Skocz do zawartości
ONE

Kierownica do PS3

Rekomendowane odpowiedzi

- że masz pełną kontrolę nad konsolą (ma te przyciski co pad)

Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu

OMG! Uświadomiłem sobie, że jeszcze nie ma gałek analogów!! Sprzedaję swoją DFGT :beee:

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Brakuje L3/R3, jeśli dobrze pamiętam - to ten odpowiadający za zaznaczanie aut w garażu

53634_dfgt_171410.jpg

Żartujesz ?

Edytowane przez keil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG! Uświadomiłem sobie, że jeszcze nie ma gałek analogów!! Sprzedaję swoją DFGT :beee:

;)

:) Potraktuj to jako uszczegółowienie. Też mam tę kierownicę i jestem z niej zadowolony.

53634_dfgt_171410.jpg

Żartujesz ?

Nie żartuję. Po prostu się pomyliłem. Chodziło o L1/R1, bo te z tyłu kierownicy zdaje się nimi nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam DFGT i nie mam zastrzeżeń oprócz dwóch rzeczy.

1. Fajnie jakby kierownica była solidniejsza bo czasami mam wrażenie, że siedzę przy zabawce dla dzieci.

2. Nie wiem czy jest to tylko złudzenie, ale wydaje mi się że silniczki od FF działają słabiej niż na początku.

Oprócz tego jestem, ze sprzętu bardzo zadowolony i gdybym nie dysponował większą kwotą kupiłbym go jeszcze raz.

Kierę wymienię jak wyjdzie GT6 (mam nadzieję, że wytrzyma do tego czasu :P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam g27 i też mam wrażenie że silniczki działają słabiej po jakimś tam okresie użytkowania.

Nie wiem czy zauważyliście, ale po nowym patchu do gt5 force feedback jest troszkę inny. Lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak są...: 5 minuta filmu

Dawno z kierownicy nie korzystałem, więc dzisiaj wieczorkiem to sprawdzę. Te przyciski z tyłu są nieopisane i pamiętam, że nie działały jak L1/R1. A może był jakiś błąd w obsłudze?

Sprawdzę i dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam g 27 i jedynego przycisku ktorego nie mam PS :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno z kierownicy nie korzystałem, więc dzisiaj wieczorkiem to sprawdzę. Te przyciski z tyłu są nieopisane i pamiętam, że nie działały jak L1/R1. A może był jakiś błąd w obsłudze?

Sprawdzę i dam znać

Sprawdziłem i pewnie jest tak jak pisze Majosa, że L1/R1 to tylne przyciski, jednak problem pewnie jest w GT5 - są one obsługiwane jak UP/DOWN na krzyżaku, stąd moje wcześniejsze stwierdzenie, że ich nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i pewnie jest tak jak pisze Majosa, że L1/R1 to tylne przyciski, jednak problem pewnie jest w GT5 - są one obsługiwane jak UP/DOWN na krzyżaku, stąd moje wcześniejsze stwierdzenie, że ich nie ma :)

A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ?

Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ?

Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka :biggrin:

Nie wiem... nie grzebałem. Ale te przyciski są w GT5 niepotrzebne. Zdaje się, że wykorzystywane są tylko w garażu do zaznaczania aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie da rady w opcjach zmienić żeby działały jak L1/R1 ?

Pytam bo jeszcze jej nie mam ..... ale na dniach .... oj będzie się działo po 10-cio letniej przerwie od kółka :biggrin:

Tez nie sprawdzę bo własnie wysłałem swoją :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tez nie sprawdzę bo własnie wysłałem swoją :-)

W dodatku do mnie :thumbsup:

Ale ja już to sprawdzę bankowo :biggrin:

EDIT :

Sprawdzone - domyślne ustawienie L1/R1 to zmiana biegów .....

Edytowane przez INO1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem G27 i mam takie pytanko. Jak najlepiej ustawić tą kierownice, aby czucie samochodu i ogólnie doznania były jak najrealniejsze? Chodzi mi o te ustawienia: amator, zawodowiec, symulacja i czułość kontrolera , moc ff? Na razie pojeździłem na Symulacja, czułość kontrolera 0 i moc ff 6 i jest fajnie, ale może być jeszcze lepiej? Proszę o jakąś rady osób, które na tej kierze sporo jeździły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Posiadam G27 i śmigam od premiery GT5 na następujących ustawieniach symulacja,siła ff 2 (bolid S.Vettela 0),czułosć kontrolera 0 (bolid S.Vettela i bolidy F1 czułość ustawiam na 7).Siłą ff nie masz co się przejmować bo każdy ustawia inaczej krótko mówiąć musisz ustawiać aż znajdziesz ustawienie które dla Ciebie będzie najlepsze.

Edytowane przez Grzegorz M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli praktycznie jeździsz bez FF ? Bez sensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Vettelu większy FF to kierownica może się zajechać. Mówię całkiem serio. Ja grałem na FF 2 i męczyłem Vettela 3 dni.

Po tych 3 dniach zaczęły mi tryby dużo głośniej chodzić. Przestraszyłem się, bo kierownicą w miarę nowa (DFGT), a tutaj takie coś.

Ale gram cały czas na kierze i słyszę, że przestało tak głośno chodzić. Dosłownie jak kręciłem w lewo, to słyszałem wszystkie trybiki.

No, ale ustało więc albo smar zszedł w niektórych miejscach, albo nie wiem :P

Co do innych aut to FF jak najbardziej większy, wtedy większa frajdy z jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mataman tak jak napisałem ogólnie śmigam z ff na 2,przyzwyczaiłem się do takiego ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, jest jeszcze opcja wspomaganie kierowania, czytałem ,że do driftu się przydaje, do normalnej jazdy śmigać na wyłączonym?

dzięki, jest jeszcze opcja wspomaganie kierowania, czytałem ,że do driftu się przydaje, do normalnej jazdy śmigać na wyłączonym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

kiedy jeżdzisz na kierownicy wspomaganie kierowania oczywiście na zero. Ta opcja ma sens tylko podczas grania na padzie i to przez jakiegoś niedołęgę :P

mataman tak jak napisałem ogólnie śmigam z ff na 2,przyzwyczaiłem się do takiego ustawienia.

dziwi mnie to bo mieć kierownice z FF i nie korzystać z jego dobrodziejstw, jest troche marnowaniem sprzętu.

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak do normalnej jazdy wyłącz wszystkie wspomagacze,zostaw tylko ABS na 1 jeśli chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wszystkie wspomagacze wyłączone, jedynie abs na 1. Tak jak pisałem jeżdżę na symulacyjnym, wspomaganie wyłączone, czułość na 0 i ff teraz przełączyłem z 6 na 7 i jest super. Z tego co piszecie wychodzi, że miałem wszystko ustawione tak jak trzeba, ale wolałem się upewnić. Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×