kedzi1 0 Napisano 13 Czerwiec 2013 Drive Club o tak:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 16 Czerwiec 2013 Mnie bardziej martwi ta pre-alpha ukończona w 35%. A przecież premiera za ok 5 miesięcy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiszpannson 0 Napisano 27 Czerwiec 2013 Witam wszystkich forumowiczó :)Jak wiadomo było DRIVECLUB nie miało mieć języka ojczystego czy napisów PL , jak zauważyłem na stronie SKLEPE.PL widnieje jednak język pl lub napisy do tej zajefajnej gry . :) Moim zdaniem ściągnięcie gry startowej na PS4 będzie super zajęciem dla tych co kupią konsole na start w dniu premiery eee znaczy się zamówią ją do czasu premiery . :) Jeśliu okaże się że ta gra ma chociaż napisy PL to wiele jak i wszyscy zaczną ściągać tą grę :)Jak oglądam filmiki z tej gry to już nie mogę się doczekac jej wydania i z miłą chęcia poczekam ,. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 27 Czerwiec 2013 Mi się ta wydaje jakaś taka nudna, mam problemy z dotrwaniem do końca 3-minutowego gameplayu. Grafika, poza tym nic chyba nie ma do zaoferowania (jeżdżenie z e-friendsami w klubach to nie moja bajka). Jakby zrobili nowego motorstorma z wypasioną grafiką, powrotem do terenów z Pacific Rifta, powiedzmy 32oma pojazdami na torze, może jakąś dynamiczną zmianą tras a'la apokalipsa (wybuchający wulkan, tsunami), i zmiennymi warunkami pogodowymi, które wpływają na zmianę trasy (tam gdzie nie było błota, teraz jest, podniesienie poziomu wody, gdzie już motorem się nie przejedzie) - Motorstorm EVOlution, i byłbym kupiony, na ps4 bym czekał z wywieszonym jęzorem. A tutaj...driveclub, kij wie, co to, chwalą się detalami wnętrza aut, i odwzorowaniem silników, bo gameplayowo nie ma pewnie czym... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 29 Czerwiec 2013 Mnie bardziej martwi ta pre-alpha ukończona w 35%. A przecież premiera za ok 5 miesięcy. Tu chodzi o to, że demo pokazane na E3 było ukończone w 35%, obecnie kod może być bardziej zaawansowany, po prostu nie mieli czasu aby z najnowszego kodu robić demo na E3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 29 Czerwiec 2013 @ONENo wiadomo, że muszą mieć już dużo więcej gotowe. Co nie zmienia faktu, że demko z E3 było zwyczajnie słabe. Brzydka, szaro-buro-brązowa trasa w Angli, ledwo 30 klatek i wiele tekstur rodem z PS2 (za Digital Foundry)Do tego ten Plus. Skoro będzie wymagany do online, to można założyć że 80% kupujących konsolę na launch go kupi. Jaka będzie w takim razie osobna sprzedaż DriveClub? (retoryczne pytanie)Mam wrażenie, że ta gra będzie jakoś po macoszemu traktowana, że będzie mało samochodów, mało tras, nie będzie fajnej i ciekawej kariery dla jednego gracza itpOczywiście nawet nie wiecie jak bardzo chciałbym się mylić, ponieważ kocham arkejdowe ścigałki i mogą mnie nawet w trumnie z napisem MotorStorm pochwać. :woot: :ph34r: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 8 Lipiec 2013 Evolution Studios celuje w najszybsze samochody sportowe. Z wszystkich obecnych na ten moment, najwolniejszy jest Mercedes AMG A45, który do setki rozpędza się w cztery i pół sekundy. DriveClub ma połączyć najlepsze cechy gry arcade z elementami symulacji by gra był przystępna dla wszystkich, ale opanowanie jej na poziomie mistrzowskim wymagało dużo wysiłku. Wszystkie trasy oparte są na prawdziwych lokacjach i danych satelitarnych, ale Evolution pozmieniało niektóre odcinki by nie przenosić każdej trasy jako identycznej. Ponadto ujawniono, że nie mamy liczyć na jakąkolwiek trasę szutrową. Gracz będzie mógł dołączyć tylko do jednego klubu i razem z innymi zdobywać punkty i piąć się po szczeblach sławy. Minimalna liczba osób w klanie to dwie, maksymalna - 12. Evolution nie ujawnia ilości tras, ale będą one rozsiane po całym świecie. W przygotowaniu jest kilka takich, które na pewno zaskoczą osoby, które interesują się tym tytułem. Potwierdzono natywną rozdzielczość 1080p. Celem jest 60 klatek na sekundę, ale na ten moment niczego nie chcą obiecywać gdyż nie lubią składać pustych obietnic. Na start gra będzie pozbawiona zmiennych warunków pogodowych, ale to może się zmienić z biegiem czasu i w którejś aktualizacji może się pojawić jeśli fani będą tego oczekiwać. Gra ma ewoluować z biegiem czasu. DriveClub będzie miał dedykowane serwery co oznacza perfekcyjną grę w sieci. Tryb dla jednego gracza i ten dla wielu będą od siebie niezależne, więc jeśli ktoś od razu planuje grać po sieci - nie będzie musiał przechodzić singla by odblokować jakiś pojazd. Dodatkowo tryb dla samotników będzie miał ustaloną z góry strukturę mistrzostw. Późniejsze DLC będzie go rozwijać o nowe lokacje i wyścigi. Wersja w PlayStation Plus będzie identyczna jeśli chodzi o podstawową zawartość. Mniej będzie samochodów i tras, ale za niższą cenę będziemy mogli zrobić upgrade do "pełnej" wersji identycznej z pudełkową. W grze obecna będzie modyfikacja wizualna, ale bez tuningowania samochodów. Obecne będą zniszczenia, jednak Evolution chce odpowiednio wyważyć całość by nie było drugiego Burnouta. Będziemy mogli więc obić blachę, zarysować ją, zarobić konkretne wgniecenie, ale o totalnej demolce musimy zapomnieć. Na sam koniec - potwierdzono współpracę z najpopularniejszymi kierownicami. Evolution robi wszystko by praktycznie każdy sprzęt działał idealnie z grą. http://www.ps3site.pl/ogromna-dawka-nowych-informacji-na-temat-driveclub/159824 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 8 Lipiec 2013 Poki co same dobre wiesci :) Niech tylko jeszcze pokaza jakies konkretne gameplay'e i kto wie, moze DC okaze sie wcale nie takie byle jakie, jak sie poczatkowo wydawalo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snejkiPL 15 Napisano 10 Lipiec 2013 Kurde, niby wole sim-racing niż totalny arcade, wyjeździłem kilkadziesiąt km w netKar PRO, ale nie mogę sobie odmówić od czasu do czasu bezstresowego pogrania w coś co sprowadza się do naginania do przodu z okazjonalnym wciskaniem hamulca :) Absolutny musthave na starcie przygody z GT4. Co prawda aspekt socjalny pozwala wysnuwać pewne wątpliwości... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 10 Lipiec 2013 (edytowane) Wiadomo, że jakiś supersim to nie będzie, ale totalny arcade również nie. Na nowym gameplayu widać wyraźnie racing line! Po co w akadówce racing line? Do tego będzie możliwa totalna kustomizacja klubowych zawodów, np tylko widok z kokpitu itp. Najszybsze fury, piękny widok z kokpitu i dłuuugie trasy. Bez żadnych pierdół, spowalniań czasu itp. Kto się zagrwyał w stare "Nidziochy" rączka w górę! Edytowane 10 Lipiec 2013 przez Torba_Piany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 10 Lipiec 2013 Hmmmm... Jak prawie Ridge Racer?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snejkiPL 15 Napisano 10 Lipiec 2013 . Na nowym gameplayu widać wyraźnie racing line! Po co w akadówce racing line? Nie odrobiłeś lekcji i nie przyglądałeś się dobrze filmikowi który zapodałeś :) Racing line jest potrzebne aby porównać kto dłużej jechał po linii wyścigowej przez dwa zakręty (sic!) z obojętnie jaką prędkością (sic!!!). To tak jak byś używał opalarki budowlanej do eliminowania komarów latających wokoło podczas grillowania - teoretycznie się nada ale narzędzie stworzone jest do czego innego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 10 Lipiec 2013 (edytowane) Nie odrobiłeś lekcji i nie przyglądałeś się dobrze filmikowi który zapodałeś :) Racing line jest potrzebne aby porównać kto dłużej jechał po linii wyścigowej przez dwa zakręty (sic!) z obojętnie jaką prędkością (sic!!!). To tak jak byś używał opalarki budowlanej do eliminowania komarów latających wokoło podczas grillowania - teoretycznie się nada ale narzędzie stworzone jest do czego innego Nie no wiadomo, że się na chwilę pojawia. Po prostu mam nadzieję (ta jak wiadomo umiera ostatnia), że będą opcje do ciut poważniejszego ścigania się. Do tego twórcy przykładają się choćby do obsługi kierownic. Tutaj w oryginale ten wywiad, który wyżej dał w skrócie @one http://playstationer.net/2013/07/05/driveclub-q-and-a/ Edytowane 11 Lipiec 2013 przez Torba_Piany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 10 Lipiec 2013 Hmmmm... Jak prawie Ridge Racer?? It's Ridge Racer! Riiiidge Ra...oh wait. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 19 Lipiec 2013 Na GS Eloution zaprezentuje najnowszy kod gry. :) I jeszcze jedne news Jak zapewne wiecie, DriveClub, czyli nowa gra Evolution Studios, która zmierza na PlayStation 4, działa obecnie w 30 klatkach na sekundę. Twórcy starają się jednak osiągnąć dwa razy lepszy wynik i obecnie debatują nad tym, co będzie lepsze dla graczy. Dyrektor artystyczny DriveClub, Alex Perkins, udzielił ciekawego wywiadu brytyjskiemu Official PlayStation Magazine. Jak powiedział, jego ekipa zastanawia się nad tym, czy lepsze dla graczy będzie jeszcze większe dopracowanie grafiki, czy też zwiększenie ilości klatek animacji: Ulepszenie jakości oprawy graficznej kosztuje, co do tego nie ma wątpliwości. PlayStation 4 jest w stanie dokonać obu rzeczy, jednak my celujemy w dynamiczne środowisko, przez co będziecie mogli się ścigać o dowolnej porze dnia, w każdym miejscu na ziemi, a gra będzie obliczać warunki atmosferyczne niezależenie od tego, czy znajdziecie się nad brzegiem morza, czy w górach. Celujemy więc w sześćdziesiąt klatek na sekundę, jednak zawsze istnieje szansa na to, że nie osiągniemy tego celu. Jeśli jednak miałbym to zrobić po swojemu, wolałbym, żeby środowisko było jeszcze bardziej żywe i jeszcze ładniejsze, przy zachowaniu trzydziestu FPS. Perkins twierdzi, że jest bardzo zadowolony z tego, jak obecnie działa DriveClub - jak sam jednak mówi, twórcy wciąż mają na celowniku 60 FPS. A co Wy wolicie? Jeszcze wyższą jakość oprawy graficznej, czy lepszy framerate? http://www.ps3site.pl/driveclub-w-60-klatkach-na-sekunde-to-sie-jeszcze-okaze/161077#comment-580909 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 19 Lipiec 2013 (edytowane) Skoro GT5/6 na PS3 chodzi w 60FPS (wygladaja przy tym powornywalnie, jak nie lepiej), wiec nie widze wytlumaczenia dlaczego DC mialoby w tylu NIE chodzic, zmienne warunki to (bardzo) slaba wymowka, to jest gra wyscigowa a te jak malo ktore potrzebuja 60FPS, tym bardziej, ze DC stawia glownie na super/hiper wozy. EDIT: No chyba, ze nowy kod to bedzie niebo a ziemia w porownaniu do obecnego, bo narazeie nie widac, gdzie idzie ta moc PS4 Edytowane 19 Lipiec 2013 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisiel-PL 492 Napisano 19 Lipiec 2013 Jako że to tytuł startowy, może mogą nie wyrobić się z czasem i dlatego wybierają miedzy jednym a drugim. Chociaż jak wiedzą, że mogą to niech zepną po ślady i poprawią grafe + framerate 60. Jak trzeba to niech premierę przesuną, ale wtedy jeden tytuł startowy mniej i Sony może dostać po dupie. I tak źle i tak niedobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 19 Lipiec 2013 PR'owska ściema. Jak gra wyścigowa może nie być w 60 klatkach? Jest w ogóle taka? Wydadzą w 60 k/s o to można być spokojnym. Jak i o to, że powiedzą wtedy, o zobaczcie jacy jesteśmy wspaniali. Dajemy wam 60 a mogliśmy 30! Milczeniem pominę fakt jak fatalną reklamę swojej grze i konsoli by sobie zrobili wydając 30-klatkowego paciaka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 20 Lipiec 2013 Kolejna porcja gameplayu: http://electronictheatre.co.uk/playstation-4-2/playstation-4-video/39077/driveclub-gameplay-footage-revealed Po tym co widzę, to sterowanie wygląda gorzej niż w NFS HP, a już tam było straszne drewno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisiel-PL 492 Napisano 20 Lipiec 2013 http://www.ps3site.pl/model-jazdy-w-driveclub-to-dzielo-najbardziej-utalentowanych-tworcow-gier-wyscigowych/161240 "Jeśli chodzi o DriveClub - gdyż jest to nowe doświadczenie wyścigowe - chcieliśmy mieć pewność, że zebraliśmy najbardziej utalentowanych ludzi z branży, by pracowali nad tą produkcją. Mamy zatem osoby, które pracowały nad GRID 2, pracowników Polyphony (Gran Turismo), byłych twórców Project Gotham Racing i Motorstorma - jednych z największych, wyścigowych marek. Chcieliśmy się upewnić, że wykorzystamy całe nasze doświadczenie i dostarczymy najlepszy model jazdy, jak tylko możliwe." Odnośnie modelu jazdy :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 20 Lipiec 2013 Zobaczymy, ile w tym prawdy. Jeśli to prawda z byłymi pracownikami Bizzare Creations (Blur, PGR) to może jednak coś będzie z tej gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 20 Lipiec 2013 W tym opisie to jeszcze tylko brakuje "speców" od Mario Kart chyba. Poza tym bazuje tylko i wyłącznie na tym co widzę, a widzę totalne drewno. Jeśli zagram i rzeczywiście model jazdy będzie przyjemny to odszczekam wszystko. Na chwilę obecną to cała gra wygląda mi na straszną kalkę NFS HP. Trasy szerokie i proste. wyjazd poza tor to pewnie maksymalnie 2 metry terenu, itd. Nie chcę siać pesymizmu, ale The Crew na chwilę obecną zmiata ten tytuł w przedbiegach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisiel-PL 492 Napisano 20 Lipiec 2013 Dlatego całe szczęście że dostaniemy okrojoną wersje w plusie. Jak podejdzie mi to kupnie fulla. Jeżeli okaże się tak jak mówisz, to będę się zagrywał w wersje z ps+. Jeszcze trochę czasu mają i mam nadzieje, że doszlifują co trzeba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 20 Lipiec 2013 A mi tam się właśnie podoba :) Chciałbym żeby to była czysta arkadówka jak Ridge Racer. Od symulacji mamy GT, a tu widziałbym właśnie nieskrępowaną zabawę w fajnych widokach bez tego całego stresu, że jak nie wejdę dobrze w pierwszy zakręt to żegnaj peletonie ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartexXx20 144 Napisano 20 Lipiec 2013 (edytowane) A mi tam się właśnie podoba :) Chciałbym żeby to była czysta arkadówka jak Ridge Racer. Od symulacji mamy GT, a tu widziałbym właśnie nieskrępowaną zabawę w fajnych widokach bez tego całego stresu, że jak nie wejdę dobrze w pierwszy zakręt to żegnaj peletonie ;) Dokładnie tak samo podchodzę do tego tematu :) Miło by było sobie po prostu "pojeździć" ;) Edytowane 20 Lipiec 2013 przez BartexXx20 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach