Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

W DF:GT masz regulacje od 900 do 180. Sam na na niej nie grałem we wcześniejszą F1 jednak do innych gier sprawdza idealnie. Uważam że jest to najbardziej opłacalna kierownica, jest to wysoka półka kierownic, a cena nawet OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
<br />W DF:GT masz regulacje od 900 do 180. Sam na na niej nie grałem we wcześniejszą F1 jednak do innych gier sprawdza idealnie. Uważam że jest to najbardziej opłacalna kierownica, jest to wysoka półka kierownic, a cena nawet OK.<br />
<br /><br /><br />

ostatnio kupiłem DF:GT i mam f1 2007 i kierownica nie działa. Nie wiem jak w nowym f1. A jeśli chodzi o inne gry to kierownica jest super. Szczególnie w nfs shift i colin dirt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<br /><br /><br />

ostatnio kupiłem DF:GT i mam f1 2007 i kierownica nie działa. Nie wiem jak w nowym f1. A jeśli chodzi o inne gry to kierownica jest super. Szczególnie w nfs shift i colin dirt.

Czy "f1 2007" to F1 Challenge 2007 na Peceta tak? Ja pytałem o F1 Championship edition na PS3. Czy ktoś grał kierownicą Logitech DF:GT i czy FF działa i jakie wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shady uwierz mi, znam kilka osób co w lidzę simracing (WTCC czy pokrewnej) jeźdzą na 900* : ).... ja swego czasu jezdzilem na 900 ale ostatnio przeszedlem na 450 :)

.. Przecież w grze będą mogli zmienić stopnie ... A i są Paddlesy za kierownicą .. A jak ktoś chce to może shifter przełączyć z trybu H na tryb góra-dół

oczywiście G25 to znakomita kierownica jednak radość z jazdy dla kogoś kto gra raz na 100 lat na kierownicy wystarczy zwykła z FF. Paddlesy są chyba w każdej kierownicy, oczywiście ze skrzynie można przełączyć z tym, że jaki jest sens płacenia za dodatek, który się od razu wyłączy...

Dla mnie niezwykle ważne są guziczki na kierownicy G25 ich nie ma zapewne można korzystać z pada, nie wiem, nie próbowałem. Jeśli się da a ja miałbym kasę to pewnie, że albo G25 albo DFGT bym kupił jednak szkoda kasy, zwłaszcza jeśli mówmy tu o osobach, które kupują kierownicę do F1 i ewentualnie GT5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i przepraszam że nie całkiem na temat bo tu ma być o "Formula One 2010"

Zakupię DF: GT i czekając cierpliwie na F1 2010 porgam sobie w F1 CE i GT prolog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=2cEVxiMOX-g

Niestety za wiele nie jest pokazane.

Ale jakość detali na trasach po prostu powala, Monaco chociażby. Mimo iż w ogóle nie będziemy patrzeć na to podczas to jazdy, to takie góry w tle robią wrażenie.

Również bardzo podoba mi się jak bolid lekko wyjeżdża poza tarkę i brudzi się opona. Świetny motyw. Mam nadzieję, że również przyczepność będzie się zmieniać :)

Ahh niech już będzie wrzesień! Nie wytrzymam po prostu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=2cEVxiMOX-g

Niestety za wiele nie jest pokazane.

Ale jakość detali na trasach po prostu powala, Monaco chociażby. Mimo iż w ogóle nie będziemy patrzeć na to podczas to jazdy, to takie góry w tle robią wrażenie.

Również bardzo podoba mi się jak bolid lekko wyjeżdża poza tarkę i brudzi się opona. Świetny motyw. Mam nadzieję, że również przyczepność będzie się zmieniać :)

Ahh niech już będzie wrzesień! Nie wytrzymam po prostu :P

a mnie w tym filmiku przeraziła błyszcząca opona, około 1:50 jak Davidson opowiada o podsterownosci na SPA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej spokojnie to dopiero wstepny filmik miejmy nadzieje ze to bedzie poprawione :)Czekamy teraz do Lipca i przekonamy sie czy warto bylo czekac :)

Ile F1 2010 na Ps3 moze kosztowac w premiere kolo 250zl?

Wydaje mi sie ze kierownica DFGT jest kierownica lepsza od G25 ze wzgledu na wiecej przyciskow no i solidnosc.Ja niestety nie uzywam skrzyni biegow wiec taka kierownica jest mi zbedna:)Szukaliscie moze kierownic bez skrzyni sa jakies ciekawe??

Edytowane przez Propaganja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Lipca tylko Września i to końca, bo 24 Września. No chyba, że miałeś demko na myśli, ale tego data też nie jest znana. Ale zazwyczaj CM wypuszczało demko około 2 tygodnie wcześniej, także tutaj pewnie będzie podobnie.

I nie wiem gdzie Ty grę w dniu premiery widziałeś za 250zł. Na allegro na 100% będą za maks 200zł już z przesyłką.

A jak będą drożej to zamawiamy od angolów i tam jest za 180-190zł już z przesyłką, tyle że tydzień trzeba poczekać.

Także jak kupujesz gdzieś normalne wersje gier za 250zł to koniecznie zmień swój sklep, w którym kupujesz.

Kierownica bez skrzyni? Masz na myśli skrzynię lewarek czy manetki? Bo bez lewarka to są, ale bez manetek to już chyba nie ma kierownic.

Manetki to podstawa każdej kierownicy. Śmieszną rzecz zrobili w DFGP wstawiając zamiast manetek jakieś dziwne przyciski, gdzie ludzie z krótszymi palcami (w tym i ja) mają problem z dosięgnięciem, a w jakieś doklejanki czegoś tam nie mam zamiaru się bawić.

Jedyny plus DFGP w stosunku do G25 to przyciski na kierownicy. Fakt, im więcej tym lepiej. Ale pedały wołają o pomstę do nieba. Rzecz jasna w porównaniu do G25 czy G27.

Zwykły plastik solidniejszy od aluminium? Nie wydaje mi się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiesz przypadkiem ile moze jednak kosztowac taka ze skrzynia :) Bo jesli cena nie jest kosmiczna to moze jednak sie skusze.Dokladnie chodzilo mi o demko i nie bylem pewny wiec przepraszam :) Moze rzeczywiscie przesadzilem z ta cena ale za LBP w premiere w sklepie(pierwsza i ostatnia gra kupiona w tym sklepie) Empik zaplacilem 220zl wiec cena kosmiczna jak za maskotki :D

Wydaje mi sie ze na Ultima.pl moga byc korzystne ceny no i czesto dorzuca jakiegos pendriva czy cos innego:)Przesylka od nich przychodzi bardzo szybko :)

Edytowane przez Propaganja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz mi o jakiej skrzyni Ty myślisz, o manetkach (zmiana biegów na łopatkach za kierownicą) czy na lewarku (jak w większości aut)?

Taka z lewarkiem ze skrzynią H (czyli jak w prawdziwych furach) kosztuje nowa obecnie około 800zł, Logitech G25.

Ale G25 nowej już nie dostaniesz, teraz jest model G27, kosztuje około 1000zł. Ale to są najlepsze kierownice na rynku, dlatego taka cena.

Tobie polecam Logitech Driving Force GT. Ma zamiast manetek przyciski oraz lewarek z sekwencyjną skrzynią biegów.

No i nie kosztuje sporo bo już około 360zł z przesyłką. Do okazyjnego grania jak znalazł.

Ja też poluje na kółko, ale ja się przymierzam do G27. Bo jak kupować to coś konkretnego na lata.

Miałem wcześniej MOMO czerwoną i wytrzymała u mnie 6 lat bez problemu. Ale sprzedałem ją w końcu, także teraz już na poważnie myślę o G27.

Co do zakupu gry to w Empiku się nie kupuje...tam mają chore ceny z kosmosu.

A Ultima ma w miarę dobre pre-ordery. Tzn. normalne jak wszędzie. Cen też konkurencyjnych nie mają.

Do września jeszcze sporo czasu, także oferty na allegro będą się pojawiać tak z dwa tygodnie przed premierą. Mam na myśli konkretne oferty, a nie takie za 220zł z przesyłką, bo to odpada.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi mi o ta ze skrzynia H.Cena kolo 360zl za kierownice to nie duzo jeszcze pewnie Ojciec sie dorzuci bo tez kocha gry takie jak F1 czy GT ;)

Wiem dlatego mowie ze w Empiku nie bede kupowal gier , a moje miasto to dziura wiec jak juz kupuje to Allegro,Ultima.

Ale ta kierownica za 1000zl to mnie przerazila za tyle mozna samochod kupic xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowości na temat trybu multiplayer: (wsio pisane i tłumaczone przeze mnie, także jak gdzieś to zobaczycie to znaczy, że kopia ^^)

Jest to napisane na zasadzie grania. Po prostu gość z CM grał z kimś i opisał jak dokładnie wygląda rozgrywka.

Ustawienia:

100% dystansu toru, Monza, dynamiczna pogoda, możliwość włączenia zużycia paliwa oraz opon, (chyba) tylko opcja wyścigu jest dostępna, możliwość włączenia trybu manualnego lub ręcznego w pit-stopie, pełne uszkodzenia, i standard typu bolidy 2010.

Bolidy:

Bolidy rzecz jasna tak jak w trybie single, ich właściwości oraz możliwości są odwzorowane na podstawie bieżącego sezonu. Tutaj panowie grali Mercedesem oraz Renault.

Wyścig:

Zaczynamy w garażu, można jeszcze dostosować ustawienia bolidu pod siebie, czy zmienić strategię na wyścig. Zgłoszenie gotowości do wyścigu i jazda na tor...

Czyli zapewne coś w rodzaju lobby.

Wyścig się zaczyna. Obaj panowie startują prawie z samego końca stawki. Wybieranie miejsca w stawce jest losowe. AI botów ustawione na Legend (najwyższe).

Jeden z gości ustawił sobie automatyczną skrzynię przez przypadek. I tutaj ciekawostka. Podczas gry online i wejścia w Pauzę, naszym bolidem steruje AI, a my szybko możemy zmienić skrzynię na manualną!

Rzecz jasna prędkość ducha jest wolna przez co szybko traci pozycję.

Samochód na początku jest ociężały, a droga hamowania jest znacznie dłuższa, a opony ulegają większemu zużyciu!

Mamy również możliwość zmiany ustawień przedniego skrzydła podczas jazdy, a przy tym towarzyszy nam animacja kierowcy, tak jak podczas prawdziwego wyścigu.

Jeden z grających mówi, że wygląda to naprawdę fajnie.

Jednemu zużywają się opony, zjeżdża do pit-stopu. Ustawienie silnika na tryb FAST (szybko), aby jak najszybciej dogonić stawkę. Jednak w tym trybie paliwo zużywa się znacznie szybciej, także trzeba uważać!

Gość za bardzo zasuwa, wyjeżdża oponą poza tor i spin.

=======

Ogólnie wygląda to bardzo fajnie! Jedynie co mnie martwi to chyba brak praktyk i kwalifikacji w online.

No, ale kto powiedział, że nie możemy sobie zrobić z normalnego wyścigu praktyk, a dopiero potem grać wyścig.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowości na temat trybu multiplayer: (wsio pisane i tłumaczone przeze mnie, także jak gdzieś to zobaczycie to znaczy, że kopia ^^)

Jest to napisane na zasadzie grania. Po prostu gość z CM grał z kimś i opisał jak dokładnie wygląda rozgrywka.

Ustawienia:

100% dystansu toru, Monza, dynamiczna pogoda, możliwość włączenia zużycia paliwa oraz opon, (chyba) tylko opcja wyścigu jest dostępna, możliwość włączenia trybu manualnego lub ręcznego w pit-stopie, pełne uszkodzenia, i standard typu bolidy 2010.

Bolidy:

Bolidy rzecz jasna tak jak w trybie single, ich właściwości oraz możliwości są odwzorowane na podstawie bieżącego sezonu. Tutaj panowie grali Mercedesem oraz Renault.

Wyścig:

Zaczynamy w garażu, można jeszcze dostosować ustawienia bolidu pod siebie, czy zmienić strategię na wyścig. Zgłoszenie gotowości do wyścigu i jazda na tor...

Czyli zapewne coś w rodzaju lobby.

Wyścig się zaczyna. Obaj panowie startują prawie z samego końca stawki. Wybieranie miejsca w stawce jest losowe. AI botów ustawione na Legend (najwyższe).

Jeden z gości ustawił sobie automatyczną skrzynię przez przypadek. I tutaj ciekawostka. Podczas gry online i wejścia w Pauzę, naszym bolidem steruje AI, a my szybko możemy zmienić skrzynię na manualną!

Rzecz jasna prędkość ducha jest wolna przez co szybko traci pozycję.

Samochód na początku jest ociężały, a droga hamowania jest znacznie dłuższa, a opony ulegają większemu zużyciu!

Mamy również możliwość zmiany ustawień przedniego skrzydła podczas jazdy, a przy tym towarzyszy nam animacja kierowcy, tak jak podczas prawdziwego wyścigu.

Jeden z grających mówi, że wygląda to naprawdę fajnie.

Jednemu zużywają się opony, zjeżdża do pit-stopu. Ustawienie silnika na tryb FAST (szybko), aby jak najszybciej dogonić stawkę. Jednak w tym trybie paliwo zużywa się znacznie szybciej, także trzeba uważać!

Gość za bardzo zasuwa, wyjeżdża oponą poza tor i spin.

=======

Ogólnie wygląda to bardzo fajnie! Jedynie co mnie martwi to chyba brak praktyk i kwalifikacji w online.

No, ale kto powiedział, że nie możemy sobie zrobić z normalnego wyścigu praktyk, a dopiero potem grać wyścig.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem to co zaznaczylem na czerwono o to mi chodzi:) Ze kwalifikacji nie ma w Online tak?W normalnym trybie sa?? No i jeszcze to chyba oczywiste ale zapytam czy warunki maja duzy wplyw na jazde czy tylko przeszkadza deszcz ,a nawierzchnia wogole nie jest sliska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj temat od początku, a głównie moje posty w nim.

12 stron to nie jest dużo, a będziesz wiedział już wszystko na temat F1 2010. Na którejś stronie dokładnie wypisałem wszystko co związane z F1 2010.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O. Szkoda że nie będzie tak jak w F1:CE, chodzi mi o wyświetlanie pozycji i prędkości, tak jak jest to transmitowane w TV. Może jeszcze zmienią :) Ogólnie deszcz świetny.

Miszcz przeciez sa wyswietlone pozycje.Chyba ze chodzi ci o to ze nie tak jak w telewizji ze nie tabelki tylko Nazwisko pod nazwiskiem.

Co do radia to nie wiem czy to dobry pomysl bo jesli gra bedzie w jezyku Angielskim to cos ono da?

No i co do kolizji miejmy nadzieje ze to poprawia i jestem ciekawy czy bedziesz duzo rodzaji kolizji czy przy lekkim uderzeniu tylko pit stop i dalsza jazda a przy mocniejszym nawet Pit Stop nie pomoze.Mam nadzieje ze bedzie ich duzo.Oczywiscie to jest tylko szczegol ale smaczek jest :)

Znalazlem na Allegro cos ciekawego jest to kierownica w Padzie od Ps3.Jest to na styl klawiatury w kontrolerze.Jesli ktos sie z tym styknal lub gral na tym prosze sie podzielic;).Lecz wydaje mi sie ze jak do gry takiej jak F1 2010 to nic dobrego.

Oto link:

http://allegro.pl/item1111046530_oficjalna_kompaktowa_kierownica_ps3_nowa.html

Edytowane przez Propaganja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz, że radio będzie niepotrzebne? Masz na myśli polecania i instrukcje od inżynierów?!

No jeśli się nie zna angielskiego to wtedy raczej nie wiele z tego skorzystasz, ale to będzie jedna z najważniejszych rzeczy w tej grze, czyli słuchanie co mówi Ci Twój inżynier i albo się dostosujesz albo nie.

Dla mnie to rzecz obowiązkowa, szczególnie przy możliwościach dzisiejszych gier, gdzie wprowadzenie czegoś takiego to niewiele roboty.

Mówienie, że radio jest niepotrzebne to tak samo jakby powiedzieć, że flagi na torze również do niczego się nam nie przydają.

Co do oryginalnego interfejsu to raczej go nie będzie. Prawdopodobnie CM stwierdziło, że oryginalny nie sprostał ich wymaganiom.

W końcu musieliby wszelkie menu dostosowywać pod ten interfejs, co już ich nieco ograniczało, a tak jak robili od podstaw swoje to mogli popuścić wodze fantazji.

A jak wiemy, menu w grach CM ostatnio są zabójcze, czasami aż za bardzo :)

Poza tym gdyby podczas wyścigu zrobili oryginalne, a reszta menu swoje, to też by kolidowało i ogólnie nie wyglądałoby za dobrze.

Jeszcze kwestia wyświetlania czasów podczas kwalifikacji...podobno nie będzie tego na ekranie...ALE...będą pokazane na naszym monitorze jak zjedziemy do garażu.

Wg mnie świetne rozwiązanie. Można się poczuć jak prawdziwy kierowca, na torze mamy tylko informacje od naszego inżyniera jak nam idzie, a jak zjedziemy i postawią nam monitor na bolidzie to zobaczymy nasze czasy oraz prawdopodobnie telemetrię, itd.

Dla mnie bomba takie coś. Widać, że CM stara się jak najbardziej odwzorować to co czuje kierowca podczas jazdy bolidem i chwała im za to.

PS.

Na takie wynalazki nie zwracaj w ogóle uwagi jak to coś niżej.

Chcesz kierownice to kup prawdziwą kierownicę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi wlasnie o to ze osoba nie znajacym angielskiego bedzie to zbedne.Ja tez nie jestem osoba ktora zna perfekt angielski ale czesto musze sobie przeanalizowac co powiedzial ,a wtedy moze byc za pozno;/

Ta kierownica tez mi jakos do gustu nie przypadla.Bo moim zdaniem to jest to jakis pic lepiej wydac na porzadne kierownice i miec na lata.

Co do tego ekranu to rzeczywiscie swietny pomysl i jestem zadowolony z tych szczegolow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wiemy, menu w grach CM ostatnio są zabójcze, czasami aż za bardzo :)

z tego co czytałem to ma być takie jak w dirt 2. Oczywiscie nie przyczepa ale jakis wypas autobus pewnie. ^^

Jeszcze kwestia wyświetlania czasów podczas kwalifikacji...podobno nie będzie tego na ekranie...ALE...będą pokazane na naszym monitorze jak zjedziemy do garażu.

Wg mnie świetne rozwiązanie. Można się poczuć jak prawdziwy kierowca, na torze mamy tylko informacje od naszego inżyniera jak nam idzie, a jak zjedziemy i postawią nam monitor na bolidzie to zobaczymy nasze czasy oraz prawdopodobnie telemetrię, itd.

Dla mnie bomba takie coś. Widać, że CM stara się jak najbardziej odwzorować to co czuje kierowca podczas jazdy bolidem i chwała im za to.

Tak dokładnie to jest świetne. Gracz powinien dostawać tyle informacji ile dostaje prawdziwy kierowca...

Mi się marzy taki system, że po przejechaniu kilku kółek na treningu inżynier sugeruje na podstawie telemetrii jakich ustawień użyć, co zmienić. Ułatwiło by to gra ludziom, ktorzy sięna tym nie znają oraz osobom leniwym (ja na przykład :P). Oczywiście on by tylko sugerował a oprócz tego ustawiasz samemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi wlasnie o to ze osoba nie znajacym angielskiego bedzie to zbedne.Ja tez nie jestem osoba ktora zna perfekt angielski ale czesto musze sobie przeanalizowac co powiedzial ,a wtedy moze byc za pozno;/

Idąc tym tokiem myślenia należałoby w jakichkolwiek grach wydawanych w Polsce zlikwidować głos, no bo po co komuś dialogi/cutscenki np. w GTA4 skoro ktoś ich i tak nie zrozumie?

Komunikacja z inżynierami jak najbardziej musi być z tym, że powinna być opcja zastąpienia tego np. napisami, ikonkami lub czymkolwiek innym co umożliwiłoby odczytanie informacji osobą nieznającym języka angielskiego.

Edytowane przez Shady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w takiej grze jak F1 2010 napisy to bylby dobry pomysl:) Moim zdaniem powinno byc po angielsku tylko powinien sie odrazu pokazac ekran wlasnych ustawien a po boku ustawien ktore preferuje ci twoj inzynier i zadecydowac..tak racej powinno byc.A co do pit stop nie powinno byc minigierki tylko zatrzymanie czasu:)Moze i w F1:CE wyszlo to dobrze ale wydaje mi sie ze na dluzsza mete mozna wkoncu zapamietac uklad bo bedzie sie powtarzal i wyjedzie sie jak najszybciej no i fajnie by bylo gdyby czasem jakis mechanik w pit stopie pomylil sie by zadecydowalo to o naszych losach w wyscigu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek1234itd, co do strategii to po przejechaniu praktyk będziemy mogli wybrać te proponowane przez inżyniera lub dostosować swoje własne.

Co mnie najbardziej kręci to ta dynamiczna pogoda. Jedziesz w słońcu, a nagle widzisz nadchodzące chmury i te decyzje czy zjeżdżać i zmieniać, czy ryzykować i jechać na slikach.

Rzecz jasna inżynier non stop będzie doradzał przez radio co powinniśmy zrobić. Ale to my prowadzimy i to my decydujemy.

Za każdym razem jak oglądam F1 to mnie po prostu skręca, żeby w końcu zagrać w F1.

Usiąść wygodnie w fotelu, odpalić kierownice, 100% dystans toru, najwyższy poziom, wszystkie wspomagacze na off, i jazda!

Ahh...ale jeszcze nieco ponad 2 miesiące czekania :(

A pit-stop to już jest sprawa wyjaśniona. Masz opcję, że automatycznie zjeżdżasz i AI steruje Twoim bolidem i Ty tylko czekasz na wyjazd, albo wszystko robisz sam, łącznie z dohamowaniem i zatrzymaniem się w miejscu przed tzw. lolipopman'em.

A kwestia ustawień to jest tak, że przed wyścigiem ustalasz kiedy zjechać, itd. To się będzie zawierało właśnie w strategii.

Ale jak w przypadku nagłych wypadków typu uszkodzenie bolidu czy zmiana pogody to nie wiem.

Chociaż kiedyś ktoś z CM mówił, że mają zamiar zrobić właśnie motyw z zatrzymaniem czasu przed wjazdem i wtedy ustalamy co i jak, ale czy tam metoda się utrzymała do teraz to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym ze strategie sie wybiera przed wyscigiem wiedzialem ale wlasnie chodzilo mi o to w razie np.kolizji lub zmiany pogody.I wlasnie w tym problem jak oni to zrobia miejmy nadzieje ze jednak wlasnie ustawienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek1234itd, co do strategii to po przejechaniu praktyk będziemy mogli wybrać te proponowane przez inżyniera lub dostosować swoje własne.

Ja nie mówię o strategii a o ustawieniach bolidu.

Co mnie najbardziej kręci to ta dynamiczna pogoda. Jedziesz w słońcu, a nagle widzisz nadchodzące chmury i te decyzje czy zjeżdżać i zmieniać, czy ryzykować i jechać na slikach.

Rzecz jasna inżynier non stop będzie doradzał przez radio co powinniśmy zrobić. Ale to my prowadzimy i to my decydujemy.

Nom to będzie super zwłaszcza w takim SPA na przykłąd :D Tylko mam nadzieję, że nie spotkamy się z czymś takim na przykład w Bahrainie :)

Chociaż kiedyś ktoś z CM mówił, że mają zamiar zrobić właśnie motyw z zatrzymaniem czasu przed wjazdem i wtedy ustalamy co i jak, ale czy tam metoda się utrzymała do teraz to nie wiem.

Arcadówką trąca :P Wszystko robimy sami i tyle innej opcji nie widzę :) no chyba, że właśnie do nie planowanych pit-stop'ów. Z tym, że takie coś nie sprawdziłoby się on-line. Jakis mały wyświetlacz i obsługa krzyżakiem. W symulatorze to się sprawdza :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×