unknown3d 88 Napisano 11 Lipiec 2013 Mnie graficznie ta gra nie powala:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazikosky 270 Napisano 11 Lipiec 2013 Dla mnie gra miazga,odpalam na 1080 p na yt i jest szok.Zbytnio nie przekladam uwagi do grafiki,ale tutaj ladnie widac przeskok generacji.Wkoncu KIllzon bedzie "otwarty",mozesz zrobic punkt B pozniej C na koncu A.Nie ma tunelu. Zaloze sie,ze w listopadzie to bedzie jeszcze lepiej wygladac na naszych tv,bo Yt zbyytnio nie oddaje jakosci. Mam nadzieje,ze ten wall hack toi tylko w singlu na poziomie easy,bo jak takie cos wymysla w multi,to masakra.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaraS 506 Napisano 11 Lipiec 2013 Dla mnie gra miazga,odpalam na 1080 p na yt i jest szok.Zbytnio nie przekladam uwagi do grafiki,ale tutaj ladnie widac przeskok generacji. Niema filmiku który prezentuje w miarę jakość grafiki, no chyba że nie widziałem. Wszystkie te filmiki z yt w "1080p" mogą sobie do zadka wsadzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 11 Lipiec 2013 Niby prawda, ale dokladnie to samo mozna powiedziec o The Division, Destiny, Watch Dogs, etc. a mimo wszystko robia duzo wieksze wrazenie niz KZ:SF. Jest dobrze, bardzo dobrze, jest nawet zajebiscie, no ale to caly czas KZ, w wiekszej rozdzialce, z lepszymi taksturami, lepszym AA itd., bija za to po oczach przerwy miedzy poszczegolnymi animacjami, jakas pomoc od ND by sie przydala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Lipiec 2013 Obecnie nie pokazali za dużo, a ten pokaz z E3 wypada znacznie słabiej niż pierwsza prezentacja. Przed nami GS, tam zapewne nie zabraknie nowych materiałów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 11 Lipiec 2013 No fakt, gameplay w miescie byl nieporowanywalnie lepszy. Widocznie naturalne plenery nei sa mocna strona GG. A na GC niech sie nie bawia a gameplaye z singla tylko pokaza w koncu multi ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenixPeEl 20 Napisano 12 Lipiec 2013 Pod jakim względem był lepszy? Mi akurat bardziej podszedł gameplay z lasu, tam przynajmniej można było zobaczyć nowe podejście do rozgrywki i bardziej otwarte mapy. W miescie za to po staremu było, napierdzielanie przed siebie, choć panorama miasta robiła wrażenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meroh 2 Napisano 12 Lipiec 2013 Widocznie naturalne plenery nei sa mocna strona GG. Pardon, a dżungla w KZ3 to co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 12 Lipiec 2013 @fenixPeEl: Pod wzgledem graficznym, bo o tym mowa. @Meroth: Ale umowmy sie, ze jungla w KZ3 byla, hmmm.... nietypowa. Dla mnie osobiscie to najgorszy level, zbyt kanciaste to wszystko jak na naturalne tereny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 12 Lipiec 2013 akurat dżungla w K3 to najlepsza jak dla mnie mapa :D pozostałe też są ok ale ta dżungla w wykonaniu GG była świetna ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vann 327 Napisano 12 Lipiec 2013 Nowy-stary gameplay: Wallhacki, noże wchodzące z przodu, pola siłowe, boty. Jeśli nie zrobią serwerów jak w Killzone 2, a te bajery znajdą się w multi (a pewnie się znajdą, bo Guerilla Games wrzuca do multi to co im do głowy przyjdzie, nawet największą głupotę typu samopodnoszący się medycy, snajperzy z karabinami, itd), to szykuje się nam powtórka z niegrywalnego multi z Killzone 3. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 12 Lipiec 2013 Tez mam takie obawy :( Jedyna nadzieja, ze glowny MP designer (ktory zrobil multi w KZ2) wie co robi i nie spartoli sprawy. Bo jesli to wszystko trafi do multi to rzeczywiscie bedzie powtorka z KZ3, czyli jeden wielki noobefest. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vann 327 Napisano 12 Lipiec 2013 (edytowane) Słyszałem o tym designerze, ale gdy pomyślę sobie, że w Killzone 2 grałem tylko na serwerach, gdzie mnóstwo umiejetności było poblokowane, bo nie dałoby się w to grać, no to tracę optymizm wynikający z obecności w teamie tego kolesia. Nawet liczbę osób w KZ2 na serwie trzeba było zmniejszać do szesnastu (lub mniej), bo na tych pełnych panował kompletny chaos. Trzeba mieć nadzieję, że to jemu zawdzięczamy modyfikowane serwery i będzie dążył do tego, aby pojawiły się w SF, bo jeśli mamy liczyć na jego umiejętności balansowania gry, to może być tak słabo jak w trójce Screeny: Edytowane 12 Lipiec 2013 przez vann 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazikosky 270 Napisano 13 Lipiec 2013 Ja teraz sobie pogralem w k3 i naprawdę ten multi byłby świetny gdyby nie tę bzdury. Bardziej rozbudowane mapy,wypierdzielenie tych botów,wiezyczek,min Ja zanim kogoś znajdę,to już mnie jakiś bot zabije albo niewidzialny snajper. Kiedyś myślałem,że festiwal noobfest odbywa się w codzie,po graniu trochę dłużej w k3 to COD to jednak dobra gierka do multi... Mam nadzieję,że wraz znowa generacja Gg mnie pozytywnie zaskoczy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Matheo_ 666 Napisano 13 Lipiec 2013 Może grałeś tylko w trybie partyzantka? Tam owszem dzieją się takie rzeczy jak wieczna kamperiada i boty rozstawione gdzie się da. Ale już w operacjach i strefie wojny nie uświadczyłem takich cudów. KZ3 w multi jest tak samo dobre jak KZ2. Jedyna tak naprawdę znacząca różnica to brak serwerów dedykowanych, które w dwójce dawały fajne możliwości konfiguracji rozgrywki. Twierdzenie, że multi w Killzone 3 jest noobfestem jest co najmniej przesadzone. Byłoby idealnie gdyby najlepsze cechy z multi KZ2 i KZ3 zostały umiejętnie połączone w Shadow Fall. Guerilla raczej tego nie spartoli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vann 327 Napisano 13 Lipiec 2013 Serwery w dwójce dały możliwość naprawy graczom tego, co zepsuło Guerilla Games. Niestety w trójce tej możliwośći zabrakło. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyron 62 Napisano 13 Lipiec 2013 Ja zanim kogoś znajdę,to już mnie jakiś bot zabije albo niewidzialny snajper. Kiedyś myślałem,że festiwal noobfest odbywa się w codzie,po graniu trochę dłużej w k3 to COD to jednak dobra gierka do multi... Jak dostanę baty w codzie to odpalam multi w kz3 to jak ktoś napisał - "jest to jak film w zwolnionym tempie". Idzie pograć. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 14 Lipiec 2013 Jak dostanę baty w codzie to odpalam multi w kz3 to jak ktoś napisał - "jest to jak film w zwolnionym tempie". Idzie pograć. Ale właśnie czy nie o to chodzi? Żeby gry były różne. Ja np kocham serie Gran Turismo, ale kocham też Burnouta wbijając 100% w każdej kolejnej części. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 16 Sierpień 2013 (edytowane) Info i trzy screeny - http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/interviews/2013-08-01_vc15-shotgun-pistol.html Edytowane 16 Sierpień 2013 przez pack Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 20 Sierpień 2013 (edytowane) Pełna customizacja zakładanych gier powraca! Jest szansa na dobre multi. :) Edytowane 20 Sierpień 2013 przez ONE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 20 Sierpień 2013 ciekawe co ze wsparciem move'a :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 20 Sierpień 2013 Garsc screenow plus wyglad poszczegolnych klas: http://www.gamersyde.com/news_gc_killzone_shadow_fall_new_screens-14450_en.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 20 Sierpień 2013 Dwa info odnośnie MP: - system rozwoju postaci nie będzie korzystał z XP, zamiast tego do wykonani będzie 1500 (!!!) różnorodnych zadań (na razie więcej info nie mam) - wszystkie map packi wydawane jako DLC będą darmowe co jest fantastycznym info i powinien to być standard Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 21 Sierpień 2013 Customizacja gier sugeruje dedykowane serwery. Moim zdaniem gra wygląda obłędnie w singlu i o dziwo w multi też :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 21 Sierpień 2013 Te Warzone mogą być przegięte jeżeli będą dobrze używane...gorzej jak ktoś zrobi mapkę gdzie będą noże vs najmocniejsze gnaty... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach