Frog__PL 121 Napisano 25 Grudzień 2016 (edytowane) Nie wazne czy cos ma, chodzi mi o poziom jaki osiagneli w BF1 jest naprawde dobry....A jak przemierzalem tam niektore rejony na koniu wlasnie miedzy jakimis skalami czy kolo pustyni odrazu mi sie wspomnial RDR i sobie pomyslalem ze fajnie by bylo jakby RDR tak wygladal i tyle...Jak bedziecie mieli okazje zagrac w BF1 to sobie zerknijcie na szczegoly w kolo wszystkiego. No mam nadzieje ze jak w BF1 juz teraz dali rade zrobic na takim poziomie tego konia czy nature to nadchodzacy RDR za jakis czas bedzie wygladal conajmniej rownie dobrze....Oby... No chyba ze w Rockstarze nie ma takich szpecow od grafy jak w dice.... A co do grywalnych trzech postaci to mysle ze tak bedzie... W GTA tak chyba jest prawda ? Edytowane 25 Grudzień 2016 przez Frog__PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 25 Grudzień 2016 W dniu 25.12.2016 o 13:20, Frog__PL napisał: Nie wazne czy cos ma, chodzi mi o poziom jaki osiagneli w BF1 jest naprawde dobry....A jak przemierzalem tam niektore rejony na koniu wlasnie miedzy jakimis skalami czy kolo pustyni odrazu mi sie wspomnial RDR i sobie pomyslalem ze fajnie by bylo jakby RDR tak wygladal i tyle...Jak bedziecie mieli okazje zagrac w BF1 to sobie zerknijcie na szczegoly w kolo wszystkiego. No mam nadzieje ze jak w BF1 juz teraz dali rade zrobic na takim poziomie tego konia czy nature to nadchodzacy RDR za jakis czas bedzie wygladal conajmniej rownie dobrze....Oby... No chyba ze w Rockstarze nie ma takich szpecow od grafy jak w dice.... A co do grywalnych trzech postaci to mysle ze tak bedzie... W GTA tak chyba jest prawda ? Rockstar tworzy na innym silniku graficznym, i tez inna jest specyfika ponieważ RDR to będzie sandbox. BF1 to korytarzowy fps i łatwiej jest przygotować taką grafę. Choć nie masz co się martwić, bo Rockstar na bank zrobi świetną robotę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frog__PL 121 Napisano 26 Grudzień 2016 No tak tez sobie pomyslalem ze w BFie moze mogli tak osiagnac bo to nie SandBox i te obszary co byly pikne ale ograniczone....Ciekawi mnie czy PS4 czy tam PRO jest w stanie z taka grafika sanboxa udzwignac... Sie okaze ;> A juz wiadomo czy RDR2 na jakims nowym silniku bedzie robione czy to samo co np. GTA ostatnie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 27 Grudzień 2016 W dniu 26.12.2016 o 10:56, Frog__PL napisał: No tak tez sobie pomyslalem ze w BFie moze mogli tak osiagnac bo to nie SandBox i te obszary co byly pikne ale ograniczone....Ciekawi mnie czy PS4 czy tam PRO jest w stanie z taka grafika sanboxa udzwignac... Sie okaze ;> A juz wiadomo czy RDR2 na jakims nowym silniku bedzie robione czy to samo co np. GTA ostatnie ? Rockstar ma to do siebie, że jest bardzo małomówny Nie śledzę tych informacji, ale podejrzewam, że wszystkiego się dowiemy gdy zobaczymy trailer w którym będzie gameplay - wcześniej masz się jarać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruczek293 14 Napisano 31 Grudzień 2016 Jeśli chodzi o mechanike jazdy na koniu to studio Rockstar jest prekursorem na, którym wszyscy sie teraz wzorują. Mi wytsraczy model jazdy będzie jak w klasycznym RDR i bede wniebowzięty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek_07 170 Napisano 31 Grudzień 2016 Jeżdżenie na koniu było już dobre w Assassin's Creed z 2007r. RDR powstał dwa lata później. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korwin 242 Napisano 1 Styczeń 2017 Shadow of the Colossus, 2005. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whiteHussar 10 Napisano 19 Styczeń 2017 W dniu 31.12.2016 o 23:32, Przemek_07 napisał: Jeżdżenie na koniu było już dobre w Assassin's Creed z 2007r. RDR powstał dwa lata później. Tylko że jazda na koniu sprawiała frajdę jedynie w RDR. W AC jak i W3 to maskara to potęgi ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 19 Styczeń 2017 Właśnie gram w AC2 i uważam, ze jazda na koniu jest bardzo średnia - zero przyjemności. RDR to było coś, konika prowadziło się idealnie - świetnie reagował na gałkę, animacja jak u prawdziwego qnia. Taki sam poziom moim zdaniem osiągneli w wiedźminie, uwielbiam zwiedzać świat na koniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 20 Styczeń 2017 A kiedy graliście w RDR? Pytam z ciekawości bo ja grałem ostatnio i wcale różowo nie było. Faktycznie ma to swój urok ale często się blokował w dziwnych miejscach albo wręcz zawracał nie tak jak chciałem. Lepiej mi się na Plotce jeździło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 20 Styczeń 2017 W dniu 20.01.2017 o 06:24, CePeeN napisał: A kiedy graliście w RDR? Pytam z ciekawości bo ja grałem ostatnio i wcale różowo nie było. Faktycznie ma to swój urok ale często się blokował w dziwnych miejscach albo wręcz zawracał nie tak jak chciałem. Lepiej mi się na Plotce jeździło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W 2011 i jeździło się ekstra. Dla mnie osobiście to był najlepszy model jazdy konnej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whiteHussar 10 Napisano 20 Styczeń 2017 Teraz tylko kwestia, jak urozmaicić w RDR 2 tę jazdę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosomakoborsuk 160 Napisano 20 Styczeń 2017 W dniu 20.01.2017 o 07:04, whiteHussar napisał: Teraz tylko kwestia, jak urozmaicić w RDR 2 tę jazdę Trzeba dodac opcje tuningowania konia. Custom paint, Nitro, spoiler packi itp Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thrasher8888 136 Napisano 16 Marzec 2017 (edytowane) Ciekawe info pojawilo sie w sieci: http://polygamia.pl/sa-poszlaki-sugerujace-ze-red-dead-redemption-2-bedzie-prequelem/ Edytowane 16 Marzec 2017 przez Thrasher8888 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 22 Maj 2017 Obsuwa na wiosnę 2018 http://www.rockstargames.com/newswire/article/60210/Red-Dead-Redemption-2-Is-Now-Coming-Spring-2018 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 23 Maj 2017 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 23 Maj 2017 W dniu 23.05.2017 o 08:16, sLk napisał: ... Te wszystkie prerenderowane screeny niby "actual game footage" są takie, że zaraz wszyscy spermo tryskajo... a prawda jest jak zawsze taka sama, że jedyny kto tryska to wydawca na graczy (gracze kupują nahajpowani, wydawca ma hajs, a gra ma się nijak do renderów ;)) Oczywiście 2 strona medalu też jest Są firmy którym dajemy OGROMNY kredyt zaufania np. Rockstar czy Blizzard i choć wiem, że render to render to jednak wierzę, że będzie epicko 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 23 Maj 2017 Powiedz to samo o Horizon. Moim zdaniem gra wyglądała tak samo dobrze w rzeczywistości jak na materiałach promocyjnych. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 23 Maj 2017 W dniu 23.05.2017 o 08:20, DigitalMan_PL napisał: Te wszystkie prerenderowane screeny niby "actual game footage" są takie, że zaraz wszyscy spermo tryskajo... a prawda jest jak zawsze taka sama, że jedyny kto tryska to wydawca na graczy (gracze kupują nahajpowani, wydawca ma hajs, a gra ma się nijak do renderów ;)) Oczywiście 2 strona medalu też jest Są firmy którym dajemy OGROMNY kredyt zaufania np. Rockstar czy Blizzard i choć wiem, że render to render to jednak wierzę, że będzie epicko Oj tam Digi marudo, obrazek cieszy oko, a jak bedzie finalnie to kazdy sie domyśla Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach