Skocz do zawartości
Patricko

Project C.A.R.S.

Rekomendowane odpowiedzi

Też macie takie wrażenie, że asysta z linią jazdy i oznaczenia zakrętów jest słabe? Bo pokazuje, że hamować, a za chwilę zielone. Tak samo oznaczenie zakrętów pokazuje jak już jestem w zakręcie :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linia często kłamie, z czasem trzeba ją wyłączyć bo przynosi to więcej złego niż dobrego.

Trzeba sobie obrać punkty na torze lub patrzeć na tabliczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linię trzeba wyłączyć od razu. Po co odwlekać nieuniknione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Planuje kupić Project Cars. Ta gra jest grywalna na padzie czy strasznie ciężko opanować auta?

Przy wąskich torach i szybkich autach na padzie widać że czasem ciężko utrzymać właściwą linię toru, tu jest przejazd na mojej zwykłej t100 i widać przede mną jak koleś jeździ na padzie od boku do boku w grze multi przy wyłączonych asystach : https://youtu.be/sAplAjmO_uU Edytowane przez radoneon14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

wystarczy dobre opanowanie kciuka, a typ widać że skręca jak na klawiaturze ;)

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, pytanie trochę z innej beczki - head set. Jak sprawuje się ta słuchawka z zestawu z konsolą? Jak wspiera to gra? Jest jak w GT gdzie można założyć pokój i wybrać czy aktywny HS?

 

Z jeszcze innej beczki:

- wlazłem wczoraj na moment do trybu multi i widziałem jedynie listę pokojów, z możliwością założenia itp. Nie widziałem jednak na szybko opcji w stylu pokaż pokoje znajomych albo coś podobnego. Jak to jest rozwiązane? Jak zlokalizować pokój, w którym jeździ ziomal?

- czasy na leaderboardach - czy tam jest możliwość porównania się ze znajomkami czy jest po prostu zwykła lista?

 

Po wczorajszym graniu przypomniało mi się jeszcze kilka faktów:

- fajnie wygląda kwestia pomiaru czasu - można zmieniać huda, wyświetlać ducha w różnych wariantach - do nauki torów jak znalazł. Abstrahuję już od tego, że kiedy wreszcie udało mi się przejechać pierwsze pomiarowe okrążenie to ucieszyłem się okrutnie :) Zastanawia mnie tylko znaczenie czasu "Oczekiwany" (czy jakoś tak) - to jakaś prognoza po poprzednich przejazdach czy jak? Fajna opcja do sprawdzenia w multi - czas do poprzedzającego auta + tego za nami (tego ostatniego nie jestem pewny, może fantazjuję)

- krawężniki faktycznie bywają różne. Jeździłem tylko po Brands Hatch GP i tam potrafiło nieźle w niektórych sekcjach podbić :) W GT dla odmiany wszystkie tarki były raczej płaskie i niespecjalnie zróżnicowane

- auta są ciężkie - tzn. czuć, że to kawał maszynki a nie jakieś kartonowe pudełka, czuć świetnie dystrybucję mas i genialnie wręcz zróżnicowanie twardości zawieszeń. Taki Lancer np. pływa dość znacznie podczas gdy Ginetta jest dość twarda

- szukając porad w zakresie ustawień pada natknąłem się na stwierdzenie jednego kolesia, który stwierdził, że w zasadzie kluczem jest przywyknięcie do "tiny movements" co w zasadzie potwierdza moje obserwacje. Małe wychyły i jeździ się pysznie - trudność polega głównie na różnicach wobec innych gier a niekoniecznie z nieludzkiego poziomu pCars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, pytanie trochę z innej beczki - head set. Jak sprawuje się ta słuchawka z zestawu z konsolą? Jak wspiera to gra? Jest jak w GT gdzie można założyć pokój i wybrać czy aktywny HS?

Słuchawka z zestawu działa ;) Tyle można napisać na jej temat. HS jest aktywny zawsze i z tego co się orientuję, nie ma opcji zablokowania czatu. Można wyciszyć ewentualnie najbardziej upierdliwych.

Z jeszcze innej beczki:

- wlazłem wczoraj na moment do trybu multi i widziałem jedynie listę pokojów, z możliwością założenia itp. Nie widziałem jednak na szybko opcji w stylu pokaż pokoje znajomych albo coś podobnego. Jak to jest rozwiązane? Jak zlokalizować pokój, w którym jeździ ziomal?

Do pokoju znajomego dołączasz z listy znajomych w menu konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista zmian w nadchodzącym patchu 1.4 na wszystkie platformy (w tym PS4)

General
* Pagani Monza Clubday invitational event - No longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.
* PC - Fixed an issue that would cause the game to crash while watching saved replays, when shared memory is enabled.
* PS4 - Anisotropic filtering has been increased to help reduce blurry textures.
* PS4 - Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionaly gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.

Performance improvements
* Xbox One - Various performance optimizations, adding up to an average of 5-6% performance improvement. This results in an overall smoother experience.
* PS4 - All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.
* PS4 - CPU performance gains due to new more aggressive code optimisations.

Physics & AI
* The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.
* The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.
* First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschliefe)

Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.
* Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.
* Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.
* Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.
* The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.
* The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.
* Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.
* The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions. 

Online
* Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.
* Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.
* Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.
* Fixed and issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.
* PS4 – The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.
* PS4 – Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.
* PC - The lobby browser now automatically extends the search distance for lobbies when not enough of them are found using the default filter. Lobbies that are hosted further away (and therefore have potentially worse latency to all peers) appear at the bottom of the browser, and are colour coded with yellow or orange icons do indicate the quality of the connection.
* PC - The session host now regularly sets the current timestamp into a session attribute, so that sessions with too old timestamps are not displayed in the browser. This prevents stale sessions with no active host from appearing in the session browser.
* PC - When joining a session, the client now attempts to request the member details multiple times before giving up. This helps to improve the success rate of joining online sessions.
* Xbox One – Fixed an issue where matchmaking was not filtering the race length correctly.

Controls – All platforms
* Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
* Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
* Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
* Further enhancements to the steering feeling – Improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.
* Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.

Controls – PS4
* Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
* Improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
* Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
* Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
* Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
* Fixed the Fanatec CSW handbrake.
* Game Pad - Tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.

Vehicles
* Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes. 
Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session. 
Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player.
* Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.
* Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.
* Ford Mk.IV – Improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.
* Formula Gulf, Gumper Apollo, Formula Rookie - Fixed and issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries. 
* Lykan Hypersport -Statistics updated to latest manufacturer specification.
* Lotus 72D - Improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience. 
* Karts - Reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.
* McLaren 12C GT3 - Adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.
* BMW M3 GT4 – Improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.
* Ford Escort RS1600 - Improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.
* 250cc Superkart – Improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling.
* Lotus 49 – Improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing. 
* Pagani Huayra - Reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.

Tracks
* Bathurst – Removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.
* Watkins Glen – Fixed a number of accuracy issues around the track. 
* Lemans 24h – Improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.
* Silverstone National – Vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.
* Hockenheim (various layouts) – Reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.
* Willow Springs – Fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.

GUI
* Driver Network Profile - Visual tidy up to improve usability.
* Fixed an issue where very thin lines would not always appear.
* Added support for better info display on the Community Events page.
* Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.
* Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed. 
* Monitor/Spectate mode - Fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo tego, mam nadzieję że mi nie namiesza w ustawieniach FFB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ślicznie, niech chłopaki się starają, gierka ma potencjał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno kółek Thrustmastera ten pacz ma nie tykać, tylko Fanatec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy dobre opanowanie kciuka, a typ widać że skręca jak na klawiaturze ;)

No im dłużej się gra to się nabiera wprawy, ale moim zdaniem i tak granie na padzie w simy mija się kompletnie z celem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

celem ? rozwiń myśl, dla mnie cel to bycie konkurencyjnym, a póki co mi się to udaje :D

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno kółek Thrustmastera ten pacz ma nie tykać, tylko Fanatec.

No raczej nie tylko fanatec bo to poniżej dotyczy ogólnych ustawień gry. 

Controls – All platforms

* Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.

* Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.

* Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.

* Further enhancements to the steering feeling – Improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.

* Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.

Swoją drogą poczytałem więcej o FF w pcars i podobno w  czasie prac w becie byłą dostępna nakładka dodająca dodatkowe efekty(jakies telepania, wiećej efektów nierówności itp.), ale nie były one obliczane bezpośredni z fizyki tak jak jest teraz. Fajnie jak by dali opcjonalnie coś takiego bo pewnie sporej ilości osób by się to spodobało. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No im dłużej się gra to się nabiera wprawy, ale moim zdaniem i tak granie na padzie w simy mija się kompletnie z celem.

 

Każdy gra jak mu pasuje. Na kole wiadomo że czuć więcej i frajda jest dużo lepsza.

Jak ktoś dobrze jeździ to ja osobiście różnicy nie widzę, a często okazuje się że na padzie można być tak samo wysoko jak i na kole.

Poza tym była już wiele razy tutaj taka dyskuta, i już chyba zostało to rozstrzygnięte.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

celem ? rozwiń myśl, dla mnie cel to bycie konkurencyjnym, a póki co mi się to udaje :biggrin:

Taki sam cel możesz mieć w arcade. Celem wrażeń jakich nie dostarcza np. jakiś NFS albo DC, dla mnie jest różnica kolosalna i nie zgodzę się z tym co @toreso mówi że jeśli ktoś jeździ dobrze to bez znaczenia, na padzie nie wyczujesz tak auta jak na kierownicy, nie ma takiej opcji. Pokaż mi filmik gdzie ktoś jedzie na padzie np na Nurbie, jedzie właściwym torem jazdy, szybkim tempem i nie wypada z toru. Kiera to kiera nie ma co dyskutować. To tylko moje skromne zdanie, doświadczenie jednak jakieś tam mam, raz udało mi się wbić na serwer z Rene Rastem i go objechać więc nie podskakiwać :biggrin:

edit: Tacho, ok, kupię sobie kiere pod PS4 i pC, ja będę jechał na kierze ty na padzie i wtedy rozstrzygniemy :biggrin:

Edytowane przez MateoF1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sam cel możesz mieć w arcade. Celem wrażeń jakich nie dostarcza np. jakiś NFS albo DC, dla mnie jest różnica kolosalna i nie zgodzę się z tym co @toreso mówi że jeśli ktoś jeździ dobrze to bez znaczenia, na padzie nie wyczujesz tak auta jak na kierownicy, nie ma takiej opcji. Pokaż mi filmik gdzie ktoś jedzie na padzie np na Nurbie, jedzie właściwym torem jazdy, szybkim tempem i nie wypada z toru. Kiera to kiera nie ma co dyskutować. To tylko moje skromne zdanie, doświadczenie jednak jakieś tam mam, raz udało mi się wbić na serwer z Rene Rastem i go objechać więc nie podskakiwać :biggrin:

edit: Tacho, ok, kupię sobie kiere pod PS4 i pC, ja będę jechał na kierze ty na padzie i wtedy rozstrzygniemy :biggrin:

 

Wszystko co mówisz się zgadza i również to potwierdzę że na kierownicy czuć więcej, ale rozstrzyganie co ma sens a co nie ma dla kogoś mnie nie interesuje, każdy robi i gra jak chce, jeśli ktoś uważa że dobrze mu się gra na padzie to w porządku, ja nie mam z tym żadnych problemów ;)

Edytowane przez toreso
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

edit: Tacho, ok, kupię sobie kiere pod PS4 i pC, ja będę jechał na kierze ty na padzie i wtedy rozstrzygniemy :biggrin:

Czekam :D 

 

A jeśli chodzi o kierownice, jasne że jest tak jak piszesz, kiera to kiera, ale patrząc na to jak dobrze gra mi się na padzie i wiedząc jak to jest grać na porządnej kierownicy z dobrą ekipą, twierdze że nie jest to KOLOSALNA różnica, oczywiście jeśli chodzi o przyjemność z grania. 

Póki co nie mam dobrych warunków na zakup i montaż kierownicy, jest takie powiedzenie "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co mówisz się zgadza i również to potwierdzę że na kierownicy czuć więcej, ale rozstrzyganie co ma sens a co nie ma dla kogoś mnie nie interesuje, każdy robi i gra jak chce, jeśli ktoś uważa że dobrze mu się gra na padzie to w porządku, ja nie mam z tym żadnych problemów ;)

Jasne że tak, tylko wyrażam swoją opinię w tym temacie, i jestem pełen podziwu że Was nie trafia kur**ca na tych padach w symulatorze :D @Tacho - obawiam się że trochę poczekasz bo zanim będzie mnie stać na wymianę kiery jeszcze trochę minie, ale mam to w planach także bójcie się!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 i jestem pełen podziwu że Was nie trafia kur**ca na tych padach w symulatorze :biggrin:

właśnie to tez mnie dziwi, że tak przyjemnie i na prawdę dobrze można się pobujać po torze, w dodatku online, na poziomie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że niektórzy tak wkręcili sobie fazę na GRĘ (to nie rzeczywistość, choćby nie wiem jak zaklinana), że posługiwanie się padem pojmują jak profanację :) Jakby nie patrzeć, każda gra to w większym lub mniejszym stopniu arcade, taka prawda :) Zbierze się banda ludzi za konsolami i już wielcy ściganci :biggrin: Pewnie niejeden prawdziwy ścigant miałby niezłą bekę czytając tą dyskusję, wczujcie się w ich położenie i popatrzcie na te nasze "problemy" :)

 

Dyskusje o poziomie nie mają chyba większego sensu bo fakty świadczą o tym, że generalnie więcej można na kierownicy (przy odpowiedniej wprawie) ale nie jeden i nie dwóch padowców skopałoby tyłek dobrym wymiataczom na kierce - poczekajcie aż wpadnie tu Buggarek i zada szyku ;)

 

PS. Zaraz ktoś rzuci argument (jeśli do tej pory nie padł), że symulacją nie można nazwać gry, na której poradzi sobie padowiec :biggrin:

 

PS2. Mateo, Twoje przykładu z Nurbem już kompletnie nie rozumiem. Jakie znaczenie ma tor skoro błędy może popełniać każdy, na każdym torze, niezależnie od kontrolera.

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że niektórzy tak wkręcili sobie fazę na GRĘ (to nie rzeczywistość, choćby nie wiem jak zaklinana), że posługiwanie się padem pojmują jak profanację :) Jakby nie patrzeć, każda gra to w większym lub mniejszym stopniu arcade, taka prawda :) Zbierze się banda ludzi za konsolami i już wielcy ściganci :biggrin: Pewnie niejeden prawdziwy ścigant miałby niezłą bekę czytając tą dyskusję, wczujcie się w ich położenie i popatrzcie na te nasze "problemy" :)

 

Dyskusje o poziomie nie mają chyba większego sensu bo fakty świadczą o tym, że generalnie więcej można na kierownicy (przy odpowiedniej wprawie) ale nie jeden i nie dwóch padowców skopałoby tyłek dobrym wymiataczom na kierce - poczekajcie aż wpadnie tu Buggarek i zada szyku ;)

 

PS. Zaraz ktoś rzuci argument (jeśli do tej pory nie padł), że symulacją nie można nazwać gry, na której poradzi sobie padowiec :biggrin:

Temat głęboki jak studnia bez dna, nawet nie chcę mi się komentować tego co napisałeś i nie dla tego że żywie do Ciebie jakąś osobistą niechęć (nawet Cię nie znam), ale to co napisałeś to bzdury, wątpię aby oprócz Ciebie ktoś wgl pomyślał o takim argumencie bo jest on trochę od czapy.

Jak to powiedziałeś prawdziwi ściganci są prawdziwymi ścigantami, Polska jest krajem jakim jest, tu nie ma torów aby można było nawet swoją popierdółką poździerać opony a jeśli są to w jeszcze gorszym stanie niż nasze drogi. Dlatego w Polsce wiele osób ucieka się do wirtualnej rzeczywistości i przykłada się do tego aby mieć choćby namiastkę tego co na prawdziwym torze. Poza tym, umiejętności nabyte w "GRACH" wyścigowych nie raz uratowały i nie raz uratują mi skórę za kółkiem prawdziwego auta. Myślisz że kierowcy wyścigowi trenując na symulatorach jeżdżą na padach? :P

 

edit: Jeśli nie rozumiesz to Ci wytłumaczę, na padzie nie zrobisz tak szybkiego kółka jak na kierownicy (zakładając że masz opanowane oba kontrolery).

Edytowane przez MateoF1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, że ja także piszę tutaj pół żartem, pół serio - generalnie jestem wyluzowany i fajka pokoju :) Rozmawiamy sobie, nie atakuję Cię, przedstawiam tylko swój punkt widzenia, nie wymagam byś się zgadzał :) Z tym "moim argumentem" to rzecz jasna nieco przerysowałem, niemniej tendencje są zauważalne :) Muszę chyba używać więcej emotek bo generalnie przekaz mam pozytywny - chodzi mi tylko o to by się nie spinać i nie tworzyć sztucznie klas w ramach - bądź co bądź - gry. Nie wiem jakie masz doświadczenia i z kim jeździsz ale graczy dobrych jest zawsze mniej i dotyczy to w równym stopniu padowców jak i tych na kierownicach. Tym bardziej uważam, że nie wiesz o czym piszesz skoro podnosisz argumenty o trudnościach w szybkim przejechaniu Nurba na padzie. Pytam ponownie: co to ma do rzeczy?

 

Co do rzeczywistości - żadna kierownica na konsoli/pececie nie da Ci choćby połowy tego co zapewnie byle lichy gocart. Dziwne, całe moje konsolowe życie ogrywałem pady a na torze gocartowym jeździłem jak równy z równym z kolesiami o 20 kg lżejszymi od siebie. Można rozdzielić oba światy? Pewnie, że tak. Czy kierownica na konsoli daje dodatkową perspektywę i ma aspekt edukacyjny w prawdziwej jeździe? Pewnie, że tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, że ja także piszę tutaj pół żartem, pół serio - generalnie jestem wyluzowany i fajka pokoju :) Rozmawiamy sobie, nie atakuję Cię, przedstawiam tylko swój punkt widzenia, nie wymagam byś się zgadzał :) Z tym "moim argumentem" to rzecz jasna nieco przerysowałem, niemniej tendencje są zauważalne :) Muszę chyba używać więcej emotek bo generalnie przekaz mam pozytywny - chodzi mi tylko o to by się nie spinać i nie tworzyć sztucznie klas w ramach - bądź co bądź - gry. Nie wiem jakie masz doświadczenia i z kim jeździsz ale graczy dobrych jest zawsze mniej i dotyczy to w równym stopniu padowców jak i tych na kierownicach. Tym bardziej uważam, że nie wiesz o czym piszesz skoro podnosisz argumenty o trudnościach w szybkim przejechaniu Nurba na padzie. Pytam ponownie: co to ma do rzeczy?

 

Co do rzeczywistości - żadna kierownica na konsoli/pececie nie da Ci choćby połowy tego co zapewnie byle lichy gocart. Dziwne, całe moje konsolowe życie ogrywałem pady a na torze gocartowym jeździłem jak równy z równym z kolesiami o 20 kg lżejszymi od siebie. Można rozdzielić oba światy? Pewnie, że tak. Czy kierownica na konsoli daje dodatkową perspektywę i ma aspekt edukacyjny w prawdziwej jeździe? Pewnie, że tak.

 

Ja też na nikogo się nie spinam, mówię tylko co myślę, że gdy spotka się dwóch dobrych kierowców, jeden z padem w ręku drugi z kierownicą, to zawsze szybszy będzie ten z kierą. Nie myślę że ludzie jeżdżący na padach nie potrafią jeździć chodź mogłeś to tak zrozumieć. Kierownica daje większe pole manewru, więcej satysfakcji z jazdy i lepsze tempo, to wszystko. 

 

Sam widzisz, w Gokartach nawet małe dzieci potrafią szybko jeździć, w czymś większym już nie. Sam jeździłem Gokartami także też nieco pojęcia o tym mam, Gokart to co innego, dużo mniej wymagający do opanowania niż 1,5 tonowy samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienglo, od premiery Project Cars jest cały czas ta sama dyskusja, więc daj spokój, nie przetłumaczysz ;)

Co chwile ktoś się pojawia i pisze że pad jest be i w ogóle, dajcie spokój już, jakie to ma znaczenie tak na prawdę poza samym zainteresowanym?

Każdy gra na czym chce, choćby nawet na fujarce grał, co drugiemu do tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×