flare a nie ze jeden sobie wylaczy i bedzie mial latwiej). 

 

Słońce potrafi nieźle oślepić to fakt.

Natomiast wszystkie ustawienia wyglądu to sprawa ustawień indywidualnych, można to jednak wyklarować za pomocą ustawień pogody.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu zaczęły się schody - pozmieniałem klawisze, próbowałem zapisać i dostałem po oczach komunikatem, że nie dokonałem wszystkich wymaganych ustawień.

W grze niestety nie ma oznaczenia jakie ustawienia są wymagane, ale z doświadczenia wiem, że gra nie wiedzieć czemu wymaga podpisania przycisku do KERS.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie wymaga wszystkiego co jest potrzebne do prowadzenia. Zmiana biegów, ręczny itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale to oczywiste, a KERS już taki oczywisty nie jest. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grze niestety nie ma oznaczenia jakie ustawienia są wymagane, ale z doświadczenia wiem, że gra nie wiedzieć czemu wymaga podpisania przycisku do KERS.

Ja z kolei zauważyłem, że wymagane jest przypisanie wszystkich funkcji niezbednych do prowadzenia auta na torze.

Inne odpowiedzialne ze przesuwanie fotela, zozgladanie się itp już nie. Nawet reset auta nie jest wymagany. Ale o dziwo hamulec ręczny już tak. Na początku z niego zrezygnowalem bo nawet w drifcie go nie używam i ZONK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

KERS to faktycznie jakieś nieporozumienie ale dla kogoś kto jeździ na automacie operowanie biegami też ma niewielki sens. Jeśli jest to wymagane to bug. Dzisiaj pewnie sprawdzę - dobrze mieć taką listę, klawisz się ustawi i po krzyku - czy się go używa czy nie. Inna sprawa, że może zacząć brakować rozsądnych lokalizacji na padzie bo o ile kręcenie kamerą ma sens we wszystkich 4 kierunkach na prawej gałce o tyle kiedy umieszczę na niej gaz/hamulec to już prawo/lewo wypada z każdego użytku. Ciekawe czy R/L3 jest używane (dostępne do użycia).

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KERS to faktycznie jakieś nieporozumienie ale dla kogoś kto jeździ na automacie operowanie biegami też ma niewielki sens. Jeśli jest to wymagane to bug. Dzisiaj pewnie sprawdzę - dobrze mieć taką listę, klawisz się ustawi i po krzyku - czy się go używa czy nie. Inna sprawa, że może zacząć brakować rozsądnych lokalizacji na padzie bo o ile kręcenie kamerą ma sens we wszystkich 4 kierunkach na prawej gałce o tyle kiedy umieszczę na niej gaz/hamulec to już prawo/lewo wypada z każdego użytku. Ciekawe czy R/L3 jest używane (dostępne do użycia).

 

To czego tej grze brakuje czytajac Wasze posty to porzadnej instukcji w PDF ktora by jasno opisywala opcje, to co znalazlem na stronie, plus polskie tlumaczenie tegoz to niestety w mojej opinii marnosc. 

Dodatkowo oczywiscie pola wymagane powinny byc oznaczone. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gada, dać mu PS4 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KERS to faktycznie jakieś nieporozumienie ale dla kogoś kto jeździ na automacie operowanie biegami też ma niewielki sens. Jeśli jest to wymagane to bug. Dzisiaj pewnie sprawdzę - dobrze mieć taką listę, klawisz się ustawi i po krzyku - czy się go używa czy nie. Inna sprawa, że może zacząć brakować rozsądnych lokalizacji na padzie bo o ile kręcenie kamerą ma sens we wszystkich 4 kierunkach na prawej gałce o tyle kiedy umieszczę na niej gaz/hamulec to już prawo/lewo wypada z każdego użytku. Ciekawe czy R/L3 jest używane (dostępne do użycia).

L3 i R3 można spokojnie przypisać.

Brakuje jednak klawiszy odpowiedzialnych za prawą gałkę pada dla kierownicy, na padzie można nią przewijać listę kierowców w lobby, na kierownicy jest to niemożliwe. Niby można skorzystać wtedy z pada ale przy T500 jest to mordęga bo jak działa pad to nie działa kierownica i na odwrót. Do tego co kilka wyscigów ta kierownica przestaje działać, czasem pomaga ponowne podłączenie a czasem trzeba resetować PS4. Na szczęście dzieje się to tylko po zakonczeniu wyscigu i powrocie do lobby.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×