RandyOrtonRKO 50 Napisano 15 Maj 2014 That graphics... Cholera, to kiedy ten październik? :D Zastanawia mnie tylko to czemu pora dnia zmienia się tak szybko, to jest zrobione na potrzeby trailerów czy co? Bo to troche głupie jest, że w ciągu 3 minutowego przejazdu słońce zachodzi całkowicie XD Nie wiadomo też czy będą jakieś dłuższe wyścigi do przejechania (chociaż 10 lapsów?). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 15 Maj 2014 Mają być tory z punktu A do B i mają być też normalne tory wyścigowe. Pewnie w prywatnym pokoju czy coś, będzie można sobie spokojnie ustawić ilość lapsów. Ale w "karierze" na bank max ilość okrążeń to 5 ;P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RandyOrtonRKO 50 Napisano 15 Maj 2014 Serio mają być tory wyścigowe? Nie przypominam sobie żebym coś takiego czytał, to potwierdzone info? Jeśli tak to nic mi już więcej do szczęścia nie potrzeba :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 15 Maj 2014 Hmm...chyba się zagalopowałem, także to może być mój błąd :)Chodziło raczej o trasy w układzie okrążeń, a nie o typowe tory z krwi i kości. Też bardzo bym je chciał, ale jakoś nie widzę ich w tej produkcji zbytnio. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu19 235 Napisano 16 Maj 2014 Dwa ostatnie filmiki w lepszej jakości http://www.gamersyde.com/news_driveclub_moves_faster_than_light-15307_en.html 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 16 Maj 2014 Trochę przeraża brak jakiejkolwiek reakcji samochodu przy kolizjach z innymi samochodami i otoczeniem.Jako przykład ten filmik:http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=social_20140515_24003254# Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu19 235 Napisano 16 Maj 2014 Według mnie lepiej to teraz wygląda :thumbsup: 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 16 Maj 2014 Trochę przeraża brak jakiejkolwiek reakcji samochodu przy kolizjach z innymi samochodami i otoczeniem. Filmik ktory wkleiles obejrze pozniej, niemniej z tych co widzialem wczesniej - faktycznie przytarcie bandy to zwolnienie predkosci, pukanie po blotnikach podobnie i nie widac aby to jakos znaczaco wplywalo na jazde (fakt ze te filmiki ktore widzialem to byly przypadkowe kontakty). Mysle ze takie a nie inne zachowanie wozow zwiazane jest z idea tej gry a wiec clubami jak i sciganiem online. Inaczej gra mogla by sie zamienic w destruction derby... (a jak probowalem troche pograc w shift online to mialem wrazenie ze ludzie jechali na pale w nadzieji zeby przed zakretem wywalic kogos z toru a samemu zdobyc pozycje, przy czym czesc nie potrafila tego zrobic dobrze i tez wylatywali. po czym zniecheceni opuszczali wyscig). To jest gra ktora garsciami czerpie z arcade gdzie ma byc ladnie efektownie, jazda ma dawac fun. Jak bedzie w rzeczywistosci przyjdzie sie nam przekonac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 16 Maj 2014 W pełni się zgadzam, ale pamiętam jakieś stare filmiki, gdzie samochód kosząc znak drogowy wpadał w poślizg i na chwilę był z tego wyścigu "wykluczony". Tutaj natomiast nie widać żadnego efektu negatywnego, a jedynie gra niweluje błąd gracza i ustawia samochód do dalszej jazdy.Oczywiście też nie chcę DD na torze, bo to potrafi odebrać całkowicie ochotę na granie online (do dzisiaj nienawidzę włochów za online w Gran Turismo 5 i jak widziałem ich flagę wolałem wyjść z wyścigu ;)) Jednak kolizje powinny nieś jakiś negatywny skutek z których jednak gracz może wybrnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 16 Maj 2014 (edytowane) Karne minuty/punkty Lub po prostu opcja organizowania wyścigów z kolizjami i bezkolizyjnych, niech gracze decydują co im pasuje ;) Edytowane 16 Maj 2014 przez Nath_147 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 16 Maj 2014 Karne minuty/punkty Lub po prostu opcja organizowania wyścigów z kolizjami i bezkolizyjnych, niech gracze decydują co im pasuje ;) To pierwsze to tak srednio widze - majac w pamieci pare eventow w GT5 ktore mialy tego typu kary (sezonowe). Druga opcja mile widziana. Jednakze nie zmienia to watpliwosci Smalca - bo co innego wprowadzac kary a co innego zmusic uzytkownika do wyjscia z trudniejszej sytuacji z wykorzystaniem modelu jazdy. Troche pewnie jeszcze gdybania i watpliwosci sie tutaj pojawi przed premiera.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 16 Maj 2014 Ten przejazd przez lasy Kanaday, pięknie to wygląda, a na naszych tv efekt będzie jeszcze lepszy. Prawdziwa, nowa generacja. Twórcy twierdzą, że na trasie jest milion drzew. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 16 Maj 2014 ,,Czuć'' prędkość na tym filmiku, najlepszy efekt w tym gatunku osiągnął pierwszy Shift, a tu wydaje się, że będzie niewiele gorzej. Grafika ładna, model jazdy ciężko ocenić po filmiku. Niemniej jednak szczerze mówiąc wolałbym next-genowego Motorstorma (pacific rift 2) niż DC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga101 497 Napisano 16 Maj 2014 Jestem w szoku jak dobrze ta gra wygląda, przeszła daleką drogę od pierwszego pokazu, filmik z Pagani w roli głównej momentami ociera się fotorealizm. Szkoda że jeszcze tyle trzeba czekać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 16 Maj 2014 Gra jest już ukończona, te 4 miesiące to już optmalizacja i przygotowanie gry do sprzedaży. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 16 Maj 2014 (edytowane) Edytowane 16 Maj 2014 przez ONE 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 16 Maj 2014 Naprawdę nieźle się to prezentuje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyndrom 56 Napisano 16 Maj 2014 Antyaliasing strasznie razi w oczy w tych nowych gameplejach. Na pewno to poprawią do premiery. A obiecywali dać nieskompresowane filmiki w poniedziałek. Chciales powiedziec aliasing razi po oczach. Antyaliasing jest metoda usuwania aliasingu czyli tzw "zabkow". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 22 Maj 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/05/22/hands-driveclub-behind-wheel-ps4/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 22 Maj 2014 Oglądajcie koniecznie w słuchawkach! PS. W tym drugim filmiku jest pokazane menu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 22 Maj 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 22 Maj 2014 Sporo nowego gameplyu Graficznie to jest mistrzostwo świata. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lightbringer 403 Napisano 22 Maj 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoL 189 Napisano 22 Maj 2014 http://www.ppe.pl/publicystyka-1004-playtest_driveclub__ogralismy_swiezy_kod_w_siedzibie_evoltuon_studios_w_anglii.html chłopak z PSX Extreme już grał... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu19 235 Napisano 22 Maj 2014 (edytowane) http://www.ppe.pl/publicystyka-1004-playtest_driveclub__ogralismy_swiezy_kod_w_siedzibie_evoltuon_studios_w_anglii.html chłopak z PSX Extreme już grał... Ten artykuł potwierdza, że warto będzie czekać na tą produkcję. Gameplay za pleców Edytowane 22 Maj 2014 przez Malibu19 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach