Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekaw jestem jakie beda roznice miedzy T200 a T200  pedaly wygladaja tak samo tylko bez metalowych nakladek, a jakos nie wydaje mi sie zeby  mieli tworzyc nowa baze. T200 to moze byc calkiem dobra alternatywa a do tego moze zmotywuje logitecha do jakiś dzialan. 

--------------

 

No a ja nie wytrzymalem i kupilem T300.

 

Coz z mojej wyprawy przed zakupem (po prostu mialem cisnienie na jakis gadzet musialem cos kupic i juz), obadalem wystawowe G29 i wszystkie inne taniochy od Thrustmastera (bo t300 nie byla wystawiona).

Kolo i baza G29 jakos tak srednio mi lezaly, jest oczywiscie wszystko poprawnie zrobione, ale przyciski, szczegolnie ze w roznych kolorach plus pokretlo regulacji troche nadaja plastikowo-zabawkowy wyglad (to tylko subiektywna ocena wygladu), potem skupilem sie na manipulatorach noznych (ach ta polityczna poprawnosc) zwanymi potocznie pedalami ;) i tutaj przyznam ze juz sam wyglad (oraz jakosc wykonania - choc oceniania tylko z wierzchu) tych z G29 w porownaniu do stockowych od Trushmastera to niebo a ziemia. Niestety jak to na wystawce nie wcisnie sie pedalu noga, no moze ktos moglby probowac ale nie wiem czy to dobry pomysl ;). Tak wiec testujac je przy pomocy mojej łapy wrazenia byly nastepujace. Pedaly od G29 gaz jest miekki, powiedzialbym bardzo miekki, z pewnoscia stawia mniejszy opor niz w pedalach od T. Hamulec jest twardy rzeklbym bardzo twardy, z krotkim skokiem a potem mozna go dociskac mocniej, fajnie. Sprzeglo jest srednio twarde duzo twardsze od gazu. Pedaly od T - gaz bardziej twardy niz w G29, hamulec wymagal nieco wiecej sily niz gaz - wszystko ok - tylko ta plastikowosc.

Porownujac pedalu od T do tych z DFP/DFGT no czuc roznice te z DFP jawia sie jak tania plastikowa zabawkowa-popierdolka. Zobaczymy jak bedzie w praktyce ale logika podpowiada ze twarsze pedaly powinny umozliwiac lepsza kontrole gazu i hamulca.

 

I tak stalem jak taka sierota, poszedlem pojezdzilem sobie w DC w deszczu na standzie z PS4 - kolejny powod zeby poza plusowa wersja pelniaka nie brac, a moze to wina juz mocno nadwyrezonego pada.

Wrocilem do półki z kierami chwycilem T300 RS po czym w podskokach zapier..niczalem do kasy zeby przypadkiem sie nie rozmyslic. Montaz do WSP przewiduje na dzis lub jutro. Poki co obejrzalem samo kolo i ono mnie bardzo przekonuje, glownie wzornictwem (z ang design ;)), guma wydaje sie lepsza, przyjemniejsza nizli ta z DFP, calosc utrzymana w czerni powoduje ze przyciski wtapiaja sie w kolo i nie rzucaja sie w oczy.

Jedyne gdzie podjeto kompromis to fakt ze R3, L3 sa na bazie a  nie na kierownicy.

 

I tak wyszla calkiem dluga opowiesc jak to MagEllan kupowal kierownice, wiec bójcie sie jak przyjdzie czas na pierwsze wrazenia. ;) ;) ;) (z PS3 i GT6).

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie, gratuluje i widzimy się na trasie jak wrócę, a gdzie dalsza część o zakupie naszej "mocarnej" peesczworki?

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Toreso - wszystko w swoim czasie jak widzisz zakupy ida zgodnie z planem :)

 

No dobrze to takie pierwsze, pierwszutkie wrazenia

 

update i konfiguracja, troche na minus, Czy nie lepiej bylo by dac zewnetrzy zasilacz? Czy kabel usb nie moglby byc duzszy? ale mniejsza o to bo: kultura pracy kiera - o matko jakie to ciche przy DFP, jak fajnie chodzi, czuje duzo bardziej woz, ba powiem wiecej jest "realniej".  Pedaly no teraz czuje ze cos wciskam. Jazda - (GT6 Sierra - Abarth 500 '09), no tak prawo jazdy od 1998r a jezdzic nie umiem :sad: serio wynik nascie razy od najlepszego nascie!! Wiec czuje sie jak w 2006r kiedy kupilem DFP wtedy jako osobik grajacy tylko na PC i majacy klawiature opanowana usiadlem i mowie na tym (DFP) nie da sie jezdzic. Troche czasu mi zajelo az docenilem fun. Teraz czuje sie dokladnie tak samo, toczka w toczke. Opanowanie gazu i hamulca - nauka od nowa, musze tez sie przyzwyczac do tego ze kolo ma dosc mocna sile centrowania a przez cicha prace musze to czuc, a nie jak w wypadku DFP  slyszec :P Nauka zacznie sie od nowa. 

 

 

I na koniec ponoc nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi, zadam pytanie idiotyczne - czy zgodnie z zaleceniami Thrustmastera uzywacie obuwia do prowadzenia?

W DFP z racji miekkosci pedalow nie uzywalem, tutaj wydaje mi sie ze obuwie jest czescia problemu wyczucia gazu i hamulca.

 

no nic to jeszcze raz Abrathem zrobie sierre i ide w kime.

 

--------------

 

Drugie wrazenia okolo 100-130km w GT6 przejechane. Kierownica jest rewelacyjna, po pierwszym szoku juz wszystko pieknie lezy w lapach choc X mi sie ze startem myli ale mysle ze szybko przywykne Abrathem 500 poprawilem swoj wynik, frajda ogromna. To byl dobry zakup.

 

Pytanie do posiadaczy - w instrukcji jest info o chlodzeniu i ze to moze juz po skonczonej grze trwac od 5 do 45minut. Dzis po jezdzie w GT, z poziomu kompetna cisza (slychac jak przyloze ucho do kierownicy), kiera weszla na poziom cos lekko szumi. To zupelnie naturalne oczywiscie, niemniej jak tylko wylaczylem gre po rekalibracji kierownicy wentyle sie wylaczyly. Tym samym pytanie czy np po sesji jesli wiatraki pracuja zostawiacie kiere w menu gry zeby zeszly z obrotow, czy zlewka na to?

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to już wiadomo o co kaman z tym "chipem bezpieczeństwa". Szczególnie zainteresowała mnie notka o następującej treści:

 

 

 

The reason Fanatec wheels are able to work with the PS4 is because Sony added their drivers to the PS4 in an update. The security chip is  what official PS4 peripherals have like the dualshock4. If any devices have this chip they will work with the PS4. Any devices without a chip has to be approved by Sony before they are able to work with the PS4. Sony does this by adding the devices drivers in an update.

 

całość dyskusji tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym samym pytanie czy np po sesji jesli wiatraki pracuja zostawiacie kiere w menu gry zeby zeszly z obrotow, czy zlewka na to?

Ja odłączam zasilanie kiery dopiero jak wentyle całkowicie się zatrzymają. Szczególnie bolidy w pCARS mocno wykorzystują FFB.

Co do obuwia to kwestia osobistych preferencji.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odłączam zasilanie kiery dopiero jak wentyle całkowicie się zatrzymają. Szczególnie bolidy w pCARS mocno wykorzystują FFB.

Co do obuwia to kwestia osobistych preferencji.

 

No wlasnie, u mnie jakos nie zauwazylem zeby bylo glosno zakladam ze moze byl to jakis 2gi bieg (GT6 i FF moc 5 / czulosc 8 -> choc musze sie tymi ustawieniami pobawic bo tak mi zostalo jeszcze jak mialem DFP wpiete).

Niemniej raz mi sie zapomnialo i z tego co slyszalem to dziala to tak ze wylaczenie gry i rekalibracja kiery powoduje automatyczne wylaczenie wiatrakow.

 

Mnie to szczegolnie jakos nie przeszkadza - bo znow z  mojego doswiadczenia wiatraki schodzily do biegu jalowego w czasie od 3 do 7 minut.

 

Kolejne pytanie - zgodnie z instrukcja obslugi - Przy pracy FF jak i nagrzewaniu sie silnika wraz z zalaczaniem sie kolejnych biegow wentyli zeby nie przegrzac silnika nastepuje zmiejszenie sily FF ktora wraca do swoich ustawien wraz ze zmiejszeniem sie temperatury.

Ja jakos tego z moimi ustawieniami nie odczulem ani troche - choc przyznam ze pare sprintow i eventow offline to nie to samo co start w evencie online. Czy ktos z uzytkownikow (szczegolnie tych ktorzy ustawiaja FF na wysokie wartosci) odczul zmiane pracy FF?

 

Pytam z ciekawosci - po lekturze instrukcji.

 

Tak czy inaczej juz sie objezdzilem troche z T300RS i mimo iz cos tam mozna by jej wytknac to jestem zadowolony skok jakosciowy miedzy DFP a T300 jest ogromny. Tak wiec jestem zadowolony z zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.isrtv.com/playstation3/thrustmaster-t150-official-announcment/

Pełna specyfikacja T150. Wersja Ferrari dostępna będzie tylko w Europie.

 

Dobry news zastanawiam sie jakie sa roznice miedzy T300 aT150 - bo jak pisalem wczesniej watpie zeby nowa baze robili, mozliwe ze cos tam ograniczyli pedaly te same co w T80. 

Kolko ferrari i PS4 oba sa bardzo zblizone z tego co widze do tego z T300RS, Ferrari rozni sie tylko znaczkiem i kolorem gumy.

 

W koncu czesc graczy dostanie pedaly w nieco lepszej cenie nizli te ktore sa dostepne obecnie -  niemniej poczekalbym na pierwsze recki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry news zastanawiam sie jakie sa roznice miedzy T300 aT150 - bo jak pisalem wczesniej watpie zeby nowa baze robili, mozliwe ze cos tam ograniczyli pedaly te same co w T80.

Brak możliwości zmiany obręczy i inny przeniesienie napędu FFB (tryby). Sprzęt wygląda na klasę podobną do DFGT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak możliwości zmiany obręczy i inny przeniesienie napędu FFB (tryby). Sprzęt wygląda na klasę podobną do DFGT.

 

mixed belt-pulley and gears transmission system, and metal ball-bearing axle.

 

A wiec jednak bedzie pas oprocz trybow (czyli uklad mieszany).

co to metalowych łozysk kulkowych osi to szczerze moze mnie ktos oswieci za co to odpowiada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostalem w zeszłym tygodniu po 4 miesiącach czekania cpx od basherboards.com. Urządzenie wielkości pudełka od papierosów, wykonanie przyzwoite ale co najważniejsze wreszcie mogłem podłączyć moje fanatec csr elite do t300 ;) Powiem wam szczerze, że tak się przyzwyczaiłem do standardowych że nawet ostatnio zastanawiałem się czy potrzebę mi inne... Wczoraj pojechałem pierwszy wyścig na fanatec i powiem że jest kozak. Adapter działa poprawnie. Żadnych opóźnień. Podłączenie proste. Ma dodatkową regulacje czułości hamulca (jest pokrętło do ustawienia ABS ale moje pedały nie mają wibracji).

Pojechaliśmy wczoraj godzinny wyścig i miałem bardzo dobre tempo.

Miałem plan żeby zrobić bezpośrednie porównanie czasów na standardowych i fanatec, ale nie miałem czasu na takie zabawy... Stockowe pedały juz w pudełku. ;)

Ps.

Testowane na ps3 w gt6

No to super, w tym miesiącu zamówię sobie ten adapterek.

Na stronie Fanateca widziałem handbrake, ktory podłącza się do pedałów CSR Elite. Orientuje się ktoś czy będzie on funkcjonował np w Project Carsie jak będzie podłączony przez adapter cpx?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to super, w tym miesiącu zamówię sobie ten adapterek.

Na stronie Fanateca widziałem handbrake, ktory podłącza się do pedałów CSR Elite. Orientuje się ktoś czy będzie on funkcjonował np w Project Carsie jak będzie podłączony przez adapter cpx?

Myślę że powinieneś zapytać na forum basherboards.com. Mr Basher będzie wiedział ;) Nikt inny nie udzieli jednoznacznej odpowiedzi tylko będą to zgadywanki

Weź tylko pod uwagę że poczekasz sobie 4 - 5 miesięcy na cpx adapter ;(

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

pytanie kieruję do osób posiadających kierownicę T500RS i PS4.

Czy są gry, które są obsługiwane przez kierownicę?

Niestety póki co posiadam tylko DFGT, a ona, jak wiadomo nie reaguje kompletnie na podłączenie.

 

Nie liczę na razie na cuda, ale taka informacja będzie dla mnie niezbędna, bo sprzęt niedługo powinien

u mnie być. Także dziękuję za odpowiedź z góry.

 

Pozdrawiam serdecznie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@xenomorph

Nie mam tej kierownicy ale wiem że moi znajomi napewno jeżdżą na t500rs w najlepszą dostępną grę na PS4 czyli Project Cars.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje wrazenia po obejrzeniu materialu, chlopaki raczej chwala choc informuja o minusach.

Wyraznym jest to ze guma jest tylko czesciowa (niebieskie elementy, lub czerwone w modelu ferarri), to  ze posiada zebatki wplywa jednak na prowadzanie oraz dzwieki samej kierownicy. Fakt (istotne dla osob ze stojakami) ze baza nie ma miejsca na sruby i musi byc montowana przy pomocy dolaczanej klamry no tu juz przycieli w sposob kijowy.

Porownywali do DFGT, mozna odniesc wrazenie ze T150 moze byc ciut lepsze.

 

Mysle ze jesli cena bedzie w granicy 850pln to dla osob ktore nie chca dokladac do kosztujacej okolo 1500pln T300 moze byc to alternatywa - choc szczerze nie podoba mi sie zmiana cen low (t80, t100) i mid endu (t150) w stosunku do porzedniej generacji.

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

Dobram już wszystko wiem, poszperałem w sieci i znalazłem potwierdzone info od producenta.

 

Your racing wheel T500RS is Force Feedback-capable on PlayStation®4 (*) with:

- ASSETTO CORSA – PS4

- DRIVECLUB™ - PS4

- F1 2015 – PS4

- PROJECT CARS - PS4

- SEBASTIAN LOEB RALLY EVO – PS4

- THE CREW™ - PS4

- WRC 5 – PS4


- Many other games coming very soon

T500 RS: PlayStation®4 compatibility(*)


(*)This decision is upon each game developer and will therefore vary from racing game to racing game.

 

Także oby tylko było lepiej.

 

Pozdrawiam :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie o T500 i łopatki

 

Czy mocno uciążliwe jest to że nie obracają się z kierownicą ??

 

Pytanie głównie do osób które jeździły wcześniej z łopatkami które się obracały razem z kierownicą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko kwestia przyzwyczajenia. Z jednej strony zawsze są w tym samym miejscu i nie musisz ich nigdzie szukać, gdy przekładasz dłonie na kierownicy, a z drugiej strony musisz odrywać ręce od koła, aby wbić bieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Potrzebuję pomocy w wyborze kierownicy do PS4 a dokładnie wyjaśnienia paru rzeczy.

 

1. Kierownica Logitech G29 w opisie widnieje:

- "spiralne koła zębate zapobiegające zacięciom" - przeczytałem gdzieś że te koła zębate zrobione są z plastiku, czy to prawda? jeśli tak to jak ma się to do wytrzymałości kierownicy?

 

2. Kierownica Logitech G29 ktoś napisał gdzieś o jakichś stukach które wydaje FFB i że nie pozbyto się tego od G27. o co to mniej więcej chodzi? jest to bardzo uciążliwe?

 

3. Kierownica Logitech G29 spotkałem się z opinią że obrót kierownicy nie jest płynny (tak jak ponoć w G27). czy to prawda?

 

4. Kierownica Thrustmaster T300RS w necie każdy pisze o tym że jest bardzo awaryjna. nie mogę doszukać się informacji o tym co dokładnie w niej się psuje, poprostu wszędzie ludzie piszą o tym że "więcej spędza w serwisie niż w domu". mógłby ktoś się jakoś do tego ustosunkować?

 

5. Kierownica Logitech G29 (technologiczny sprawdzony staroć) czy Thrustmaster T300RS (nowa technologia) - na co postawić i dlaczego?

 

6. Silnik bezszczotkowy ma tylko Thrustmaster T300RS czy Logitech G29 też?

 

7. Co to znaczy że niektórzy piszą że "kierownica jest szybsza"? i oczywiście która jest szybsza?

 

8. G29 ma ponoć deadzone w środkowym polu? O co w tym chodzi? Thrustmaster T300RS jest pozbawione tej wady?

 

Osobiście bliżej memu sercu:P jest Logitech G29 ze względu że znam tą markę i dlatego że akcesoria takie jak pedały (w zestawie są dużo lepsze od Thrustmaster) i gałka zmiany biegów są tańsze niż u konkurencji.

Nie będę ukrywał że nie zależy mi na zmianie kierownicy na np f1 lub inną (opcja Thrustmaster). Nie chciałbym wydawać kolejnych setek złotych na lepsze pedały i gałkę zmiany biegów ktora kosztuje u Thrustmaster między 550 a 700 zł. Chcę wydać raz kwotę i cieszyć się grami wyścigowymi przez następne "x" lat. Oczywiście nie chcę utopić też kasy i kupić bubla, dlatego proszę Was o pomoc w podjęciu decyzji. Wiem że Logitech każe nam zapłacić 1600 zł za coś co oparte jest na starej technologi, ale może jest to sprawdzone i dobre i nie czuć tej róznicy technologicznej trzymając kierownicę i ścigając się w grach?

 

ps. W grę chodzi tylko opcja PS4, na PC nigdy nie będę używał kierownicy.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Curraras

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrócie, G29 jest to ta sama kierownica co G27 tylko dodana jest kompatybilność z ps4 i kilka przycisków na kierownicy. Wydaje ten sam denerwujący dźwięk klekotania trybów. Ma mniej precyzyjne pedały niz T300 oraz posiada wyraźny dead zone.

 

Różnice w Trustmasterze czuć odrazu, FFB jest mocniejszy i precyzyjniejszy. Kultura pracy jest nieporównywalnie lepsza. Co do awaryjności, to mam ją prawie rok i żadnych problemów, myślę że cała opinia o jej mega awaryjności jest mocno przesadzona.

 

 

Słowem kupując G29 kupujesz coś co jest warte max 1tys zł i jest nieporówywalnie gorsze od T300.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuję pomocy w wyborze kierownicy do PS4 a dokładnie wyjaśnienia paru rzeczy.

1. Kierownica Logitech G29 w opisie widnieje:

- "spiralne koła zębate zapobiegające zacięciom" - przeczytałem gdzieś że te koła zębate zrobione są z plastiku, czy to prawda? jeśli tak to jak ma się to do wytrzymałości kierownicy?

2. Kierownica Logitech G29 ktoś napisał gdzieś o jakichś stukach które wydaje FFB i że nie pozbyto się tego od G27. o co to mniej więcej chodzi? jest to bardzo uciążliwe?

3. Kierownica Logitech G29 spotkałem się z opinią że obrót kierownicy nie jest płynny (tak jak ponoć w G27). czy to prawda?

4. Kierownica Thrustmaster T300RS w necie każdy pisze o tym że jest bardzo awaryjna. nie mogę doszukać się informacji o tym co dokładnie w niej się psuje, poprostu wszędzie ludzie piszą o tym że "więcej spędza w serwisie niż w domu". mógłby ktoś się jakoś do tego ustosunkować?

5. Kierownica Logitech G29 (technologiczny sprawdzony staroć) czy Thrustmaster T300RS (nowa technologia) - na co postawić i dlaczego?

6. Silnik bezszczotkowy ma tylko Thrustmaster T300RS czy Logitech G29 też?

7. Co to znaczy że niektórzy piszą że "kierownica jest szybsza"? i oczywiście która jest szybsza?

8. G29 ma ponoć deadzone w środkowym polu? O co w tym chodzi? Thrustmaster T300RS jest pozbawione tej wady?

Osobiście bliżej memu sercu jest Logitech G29 ze względu że znam tą markę i dlatego że akcesoria takie jak pedały (w zestawie są dużo lepsze od Thrustmaster) i gałka zmiany biegów są tańsze niż u konkurencji.

Nie będę ukrywał że nie zależy mi na zmianie kierownicy na np f1 lub inną (opcja Thrustmaster). Nie chciałbym wydawać kolejnych setek złotych na lepsze pedały i gałkę zmiany biegów ktora kosztuje u Thrustmaster między 550 a 700 zł. Chcę wydać raz kwotę i cieszyć się grami wyścigowymi przez następne "x" lat. Oczywiście nie chcę utopić też kasy i kupić bubla, dlatego proszę Was o pomoc w podjęciu decyzji. Wiem że Logitech każe nam zapłacić 1600 zł za coś co oparte jest na starej technologi, ale może jest to sprawdzone i dobre i nie czuć tej róznicy technologicznej trzymając kierownicę i ścigając się w grach?

ps. W grę chodzi tylko opcja PS4, na PC nigdy nie będę używał kierownicy.

Pozdrawiam

Ad1 Wytrzymałość - nikt nie odpowie bo g29 w sprzedaży od kilku miesięcy. Ale zakładając że to jest bardzo podobna konstrukcja / lub taka sama jak g27 to powinno być ok bo przecież g27 wytrzymały znaczne przebiegi.

Ad2. Stuki w g27 były / są mega denerwujące. Wynikają ze skośne ułożenia ząbków na kołach. To ułożenie odroznialo g27 od g25. Dawało większą płynność ale pojawiło się wspomniane stukanie które pojawią się w zakręcie w jedna stronę (nie pamiętam czy w prawo czy lewo). Ja miałem jednocześnie g27 i g25 i postanowiłem zostawić moja mocna przechodzona g25 (brak stuków) zamiast nowszej i z mniejszym przebiegiem g27. Może te stuki zależały od modelu. Mnie denerwowało. Jak jest w g29 nie wiem ale czytałem gdzieś ze tez mogą się pojawić (wróć podobna konstrukcja ja g27).

Ad3 nie wiem

Ad4 mam t300 od stycznia 2015. Koło działa bez zarzutu. Pedały musiałem reklamować i przysłali mi nowe z thrustmaster. O ile wiem problemy z baza koła są sporadyczne. Czasem czytałem o problemach z centrowaniem ale chyba to można było załatwić podłączając kolo do komputera.

Ad5. Nie wiem ;) ja postawiłem na t300 gte

Ad6. Bezszczotkowego silnika nie ma w g29 (bo patrz wyżej ta sama / podobna konstrukcja co g27).

Ad7. Nie będę precyzyjny ale kolo thrustmaster t300 ma ten silnik bezszczotkowy i jakieś tam optyczne czujniki oceniające wychylenie. Stąd jest bardziej precyzyjna (chyba ;) ) niż g29. Może nie jestem precyzyjny ale chyba jestem bliski prawdy ;)

Ad8. Nie wiem ale może to co wyżej w ad7. Wiem ze użytkownicy thrustmaster tez mieli problemy z deadzone w Project Carsie na PS4 przy złych ustawieniach wiec może czasem jest tak samo przy g29?

Szkoda, że nie napisałeś jakiego logitech masz teraz. Mysle że co nie kupisz będziesz zadowolony. Ja jakbym wybierał teraz to bym wybrał t300...Choć nie miałem w rękach g29. Wydaje mi się, ze to jest stare kolo, opakowane nowym designem, z wadami swojego poprzednika (stukanie). Pedały są jak napisałeś lepsze w g29. Ale te od t300 po prostej modyfikacji są naprawdę OK (wymiana sprężyny na sztywniejsza + gumowy odbojnik po pedal hamulca). Ewentualnie możesz za 20 euro kupić przejscowke i podłączyć pedały od logitech g25/g27/g29.

Piszesz o cenie 1600pln. Ja moja t300 kupiłem za 289 euro. Wiem ze ceny trochę poszły w górę ale chyba idzie za 1400 kupić i masz trochę żeby sobie te pedały logitech dokupić. Uff. Do zobaczenia na torze ;)

Hehe. A właśnie chciałem napisać ze może mataman coś od siebie dorzucić ;)

Edytowane przez pela222
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kierownicy to mam budżetowego Thrustmaster'a F458 Spider na Xbox One a kiedyś grałem na Logitech Driving Force EX. Więc teraz chcę kupić coś co da mi naprawdę fajne doznania i posłuży długo. Myślę że raczej zdecyduję się na tego Thrustmastera T300RS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to t300 lepszy wybór ale jak kupisz g29 to reż będziesz zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

szybkie pytanie, gdzie można kupić i jakiej firmy hamulec ręczny do kierownicy T500RS?

 

Dziękuję i pozdrawiam :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×