flashX 6 Napisano 8 Luty 2012 - że masz pełną kontrolę nad konsolą (ma te przyciski co pad) Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 8 Luty 2012 Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu OMG! Uświadomiłem sobie, że jeszcze nie ma gałek analogów!! Sprzedaję swoją DFGT :beee: ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keil 11 Napisano 8 Luty 2012 (edytowane) Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu Żartujesz ? Edytowane 8 Luty 2012 przez keil Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashX 6 Napisano 8 Luty 2012 OMG! Uświadomiłem sobie, że jeszcze nie ma gałek analogów!! Sprzedaję swoją DFGT :beee: ;) :) Potraktuj to jako uszczegółowienie. Też mam tę kierownicę i jestem z niej zadowolony. Żartujesz ? Nie żartuję. Po prostu się pomyliłem. Chodziło o L1/R1, bo te z tyłu kierownicy zdaje się nimi nie są. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 8 Luty 2012 Też mam DFGT i nie mam zastrzeżeń oprócz dwóch rzeczy. 1. Fajnie jakby kierownica była solidniejsza bo czasami mam wrażenie, że siedzę przy zabawce dla dzieci. 2. Nie wiem czy jest to tylko złudzenie, ale wydaje mi się że silniczki od FF działają słabiej niż na początku. Oprócz tego jestem, ze sprzętu bardzo zadowolony i gdybym nie dysponował większą kwotą kupiłbym go jeszcze raz. Kierę wymienię jak wyjdzie GT6 (mam nadzieję, że wytrzyma do tego czasu :P) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dym0 1 Napisano 8 Luty 2012 Ja mam g27 i też mam wrażenie że silniczki działają słabiej po jakimś tam okresie użytkowania. Nie wiem czy zauważyliście, ale po nowym patchu do gt5 force feedback jest troszkę inny. Lepszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INO1 101 Napisano 8 Luty 2012 Nie żartuję. Po prostu się pomyliłem. Chodziło o L1/R1, bo te z tyłu kierownicy zdaje się nimi nie są. Jednak są...: 5 minuta filmu http://www.youtube.com/watch?v=lGf-dIaCpsE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz93 4 Napisano 8 Luty 2012 DFGT na 100% ma wszystkie klawisze jak na padzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashX 6 Napisano 9 Luty 2012 Jednak są...: 5 minuta filmu Dawno z kierownicy nie korzystałem, więc dzisiaj wieczorkiem to sprawdzę. Te przyciski z tyłu są nieopisane i pamiętam, że nie działały jak L1/R1. A może był jakiś błąd w obsłudze? Sprawdzę i dam znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa 16 Napisano 9 Luty 2012 Shiftery to są L1/R1. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xus 0 Napisano 9 Luty 2012 Ja mam g 27 i jedynego przycisku ktorego nie mam PS :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashX 6 Napisano 9 Luty 2012 Dawno z kierownicy nie korzystałem, więc dzisiaj wieczorkiem to sprawdzę. Te przyciski z tyłu są nieopisane i pamiętam, że nie działały jak L1/R1. A może był jakiś błąd w obsłudze? Sprawdzę i dam znać Sprawdziłem i pewnie jest tak jak pisze Majosa, że L1/R1 to tylne przyciski, jednak problem pewnie jest w GT5 - są one obsługiwane jak UP/DOWN na krzyżaku, stąd moje wcześniejsze stwierdzenie, że ich nie ma :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INO1 101 Napisano 9 Luty 2012 Sprawdziłem i pewnie jest tak jak pisze Majosa, że L1/R1 to tylne przyciski, jednak problem pewnie jest w GT5 - są one obsługiwane jak UP/DOWN na krzyżaku, stąd moje wcześniejsze stwierdzenie, że ich nie ma :) A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ? Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashX 6 Napisano 10 Luty 2012 A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ? Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka Nie wiem... nie grzebałem. Ale te przyciski są w GT5 niepotrzebne. Zdaje się, że wykorzystywane są tylko w garażu do zaznaczania aut. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dudzin 3 Napisano 10 Luty 2012 A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ? Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka Tez nie sprawdzę bo własnie wysłałem swoją :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INO1 101 Napisano 10 Luty 2012 (edytowane) Tez nie sprawdzę bo własnie wysłałem swoją :-) W dodatku do mnie :thumbsup: Ale ja już to sprawdzę bankowo EDIT : Sprawdzone - domyślne ustawienie L1/R1 to zmiana biegów ..... Edytowane 14 Luty 2012 przez INO1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 17 Luty 2012 Kupiłem G27 i mam takie pytanko. Jak najlepiej ustawić tą kierownice, aby czucie samochodu i ogólnie doznania były jak najrealniejsze? Chodzi mi o te ustawienia: amator, zawodowiec, symulacja i czułość kontrolera , moc ff? Na razie pojeździłem na Symulacja, czułość kontrolera 0 i moc ff 6 i jest fajnie, ale może być jeszcze lepiej? Proszę o jakąś rady osób, które na tej kierze sporo jeździły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz M 37 Napisano 17 Luty 2012 (edytowane) Posiadam G27 i śmigam od premiery GT5 na następujących ustawieniach symulacja,siła ff 2 (bolid S.Vettela 0),czułosć kontrolera 0 (bolid S.Vettela i bolidy F1 czułość ustawiam na 7).Siłą ff nie masz co się przejmować bo każdy ustawia inaczej krótko mówiąć musisz ustawiać aż znajdziesz ustawienie które dla Ciebie będzie najlepsze. Edytowane 17 Luty 2012 przez Grzegorz M Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 17 Luty 2012 Czyli praktycznie jeździsz bez FF ? Bez sensu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 17 Luty 2012 W Vettelu większy FF to kierownica może się zajechać. Mówię całkiem serio. Ja grałem na FF 2 i męczyłem Vettela 3 dni. Po tych 3 dniach zaczęły mi tryby dużo głośniej chodzić. Przestraszyłem się, bo kierownicą w miarę nowa (DFGT), a tutaj takie coś. Ale gram cały czas na kierze i słyszę, że przestało tak głośno chodzić. Dosłownie jak kręciłem w lewo, to słyszałem wszystkie trybiki. No, ale ustało więc albo smar zszedł w niektórych miejscach, albo nie wiem :P Co do innych aut to FF jak najbardziej większy, wtedy większa frajdy z jazdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz M 37 Napisano 17 Luty 2012 mataman tak jak napisałem ogólnie śmigam z ff na 2,przyzwyczaiłem się do takiego ustawienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 17 Luty 2012 dzięki, jest jeszcze opcja wspomaganie kierowania, czytałem ,że do driftu się przydaje, do normalnej jazdy śmigać na wyłączonym? dzięki, jest jeszcze opcja wspomaganie kierowania, czytałem ,że do driftu się przydaje, do normalnej jazdy śmigać na wyłączonym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 17 Luty 2012 (edytowane) kiedy jeżdzisz na kierownicy wspomaganie kierowania oczywiście na zero. Ta opcja ma sens tylko podczas grania na padzie i to przez jakiegoś niedołęgę :P mataman tak jak napisałem ogólnie śmigam z ff na 2,przyzwyczaiłem się do takiego ustawienia. dziwi mnie to bo mieć kierownice z FF i nie korzystać z jego dobrodziejstw, jest troche marnowaniem sprzętu. Edytowane 17 Luty 2012 przez mataman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz M 37 Napisano 17 Luty 2012 Tak do normalnej jazdy wyłącz wszystkie wspomagacze,zostaw tylko ABS na 1 jeśli chcesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 18 Luty 2012 Oczywiście wszystkie wspomagacze wyłączone, jedynie abs na 1. Tak jak pisałem jeżdżę na symulacyjnym, wspomaganie wyłączone, czułość na 0 i ff teraz przełączyłem z 6 na 7 i jest super. Z tego co piszecie wychodzi, że miałem wszystko ustawione tak jak trzeba, ale wolałem się upewnić. Dzięki za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach