MrArt-PL 143 Napisano 15 Kwiecień 2018 Ja po patchu nie mogę praktycznie wcale grać online..........wchodzę w wybrany wyścig,jadę kwali,potem pokazuje dołączanie do pokoju i zawieszka.Problem podobno znany ale nic z tym nie robią.Jest napisane w informacji żeby wyczyścić pamięć podręczną ale to nic nie daje bynajmniej u mnie.Po prostu brawo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 15 Kwiecień 2018 Jakby ktoś miał ochotę pojechać dziś nurba 24 w Alfie Romeo 4c n200, to zapraszam. Start o 21.40. psn id - medmaxx89. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utracjusz 8 Napisano 15 Kwiecień 2018 Gratulacje dla Kolegi! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShadowEX 18 Napisano 15 Kwiecień 2018 Dzięki bardzo. Wynik już pewnie i tak nieaktualny, ale jestem zadowolony z czasu. 4 godziny temu, MrArt-PL napisał: Ja po patchu nie mogę praktycznie wcale grać online..........wchodzę w wybrany wyścig,jadę kwali,potem pokazuje dołączanie do pokoju i zawieszka. Też mi się zdarza mieć zawieszkę, ale raz na jakiś czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 15 Kwiecień 2018 @ShadowEX - jeszcze się mieścisz w top10 ale już na 10 @aluzjonista - co to za piękny rage quit na blue moonie? xD Dużo ci zabrało z PK i PFP po tym wyjściu? Mogłeś jechać do końca, destruction derby było takie, że ja z 9 pozycji wbyłem na 5 po karach dla innych a byłes przede mną po spinie. xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 19 Kwiecień 2018 (edytowane) Popełniłem kolejny film z FIA Manufacturers i mam do was pytanie czy taka forma montażu jest lepsza od klasycznych powtórek (kamera transmisyjna) i widoku z kokpitu? Głupio wrzucać dwa przejazdy z tego samego wyścigu w innych ujęciach a tak chyba ktoś by znalazł coś dla siebie? Co do samego wyścigu to pod koniec starłem się z pewnym hiszpanem - klasyka ale gość chyba nie przewiział tego, że zwalaniając przed moją maską (hamowanie silnikiem) nie wymusi kary na mnie a potem w zakręcie przed start/meta zaliczyłem uderzenie (byłem od wewnętrznej) i byłem pewien, że otrzymam karę a tu nic takiego nie miało miejsca i zastnawiam się jakim cudem. Ogólnie w trakcie wyścigu dostałem 3s kary za nietrafiony wjazd do pit-lane, który na tym torze chyba każdemu sprawia problem. Swoją droga moim ulubionym momentem w tym filmiku jest manewr wyprzedzania do którego przygotowywałem się od 9:00 a skończyłem w 10:00, byłoby szybciej ale jak na złość prosta mi się skończyła a miałem ponad 3 sekundy do gościa po pit-stopie Edytowane 19 Kwiecień 2018 przez tm-tz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smokersky 20 Napisano 22 Kwiecień 2018 Czy jest jakis sens grac w to nie chcac inwestowac w kierownice ? Wiem ze nie bede gral az tyle, by mi sie oplacalo kupowac dodatkowy sprzet, samochodowki szybko mi sie nudza, a jesli mialbym kupic kiere, to raczej do Forz, na XBona, ale z drugiej strony stawiac sie na straconej pozycji... W sumie tego zawsze nie lubilem w samochodowkach, wydawalo mi sie ze to pay to win. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShadowEX 18 Napisano 22 Kwiecień 2018 Jest sens. Fizyka jazdy jest na tyle uniwersalna, że nie ma za bardzo różnicy czy jeździsz na padzie czy kierownicy. I tu i tu można atakować pierwszą dziesiątkę w regionie jeżeli chodzi o czasy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenomorph 129 Napisano 22 Kwiecień 2018 Hmm, ponad 100 godzin gry, a na kierownicy może ze 20. Nie ma czasu, a jak jest, to nie chce się wszystkiego rozstawiać, także pad to super sprawa, jak w każdym GT. Pozdrawiam 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 22 Kwiecień 2018 Ma ktoś ochotę dziś na wyścig nurb zone? Mercedes a45 AMG, opony SM, 4 okrążenia nurba 24 h, start dziś o 21.40. wcześniej było sporo zainteresowanych, później obciecie stawki do 6 osób/wyścig. Chciałbym przywrócić dawne 12+ osób. Na prawdę fajnie się jeździ, no i nie ma problemu z tymi wszystkimi karami, Hiszpanami itp psn medmaxx89, zapraszam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 2 Maj 2018 (edytowane) Gra ktoś z was jeszcze w to gówno? Jeśli tak, to pewnie zauważyliście jak ta gra rucha wszystkich równo w trybie FIA, prawda? Jeśli nie to polecam wam przy najbliższej okazji poświęcić czas na szlifowanie auta (z odpowiednim RO)i toru dobranego do FIA, potem zagrać wyścig i zobaczyć jak ta gra rucha was bez mydła. Ja cały dzisiejszy dzień spędziłem na jeżdżeniu GTR Gr2 zarówno w trybie sport, jak na Suzuce, przypominając sobie tor po dłuższej przerwie od gry (około 14 dni) GTR Gr2 jeździ i zachowuje się fenomenalnie, po całym dniu jazdy tym autem praktycznie miałem je wyczute w 99% nawet wiedziałem ile gazu wcisnąć na kerbach by nie wlecieć w poślizg aż przyszedł czas na FIA. Odpalam wyścig i już pierwsze co się rzuca w oczy to czasy, minimum sekunda lub dwie różnicy, kolejna rzecz to prowadzenie auta - większy poślizg na kerbach można zaliczyć chyba tylko gdy się je zaleje wodą i zamrozi xD Wszystko to co przez cały dzień człowiek wyczuł w grze szlifując tor, znika gdy przychodzi do wyścigu FIA. Do tego dochodzą kary, 6 godzin jeździłem w trybie sport zaliczając rekord 15 czystych wyścigów, wszedłem na dzienny FIA i na pierwszym okrażeniu 3 kary z dupy, głównie za to, że ktoś wyprzedzając spychał mnie z trasy, w trybie sport (dziennym) za takie rzeczy karany był spychający. W FIFIE jak gracie to nie jest wam obce pojęcie momentum, skryptów czy innego handicapu, to samo gówno jest w GTS - REAL DRIVING SIMULATOR Edytowane 2 Maj 2018 przez tm-tz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mesutOzim 56 Napisano 2 Maj 2018 Haha kolezka widzę dalej monolog prowadzi Mnie tam nikt nie rucha ale skoro ty tyle godzin potrafisz grac w grę która Cię "rucha" to porostu musisz się przyznać że to ruchanko Ci się podoba I jeszcze ten murzyn na końcu czyżby sprawca tej udanej miłości bo taki uśmiechnięty 1 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 3 Maj 2018 (edytowane) @mesutOzim no popatrz, monologi a zawsze znajdzie się jakaś pizda z wycieczkami osobistymi Jeśli nie widzisz jak coś cie rucha i dajesz się ruchać dalej no to stary... Wróć z argumentami następnym razem Edytowane 3 Maj 2018 przez tm-tz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mesutOzim 56 Napisano 3 Maj 2018 Prawda jest taka gościu że dużo osób gra w tą grę, czerpie przyjemność a przy tym osiąga fajne wyniki. Zawsze jednak znajdzie się taki gość jak ty i będziesz wciskal dalej teorie spisko o oszustwach. Tak już poważnie to serio chciałbym cię dodać do znajomych żeby porównać nasze czasy skoro jesteś takim maniakiem i masz tak zajebiste umiejętności powinienes miec o kilka sekund lepsze czasy no chyba że gra Ci przeszkadza być lepszym od gościa który włączy sobie grę na godzinkę lub dwie zagrać 3, 4 wyścigi Miłej majówki życzę jednak, kończ narzekać zacznij się cieszyć życiem, bo ciężko się słucha takich maruderów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 3 Maj 2018 @tm-tz @mesutOzim A teraz panowie wyluzujcie bo ktos tu przyjdzie i posprzata. Smieszne jest to ze ja rozumiem obie strony - tm-tz jest rozczarowany i o tym pisze, podal przyklady. mesu - stwierdza skad inad slusznie ze masa osob bawi sie dobrze grajac w GTS. Problem polega na formie przekazu - jesli cos nam sie nie podoba warto moze przez napisaniem calkiem dlugiego posta ochlonac i lepiej dopierac slowa nizli gowno i wspominanie o odbywaniu stosunkow seksualnych. Mozna napisac zaobserowalem takie roznice mnie to wkurza niemilosiernie i powoduje ze gra traci w moich oczach. Drugi wlaczajacy sie do dyskusji tez nie musi dolewac oliwy do ognia cisnac wykorzystujac wulgaryzmy z postu pierwszego. No ale widze ze dorosli ludzie a zachowuja sie jak 4 latki w piaskownicy. Warto przed klepnieciem "dodaj odpowiedz" zastanowic sie czy forma wypowiedzi jest odpowiednia. a teraz sie wymiksowuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 3 Maj 2018 (edytowane) @MagEllan - akurat posta pisałem na żywo po rageQuit w FIA bo to poważnie przelało wszelkie granice rozsądku. Za każdym razem podaje konkretnie opisany przykład, wręcz tutorial krok po kroku co i jak zrobić by to potem samemu zweryfikować w grze a znajdzie się za każdym razem jakiś glon, którego jedynym argumentem jest brak argumentu. Jak ktoś chce dyskusji na poziomie, to niech sam ten poziom prezentuje, niech zweryfikuje dane, niech się wysili, sprawdzi co jest a czego nie ma i można dyskutować a nie wycieczki osobiste na zasadzie "nic nie sprawdziłem ale wiem lepiej bo gram" - qrwa - ja tez gram i widzę co się dzieje. Wykorzystuje wolny czas by jak najdokładniej zweryfikować pewne rzeczy i je opisuje. Liczę na to, że któryś z ogarniętych ludzi na YT/Reddit podchwyci temat jaki zapodałem i zweryfikuje to dokładniej, wtedy dopiero będą jaja jak się faktycznie okaże, że coś na zasadzie "momentum" istnieje w tej grze. Ponawiam pytanie, jakim cudem w sesji kwalifikacyjnej można mieć 2-3 sek gorsze czasy niż na sesji treningowej z tym samym RO na tym samym torze? Jeżdżę za każdym razem na końcu stawki by nie mieć przed ani za sobą pajaca który będzie mnie ograniczać czy wytrącać z rytmu jazdy a mimo to czasy mocno odstają dla identycznych warunkow xD Pomijam już to, że te same auta zupełnie inaczej zachowują się w wyścigach Daily vs FIA Manufacturers. @mesutOzim nie potrafię jeździć ani wygrywać, pierwszy z brzegu gameplay z wygraną , mam z wczorajszego dnia sporo takich, chcesz te, w których z 16 pozycji, (specjalnie nie jeździłem sesji Q by boostować poziom PK, który zalicza się od pozycji startowej do końcowej i na tej zasadzie przydziela poziomy) w 5 okrążeń dojeżdżałem do pozycji 5-6 z bonusami za czystą jazdę? I nie, nie liczę na sensowną dyskusję z ignorantami. Edytowane 3 Maj 2018 przez tm-tz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShadowEX 18 Napisano 3 Maj 2018 19 godzin temu, tm-tz napisał: GTR Gr2 jeździ i zachowuje się fenomenalnie, po całym dniu jazdy tym autem praktycznie miałem je wyczute w 99% nawet wiedziałem ile gazu wcisnąć na kerbach by nie wlecieć w poślizg aż przyszedł czas na FIA. Odpalam wyścig i już pierwsze co się rzuca w oczy to czasy, minimum sekunda lub dwie różnicy, kolejna rzecz to prowadzenie auta - większy poślizg na kerbach można zaliczyć chyba tylko gdy się je zaleje wodą i zamrozi xD Ze względu na zużycie opon i paliwa. Ten problem występuje nie tylko na FIA, ale również na wyścigach dziennych C. Powstaje tylko pytanie - dlaczego na praktycznie nowych oponach, auto i tak robi czasy o te 0,5s- 1s gorsze względem kwalifikacji? Teoretycznie pierwsze okrążenia powinny iść tak samo jak na treningu. Najwidoczniej Polyphony Digital uznało, że tak ma być. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 3 Maj 2018 @ShadowEX- to brzmi wręcz kuriozalnie ale po wczorajszych doświadczeniach jestem w stanie w to uwierzyć. Cała sytuacja miała miejsce w sesji Q i pierwszych 2 okrążeniach w wyścigu, to jest patologia. Problemem z oponami dodatkowo jest taki, że te trzymają przyczepność do około 40-50% żywotności na pasku, potem trzeba się modlić, absurd. Nie ustalisz sobie taktyki przykładowo tylko jednego tankowania (bez wymiany opon by było szybciej) bo w końcówce wyścigu po przekroczeniu granicy 50% żywotności opon zaczynasz kręcić bączki. Ten sam absurd dotyczy zużycia paliwa, zero strategicznego podejścia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShadowEX 18 Napisano 3 Maj 2018 Na kwalifikacjach polecam zmieniać opony co 2-3 okrążenia. Później czasy są przeważnie gorsze. Co do przyczepności - sporo zależy od samochodu oraz asyst jakie mamy włączone. Auta zachowują się różnie przy mocniej startych "kapciach". Jedne skręcają zauważalnie gorzej, przez co musimy wchodzić wolniej w zakręty o te 10-15km/h, inne łatwiej wpadają w poślizg i trzeba podchodzić znacznie delikatniej z pedałem gazu przy wyjazdach. Jeżeli chodzi o trening przed FIA, to polecam znaleźć jakiś losowy pokój w poczekalni gdzie admin ma dopasowane odpowiednio ustawienia zużycia oraz balansu osiągów. Dzięki temu będziesz wiedział na czym stoisz + będziesz mógł się lepiej oswoić z pojazdem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 3 Maj 2018 (edytowane) @tm-tz powiedz mi tylko czy dla czołówki stawki, Ew. wszystkich pozostałych zawodników warunki są inne? Jeśli tak to rozumiem twoja frustracje (nie rozumiem tylko po co to dalej ciągniesz). Jeśli nie są inne to czemu oni sobie radzą a ty nie? Nie musisz nawet odpowiadać. EDIT: git gud. Tyle w temacie. Edytowane 3 Maj 2018 przez CePeeN 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 3 Maj 2018 2 godziny temu, CePeeN napisał: @tm-tz powiedz mi tylko czy dla czołówki stawki, Ew. wszystkich pozostałych zawodników warunki są inne? Jeśli tak to rozumiem twoja frustracje (nie rozumiem tylko po co to dalej ciągniesz). Jeśli nie są inne to czemu oni sobie radzą a ty nie? Nie musisz nawet odpowiadać. EDIT: git gud. Tyle w temacie. Masz świadomość, że ten argument to inwalida, prawda? Juz wyżej @ShadowEX tłumaczył, że wpływ na to mają też asysty więc sugerowanie się czołówką (tak jakbym do tej czołówki nie wbijał, chyba że top5 w Q to faktycznie nie czołówka) nie ma żadnego sensu bo nie masz pojęcia kto i na jakim configu jeździ. Masz też świadomość tego, że sam efekt momentum (w innych tytułach) który tutaj przytaczam działa losowo na wybranych graczy, którzy spełnią dany warunek? W takiej FIFIE wystarczy, że w odpowiednim momencie oddasz strzał na bramkę i skrypt leci na twoją stronę powodując częstsze wylewy u rywali. Czaisz? Skoro robie czasy rzędu 1:25:xxx w treningu i wbijam na wyścig do sesji Q robiąc max czas w tych samych warunkach w granicy 1:28:xxx i nie jestem w stanie go poprawić, mimo, że w wyścigu bez problemu zbliżam się do granicy 1:25:xxx to kto tu leci w ch*? Ja czy gra? Wystartuj sobie z P1 w wyścigu i zobacz co się dzieje z graczami P2 i P3. Jak myślisz dlaczego w FIA Daily ludzie kręcą dużo słabsze czasy, NP na torze XYZ gdzie czas top 10 świat jest 1:23:500 ludzie robią w Q 1:27:xxx albo 1:28:xxx tak by sie mieścic w top3 (gdy im się to nie udaje to opuszczają wyścig) a w trakcie wyścigu bez problemu osiągają 1:23:xxx deklasując graczy na P2 o 10-15s w 5 okrążeń. Powtarzam szkoda gadać z ignorantami, chcesz dyskutować to sprawdz rzeczy o których pisałem albo milcz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lewy69 46 Napisano 3 Maj 2018 1 godzinę temu, tm-tz napisał: Masz świadomość, że ten argument to inwalida, prawda? Juz wyżej @ShadowEX tłumaczył, że wpływ na to mają też asysty więc sugerowanie się czołówką (tak jakbym do tej czołówki nie wbijał, chyba że top5 w Q to faktycznie nie czołówka) nie ma żadnego sensu bo nie masz pojęcia kto i na jakim configu jeździ. Masz też świadomość tego, że sam efekt momentum (w innych tytułach) który tutaj przytaczam działa losowo na wybranych graczy, którzy spełnią dany warunek? W takiej FIFIE wystarczy, że w odpowiednim momencie oddasz strzał na bramkę i skrypt leci na twoją stronę powodując częstsze wylewy u rywali. Czaisz? Skoro robie czasy rzędu 1:25:xxx w treningu i wbijam na wyścig do sesji Q robiąc max czas w tych samych warunkach w granicy 1:28:xxx i nie jestem w stanie go poprawić, mimo, że w wyścigu bez problemu zbliżam się do granicy 1:25:xxx to kto tu leci w ch*? Ja czy gra? Wystartuj sobie z P1 w wyścigu i zobacz co się dzieje z graczami P2 i P3. Jak myślisz dlaczego w FIA Daily ludzie kręcą dużo słabsze czasy, NP na torze XYZ gdzie czas top 10 świat jest 1:23:500 ludzie robią w Q 1:27:xxx albo 1:28:xxx tak by sie mieścic w top3 (gdy im się to nie udaje to opuszczają wyścig) a w trakcie wyścigu bez problemu osiągają 1:23:xxx deklasując graczy na P2 o 10-15s w 5 okrążeń. Powtarzam szkoda gadać z ignorantami, chcesz dyskutować to sprawdz rzeczy o których pisałem albo milcz. A mnie dalej nurtuje pytanie, po co ty dalej w to G * * * O grasz.Twoje posty od pół roku mają ten sam ton.Tu już nie chodzi o fakt czy ta gra jest taka czy siaka, tylko o to czy z tobą jest wszystko w porządku.Może co do gry masz i rację, ale po co dalej w to grasz jeśli twierdzisz że to g***o i że cię gra r*cha itd. Fifa też cię r*cha, przez przypadek znalazłem twój post w którym mniej więcej chodziło o to że PES 2018 też cię r*cha. Nie powiem , jesteś jednym z ciekawszych przypadków jeśli chodzi o graczy komputerowych czy konsolowych. Rozumiem , że ktoś raz czy dwa pomarudzi na jakąś grę, ale kuźwa jak można od pół roku jedno i to samo. Ja odnoszę wrażenie że Polyphony zrobiło tę grę tylko po to żeby cię doprowadzić do obłędu.To wygląda jak obsesja. Na koniec powtórzę pytanie.PO CO W TO GRASZ??????? Jak masz odpisywać coś w stylu " czy masz jakieś argumenty " to daj spokój , nie odpisuj. Może ty napisz jakie argumenty tobą kierują że katujesz się tym g**nem? 3 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 4 Maj 2018 9 godzin temu, tm-tz napisał: Masz świadomość, że ten argument to inwalida, prawda? Juz wyżej @ShadowEX tłumaczył, że wpływ na to mają też asysty więc sugerowanie się czołówką (tak jakbym do tej czołówki nie wbijał, chyba że top5 w Q to faktycznie nie czołówka) nie ma żadnego sensu bo nie masz pojęcia kto i na jakim configu jeździ. Masz też świadomość tego, że sam efekt momentum (w innych tytułach) który tutaj przytaczam działa losowo na wybranych graczy, którzy spełnią dany warunek? W takiej FIFIE wystarczy, że w odpowiednim momencie oddasz strzał na bramkę i skrypt leci na twoją stronę powodując częstsze wylewy u rywali. Czaisz? Skoro robie czasy rzędu 1:25:xxx w treningu i wbijam na wyścig do sesji Q robiąc max czas w tych samych warunkach w granicy 1:28:xxx i nie jestem w stanie go poprawić, mimo, że w wyścigu bez problemu zbliżam się do granicy 1:25:xxx to kto tu leci w ch*? Ja czy gra? Wystartuj sobie z P1 w wyścigu i zobacz co się dzieje z graczami P2 i P3. Jak myślisz dlaczego w FIA Daily ludzie kręcą dużo słabsze czasy, NP na torze XYZ gdzie czas top 10 świat jest 1:23:500 ludzie robią w Q 1:27:xxx albo 1:28:xxx tak by sie mieścic w top3 (gdy im się to nie udaje to opuszczają wyścig) a w trakcie wyścigu bez problemu osiągają 1:23:xxx deklasując graczy na P2 o 10-15s w 5 okrążeń. Powtarzam szkoda gadać z ignorantami, chcesz dyskutować to sprawdz rzeczy o których pisałem albo milcz. Czyli dobrze pisze, jest losowość i akurat seed na którym generują się twoje parametry powoduje ze gra cię „rucha”. Wiec jak pisałem, rozumiem twoja frustracje ale nie rozumiem po co dalej się w to męczysz. To jest gra, ma takie a nie inne zasady i albo się z nimi zgadzasz i się bawisz albo ja wywalasz z dysku i nie płaczesz. Ok rozumiem, prezent itp, ale już wystarczająco dużo sie z tym meczyles. Jakbyś dostał różowe kabaretki i 15cm szpilki to tez byś w tym chodził bo prezent? 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 4 Maj 2018 Gra online już taka jest są lepsi gorsi czasem sama gra jest przeciwko nam, na własnym przykładzie widzę że lepiej sobie odpocząć ograć coś innego potem wrócić na spokojnie i dalej się bawić. Szkoda nerwów @tm-tz jeszcze się wrzodów nabawisz. Sam ostatnio zaniedbałem GT ale w weekend mam trochę wolnego to myślę coś pojeździć ale ja jak na razie offline. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 4 Maj 2018 (edytowane) 10 godzin temu, Lewy69 napisał: Fifa też cię r*cha, przez przypadek znalazłem twój post w którym mniej więcej chodziło o to że PES 2018 też cię r*cha. Może ty napisz jakie argumenty tobą kierują że katujesz się tym g**nem? W Fifę nie gram od 2016, tzn gram ze znajomymi przy okazji spotkań ale od fify 16 jest masa rzeczy, które widać zarówno na zagranicznym jak i polskim community, które rozwalają rozgrywkę w FUT a był to mój ulubiony tryb. W nowych odsłonach gry dużo przyjemniej się gra w "sezony" niż FUT właśnie ze względu na to, że nie ma tam wylewów czy handicapu, który ma poniekąd zmuszać do budowania droższych składów a co za tymidzie - kupowania paczek. (wszystko potwierdzone przez chociazby youtuberów z czołówki). W PES grałem jeszcze od PSX bo była to najlepsza kopana zaś w PES 2018 - pojawiło się "momentum", które już można było zauważać w PES17 - kolejna rzecz ujawniona przez youtuberów z czołówki PES`a w tym Bateson`a. Tak wiem, pisanie o czymś co istnieje to takie złe, lepiej wierzyć w płaską ziemie Z racji tego, że do PES`a wróciłem po kilkuletniej przesiadce na FIFA (konkretniej od 2015) nie byłem w stanie uwierzyć, że ze Konami odwaliło taki motyw. Ktoś ma czelność skrytykowac produkt wielbiony przez tłumy wytykając mu błędy i odpowiednio je argumentując to i tak hejter xD GRAM BO NA PS4 NIE MA DOBRYCH WYŚCIGÓW A GTS JEST NAJLEPSZYM Z NAJGORSZYCH - już to kiedyś podkreślałem. 2 godziny temu, manoszek napisał: Gra online już taka jest są lepsi gorsi czasem sama gra jest przeciwko nam, na własnym przykładzie widzę że lepiej sobie odpocząć ograć coś innego potem wrócić na spokojnie i dalej się bawić. Szkoda nerwów @tm-tz jeszcze się wrzodów nabawisz. Sam ostatnio zaniedbałem GT ale w weekend mam trochę wolnego to myślę coś pojeździć ale ja jak na razie offline. Sęk w tym, że człowiek wracając do gry i chcąc trzeźwo ocenić sytuację czy faktycznie ma uprzedzenia z góry narzucone przez coś co go zraziło wcześniej, wbija do gry i zderza się po pewnym czasie z rzeczami, które powodują wylew. Dla mnie to nie pojęte by ktoś trenując przykładowo kolarstwo przejeżdżał dziennie 150km bez większego wysiłku a przychodzi dzień zawodów i nie ujedzie nawet 5km. Dokładnie tak działa GTS przy zderzeniu z FIA (nie daily a mistrzostwach bo to też różnica). Ćwiczysz do upadłego, znasz wszelkie możliwości siebie, ograniczenia pojazdu, tor i wchodząc w mistrzostwa możesz wszystko wsadzić w 4 litery bo gra akurat dzisiaj postanowiła w tym wyścigu kerby zamienić w ślizgawki albo wpakować 8 słoni do twojego auta.@CePeeN - sęk w tym, że wymuszenie takiego jak to określasz "Seeda" jest w teorii prostsze niż wymuszenie GripBug`a. Problem w tym, że jest losowy. W jednym z wyścigów utrzymując stałe tempo na P1 i robiąc okrażenia z różnicą pół sekundy straty do najszybszego kółka w 2 okrążenia koles z P2 ze stratą 7 sekund zbliżył się do mnie na niespełna sekundę. Gdzie cały wyścig w jego tabelkach był utrzymywany w zbliżonym czasie do mojego + przewaga jaką wyrobiłem. Sam tego doświadczyłem parę razy gdy z niewyjaśnionych przyczyn zdołałem odrobić ponad 2 sek na okrążeniu do kogoś, kto notował najszybsze kółko a moje takowym nie było xD No i po raz kolejny podkreślam tu aspekt systemu kar, który w FIA Championships jest absurdalny. Jak ktoś nie wierzy to polecam mu zaliczyć lekkie kontakty w FIA Daily (na filmiku powyżej widać 2 sytuacje w których byłem pewien że otrzymam karę a dostał ją rywal) a te same sytuacje przenieść do FIA Championships. Zupełnie inna interpretacja przez sytem i nagle koleś który wypycha nas z toru robi to czysto a my zgarniamy ujemnie PFP To wszystko jest do sprawdzenia, jak ktoś ma argumenty pokroju "po co w to grasz" zamiast odnieść się do tego co tu poruszam w sposób merytoryczny to niech odpuści sobie pisanie. Edytowane 4 Maj 2018 przez tm-tz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach