guliwers 1 Napisano 19 Styczeń 2016 Czyli zostaje mi kontakt z PSN. Masakra Wyklikane z S6 Jak mam zmienione hasło to on nie ma już dostępu do konta, nawet jak ma podstawowe? Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekj24 22 Napisano 19 Styczeń 2016 (edytowane) To nic twoje gry dzialaja nadal na jego kacie. Tak niema dostepu Edytowane 19 Styczeń 2016 przez jacekj24 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 19 Styczeń 2016 Kurcze, współczuję Tobie... Kontaktuj się z pomocą techniczną i próbuj. Jeśli znowu hasła i dane wyciekły to czas zastanowić się nad innym wyborem kiedy wyjdą nowe konsole. Weź tu teraz podepnij kartę i kupuj cyfrowe gry... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 19 Styczeń 2016 Ok, dodzwoniłem się do PSN. I co mi powiedzieli? Że nie mogą zrobić dezaktywacji konsol bo była już zrobiona i muszę czekać pół roku! I oczywiście nie było włamania na konto... Ręce opadają Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekj24 22 Napisano 19 Styczeń 2016 (edytowane) Tak jest z nimi polityka . Wychodzi na to ze bedziesz musial czekac te pol roku . Gosc pozyczyl licencje na gry. Wedlug nich to system jest szczelny i to Ty udostepniles dane konta. Edytowane 19 Styczeń 2016 przez jacekj24 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 19 Styczeń 2016 Pozmieniaj hasla + inne miejsca w ktorych masz to haslo. Nadal mozesz korzystac z gier. I na infolinii zglos wlamanie, ktos wszedl w posiadanie konta i zrobil zdalna deaktywacje. Poprostu zglos skarge/ problem. Jedynie co moga zrobic to zablokuja tamtemu konsole do psn, najczesciej na 30 dni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 19 Styczeń 2016 Pozmieniaj hasla + inne miejsca w ktorych masz to haslo. Nadal mozesz korzystac z gier. I na infolinii zglos wlamanie, ktos wszedl w posiadanie konta i zrobil zdalna deaktywacje. Poprostu zglos skarge/ problem. Jedynie co moga zrobic to zablokuja tamtemu konsole do psn, najczesciej na 30 dni. Nim mu nie zrobią jeżeli nie kupił jakiejś gry. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 19 Styczeń 2016 Hasła pozmieniałem, i walka mailowa się toczy z PSN. Zobaczymy jak to będzie Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 19 Styczeń 2016 Nic nie będzie. Oni cię mają głęboki w tyle. Całe Plati i inne ruskie serwisy działa na niewiadomego pochodzenia kontach. Gość też nie koniecznie je ukradł tylko mógł kupić od ruskiego bo jakaś gra która go interesowała była wystawiona w serwisie a Ty dawno hasła do kont anie zmieniałeś. ...a wy dalej kupujcie sloty z Allegro :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 19 Styczeń 2016 Fakt, dawno haseł nie zmiałem. Nigdy nie kupiłem slotu z allegro. Mam dwie cyfrówki i reszta na płytach Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 19 Styczeń 2016 To nie dopuszczalne aby hasła były wykradane. Ciągle mnie to zastanawia jak to możliwe skoro hasło jest mocne... Czyżby na prawde Nasze dane były tak mizernie chronione? Jeśli tak to najlepiej nic nie kupować w ps store bo tylko takie konta są porządane... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 19 Styczeń 2016 Sony się nie przyzna do tego... Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 19 Styczeń 2016 Ruskie mają setki jak nie tysiące lewych kont. Albo sony ma lukę w bazie danych albo ktoś z pracowników podpieprza konta albo adresy email są regularnie skanowane metodą bruteforce czy coś. Nie wiem, w każdym razie sloty z allegro czy innych serwisów oraz lewe konta napędzają ten biznes dla Sony bo w końcu gry cyfrowe się lepiej sprzedają c'nie? ;) Każdy wie ale nikt głośno nie powie że coś jest nie tak bo kasa się zgadza. Co jakiś czas wymusza zmianę hasła czy coś i niby Sony takie dobre. Na chwilę sprawa ucichnie i za jakiś czas znowu jest wysyp lewych kont u ruskich. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 20 Styczeń 2016 Dostałem odpowiedź od sony Przykro nam, że sprawa nie została rozwiązana po Twojej myśli. Przypominam jednak, że zgłoszenie zostało zamknięte . W związku z tym niestety nie będziemy mogli udzielić dalszego wsparcia. Wyklikane z S6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 20 Styczeń 2016 (edytowane) ...mówiłem. Oni mają na to wszystko wy*ebane. Edytowane 20 Styczeń 2016 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baczek867 247 Napisano 20 Styczeń 2016 Dokładnie sam się o tym przekonałem dzwoniąc ze swoim problemem kilka dni temu ,totalna nie wiedza, brak wsparcia, zniechęcili mnie do siebie strasznie, pomyśleć, że człowiek ładuje taką grubą kasę w gry i ich PSN-y :/, zastanawiam się tylko jak jest u konkurencji, czy też są takie jaja, bo nie zagłębiałem się w te tematy nigdy. Swoje konto mam od jakiś 6 lat i powiem szczerze , że również hasła nigdy chyba nie zmieniałem, najlepsze jest to, że nawet nie pamiętam jakie mam :D, trzeba chyba się tym zainteresować, co prawda nie mam kompletnie cyfrówek, oprócz darmowych z PS+, nigdy im numeru karty nie podałem i nie podam. Dla mnie liczy się tylko gra w pudełku, nawet kosztem wyższej ceny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guliwers 1 Napisano 20 Styczeń 2016 W Microsofcie masz weryfikacje konta dwuetapową, nawet gdy ktoś ma Twoje hasło to i tak się nie zaloguję. Trzeba jeszcze potwierdzić np na smartfonie. Zapytałem się ich o adresy IP, to co otrzymałem w odpowiedzi. Niestety nie dysponujemy możliwością potwierdzenia adresu IP z którego dokonano deaktywacji urządzeń, ani możliwoscią ich zdalnej deaktywacji. Jeśli nie jest pan osobą która wykorzystała tę funkcję radzimy zmienić czym prędzej hasło i adres email powiązane z kontem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 20 Styczeń 2016 Tak jak pisałem, outsourcing wiecznie żywy. Na 99% obsługa klienta, wsparcie dla sieci oraz zarządzanie kontami to osobne firmy i między sobą mogą mieć dostęp tylko do podstawowych informacji. Pracowałem kiedyś w podobny sposób. Zanim zgłoszenie od użytkownika doszło do ludzi od sieci czy telefonii przechodziło po drodze poprzez 2 firmy i jak w głuchym indyjskim telefonie czasem to co doszło na końcu nijak miało się z oryginalnym zapytaniem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 21 Styczeń 2016 Nim mu nie zrobią jeżeli nie kupił jakiejś gry. Z wlasnego doswiadczenia wiem jak sir obesralem jak dostalem bana na ps3 na 30 dni. Co prawda sam zostalem oszukany bo klient sprzedal mi konto z gta5 ktorego nie byl wlascicielem. Po czym zmienilem maila i haslo i bylo fajnie. Po kilku dniach wlasciciel sie zczail odzyskal konto i dokladnie po 5 dniach dostalem bana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarorot 226 Napisano 21 Styczeń 2016 Kurcze nie odpalałem ps4 przez cztery dni, strach ją teraz włączyć bo się każe że już nie jestem jej właścicielem. A Sony i tak to będzie miało gdzieś Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 23 Styczeń 2016 Zawsze można próbować załatwić coś z supportem z innego kraju - w UK czy DE może Sony nie będzie robiłoaż tak z ludzi debili :D ja bym na pewno próbował przecież nic nie szkodzi :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Styczeń 2016 Oni zawsze odsyłają do kraju na który jest konto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krisscox1 0 Napisano 24 Styczeń 2016 Witam o co chodzi :) na telefonie mogę się połączyć z psn ale konsola i laptop to wyskakuje mi"You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?"on this server. Reference #18.76341602.1453648915.30af5c11 "o co chodzi ?Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Styczeń 2016 Jaki masz kod błędu? Możliwe że jak wielu innych graczy masz tymczasowego bana na adres IP. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krisscox1 0 Napisano 24 Styczeń 2016 ws-37397-9 Mam ten błąd już ze cztery dni a przyznam rzadko włączam konsole :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach