Skocz do zawartości
Patricko

Gran Turismo 6

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się, ja teraz puszczam trasę RouteX z gumkami na padzie aby wpadł pucharek za 12 tys. km (a na razie mam 7.800 km) i będzie platyna :biggrin:

Tylko nie wsiadaj w coś co jedzie ponad 450 km/h - walnie z tą prędkością w ścianę, kilka bączków i od ściany się nie odklei...

DAYTONA będzie do tego lepsza moim zdaniem... i auto 500 PO..... niby zejdzie się dłużej ale za to masz pewność, że po powrocie do konsoli auto nadal będzie jechało przed siebie... po bandzie :P

Na X po pierwszym kółku odbija się od bandy i ląduje w PIT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam takiego problemu, Veyron z lekko skręconą kierownicą w lewo (odpowiednio wyregulowanym kątem skrętu) i gazem na max robi na prostych ok 360km i bez problemu pokonuje okrążenie w czasie między 5 a 5:30, później wrzucę fotkę jak i co :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki myk)) Ja chyba nie będę musiał się do tekiego sposobu ubiegać. Ostatnio męczyłem Audi R8 LMS Ultra, ustawiałem zawieszenie, żeby to zaczęło jeździć normalnie. Ustawiam je już od kilku dni, na liczniku ma przejechane ok 2000km. Kilka takich samochodów i mam trofik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile moze zajac nauka driftu? Czy jak po 3 dniach nadal dramat to warto probowac dalej czy nic z tego nie bedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie poddawaj się. Mi zajęło ponad miesiąc a zaczynałem od zera. Teraz spokojnie mogę wbić TOP 200 .... i nadal się uczę...

Zacznij od manualnej skrzyni i RX-7 na KT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki myk)) Ja chyba nie będę musiał się do tekiego sposobu ubiegać. Ostatnio męczyłem Audi R8 LMS Ultra, ustawiałem zawieszenie, żeby to zaczęło jeździć normalnie. Ustawiam je już od kilku dni, na liczniku ma przejechane ok 2000km. Kilka takich samochodów i mam trofik :biggrin:

 

Ja miałem 2 tys. km jak zdobyłem wszystkie trofki w grze oprócz dwóch za km i platyny a zostało mi jeszcze połowa kariery, online nie ruszany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E to pewnie jakbyś ruszył online to nie miałbyś problemów z tym trofikiem ;) 12 tys. km zleciało by raz dwa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie fajnie gdyby weszły te szybkie wyścigi online, wtedy nabicie Autobanów to kwestia 1-2 tygodni.

Edytowane przez ArtiF1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile sama kariera jest chyba prostsza od gt5, to sezonowe to jakis koszmar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile sama kariera jest chyba prostsza od gt5, to sezonowe to jakis koszmar.

To my chyba w inną grę gramy. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To my chyba w inną grę gramy. :D

Ok juz ogarnalem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do ustawien, zawsze gralem na r2 i l2 hamulec i gaz. Natomiast teraz inne pytanie - wlicza Wam km z online do statusu? W sensie trofików oczywiscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem ale była masakra, często trzeba operować gazem i hamulcem na raz. W wyścigach lewa noga odpowiada za hamowanie a prawa za gaz a w tamtym okresie musiałem trochę improwizować.

Pokaż mi kierowcę który podczas jazdy prawą nogę trzyma na gazie A lewą na hamulcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heniek z Gronostajowej, jeździ autem z automatem i robi dokładnie tak jak opisałeś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi kierowcę który podczas jazdy prawą nogę trzyma na gazie A lewą na hamulcu.

 

Taka technika jest bardziej efektywna. Wiadomo, że lewa noga jest mniej sprawna dlatego trzeba ją cwiczyc aby mieć dobre wyczucie na niej. Mozesz używać gazu i hamulca jednocześnie. Dzieki temu masz wiekszą kontrole nad autem i kręcisz lepsze czasy. Nie jest to jakaś ogromna róznica ale w rajdach licza sie ułamki sekund :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw Jest pełno filmów na ten temat.

Edytowane przez onelove

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi kierowcę który podczas jazdy prawą nogę trzyma na gazie A lewą na hamulcu.

Kierowcy F1, WRC, WTCC, LeMans... itd. No i ja tak jeżdżę, w Gran Turismo oczywiście. Z ciekawości jadąc okrążenie Monaco jestem prawie dwie sekundy gorszy operując tylko prawą nogą. Myślałem że wszyscy posiadacze kierownic jeżdżą w Gran Turismo tak jak ja, jeżeli nie to może i jestem dziwny ale i szybki. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówicie o kierownicach ze sprzęgłem czy bez? Jeżeli bez to chyba wygodniej jest używać lewej do hamulca, prawej do gazu. Jak można używać tylko prawej? Auta MR często są bardzo wrażliwe na zwalnianie i całkowite odpuszczenie gazu na rzecz hamulca często może się kończyć spinem. Używanie tylko jednej nogi jest niedorzeczne!

Jeżeli takie jest rozumowanie niektórych ludzi (tylko prawa noga), to ja się nie dziwię, że na padzie potrafię jeździć szybciej niż niektórzy z kierownicami...

 

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówicie o kierownicach ze sprzęgłem czy bez?

Śmigam na G27 więc ze sprzęgłem, którego w wyścigach praktycznie nie używam. Czasami gdy jeżdżę sobie tak dla beki jakimś klasykiem w grze to go używam wraz ze skrzynią H. Nie oszukujmy się, sprzęgło w tej grze jest tylko zbędnym dodatkiem a cały problem wynika z faktu że działa ono tylko w trybie on - off więc o jeździe na półsprzęgle można tylko pomarzyć, choć fajnie by było szczególnie przy starcie mieć taką opcję. Wyobraźcie sobie jak realistycznie było by wyścigach online gdyby istniało ryzyko zgaszenia silnika na starcie przez zbyt szybkie puszczenie sprzęgła lub spalenie go. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, sprzęgło w GT działa jak przycisk. Nie ma analogowej kontroli nad nim. Wstyd, że real driving simulator nie ma poprawnie zrobionego tak ważnego elementu.

Start w online, drifting, znalazło by się kilka fajnych zastosowań porządnego sprzęgła...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. Wyobraźcie sobie jak realistycznie było by wyścigach online gdyby istniało ryzyko zgaszenia silnika na starcie przez zbyt szybkie puszczenie sprzęgła lub spalenie go. :biggrin:

 

Mi natomiast brakuje opcji uszkodzdnia silnika/skrzyni podczas nieprawidłowego downshiftu. Teraz wygląda to tak, że jak ktos chce uratować zakręt w który wjechał za szeroko i za szybko to katuje skrzynię z wysokiego biegu do 1'dynki w bez zastanowienia w sekunde. W rzeczywistości jakby ktoś tak operował skrzynią to nic by z niej nie zostalo po kilku takich próbach. 

 

real driving simulator ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sliczne thx za pomoc wczorajsza w ustawieniach kiery dla s klasy:) wreszcie jest ok ,zadania na złoto zrobione,teraz tylko 5k km i jest platyna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze moze ja sie troche wypowiem , jest mozliwosc zgaszenia silnika w tej grze  ;)

po drugie to po co ci taka droga kierownica skoro nie uzywasz pedalu sprzegla hmm ?

ja szczerze mowiac nie wyobrazam sobie jezdzenia w gran turismo 6 bez sprzegla , wiadomo nowe samochody sportowe nie maja skrzyni w ukladzie H i trzeba zmieniac manetkami , ale pojedz sobie takim x-bow z manualna skrzynia biegow w ukladzie H  , albo Aston Martinem oNE 77 :) wiadomo trzeba sie nauczyc tak jezdzic , bo faktycznie sprzeglo w GT6 dziala .. co tu duzo mowic kiepski , lapie przy samym koncu i trzeba je dobrze wciskac ,ale jesli sie juz tego nauczysz ... to wtedy frajda z jazdy jest duzo duzo wieksza  :)

co do hamowania lewa noga , ja hamuje prawa i staram sie uczyc dodawac miedzy gaz  ... czyli w skrocie klade prawa noge na hamulec pod takim katem zebym mogl ta sama noga operowac tez gaz  :) jest to juz wyzsza szkola jazdy , ale nie po to wydawalem ponad 1000 zlotych na kierownice zeby jej nie uzywac w 100% :) wiec nowe wyzwania , napewno pare przeklenstw pojdzie , pare razy sobie powiem ze niechce juz w to grac , ale jak juz ogarne to banan z twarzy mi nie bedzie schodzil :)

 

PEACE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niektórzy nie chcą się męczyć na siłę. I co to za sprzęgło które działa w formie 0-1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że G27 ma sprzęgło absolutnie mi zwisa, bo jest to pod każdym względem lepsza kiera od DF Pro czy DFGT. Nie muszę na siłę używać sprzęgła aby wykorzystywać ten sprzęt i czuć różnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×