cieglo 977 Napisano 23 Październik 2017 To może ja wrzucę parę słów. Gra jest bardzo fajna. Moim zdaniem miażdży GTS i tutaj nawet nie ma sensu stawiać tych gier w jednym rzędzie. Grafika na pierwszy rzut oka jest słabsza niż w PC1 (czy to możliwe?), dźwięki - mimo, że dobre - też chyba zaliczyły lekki regres, brakuje mi głębokości, czegoś więcej niż tylko ryk silnika. Plusów jest masa. Pomijam wybór torów i aut - każdy oceni sam czy do jego celów wystarczy. Na ściganie w lidze - w zupełności wystarczy i będzie z tego masa soku. Rozegrałem na weekendzie krótką sesję trening - kwalifikacje - wyścig. Wszystko po 10 min a do pokoju wbiły jakieś randomy. Cała sesja wypadła świetnie, jazda czysta i absorbująca. Największe wrażenie z elementów "torowych" wywarła na mnie pogoda - na starcie wyścigu mieliśmy deszcz, po chwili przejaśnienie a na torze pozostały kałuże, na które należało uważać. Tego jeszcze nigdzie nie widziałem FFB działa świetnie, jest łatwy do ustawienia (3 główne tryby plus 3-4 suwaki z regulowaną wartością - każdy może znaleźć swój złoty środek) i jazda fajnie nadsterownym 288 GTO naprawdę dała masę miodu Z plusów także tryb manualny pit stop, chyba większa płynność animacji w stosunku do jedynki. Mam wrażenie, że PC2 to taki duchowy spadkobierca serii Gran Turismo (czyli naturalny rozwój w kierunku "prawdziwego symulatora") a GTS to jednak trochę szukanie nowego rynku, nowej rzeczy odbiorców - raczej tych młodszych i nie oczekujących wiele w zakresie symulacji. W GTS się pościgamy, pewnie nawet miodnie ale to na tyle. W PC2 się pościgamy i jednocześnie wyciągniemy masę satysfakcji z otoczki, prowadzenia auta, warunków na torze. Dodam, że w PC2 spędziłem stosunkowo niewiele czasu - raptem dwie sesje, łącznie z 2h. GTS ogrywałem w beta oraz demo wersji i nie mam zamiaru kupować wersji pełnej. Niestety. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 24 Październik 2017 W dniu 23/10/2017 o 08:31, cieglo napisał: GTS ogrywałem w beta oraz demo wersji i nie mam zamiaru kupować wersji pełnej. Niestety. Świat się kończy moi drodzy jak cienglasz (duży fan marki Gran Turismo) pisze, że nie ma zamiaru kupować GTS . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Październik 2017 Jego strata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 24 Październik 2017 (edytowane) Spokojnie, gdyby była na rynku tylko i wyłącznie GTS to nie bójcie żaby - nie poleciałbym po XOne i Forzę tylko kupił nasz produkt Przy dostępności dobrej (a właściwie na tą chwilę bezbłędnej) PCars2 oraz moim ograniczonym kapitale czasowym na gry w ogóle - kupowanie GTS nie ma sensu. To inwestycja, która nie ma prawa się zwrócić. Owszem, rozważałem przez chwilę zakup GTS dla swoich chłopaków, coś tam poklepią licencje, może zagrają split screena i dla nich to faktycznie lepsza pozycja Póki co pierwsze o czym myślę w kategoriach modelu jazdy (i co mnie odrzuca) to płaskość - w PC2 tarki mają różną wysokość, czuć zróżnicowanie nawierzchni, masę auta a GTS płaski jak deska a do tego kartonowy Może aktualizacje coś tu zmienią, nigdy nie mów nigdy. Jedno jest pewne - pod względem zawartości GTS to nie dwa a trzy kroki w tył w stosunku do GT6. @mataman : mając przymus wyboru, jaką pozycję bierzesz? Dziękuję PS. Należy też brać pod uwagę, że - poza krótkim epizodem - przejechałem serię GT (od GT1 po GT6) wyłącznie na padzie (stąd też mój dotychczasowy entuzjazm, jest to jeden z czynników). Bez bicia przyznam, że jest to gra stworzona pod pada i śmiga się nie tylko skutecznie ale i przyjemnie. Pod tym względem oddaję serii honor. Edytowane 24 Październik 2017 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Październik 2017 Całe szczęście nie mam takiego przymusu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 31 Październik 2017 @mataman: zasłyszałem, że w planach dla PCars2 była funkcjonalność pozwalająca na organizowanie lig. Rozumiem to jako możliwość wyselekcjonowania grona ścigantów, przeprowadzania wyścigów i rejestrowania ich wyników w postaci tabeli. Wiesz coś o tym? Szukałem nieco i nie widzę nic na ten temat. Ty mocno rozeznany więc może się orientujesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 31 Październik 2017 Ma być, ale kiedy to nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 31 Październik 2017 O, spoko, właśnie natknąłem się na newsa Zapowiada się fajnie: Ciekawe czy będzie opcja customowego ustalania kolejności na starcie wyścigu, na bazie pozycji w tabeli mistrzostw Nigdzie nie mogę znaleźć pełnej specyfikacji dla online championships... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 8 Listopad 2017 Czy ktoś się orientuje co dokładnie wchodzi w skład season passa? Ktoś kupował? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 9 Listopad 2017 W dniu 8.11.2017 o 12:58, cieglo napisał: Czy ktoś się orientuje co dokładnie wchodzi w skład season passa? Ktoś kupował? Tutaj masz co wchodzi w skład SPhttps://www.projectcarsgame.com/season-pass.html?lang=en 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakuna 47 Napisano 4 Luty 2018 Ktoś wie dlaczego do zawodów online nie można wybierać torów lodowych? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 23 Kwiecień 2019 Panowie, czy gra ma jakieś kompletne wydanie?Kupiłem kierownicę i naszła mnie ochota na PC.Na aukcjach widzę tylko podstawkę lub wersję z czterema japońskimi autami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 23 Kwiecień 2019 Mam podstawkę, nie spotkałem się z kompletną edycja. Mogę Ci powiedzieć że ustawienie kierownicy było dla mnie wyzwaniem i analiza internetowych forów i filmów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenomorph 129 Napisano 23 Kwiecień 2019 Tak, Collector's Edition posiada wszystkie dodatki. Była jeszcze niższa wersja gry, gdzie także była kompletna zawartość. Pozdrawiam :) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 23 Kwiecień 2019 Hmmm to muszę przeanalizować aukcje lub po prostu kupię podstawkę i season pass dokupię.@manoszek to może pochwalisz się swoimi ustawieniami? Jeżdżę na g29 z shifterem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 24 Kwiecień 2019 Nie wiem czy jest sens season passa. W jedynce był praktycznie bezużyteczny, jak nie jeździsz w ligach to raczej nie ma co na siłę inwestować. Ostatnio była normalna gra w steelbooku za 60 zł z wysyłką, w którymś angolskim sklepiku, oczywiście wziąłem 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 29 Kwiecień 2019 W dniu 23.04.2019 o 17:06, manoszek napisał: Mogę Ci powiedzieć że ustawienie kierownicy było dla mnie wyzwaniem i analiza internetowych forów i filmów. A ponoc to mieli poprawic wzgledem jedynki... Tzn przynajmniej to zeby juz nie trzeba bylo samemu definiowac fizyki wozow (sil na owy woz dzialajacych). Z ciekawosci jaka kierownica? W dniu 24.04.2019 o 06:33, Patricko napisał: Nie wiem czy jest sens season passa. W jedynce był praktycznie bezużyteczny, jak nie jeździsz w ligach to raczej nie ma co na siłę inwestować. Ostatnio była normalna gra w steelbooku za 60 zł z wysyłką, w którymś angolskim sklepiku, oczywiście wziąłem Jak dojdzie czekam na opinie, zakladam ze grales w jedynke i bedziesz mogl porownac. Chodzi glownie o ustawienia wozow tudziez kierownicy. Bo przyznam ze ustawianie fizyki wozow w jedynce bylo dla mnie nieco meczace a i latwo bylo przesadzic, alternatywa byla jazda na gotowych setupach ale te tez nie zawsze lezaly i trzeba bylo ich pare wyprobowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 29 Kwiecień 2019 @MagEllanLogitech G29, muszę Ci powiedzieć że jestem zielony w tych sprawach, i pomoc z internetu mnie uratowała, nie miałem taki problemów przy GTS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 29 Kwiecień 2019 7 minut temu, manoszek napisał: @MagEllanLogitech G29, muszę Ci powiedzieć że jestem zielony w tych sprawach, i pomoc z internetu mnie uratowała, nie miałem taki problemów przy GTS. W GTS gralem tylko w Bete/demo. Ale fakt GT to seria w ktorej podlaczasz i jedziesz. Project cars 1 byl przegiety jesli chodzi o ustawienia. Niemniej inne gry w ktore gralem wymagaly choc odrobiny zmian (np. Dirt Rally). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 29 Kwiecień 2019 Pierwsza gra jaka odpaliłem na kierownicy to był GTS i poszło gładko, kupując za parę złotych pudełko z PC2 tez myślałem że tak będzie, ale już po pierwszym zakręcie wiedziałem że coś jest nie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 28 Listopad 2019 Codemasters kupiło Slightly Mad Studios. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 28 Listopad 2019 Godzinę temu, cwir napisał: Codemasters kupiło Slightly Mad Studios. Czyli może F1 wjedzie do Project Cars ... przynajmniej częściowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 29 Listopad 2019 12 godzin temu, cwir napisał: Codemasters kupiło Slightly Mad Studios. I teraz pytanie czy to dobra czy zla wiadmosc. Oczywiscie czas pokaze. Ale pan Ian z SMS w dosc ciety sposob wypowiadal sie o EA - z pamieci cytuje: "pojscie w niezaleznosc i pomysl na crowd funding byl najlepsza decyzja jaka moglismy podjac, mielismy propozycje od EA ktora odrzucilismy bo inaczej pewnie nasze studio by juz nie istnialo" CM nie bez powodu czasami nazywane sa CrapMasters. Bo maja przeblyski, ale czesto robia gry srednie lub conajwyzej dobre. Za przeblysk uwazam pierwsze Dirt Rally ktore nawet mi siadlo a ja wole asfalt od szutru. Ponoc studia maja dzialac w miare niezaleznie. Moim zdaniem najelpsze co moglo by sie wydarzyc to jasny podzial gier na pelne arcade, sim cade i cos co bardziej celuje w sim. I tutaj oba studia maja doswiadczenie (Rally i pierwszy Race Driver GRID bedacy spadkobierca serii TOCA Race Driver - to CM, Shifty i pCARS to SMS). no coz zobaczymy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 29 Listopad 2019 8 godzin temu, MagEllan napisał: pan Ian z SMS 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 29 Listopad 2019 Nie robiłbym sobie nadziei, szczególnie po tym jak przejęli Evolution Studio, a Ci wyskoczyli kurwa z Onrushem, grą kwalifikującą się do crapa roku. Czuję, że to będą wyrobnicy, a CM jak dziadowało to dziadować będzie dalej. Gdy wszyscy odchodzą już od Season Passów, co robi CM? Wrzuca SP, w dodatku za chore ceny... Od dawna mówię, że CM to EA gier samochodowych. Dirt Rally to był pewnie wypadek przy pracy, o którym góra się dowiedziała w ostatnim momencie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach