Skocz do zawartości
Patricko

Gran Turismo 6

Rekomendowane odpowiedzi

Ale co w tej poradzie widzisz takiego śmiesznego? Dając hamulec i gaz na L2 i R2 możesz używać ich jednocześnie stabilizując auto przy hamowaniach lub w zakrętach. Gram na kierownicy, ale jak już czasem zdarzy się na padzie to nie wyobrażam sobie tego inaczej, czy to w GT czy inne konsolowe "symulatory" :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo granie na padzie to lekki nonsens ale ok, nie każdy ma możliwość, czy chęci na kierownicę, ale żeby mieć gaz i hamulec pod R2 i L2 to jeszcze nigdy nie słyszałem i nawet wyobrazić sobie nie mogę.

Nigdy nie słyszałeś? To może lepszy gaz na X? Komedia normalnie :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D dobre

Edytowane przez Fuczak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie słyszałeś? To może lepszy gaz na X? Komedia normalnie :biggrin:

iksy, trójkąty, kwadraty i kółka na padach do ps3 są analogowe więc jak ktoś ma dobre wyczucie to nie ma problema ;)pady do ps4 już niestety iksów analogowych nie mają więc tam można by się z tego pośmiać

ps pisze to jako ciekawostke a nie żeby brać udział w dyskusji nad preferencjami użytkowników. sam się zdziwiłem jak się o tym dowiedziałem, co więcej czytałem że ktoś te xksy analogowe ma lepiej opanowane od gałek lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma dziś problemy z serwerami GT6 ?

Wywala mnie i moich znajomych non stop, bez względu na to kto postawi pokój...

Czasem nie kombinują czegoś z tymi serwerami ? Nikt nic nie wie ?

 

 

to samo u mnie, gralismy we 3 i jednego (co ciekawe tego z najszybszym netem) wywalało non stop, a pozostałych ani razu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iksy, trójkąty, kwadraty i kółka na padach do ps3 są analogowe więc jak ktoś ma dobre wyczucie to nie ma problema ;)pady do ps4 już niestety iksów analogowych nie mają więc tam można by się z tego pośmiać

ps pisze to jako ciekawostke a nie żeby brać udział w dyskusji nad preferencjami użytkowników. sam się zdziwiłem jak się o tym dowiedziałem, co więcej czytałem że ktoś te xksy analogowe ma lepiej opanowane od gałek lol

W Gran Turismo 4 grałem na X i []. :biggrin: Dawało radę kontrolować gaz jakotako, ale wygodniej imo jest na triggerach. Kupiłem sobie nakładki na nie i śmigam tylko tak. Gałki dla mnie to w ogóle czarna magia.

edit: właśnie zdjąłem nakładki z triggerów i kontrola nad gazem i hamulcem jest jeszcze lepsza! Polecam :D

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem lewą nogę w gipsie i ścigałem się w ten sposób że gaz był na pedałach a hamowałem przyciskiem na kierownicy, więc każdy niech ściga się jak mu wygodniej. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) co więcej czytałem że ktoś te xksy analogowe ma lepiej opanowane od gałek lol (...)

Jestem tego przykładem :P W GT, GT2, GT3, GT4 grałem na gałkach... bo tylko w ten sposób można było dozować gaz i siłę hamowania.

Ale odkąd na DS3 wprowadzili analogowe :square: :x: to po kilku próbach pozostałem przy nich.

Powód jest prosty:

 

(...) możesz używać ich jednocześnie stabilizując auto przy hamowaniach lub w zakrętach (...)

Tego na gałce niestety zrobić się nie da.

Oczywiście lewa gałka pozostała jako "kierownica"... ale mam kolegę, który gra tylko i wyłącznie na :dpad: ... czasy wykręca w TOP 500... ale powtórki z jego przejazdów wyglądają jakby konsola co sekundę łapała zwiechę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem lewą nogę w gipsie i ścigałem się w ten sposób że gaz był na pedałach a hamowałem przyciskiem na kierownicy, więc każdy niech ściga się jak mu wygodniej. :)

 

Nie wpadłeś na to, żeby hamować prawą nogą? ;) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wpadłeś na to, żeby hamować prawą nogą? ;) :D

Próbowałem ale była masakra, często trzeba operować gazem i hamulcem na raz. W wyścigach lewa noga odpowiada za hamowanie a prawa za gaz a w tamtym okresie musiałem trochę improwizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee, kwestia przyzwyczajenia. Jest mnóstwo serii wyścigowych (w realu) gdzie masz normalną skrzynię ze sprzęgłem i jakoś ludzie sobie radzą. W grze fakt jest trudniej zrobić dobry czas, ale też satysfakcja jest spora. No i wymaga to trochę innego podejścia do jazdy w zakręcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedy śmigam na łopatkach używam lewej nogi do hamowania, a jak ze sprzęgłem to prawej i lewej. Do teraz są wyścigi w których ścigają się auta posiadające sprzęgło, więc Ziemniak tak nie generalizuj.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie zabawna była wypowiedź, że nigdy nie słyszał o R2 i L2, odkąd pamiętam grałem na takim ustawieniu we wszystkich "ścigałkach", a nie to że widzę problem w X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wyobrażam sobie hamować prawą nogą :P

A jezdziles kiedy prawdziwym samochodem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie dla tych co robili licencje  w klasie  s i udało im sie wszystko zrobic na gold ,jakich ustawien użyli bo js kombinuje z lambo aventaor i bugatti już od kilku dni i za nic nie umiem uwalic złoto zawsze cos tam jest nie tak.napewno dojde do tego ale .....,z gory thx za pomoc ,gram na g25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ma automat :D

Kursu na automacie nie robil ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jezdziles kiedy prawdziwym samochodem?

Turlanie się po mieście a gierka to zupełnie co innego :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie dla tych co robili licencje  w klasie  s i udało im sie wszystko zrobic na gold ,jakich ustawien użyli bo js kombinuje z lambo aventaor i bugatti już od kilku dni i za nic nie umiem uwalic złoto zawsze cos tam jest nie tak.napewno dojde do tego ale .....,z gory thx za pomoc ,gram na g25

przy Lambo wszystkie pomoce oprócz ABS=1 wyłączone, jak dla mniej to była najtrudniejsza licencja, trzeba dobrze opanować jazdę w poślizgu. Bugatti jest łatwe, myślałem że będzie gorsze bo tor Ascari, który wg. mnie jest chyba najtrudniejszym torem technicznie, a Veyron zbyt zwrotny nie jest. Tutaj chyba miałem tylko TCS=1 i ABS=1, reszta wyłączona. Gram zazwyczaj na automatycznej skrzyni, ale przy Lambo musiałem zmienić na manualną, przy Bugatti miałem automat.

Edytowane przez AXA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam Licencję S zrobiłem na padzie z TCS=5 a ABS=1 czyli standard i na automacie w około 1 godzinę, najdłużej mi zeszło w Veyronem, nie ukrywam, że linia pokazująca przejazd mojego znajomego bardzo pomagała skontrolować czy się wyrobię w czasie :biggrin:

Edytowane przez DarkShadowPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sliczne thx za pomoc postaram sie jutro z rana wziasc za te 2 ostatnie to brakuje mi do platyny,moze sie uda:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież licencje w GT6 są mega łatwe w porównaniu do poprzednich odsłon. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież licencje w GT6 są mega łatwe w porównaniu do poprzednich odsłon. :blink:

 

Zgadzam się, ja teraz puszczam trasę RouteX z gumkami na padzie aby wpadł pucharek za 12 tys. km (a na razie mam 7.800 km) i będzie platyna :biggrin:

Edytowane przez DarkShadowPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×