m0rph 3307 Napisano 18 Luty 2014 Grafika to fakt - rozwaliła, ale potem skrypt za skryptem. Jak się jeszcze okaże, że gameplay na 8h plus brak multiplayera? Singiel w tych klimatach z "otwartym" światem wielkości tego z AC:BF - zniknąłbym na dłuuugo.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 18 Luty 2014 (edytowane) Zwródźcie uwagę na oświetlenie padające na postać pod koniec gifa, no i ta animacji. Edytowane 18 Luty 2014 przez ONE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 18 Luty 2014 @One: A na podstawie czego? Screenshotow? CGI? Gameplay to gameplay, czarno na bialym widac, ze plynne to to nie jest. To samo bylo przy KZ, BF, UC, tez byly gadki ze jak mozna oceniac sterowanie na podstawie gameplay'u, tylko potem to nie ja plakalem na forach nad input-lagiem i blagalem deweloperow o zpatchowanie... Jakos ogladajac gameplay'e z Destiny czy Titanfall nie widac zeby osoba grajaca miala jakikolwiek problem na nacelowaniem na cokolwiek. Takze szkoda bo graficznie rzeczywiscie ciezko obecnie znalezc na rynku cos rownie miazdzacego, ale wiadomo, nie sama grafika czlowiek zyje, a gameplay'owo to (niestety) rzeczywiscie zapowiada sie kolejny UC, czyli slabe sterowanie okraszone masa skryptow i cut-scenek, not my cup of tea jak to mowia. 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 18 Luty 2014 Żywy, nie wiem, nie wypowiadam się na temat sterowania dopóki nie zagram, to że osoba grająca miała jakieś problemy z celowaniem może różnie świadczyć o tym, że to jakiś janusz trzymał pada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 18 Luty 2014 Niestety faktem jest że Żywy ma sporo racji - na pokazanym materiale, w takiej formie w jakiej teraz możemy go oglądać wyraźnie widać brak płynności w bardziej dynamicznych momentach. To może się zmienić, ale wcale nie musi i jak uczy nas doświadczenie zazwyczaj się nie zmienia. Sama grafika wchodzi razem z framugą i nie bierze jeńców, ale do tego, mnie przynajmniej, już przyzwyczaiły exy na maszynki Sony - mamy kolejną generację i ja bym chciał czegoś więcej niż niesamowitej grafiki. Co nie zmienia faktu że na materiałach przedpremierowych TLoU też wydawało mi się "tylko" piękne i miałem obawy że to będzie klasyczna wydmuszka, a okazało się że gra jest rewelacyjna pod wieloma innymi względami, więc ja tam się już nauczyłem nie stawiać na jakiejś pozycji przedwczesnych krzyżyków(ale też nie spuszczać się z zachwytu przedwcześnie) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga101 497 Napisano 18 Luty 2014 Jest fantastycznie, gra wygląda tak że szczena opada i do tego setting pozwala mieć nadzieję na ciekawą historię, a klimat powinien się lać wiadrami z ekrany, Zatęchłe skąpane we mgle ulice Londynu, kupuję to w całej rozciągłośći. Ktoś pisał że do gerasów to raczej słabo, nie do konca się z tym zgodzę, owszem jedynka i dwójka to było coś wielkiego ale trójka już była nudna jak flaki z olejem i wtórna do bólu, o judgement to w ogóle szkoda pisać. Jak zaczerpną to co najlepsze z mechaniki gearsów i dodadzą coś od siebie co wniesie to na wyższy poziom niż tylko bezmózga wyrzynka to będzie ogień przez duże O 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 18 Luty 2014 (edytowane) Swoją drogą mam nieodparte przeczucie że w grze spotkamy na swojej drodze mordercę z Whitechapel (Niby daty minimalnie się rozmijają - Kuba Rozpruwacz działał w 88, ale z drugiej strony Lafayette zmarł w 34 na zapalenie płuc i to bynajmniej nie jako młodzieniaszek ;) ) Edytowane 18 Luty 2014 przez Danny Boy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubro 1 Napisano 18 Luty 2014 (edytowane) Jakos ogladajac gameplay'e [...]Titanfall nie widac zeby osoba grajaca miala jakikolwiek problem na nacelowaniem na cokolwiek. Oglądałem masę materiałów przy tym blowoucie przed betą i wielu pismaków miało raczej problem, żeby dobrze przycelować. To jednak nie świadczy o grze źle, a o dziennikarzach, którzy są kiepscy w gry. ; ) Nie każda gra strzelanie robi tak samo. Titanfall mi się spodobał bardzo, ale po tym co zobaczyłem w becie na PC (na XO z 40-60FPS jest pewnie gorzej) nie ma co tego porównywać do precyzji z jaką trzeba było grać np. w Unreal Tournament czy Quake 3. No i nie do końca tego od tej gry oczekuję, bo TF realizuje doskonale to czym chce być. Tak samo jest z Order. Niech wszyscy robią strzelanie po swojemu. @game Mało trochę tych informacji. Liczyłem na dłuższy trailer, może jakoś konkretnie o premierze, gameplay z większą ilością destrukcji. Wygląda to świetnie i rozgrywka mi pasuje, bo lubię te filmowe "strzelanki" zza osłon, ale jakoś mały ten rzut informacji. Edytowane 18 Luty 2014 przez lubro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garru 74 Napisano 18 Luty 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 18 Luty 2014 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 18 Luty 2014 Łącznie jakies 20 sekund gameplaya podzielone na 5 sekundowe wstawki. Troche mało liczyłem na więcej, dziennikarze oglądali 40 minut, mogli przynajmniej wyczesać skąd z 5 minut czystego grania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 18 Luty 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 18 Luty 2014 Drugi gif świetny natomiast w tym pierwszym to już sztuczniej tą kamerą nie mogli zatrząść heh. Wygląda to ale mocarnie i tak jak mówiłem razem z tą grą weźmie się PS4. To już raczej pewne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 19 Luty 2014 Ok widzieliśmy już chyba wszystkie gify i fragmenty gameplayu, więc na czym ta filmowość ma polegać ? bo dalej po słowach Ru nie jestem wstanie zwizualizować jak ta gra ma funkcjonowa. Interaktywny film ? filmowa praca kamery ? Qte ? Skrypty ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 19 Luty 2014 Filmowość, czyli tak jak np. w Uncharted. Shoot Cover QTE Action Script Cut Scene repeat... :P 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turin 108 Napisano 19 Luty 2014 Jak dla mnie to filmowość widać po praca kamery na dwóch powyższych gifach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobellito 3 Napisano 19 Luty 2014 Mam tylko nadzieję ,ze będzie wersja kinowa a nie ze wpadną na pomysł robienia dubbingu do tej gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unknown3d 88 Napisano 21 Luty 2014 Dubbing będzie na 1000 %, bo SCEP wydawcą. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 21 Luty 2014 Ok widzieliśmy już chyba wszystkie gify i fragmenty gameplayu, więc na czym ta filmowość ma polegać ? bo dalej po słowach Ru nie jestem wstanie zwizualizować jak ta gra ma funkcjonowa. Interaktywny film ? filmowa praca kamery ? Qte ? Skrypty ? Filmowość ma polegać na pracy kamer i różnego rodzaju efektów min. związanych z oświetleniem, które stosuje się podczas kręcenia filmów. Na konferencji Sony podczas E3 będzie dłuższy pokaz gry, gdzie pokażą zniszczenia otoczenia, fizykę i otwarte lokacje. http://www.dualshockers.com/2014/02/20/the-order-1886-destruction-and-physics-to-be-shown-at-e3-there-will-be-crow-eating-insider/ I taka ciekawostka, każdy z czwórki bohaterów składa się z 100tys polygonów, takie Kratos z GoW III dla przykłady składa się z 20tys. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 21 Luty 2014 Do tego dochodzą jeszcze różnice w cut scenkach, dla przykładu Drake w custcenkach w U3 ma 80k poly a w rozgrywce 30k. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unknown3d 88 Napisano 22 Luty 2014 RaD chce by poziom graficzny cut scenek był równy temu z rozgrywki. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 26 Luty 2014 10 things you need to know about The Order: 1886 http://blog.eu.playstation.com/2014/02/26/10-things-need-know-order-1886/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 27 Luty 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 28 Luty 2014 (edytowane) 10 rzeczy które powinieneś wiedzieć o The Order: 1886 Cytat W zeszłym tygodniu mogliśmy w końcu zobaczyć jak The Order 1886 (PS4) prezentuje się w ruchu. Dzisiaj zebraliśmy dla Was 10 charakterystycznych cech gry, które sprawią, że nie będziecie się w stanie oderwać o tego tytułu. Ostrzegamy jednak, że w rozwinięciu znajdziecie animowane GIFy. 1. Walka wręcz, jakiej wcześniej nie widzieliście. Strzelanie jest oczywiście głównym komponentem rozgrywki, ale jej integralną częścią są także potyczki w bliskim dystansie. Ready at Dawn podchodzi do tego zagadnienia ze świeżym pomysłem. Podczas walki będziecie musieli podejmować decyzję w ciągu chwili, co pozwoli zakończyć ( lub też nie ) pojedynek na różne sposoby. We fragmencie, który widzicie Galahad wybiera rozwiązanie za pomocą noża, ale to nie jest jedyna możliwość, którą posiada. Takie wybory dadzą wam wiele złożonych opcji, które będą miały wpływ na przebieg starcia 2. Broń palna zakorzeniona w prawdziwej nauce. Oręż, którym się będziemy posługiwać w The Order: 1886 może wydawać się nie z tej ziemi, ale każdy projekt bazuje na wiktoriańskiej technologii. Gdy zobaczycie więcej broni, zdacie sobie sprawę, że nie są wcale cudaczne, czy futurystyczne. Nie zmieniamy aktualnej technologii, zmieniamy tylko jej zastosowanie - mówią twórcy. 3. Inne podejście do walk zza osłon. W swoich założeniach The Order: 1886 jest trzecioosobową grą akcji z systemem osłon wykorzystywanych podczas walki. Jeśli jednak myślicie, że już to znacie, to deweloper zapewnia, że ma na nią swój sposób i konwencję. Jak mówią twórcy: Tak, jest tam system osłon, który możecie znać z innych gier, ale dodaliśmy do niego mechanikę płynnych przejść między obiektami. Stanowić one będą osłonę nawet, gdy będziemy się od nich oddalać, lecz staną się wtedy mniej skuteczne. Staramy się dodać więcej realizmu do tego typu mechaniki. 4. Nie zadziera się z zakonem... Spodziewajcie się, że walka będzie brutalna 5. Gadżety będą tak samo ważne jak spluwy. Oprócz arsenału broni, który umożliwi wiele opcji taktycznych, mamy także sporą ilość gadżetów do naszej dyspozycji. Tutaj Galahad sonduje wiktoriański Londyn swoim monokularem, w poszukiwaniu strzelaniny. Ma on wiele zastosowań. Nie rozmawialiśmy jeszcze o wszystkich jego funkcjach w grze, które zostaną wprowadzone, ale w naszym ostatnim demie służył też jako zwierciadło, do wysyłania sygnałów alfabetem morsa. Możecie dzięki temu podać swoją pozycję statkowi powietrznemu, którym dysponujecie. 6. Użyjecie Dualshocka 4 w niespotykany sposób. Jak wspomniano wyżej, w jednej z sekwencji użyjemy gładzika w nowym kontrolerze, aby nadać wiadomość do pobliskiego statku powietrznego. Czy będą jakieś inne, ciekawe zastosowania? Sprawa wygląda tak, że im bardziej złożone i angażujące jest użycie nowych funkcji kontrolera, tym bardziej odciąga to gracza od samej gry. Nie chcemy używać go za dużo. Będzie wykorzystany tylko do akcji, które dzięki niemu wydają się naturalne. Nadawanie morsem działa bardzo dobrze. 7. Atmosfera, którą możesz ciąć nożem. Niezwykła technologia Ready at Dawn gra tu swoją rolę, pomagając nam wczuć się w bogaty pejzaż miejski, pełen interaktywnego środowiska i zaawansowanej technologii światła. Zwrócicie uwagę jak pochodnia oświetla twarz Galahada, gdy ja mija. 8. Bohaterowie w których uwierzycie i z którymi się zżyjecie. Zwiastun pokazał nam, że Ready at Dawn tworzy prawdziwie filmowe doświadczenie, zarówno w płaszczyźnie wyglądu gry, jak i historii, którą opowiada. Każdy z 4 protagonistów jest indywidualnością, z inną rolą do zagrania w zmiennej, wielowarstwowej narracji. Każdy z nich ma inna historię. Mallory pod wieloma względami jest liderem grupy. Galahad jest kimś, kto jest zamieszany w konflikt od długiego czasu. Igraine jest najmłodsza, ale bardzo pewna siebie, a Lafayette jest nowicjuszem w grupie, który nie przejmuje się za bardzo rzeczywistością i potrafi zażartować w każdej sytuacji. To stwarza dobry balans między wszystkimi postaciami. 9. To jest Londyn jakiego nie znacie. Neo - wiktoriańska wizja brytyjskiej stolicy oferuje świat jakiego jeszcze nie doświadczyliście w grach wideo. Mroczny, zatęchły, brudny i ociekający atmosferą, paradoksalnie jest odświeżający. Jest lokacją dotąd niespotykaną, która ma olbrzymi potencjał i która całkowicie Was pochłonie. 10. To jest piękne! Koniec gadania, po prostu na to popatrzcie. Gra raczej nie "wymyśli koła na nowo", ale akurat od tej produkcji chyba nie tego oczekujemy. Ja liczę na efekt jakie wywołało u mnie Uncharted 2 na PlayStation 3 i tak właśnie się The Order zapowiada. Chce ciekawej, wciągającej i ociekającej klimatem gry, która w pełni pokaże na co stać najnowsza konsolę Sony. http://www.pssite.com/news-31370-10_rzeczy_ktore_powinienes_wiedziec_o_the_order__1886.html Edytowane 28 Luty 2014 przez ONE 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garru 74 Napisano 13 Marzec 2014 (edytowane) Trzy, bardzo klimatyczne szkice koncepcyjne. Edytowane 13 Marzec 2014 przez Garru Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach