Krosek 627 Napisano 28 Wrzesień 2014 Po zagraniu 150 meczy w Fifie 15 już dokładnie wiem że gałki muszę wymienić. Kciuk nie trzyma mi się gałki i cały czas z niej spada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuviks 78 Napisano 28 Wrzesień 2014 (edytowane) Jak wygląda sprawa oddania dualshocka na gwarancje ? może mi ktoś wytłumaczyć to? nigdy jeszcze nic nie musiałem wysyłać, a na moim analogu został już sam plastik :P/Gdzie muszę się skontaktować?/Jak długo się czeka? Edytowane 28 Wrzesień 2014 przez Fuviks Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 28 Wrzesień 2014 (edytowane) Oddajesz albo do sklepu gdzie kupiles albo wysylasz do pramu. Bedziesz potrzebowal paragon i fote nr seryjnego konsoli. Po 7 dniach dostalem nowiutkiego pada. No big deal.. Edytowane 28 Wrzesień 2014 przez UniteD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter531 0 Napisano 28 Wrzesień 2014 Miał ktoś problem z samoczynnym rozładowywaniem się pada? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kernish 18 Napisano 28 Wrzesień 2014 Nie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter531 0 Napisano 28 Wrzesień 2014 Dzięki. Czyli mogę poczuć się wyjątkowy. :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 28 Wrzesień 2014 (edytowane) Dzięki. Czyli mogę poczuć się wyjątkowy. :PDokladnie czym sie to objawia? Ja mialem problem ze przy wylaczonym padzie swiatelko migalo i zarlo baterie Edytowane 28 Wrzesień 2014 przez DeX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuviks 78 Napisano 28 Wrzesień 2014 Oddajesz albo do sklepu gdzie kupiles albo wysylasz do pramu. Bedziesz potrzebowal paragon i fote nr seryjnego konsoli. Po 7 dniach dostalem nowiutkiego pada. No big deal.. Oddając do sklepu pada potrzebuje pudełko od niego :P? czy zwyczajnie biorę pada + paragon i do sklepu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 28 Wrzesień 2014 Bez pudełka.nie utrudniaj sobie zycia ; ] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter531 0 Napisano 28 Wrzesień 2014 Gdy stoi w stacji dokującej 4-5 dni to sam się wyczerpuje. A drugi pad normalnie się zachowuje. Stacje mam oryginalną od Sony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 28 Wrzesień 2014 Jak wygląda sprawa oddania dualshocka na gwarancje ? może mi ktoś wytłumaczyć to? nigdy jeszcze nic nie musiałem wysyłać, a na moim analogu został już sam plastik :P /Gdzie muszę się skontaktować? /Jak długo się czeka? Nie słuchaj sie kolegi. Przynajmniej jesli chodzi o PRAM. Oni się już nie zajmują ani konsolami,ani akcesoriami do PS4. W sprawie reklamacji pada dzwonisz na infolinię sony (22) 397 89 24 i tam zgłaszasz. Oni cie juz poprowadzą co masz zrobic. To jest najwygodniejsza opcja,kurier przyjeżdza do ciebie i zabiera zepsuty pad. Swoją drogą mogłbyś zadac sobie trochę trudu i przeczytać chociaż kilka stron wstecz tego tematu. Było juz pisane o tym gdzie reklamujemy zepsute pady. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 30 Wrzesień 2014 Orientujecie się czy na dualu można jakoś sprawdzić datę produkcji pada, partię itd? W przypadku konsoli nie ma problemu, natomiast na padzie nie znalazłem takiej informacji. Kupiłem PS4kę (1116a) i osobno duala (nówka sztuka z media). Pady znacząco różnią się jeśli chodzi o "czułość" gałek. Grając na dokupionym padzie mam wrażenie jakby był już używany, a gałki były wyrobione. Pad jest nowiutki, prosto z palety więc nie wiem o co chodzi. To możliwe, że pady różnią się między sobą wykonaniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Wrzesień 2014 Nie słuchaj sie kolegi. Przynajmniej jesli chodzi o PRAM. Oni się już nie zajmują ani konsolami,ani akcesoriami do PS4. W sprawie reklamacji pada dzwonisz na infolinię sony (22) 397 89 24 i tam zgłaszasz. Oni cie juz poprowadzą co masz zrobic. To jest najwygodniejsza opcja,kurier przyjeżdza do ciebie i zabiera zepsuty pad. Swoją drogą mogłbyś zadac sobie trochę trudu i przeczytać chociaż kilka stron wstecz tego tematu. Było juz pisane o tym gdzie reklamujemy zepsute pady. Nie pier. Bo ledwo odebralem pada z papierami z pramu. Wogole co to za pytania jak oddac pada ma reklamacje. Srednio rozgarniety sobie poradzi z tematem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FreshPrince 25 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Nie masz racji :) Dzwoniłem do Sony i teraz oni wysyłają do Ciebie kuriera po pada. Nie potrzebny jest żaden paragon jeżeli nie wytarłeś numeru seryjnego. A poza tym nie było pytania jak oddać pada tylko jak rozróżnić. Tomisior - zadzwoń do Sony oni udziela Tobie wszystkich informacji. Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez FreshPrince Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Jak wygląda sprawa oddania dualshocka na gwarancje ? może mi ktoś wytłumaczyć to? nigdy jeszcze nic nie musiałem wysyłać, a na moim analogu został już sam plastik :P/Gdzie muszę się skontaktować? Nawet nie rozumiesz o czym tu dyskutujemy.zadaj sobie troche trudu i doczytaj. Być może w ciagu 2 tyg sie cos zmieniło. Ja w kazdym razie mialem wybór: oddac w sklepie z warunkami o ktorych pisalem lub wyslac do pramu. Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez UniteD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 30 Wrzesień 2014 Nawet nie rozumiesz o czym tu dyskutujemy.zadaj sobie troche trudu i doczytaj. Być może w ciagu 2 tyg sie cos zmieniło. Ja w kazdym razie mialem wybór: oddac w sklepie z warunkami o ktorych pisalem lub wyslac do pramu. Koleś daruj sobie takie odzywki, bo "nie pier." to możesz mówic do jakiekoś swojego znajomego. a ja sobie nie życzę. Dziwię się,ze jakiś mod nie reaguje na takie odzywki. Druga rzecz to mam gdzieś ,gdzie ty oddawałeś i co było kiedyś. Odpowiadasz błędnie człowiekowi na zadane pytanie i nie zadajesz sobie trudu,aby sprawdzić jak wyglada teraz sytuacja ze zgłaszaniem reklamacji na pada. Podałeś juz nieaktualną informację, to przeproś a nie chojrakuj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 30 Wrzesień 2014 ...A może bezpośrednio zainteresowany powinien zadać sobie trud i sam się dowiedzieć. ...Jak dzieci. Moja informacja mojsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krosek 627 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Mi pękła guma wczoraj i po telefonie kazano mi wysłać pada do PRAMu. Ja chyba i tak sam wymienię gałki i wysyłał nie będę. Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez Krosek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekoka 34 Napisano 30 Wrzesień 2014 Mi padły analogi w sobotę, w jednym i drugim. Zadzwoniłem dziś do Sony. Pan powiedział. Podać numery seryjne padow, dane kontaktowe. W czwartek przyjedzie kurier i zabierze. 14 dni, lub krócej mają wrócić nowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) ...A może bezpośrednio zainteresowany powinien zadać sobie trud i sam się dowiedzieć. ...Jak dzieci. Moja informacja mojsza. Tu nie chodzi,która informacja jest prawdziwsza. Bo ja tego co napisałem jestem pewien. Byłem po prostu w Pramie(bo są niedaleko mojego miejsca zamieszkania) i takiej odpowiedzi mi udzielili. Nie telefonicznie, nie od drugiej osoby, tylko u nich w biurze. Mnie chodzi o formę wypowiedzi gościa,który przez to że zabluzga to czuje się ważniejszy. Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez Sipap Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Ktos pisal ze do konsol z destiny ( czyli tez nowa wersja konsol cud 1106 czy jakos tak) dodawany jest nowy pad. Jaka to seria pada? Mam nowke sztuke kupiona, i jej nr seryjny to 121 - chyba jakis nowy, bo wczesniej byly tylko 211 i 111. Mam tez drugi dodany do konsoli - seria 211. Gdybym mial je tak na szybko porownac, to bym powiedzial ze seria 211 to prototyp serii 121. Pierwsze co sie w oczy rzuca to inny material na analogach - czy wytrzymalszy to sie okaze, ale pierwszy kontakt z tym padem daje wrazenie, ze guma jest twardsza ale niestety mniej przyczepna niz ta felerna z padow starych serii. Po drugie - ZDECYDOWANIE lepsze r1 i l1. Nie wiem, czy to pad dodany do konsoli po zaledwie miesiacu (lol) jest tak wyrobiony,ale w tym nowym padzie l1 i r1 odskakuja zdecydowanie lzej i ciszej. Te z 211 odskakuja jakby byly katowane kilka lat... ;) O triggerach sie nie wypowiem, czas pokaze czy nie zaczna skrzypiec, poki co jako nowki nie skrzypia... GJ Sony! Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez DeX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoV 101 Napisano 1 Październik 2014 W zestawie Destiny z białą konsolą serial na padzie zaczyna się od 221. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ardek 21 Napisano 1 Październik 2014 A to ja mam początek 131,konsola czarna z destiny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anarom 1 309 Napisano 1 Październik 2014 Powoli drażni mnie wykonanie DS4. Już dwa razy uszkodził mi się przycisk R2, którego zamocowanie jest skandalicznie zaprojektowane. Na szczęście na Allegro można kupić zamienniki w cenie 20 zł. Klej nie wchodzi w grę bo przycisk długo na nim nie pociągnie. ps. Musiałem się komuś wypłakać ;) Dokładnie chodzi o to: http://www.youtube.com/watch?v=MPZsOSpvBTk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krosek 627 Napisano 1 Październik 2014 Czyli mówicie że wchodzi nowa seria padów i teraz dodatkowego lepiej nie kupować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach