Skocz do zawartości
Palpatine_79

Motocyklicznie

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że temat żyje :) Podepnę się na dłużej. Są tu jacyś motocykliści z kujawsko-pomorskiego? Śmigam narazie na cbr 125 w stuncie, w tym roku jeszcze chciałbym na A2 zdać i wiadomo - przesiąść się na coś większego. Wie ktoś coś na temat rejestracji zdławionego motocykla, który będzie spełniał wymogi tej kategorii? Widzi mi się cbr 600 f4i tak naprawdę, bo nic innego sensownego do stuntu nie ma "pomiędzy". Wiadomo, f4i ma ponad 100koni. Wyczytałem, że zarejestrować można motocykl, który przed zdławieniem nie przekracza x2 mocy dopuszczalnej, czyli w tym przypadku 96hp. Jest ktoś ogarnięty w temacie i mógłby podpowiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim sezonie sprzedałem KTMa EXC 200 z 09 i obecnie śmigam na KTM EXC 525 z tym że na kołach supermoto. Są tu jacyś supermotowcy? ;) 

 

 Wiem że złe forum ale nurtuje mnie jedna sprawa: muszę  wam się przyznać że mam prawko kategorii A1 oraz B i może się ktoś orientuje w wysokości mandatu z którym będę się musiał liczyć w razie kontroli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

300zł jeżeli zła kategoria, zaś 500zł za brak jakiejkolwiek kategorii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu Rosja....tyle, że w tym przypadku to bez znaczenia. Ewidentna wina kierowcy motocykla, mokro, opony na wpół na szuter i przednie koło leci pierwsze, później moto a na końcu on sam pod koła ciężarówki. Swoją drogą za mały błąd zapłacił najwyższą cenę :/

Edytowane przez Palpatine_79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.scigacz.pl/Ile,naprawde,motocykl,zuzywa,paliwa,21321.html

 

Ciekawe, ja szczerze powiedziawszy też staram się hamować silnikiem, a widząc czerwone światło zazwyczaj zwalniam wcześniej i dojeżdżam do świateł, a nie hamuję przed samymi światłami(tak to robiłem na kursie, dojeżdżałem do świateł, hamowałem i zrzucałem np z czwórki do jedynki stojąc w miejscu :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam. Motocykl jest dla Funu! Samochodem mogę bawić się w eco drivingi i inne bzudy. Tutaj liczy się zabawa, relax i czerpanie przyjemności z jazdy. Czy moto spali mi 4-6l nie ma najmniejszego znaczenia. Jak będzie chciał to niech spali nawet 10 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega w pracy jak usłyszał ile pali moto to się za głowę złapał, sądził że ze 3l maks. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3l to pali skuter żony...50cm3 ;)

Zresztą 100KM na wodę nie pojedzie :P czym trzeba to napędzić.

Edytowane przez Palpatine_79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak usłyszał ile kosztował kask to całkiem mu z głowy wybiłem motocykle :P

A Ty masz w bandycie podane ile masz paliwa w baku czy też masz tylko te kreseczki? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja na kask też się wykosztowałem, gdyby nie zniżka do MA to S2 pewnie nigdy bym nie kupił. Zresztą każdy wycenia ochronę swojej głowy na tyle na ile chce :P

Ja w Bandycie w ogóle nie mam wskaźnika paliwa, były dopiero po lifcie w 2005 r. Silnika daje znać kiedy waha się kończy i wtedy przełączam na rezerwe - 6l czyli co najmniej 100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Ja mam właśnie kreseczki, które oczywiście na codzień są wystarczające, ale jakoś na ich podstawie nie jestem w stanie dokładnie ocenić spalania. :) No ale ja mam chyba zegary z GSXR-a więc mam nawet wskaźnik zapiętego biegu dzięki czemu mogę się rozleniwić i nie liczyć biegów :)

A co znaczy przełączasz na rezerwę? To musisz to robić jakoś ręcznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatwo możesz określić spalanie swojego moto. Zalewasz go do pełna, aż po wlew (w baku jest odpowietrzenie, więc możesz lać do pełna) i przejżdzasz powiedzmy 200 km. Po 200 km znowu zalewasz do pełna. Ilość wlanego paliwa dzielisz na 2 (200km) i już masz wynik. Wlejesz pewnie ok 10l : 2 i wyjdzie Ci spalanie koło 5 l / 100 km

Tak, niestety trzeba to zrobić ręcznie, trzeba przekręcić kranik na rezerwę. Wtedy wiesz, że masz do przejechania jakieś 100 km. Zresztą ja tankuje zawsze po ok. 200km i nie mam z tym kłopotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Z jednej strony ciekawie pokazuje jak działa ABS, z drugiej trochę przekolorowane bo nikt by chyba tak na pałę nie dawał po heblach(zapewne celowo w tym filmie).

Swoją drogą facet bez ABSu zawsze by poleciał na prawy bok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ sobie traskę strzeliłem przed spaniem :)

Gdynia jest taka pusta wieczorem że bym nałapał niemało pkt :P Niestety tylko wjechać do Gdańska i od razu sporo samochodów.

W pewnej chwili myślałem, że suki jadą za mną na obwodnicy bo gość utrzymywał stałą odległość ode mnie przez dłuższy czas, a ciemno już było więc nawet nie widziałem jaki to samochód. Postanowiłem go puścić, a ten na szczęście poleciał dalej :P

Traska na tyle mi się spodobała, że obróciłem dwa razy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widoczki mniej...trasa w końcowym odcinku przez kilka kilometrów ciągnie się przez las i jest bardzo stroma. Jedzie się w dół i raz po raz są ostre zakręty...

Wracam tą samą trasą tyle, że pod górkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to w sumie obojętnie....zgadamy się.

Uuuu na Hel powiadasz....współczuję. Korek ciągnie się codziennie od Redy do Władysławowa, a później aż do Chałup. I to korek w obie strony. Motocykliści wyprzedzają całe kilometry kolumn pojazdów i niestety często kończy się to tak:

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,14390669,Wypadek_na_Polwyspie__ranny_motocyklista.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×