Skocz do zawartości
Emir

RAGE

Rekomendowane odpowiedzi

Na X360 dostaną na dwóch płytach DVD Nieźle A sama gra prezentuje się smakowicie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie skrzyzowanie bioshocka i borderlands

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba dobrze :) Zastanawiam się co ktoś tam zobaczył z Bioshocka? Zabicie ładunkiem elektrycznym stojących w wodzie? Łał, no faktycznie skrzyżowanie bio z borderami :D

First day buy for me !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba dobrze :) Zastanawiam się co ktoś tam zobaczył z Bioshocka? Zabicie ładunkiem elektrycznym stojących w wodzie? Łał, no faktycznie skrzyżowanie bio z borderami :D

First day buy for me !!!

raczej mialem na mysli ten wodnisty kanalowy klimat a ten pocisk faktycznie masz racje to tez :D ale pozycja moze byc ciekawa

Edytowane przez DJYano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gamespocie gra uzyskala status najlepszej produkcji na E3.

Osobiscie trzymam kciuki, gierka to graficzny potwor, czuc tu Borderlands oraz Fallout'a 3 oraz czastke Mad Maxa (bedziemy duzo czasu spedzac w aucie), czekam na tytul z niecierpliwoscia.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gierka to graficzny potwor

Z ktorej strony? Ja tam w grafice tej gry nie widze nic specjalnego, urywki z samochodami wygladaja wypisz wymaluj jak pierwszy Motorstorm (ewentualnie otoczenie zalatuje Falloutem 3), "z buta" tez wyglada to calkiem przecietnie - modele broni, tekstury, efekty, otoczenie, etc., natomiast animacja - no tu to juz niestety nawet tragedia tego nie mozna nazwac - bieganie to slizg po lodzie, bronie sie nie zmieniaja tylko "wyskakuja", a po drabinie wchodzi sie uzywajac tylko nog... Jeszcze rok temu robilo by to wrazenie, ale w tym roku gry (glownie multiplatformowe) jakby dostaly niezlego "kopa" i juz az tak bardzo RAGE nie wyroznia sie z tlumu. Mi sie wydaje, ze bedzie to kolejny po Crysisie pokaz mozliwosci engine'u i nic poza tym - w kazdym trailerze czy gameplayu nie ma nic co by choc troche nakreslalo fabule, tak samo w zadnym wywiadzie ID nic o tym nie wspomina, i pewnie wrzucal byle co pod koniec produkcji i otrzymamy slaby produkt w ladnym opakowaniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ktorej strony? Ja tam w grafice tej gry nie widze nic specjalnego, urywki z samochodami wygladaja wypisz wymaluj jak pierwszy Motorstorm (ewentualnie otoczenie zalatuje Falloutem 3), "z buta" tez wyglada to calkiem przecietnie - modele broni, tekstury, efekty, otoczenie, etc., natomiast animacja - no tu to juz niestety nawet tragedia tego nie mozna nazwac - bieganie to slizg po lodzie, bronie sie nie zmieniaja tylko "wyskakuja", a po drabinie wchodzi sie uzywajac tylko nog... Jeszcze rok temu robilo by to wrazenie, ale w tym roku gry (glownie multiplatformowe) jakby dostaly niezlego "kopa" i juz az tak bardzo RAGE nie wyroznia sie z tlumu. Mi sie wydaje, ze bedzie to kolejny po Crysisie pokaz mozliwosci engine'u i nic poza tym - w kazdym trailerze czy gameplayu nie ma nic co by choc troche nakreslalo fabule, tak samo w zadnym wywiadzie ID nic o tym nie wspomina, i pewnie wrzucal byle co pod koniec produkcji i otrzymamy slaby produkt w ladnym opakowaniu...

I ... wtedy sie obudziles ? :woot:

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-rage/700653

Obejrzyj to sobie, wez poprawke na fakt ze to bedzie sandbox, ze maja jeszcze niecaly rok do premiery ze krecili to na stojaco i wypluj te brednie, nawet w zapowiedzi psxextreme koles ktory byl na pokazie nie wierzyl ze tak to wyglada (wiem bo czytalem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj to sobie, wez poprawke na fakt ze to bedzie sandbox

Tak samo jak Crysis 2, ktory wyglada lepiej.

ze maja jeszcze niecaly rok do premiery.

Podobnie jak KZ3, ktory jest w fazie pre-alfa a juz przebija chyba wszystko.

nawet w zapowiedzi psxextreme koles ktory byl na pokazie nie wierzyl ze tak to wyglada

Tak samo mowili najpierw o Crysisie 2, potem KZ3, a teraz RAGE...

PS. Pozatym grafika nie czyni swietnej gry (przyklad - Crysis), a poki co nie widze czegos "glebszego" w tej grze, dokladnie jak pod newsem na glownej bylo napisane - ot. kolejny shooter jakich wiele...

Edytowane przez Żywy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zywy

C2 i KZ3 to tez beda graficzne potwory, gdzies to negowalem ze tak to wytykasz na kazdym mozliwym kroku :huh: ? Rage bedzie sie do graficznych potworow zaliczac, nie ma co do tego najmniejszych watpliwosci, w dodatku to bedzie sandbox, fabula zapowiada sie ciekawie, post-apokaliptycznego klimatu nigdy za wiele dodajmy do tego jeszcze nazwisko John Carmack i przepis na sukces gotowy (no chyba ze siedzisz w grach od czasow PS3 i nie wiesz kto jest legenda w tym fachu a kto nie).

btw. Portal ps3site i to co tam pisza zasluguje na pomste do nieba i facepalm w wykonaniu statuly wolnosci, kierujac sie nimi daleko nie zajdziesz. Ta gra juz zyskala status najlepszej gry na E3 a tutaj musimy czytac bzdury ze to nic specjalnego bedzie.

Edytowane przez siux
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

btw. Portal ps3site i to co tam pisza zasluguje na pomste do nieba i facepalm w wykonaniu statuly wolnosci, kierujac sie nimi daleko nie zajdziesz. Ta gra juz zyskala status najlepszej gry na E3 a tutaj musimy czytac bzdury ze to nic specjalnego bedzie.

Przytoczylem slowa z newsa tylko po to, zeby podkreslic ze w pelni sie z nimi zgadzam.

do tego jeszcze nazwisko John Carmack i przepis na sukces gotowy (no chyba ze siedzisz w grach od czasow PS3 i nie wiesz kto jest legenda w tym fachu a kto nie).

Wlasnie po newsem tez o tym wspomnialem - ID juz dawno wypadlo z obrotu, ich ostatnia naprawde pozadna gra to Q2 z 1997r, potem jeszcze tylko Q3A i D3 jako tako trzymaly poziom... Wiesz jak to jest - jak juz jestes u szczycie to mozesz juz tylko spasc w dol, i to wlasnie przytrafilo sie ID, takze nie dawal bym in zbyt duzego kredytu zaufania za same "nazwisko".

Edytowane przez Żywy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racja troche mnie ten koment zdziwil - ale co tam ja gram i kupuje nie to co sie podoba innym tylko co sie podoba mnie a czy to potwor czy srotwor to mam to w dupie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omijajac szerokim lukiem przedmowce, udajac ze go nie widze, przechodze do postu zywego.

Wlasnie po newsem tez o tym wspomnialem - ID juz dawno wypadlo z obrotu, ich ostatnia naprawde pozadna gra to Q2 z 1997r, potem jeszcze tylko Q3A i D3 jako tako trzymaly poziom... Wiesz jak to jest - jak juz jestes u szczycie to mozesz juz tylko spasc w dol, i to wlasnie przytrafilo sie ID, takze nie dawal bym in zbyt duzego kredytu zaufania za same "nazwisko".

ID spadlo na same dno, a co mozna zrobic kiedy spadnie sie na same dno ? Ponownie wybic sie na wyzyny, i to wedlug PORZADNYCH dziennikarzy z porzadnych portali ktorzy na E3 zawitali ID wlasnie to zrobi za sprawa RAGE'a, ba, nawet gracze tak uwazaja glosujac na te gre w plebiscycie :).

PS. tak miedzy nami kolegami

Przytoczylem slowa z newsa tylko po to, zeby podkreslic ze w pelni sie z nimi zgadzam.

Wlasnie przez to ze czytasz debilne portale i dajesz sie latwo poniesc hypowi (trailery) po tygodniu na kazda gre narzekasz.

Edytowane przez siux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym wy tu w ogóle mówicie?!

Żywy, twoje posty straciły jakikolwiek posłuch po tym jak uznałeś Ratcheta i Darksiders za nudne i/lub brzydkie gry, więc z łaski swojej przestań siać ferment także w tym temacie. Tylko tu brakuje twoich wspaniałych konfabulacji.

Rage wygląda przebosko. Z pewnością nie ma na chwilę obecną żadnej gry na świecie mogącej dorównać jej pod tym względem. Niech ewentualni krytycy raczej skupią się na gameplayu. Krytyka grafiki tylko robi z was bardów ignorantów, w dodatku bez gustu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na Rage czekam z zapartym tchem, ale ja wszystkie post-apokaliptyczne gierki łykam bez popitki.Jeśli gra zapewni mi tyle zabawy co Bordelands lub Fallout 3 to wystarczy mi to żeby kupić w dniu premiery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym wy tu w ogóle mówicie?!

Uzywasz liczby mnogiej, why leo (no chyba ze piles do DJYana)? Toc ja wychwalam gre i pisze o niej "graficzny potwor" ... :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KILL>>> w tej gierce wchodzi się po drabinie na stojąco z bronią trzymaną przed sobą. To jest jak w starych FPSach (myślę o DOOMie 1 i 2, DUKE`u i całej reszcie). "Jedyne" co fajnie wygląda to sympatyczne ludziki w mieście, choć są strasznie bajkowe imho. W sumie jakkolwiek by to nie wyglądało, to i tak na taką grafę i płynność animacji nie ma co liczyć na konsolach, więc spokojnie panowie i panie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żywy, twoje posty straciły jakikolwiek posłuch po tym jak uznałeś Ratcheta i Darksiders za nudne i/lub brzydkie gry, więc z łaski swojej przestań siać ferment także w tym temacie.

LOL, to mnie teraz szczerze rozbawiels ;D R&C:CiT, nie ma co ukrywac, jest o niebo lepszy od "zapchajdziury" jakim niewatpliwie jest R&C:QfB, ale do R&C:ToD po prostu nie ma startu jesli chodzi o caloksztalt rozgrywki. Co do grafiki no to wybacz, ale przez spory czas media rozpisywaly sie jak to nowy Ratchet niemal rowna sie z filmami Pixar, w dodatku karmili nas screenami, ktore jak sie pozniej okazalo pochodzily z przerywnikow filmowych, ktore nijak mialy sie do rzeczywistej gry, ktora przktycznie niczym nie roznila sie od ToD i QfB. A Darksiders jest nudne w MOJEJ opini (i tak BTW - nie tylko mojej bo na wielu forach pisza, ze gra jest "extremely repetitive"), zamiast slashera z jakimikolwiek combosami mamy "square mushera", w dodatku fabula i "storyteling" nie byly najwyzszych lotow delikatnie mowiac, a to wlasnie fabula sprawia, ze chce sie grac dalej i dalej (jak np. w HR). I akurat w tej grze grafa (a raczej artwork) zaje*****e mi sie podoba, jedynie brak AA razi w oczy.

Rage wygląda przebosko. Z pewnością nie ma na chwilę obecną żadnej gry na świecie mogącej dorównać jej pod tym względem. Niech ewentualni krytycy raczej skupią się na gameplayu. Krytyka grafiki tylko robi z was bardów ignorantów, w dodatku bez gustu.

Dobra, to juz napisz jakies konkrety na temat niezwyklosci/wyzszosci grafiki w RAGE to moze i ja sie przekonam (powaznie mowie). Bo ja osobiscie nie widze tu niczego z pierdylionem poligonow, tekstury w rozdzielczosci wiekszej million na million pixeli, jakiejs nowatorskiej techniki renderingu, fizyki z kosmosu czy oswietlenia rownego z ray-tracingiem... Podaj mi 3 rzeczy, ktore wg. Ciebie stanowia o tym, ze jest RAGE numerem 1 jesli chodzi o grafike i jest nieosiagalny dla konkurentow, bo cos mi sie zdaje ze mylisz artdesign z grafika, a to zupelnie dwie oddzielne rzeczy ;)

Edytowane przez Żywy
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KILL>>> w tej gierce wchodzi się po drabinie na stojąco z bronią trzymaną przed sobą. To jest jak w starych FPSach (myślę o DOOMie 1 i 2, DUKE`u i całej reszcie). "Jedyne" co fajnie wygląda to sympatyczne ludziki w mieście, choć są strasznie bajkowe imho. W sumie jakkolwiek by to nie wyglądało, to i tak na taką grafę i płynność animacji nie ma co liczyć na konsolach, więc spokojnie panowie i panie. ;)

Po pierwsze. Co ma wchodzenie po drabince do kwestii technicznych? To już jest zdaje się gameplay. Gra będzie jeszcze rok w produkcji więc wszystko można zmienić.

Po drugie engine ID TECH 5 został zaprojektowany by automatycznie optymalizować zasoby każdej platformy do renderowania grafiki na tym samym poziomie, więc ja spodziewam się różnić minimalnych.

Dobra, to juz napisz jakies konkrety na temat niezwyklosci/wyzszosci grafiki w RAGE to moze i ja sie przekonam (powaznie mowie). Bo ja osobiscie nie widze tu niczego z pierdylionem poligonow, tekstury w rozdzielczosci wiekszej million na million pixeli, jakiejs nowatorskiej techniki renderingu, fizyki z kosmosu czy oswietlenia rownego z ray-tracingiem... Podaj mi 3 rzeczy, ktore wg. Ciebie stanowia o tym, ze jest RAGE numerem 1 jesli chodzi o grafike i jest nieosiagalny dla konkurentow, bo cos mi sie zdaje ze mylisz artdesign z grafika, a to zupelnie dwie oddzielne rzeczy ;)

Podam ci więcej niż 3 konkrety ;) I dalej nie będę sobie strzępił języka. Nie zwykłem prowadzić rozmowy z kimś kto nie ma pojęcia o czym mówi i stawia bezsensowne zarzuty, które można z łatwością obalić.

1. Oczy. Nie jestem ślepy i to co widzę jest piękne.

2. Rage używa najnowszych technik takich jak Mega Texture czy Virtual Texturings, mogących wyświetlać tekstury w rozdzielczościach do 128 000 x 128 000. Policz sobie na kalkulatorku ile to milardów pixeli jednocześnie a potem ironizuj o pierdylionach.

3. Technika oświetlenia w grze to Umbra.

4. Rage streamuje tekstury bezpośrednio do pamięci platformy. Żadna platforma nie jest ograniczona przez wielkość czy szybkość pamięci. Draw distance można sobie podziwiać na filmach, jak już wspomniałem wcześniej, przy pomocy oczu :)

5. Mógłbym jeszcze długo wymieniać techniki zastosowane w tej grze, ale proponuje sobie po prostu poczytać odpowiednie strony w necie a dopiero potem wchodzić na forum i się ośmieszać wypowiedziami w stylu "ja tam nie widzę w grafice nic specjalnego".

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze. Co ma wchodzenie po drabince do kwestii technicznych? To już jest zdaje się gameplay. Gra będzie jeszcze rok w produkcji więc wszystko można zmienić.

Po drugie engine ID TECH 5 został zaprojektowany by automatycznie optymalizować zasoby każdej platformy do renderowania grafiki na tym samym poziomie, więc ja spodziewam się różnić minimalnych.

Podam ci więcej niż 3 konkrety ;) I dalej nie będę sobie strzępił języka. Nie zwykłem prowadzić rozmowy z kimś kto nie ma pojęcia o czym mówi i stawia bezsensowne zarzuty, które można z łatwością obalić.

1. Oczy. Nie jestem ślepy i to co widzę jest piękne.

2. Rage używa najnowszych technik takich jak Mega Texture czy Virtual Texturings, mogących wyświetlać tekstury w rozdzielczościach do 128 000 x 128 000. Policz sobie na kalkulatorku ile to milardów pixeli jednocześnie a potem ironizuj o pierdylionach.

3. Technika oświetlenia w grze to Umbra.

4. Rage streamuje tekstury bezpośrednio do pamięci platformy. Żadna platforma nie jest ograniczona przez wielkość czy szybkość pamięci. Draw distance można sobie podziwiać na filmach, jak już wspomniałem wcześniej, przy pomocy oczu :)

5. Mógłbym jeszcze długo wymieniać techniki zastosowane w tej grze, ale proponuje sobie po prostu poczytać odpowiednie strony w necie a dopiero potem wchodzić na forum i się ośmieszać wypowiedziami w stylu "ja tam nie widzę w grafice nic specjalnego".

Ja w tą technologiczną despotę wdawać sie nie będę ale brzmi sensownie , moje zdanie na ten temat poco kłócić się o technologie użyte w grze ludzie ważne żeby było ładnie dla naszych oczu mam to w du*** czy jakaś produkcja ma texturki robione jakąś kosmiczną technologią a druga używa sztuczek żeby wyglądały ładnie liczy sie efekt końcowy jak dla mnie rage wygląda świetnie i tyle na ten temat ( porozdaje trochę + w tym temacie sensownym wypowiedzią pzdr)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podam ci więcej niż 3 konkrety ;) I dalej nie będę sobie strzępił języka. Nie zwykłem prowadzić rozmowy z kimś kto nie ma pojęcia o czym mówi i stawia bezsensowne zarzuty, które można z łatwością obalić.

1. Oczy. Nie jestem ślepy i to co widzę jest piękne.

Tak jak mowilem, artdesign =/= grafika. Poza tym ja tez oceniam grafike oczami (a to niespodzianka co? :P), i nie widze w RAGE czegos czego bym juz wczesniej nie widzial (jak wspomnialem - urwyki np. z samochodzami to wypisz wymaluj MS), nie bez powodu zreszta ludzie najczeciej opisuja RAGE jako polaczenia Fallouta3/Bioshocka/Borderlands.

2. Rage używa najnowszych technik takich jak Mega Texture czy Virtual Texturings, mogących wyświetlać tekstury w rozdzielczościach do 128 000 x 128 000. Policz sobie na kalkulatorku ile to milardów pixeli jednocześnie a potem ironizuj o pierdylionach.

3. Technika oświetlenia w grze to Umbra.

4. Rage streamuje tekstury bezpośrednio do pamięci platformy. Żadna platforma nie jest ograniczona przez wielkość czy szybkość pamięci. Draw distance można sobie podziwiać na filmach, jak już wspomniałem wcześniej, przy pomocy oczu :)

5. Mógłbym jeszcze długo wymieniać techniki zastosowane w tej grze, ale proponuje sobie po prostu poczytać odpowiednie strony w necie a dopiero potem wchodzić na forum i się ośmieszać wypowiedziami w stylu "ja tam nie widzę w grafice nic specjalnego".

Co nie zmienia faktu, ze mimo tych wszystkich techink teksturowania/stremowania tekstury same w sobie sa sredniej jakosci...

Tez EOT z mojej strony bo widze, ze moglibysmy ciagnac dyskusje w nieskonczonosc i tylko niepotrzebnie zasmiecac forum ;) DLA MNIE gra nie wybija sie jakos znacznie z tlumu, wyglada po prostu dobrze/bardzo dobrze, nic nadzwyczajnego, pozatym dla mnie najwazniejsze sa fabula i gameplay, a tu szczegolnie RAGE nie pokazuje nic specjalnego.

Edytowane przez Żywy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze. Co ma wchodzenie po drabince do kwestii technicznych? To już jest zdaje się gameplay. Gra będzie jeszcze rok w produkcji więc wszystko można zmienić.

Po drugie engine ID TECH 5 został zaprojektowany by automatycznie optymalizować zasoby każdej platformy do renderowania grafiki na tym samym poziomie, więc ja spodziewam się różnić minimalnych.

Zachwycanie się nad grą, która poza grafiką, choć ta imho na PS3 tak nie będzie sie prezentować, i wyłaczanie z oceny modelu rozgrywki jest zabawne. Niech wygląda pięknie, ale jak ma się w to grać jak w starego DOOMa, a mam się jeszcze tym zachwycać jak czymś, co zniszczyło technologicznie wszystko, to ja przepraszam, ale wypisuję się z tej rozmowy. BTW co komu po technologii, fizyce, itd., skoro gra legitymuje się nimi jedynie na pudełku, co? Powaga, jak napiszę na maluchu, że ma osiągi Porsche, to należy stwierdzić, ze tak jest? Bez jaj. Gra wygląda na tych zajawkach klimatycznie, ale sama w sobie jest kolejnym, dość bajkowo wyglądającym, FPSikiem, co już samo w sobie nie robi szału. A przestarzały model rozgrywki, ludki padające w ten sam sposób, opisane przeze mnie wspinanie sie po drabinie, nie świadczą dobrze o tym tytule. Możliwe, ze to jeszcze poprawią, ale skoro już ludziska się tym ekscytuja, to przypuszczam, ze twórcom to wystarczy. Ostatecznie, skoro już kupili klienta, to po co mają się przepracowywać.

Co do drugiego akapitu, to podobno wszystkie multiplatformowe gry mają działać i wyglądać tak samo, a jak jest w rzeczywistości każdy z nas doskonale wie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×