Skocz do zawartości
kloose

The Order: 1886

Rekomendowane odpowiedzi

Grafika to fakt - rozwaliła, ale potem skrypt za skryptem. Jak się jeszcze okaże, że gameplay na 8h plus brak multiplayera? Singiel w tych klimatach z "otwartym" światem wielkości tego z AC:BF - zniknąłbym na dłuuugo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zwródźcie uwagę na oświetlenie padające na postać pod koniec gifa, no i ta animacji.

iGhBxyjFoNdJ3.gif

Edytowane przez ONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@One:

A na podstawie czego? Screenshotow? CGI? Gameplay to gameplay, czarno na bialym widac, ze plynne to to nie jest. To samo bylo przy KZ, BF, UC, tez byly gadki ze jak mozna oceniac sterowanie na podstawie gameplay'u, tylko potem to nie ja plakalem na forach nad input-lagiem i blagalem deweloperow o zpatchowanie... Jakos ogladajac gameplay'e z Destiny czy Titanfall nie widac zeby osoba grajaca miala jakikolwiek problem na nacelowaniem na cokolwiek. Takze szkoda bo graficznie rzeczywiscie ciezko obecnie znalezc na rynku cos rownie miazdzacego, ale wiadomo, nie sama grafika czlowiek zyje, a gameplay'owo to (niestety) rzeczywiscie zapowiada sie kolejny UC, czyli slabe sterowanie okraszone masa skryptow i cut-scenek, not my cup of tea jak to mowia.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żywy, nie wiem, nie wypowiadam się na temat sterowania dopóki nie zagram, to że osoba grająca miała jakieś problemy z celowaniem może różnie świadczyć o tym, że to jakiś janusz trzymał pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety faktem jest że Żywy ma sporo racji - na pokazanym materiale, w takiej formie w jakiej teraz możemy go oglądać wyraźnie widać brak płynności w bardziej dynamicznych momentach. To może się zmienić, ale wcale nie musi i jak uczy nas doświadczenie zazwyczaj się nie zmienia. Sama grafika wchodzi razem z framugą i nie bierze jeńców, ale do tego, mnie przynajmniej, już przyzwyczaiły exy na maszynki Sony - mamy kolejną generację i ja bym chciał czegoś więcej niż niesamowitej grafiki. Co nie zmienia faktu że na materiałach przedpremierowych TLoU też wydawało mi się "tylko" piękne i miałem obawy że to będzie klasyczna wydmuszka, a okazało się że gra jest rewelacyjna pod wieloma innymi względami, więc ja tam się już nauczyłem nie stawiać na jakiejś pozycji przedwczesnych krzyżyków(ale też nie spuszczać się z zachwytu przedwcześnie)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest fantastycznie, gra wygląda tak że szczena opada i do tego setting pozwala mieć nadzieję na ciekawą historię, a klimat powinien się lać wiadrami z ekrany, Zatęchłe skąpane we mgle ulice Londynu, kupuję to w całej rozciągłośći. Ktoś pisał że do gerasów to raczej słabo, nie do konca się z tym zgodzę, owszem jedynka i dwójka to było coś wielkiego ale trójka już była nudna jak flaki z olejem i wtórna do bólu, o judgement to w ogóle szkoda pisać. Jak zaczerpną to co najlepsze z mechaniki gearsów i dodadzą coś od siebie co wniesie to na wyższy poziom niż tylko bezmózga wyrzynka to będzie ogień przez duże O

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Swoją drogą mam nieodparte przeczucie że w grze spotkamy na swojej drodze mordercę z Whitechapel (Niby daty minimalnie się rozmijają - Kuba Rozpruwacz działał w 88, ale z drugiej strony Lafayette zmarł w 34 na zapalenie płuc i to bynajmniej nie jako młodzieniaszek ;) )

Edytowane przez Danny Boy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jakos ogladajac gameplay'e [...]Titanfall nie widac zeby osoba grajaca miala jakikolwiek problem na nacelowaniem na cokolwiek.

 

Oglądałem masę materiałów przy tym blowoucie przed betą i wielu pismaków miało raczej problem, żeby dobrze przycelować. To jednak nie świadczy o grze źle, a o dziennikarzach, którzy są kiepscy w gry. ; )

 

Nie każda gra strzelanie robi tak samo. Titanfall mi się spodobał bardzo, ale po tym co zobaczyłem w becie na PC (na XO z 40-60FPS jest pewnie gorzej) nie ma co tego porównywać do precyzji z jaką trzeba było grać np. w Unreal Tournament czy Quake 3. No i nie do końca tego od tej gry oczekuję, bo TF realizuje doskonale to czym chce być. Tak samo jest z Order. Niech wszyscy robią strzelanie po swojemu.

 

@game

 

Mało trochę tych informacji. Liczyłem na dłuższy trailer, może jakoś konkretnie o premierze, gameplay z większą ilością destrukcji. Wygląda to świetnie i rozgrywka mi pasuje, bo lubię te filmowe "strzelanki" zza osłon, ale jakoś mały ten rzut informacji.

Edytowane przez lubro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łącznie jakies 20 sekund gameplaya podzielone na 5 sekundowe wstawki. Troche mało liczyłem na więcej, dziennikarze oglądali 40 minut, mogli przynajmniej wyczesać skąd z 5 minut czystego grania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gyjsdp.gif

 

ywjtku.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugi gif świetny natomiast w tym pierwszym to już sztuczniej tą kamerą nie mogli zatrząść heh. Wygląda to ale mocarnie i tak jak mówiłem razem z tą grą weźmie się PS4. To już raczej pewne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok widzieliśmy już chyba wszystkie gify i fragmenty gameplayu, więc na czym ta filmowość ma polegać ? bo dalej po słowach Ru nie jestem wstanie zwizualizować jak ta gra ma funkcjonowa. Interaktywny film ? filmowa praca kamery ? Qte ? Skrypty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to filmowość widać po praca kamery na dwóch powyższych gifach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieję ,ze będzie wersja kinowa a nie ze wpadną na pomysł robienia dubbingu do tej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok widzieliśmy już chyba wszystkie gify i fragmenty gameplayu, więc na czym ta filmowość ma polegać ? bo dalej po słowach Ru nie jestem wstanie zwizualizować jak ta gra ma funkcjonowa. Interaktywny film ? filmowa praca kamery ? Qte ? Skrypty ?

Filmowość ma polegać na pracy kamer i różnego rodzaju efektów min. związanych z oświetleniem, które stosuje się podczas kręcenia filmów.

 

Na konferencji Sony podczas E3 będzie dłuższy pokaz gry, gdzie pokażą zniszczenia otoczenia, fizykę i otwarte lokacje.

http://www.dualshockers.com/2014/02/20/the-order-1886-destruction-and-physics-to-be-shown-at-e3-there-will-be-crow-eating-insider/

 

I taka ciekawostka, każdy z czwórki bohaterów składa się z 100tys polygonów, takie Kratos z GoW III dla przykłady składa się z 20tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego dochodzą jeszcze różnice w cut scenkach, dla przykładu Drake w custcenkach w U3 ma 80k poly a w rozgrywce 30k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RaD chce by poziom graficzny cut scenek był równy temu z rozgrywki. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

10 rzeczy które powinieneś wiedzieć o The Order: 1886

Cytat

 

W zeszłym tygodniu mogliśmy w końcu zobaczyć jak The Order 1886 (PS4) prezentuje się w ruchu. Dzisiaj zebraliśmy dla Was 10 charakterystycznych cech gry, które sprawią, że nie będziecie się w stanie oderwać o tego tytułu. Ostrzegamy jednak, że w rozwinięciu znajdziecie animowane GIFy.

1. Walka wręcz, jakiej wcześniej nie widzieliście.

12791060645_3754c6f11b_o.gif

Strzelanie jest oczywiście głównym komponentem rozgrywki, ale jej integralną częścią są także potyczki w bliskim dystansie. Ready at Dawn podchodzi do tego zagadnienia ze świeżym pomysłem. Podczas walki będziecie musieli podejmować decyzję w ciągu chwili, co pozwoli zakończyć ( lub też nie ) pojedynek na różne sposoby. We fragmencie, który widzicie Galahad wybiera rozwiązanie za pomocą noża, ale to nie jest jedyna możliwość, którą posiada. Takie wybory dadzą wam wiele złożonych opcji, które będą miały wpływ na przebieg starcia

 

2. Broń palna zakorzeniona w prawdziwej nauce.

12791161183_ec3105278b_o.gif

Oręż, którym się będziemy posługiwać w The Order: 1886 może wydawać się nie z tej ziemi, ale każdy projekt bazuje na wiktoriańskiej technologii.

 

 


Gdy zobaczycie więcej broni, zdacie sobie sprawę, że nie są wcale cudaczne, czy futurystyczne. Nie zmieniamy aktualnej technologii, zmieniamy tylko jej zastosowanie - mówią twórcy.

3. Inne podejście do walk zza osłon.

12791505654_6e0df8dc4a_o.gif

W swoich założeniach The Order: 1886 jest trzecioosobową grą akcji z systemem osłon wykorzystywanych podczas walki. Jeśli jednak myślicie, że już to znacie, to deweloper zapewnia, że ma na nią swój sposób i konwencję. Jak mówią twórcy:

 

 


Tak, jest tam system osłon, który możecie znać z innych gier, ale dodaliśmy do niego mechanikę płynnych przejść między obiektami.  Stanowić one będą osłonę nawet, gdy będziemy się od nich oddalać, lecz staną się wtedy mniej skuteczne. Staramy się dodać więcej realizmu do tego typu mechaniki. 

4. Nie zadziera się z zakonem...

12791059555_d645a91dc4_o.gif

Spodziewajcie się, że walka będzie brutalna

 

5. Gadżety będą tak samo ważne jak spluwy.

12791164793_be350c8837_o.gif

Oprócz arsenału broni, który umożliwi wiele opcji taktycznych, mamy także sporą ilość gadżetów do naszej dyspozycji. Tutaj Galahad sonduje wiktoriański Londyn swoim monokularem, w poszukiwaniu strzelaniny.

 

 


Ma on wiele zastosowań. Nie rozmawialiśmy jeszcze o wszystkich jego funkcjach w grze, które zostaną wprowadzone, ale w naszym ostatnim demie służył też jako zwierciadło, do wysyłania sygnałów alfabetem morsa. Możecie dzięki temu podać swoją pozycję statkowi powietrznemu, którym dysponujecie.

6. Użyjecie Dualshocka 4 w niespotykany sposób.

12791065645_4e5b128abc_o.gif

Jak wspomniano wyżej, w jednej z sekwencji użyjemy gładzika w nowym kontrolerze, aby nadać wiadomość do pobliskiego statku powietrznego. Czy będą jakieś inne, ciekawe zastosowania?

 

Sprawa wygląda tak, że im bardziej złożone i angażujące jest użycie nowych funkcji kontrolera, tym bardziej odciąga to gracza  od samej gry. Nie chcemy używać go za dużo. Będzie wykorzystany tylko do akcji, które dzięki niemu wydają się naturalne. Nadawanie morsem działa bardzo dobrze.

 

7. Atmosfera, którą możesz ciąć nożem.

12791159533_5135e929d8_o.gif

Niezwykła technologia Ready at Dawn gra tu swoją rolę, pomagając nam wczuć się w bogaty pejzaż miejski, pełen interaktywnego środowiska i zaawansowanej technologii światła. Zwrócicie uwagę jak pochodnia oświetla twarz Galahada, gdy ja mija.

 

8. Bohaterowie w których uwierzycie i z którymi się zżyjecie.

12791165513_1cd29f5b43_o.gif

Zwiastun pokazał nam, że Ready at Dawn tworzy prawdziwie filmowe doświadczenie, zarówno w płaszczyźnie wyglądu gry, jak i historii, którą opowiada. Każdy z 4 protagonistów jest indywidualnością, z inną rolą do zagrania w zmiennej, wielowarstwowej narracji. Każdy z nich ma inna historię.

 

 


Mallory pod wieloma względami jest liderem grupy. Galahad jest kimś, kto jest zamieszany w konflikt od długiego czasu. Igraine jest najmłodsza, ale bardzo pewna siebie, a Lafayette jest nowicjuszem w grupie, który nie przejmuje się za bardzo rzeczywistością i potrafi zażartować w każdej sytuacji. To stwarza dobry balans między wszystkimi postaciami.

9. To jest Londyn jakiego nie znacie.

12791166773_70d5c4f21a_o.gif

Neo - wiktoriańska wizja brytyjskiej stolicy oferuje świat jakiego jeszcze nie doświadczyliście w grach wideo. Mroczny, zatęchły, brudny i ociekający atmosferą, paradoksalnie jest odświeżający. Jest lokacją dotąd niespotykaną, która ma olbrzymi potencjał i która całkowicie Was pochłonie.

 

10. To jest piękne!

12791066865_74c620ee50_o.gif

Koniec gadania, po prostu na to popatrzcie.

Gra raczej nie "wymyśli koła na nowo", ale akurat od tej produkcji chyba nie tego oczekujemy. Ja liczę na efekt jakie wywołało u mnie Uncharted 2 na PlayStation 3 i tak właśnie się The Order zapowiada. Chce ciekawej, wciągającej i ociekającej klimatem gry, która w pełni pokaże na co stać najnowsza konsolę Sony.

 

 http://www.pssite.com/news-31370-10_rzeczy_ktore_powinienes_wiedziec_o_the_order__1886.html
 

Edytowane przez ONE
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzy, bardzo klimatyczne szkice koncepcyjne. 

 

1699127783.jpg

 

581359526.jpg

 

1181127397.jpg

Edytowane przez Garru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×