Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Idziko Karierę lepiej już jeździł na Legends poziomie, o wiele lepszy fun :D ledwo co dowiozłem 16 pozycję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet milo jezdzi sie na kierze:) Wszystko na off i jazda. Wlaczylem sobie kariere w lotusie, oczywiscie zero pomocy, expert, poziom AI najwyzszy. NA poczatku nie moglem sie przestawic i pierwsz sesja practise 1,5h to nauka jazdy, ustawienia kiery i auta. Juz na 1,5h Practise 2 zakonczylem na P2, tuz za vettelem. Practise 3 zostawiam sobie na jutro.

BTW jakie czasy krecicie na sakhir?

Lotus podczas kariery: 1:58.8

Ferrari w timetrial: 1.54.2 (niestety kilka bledow).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Simo weź Ty Allienie odejdź :D, Ja na padzie 2:01:xxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja tez napisze swoje trzy grosze... zanim znowu znikne zatopion w grze.

Na padzie nie gralem wiec nie wiem. Na moim DFP jest dziwnie... kierownica ma bardzo maly skret nie wiem czy sie lapie w 180 nawet. Powoduje to ze nawet srednie zakrety mozesz pokonac z bardzo mala praca rak. Reakcje na ruch kierownicy jest natychmiastowy. Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Gralem 2 godziny practice na bahraimie i powiem ze zmiana ustawien chodz mala powoduje zmiane w stylu jechania.

Wspomagacze, no TC musze miec wlaczone bo wowczas moge cisnac. Gdy bowiem nie mam tego to no jest ciezko. Gram poki co na ekspercie i na pierwsze kwalifikacje bylem 19.. mialem byc 21 taki byl ce. Wyscig dopiero przedemna.

Online, fajnie pomyslane do momentu startowania wszystko jest w miare ok... nie rozumiem po co mamy ta akcje z pitem. Mozna to bylo ustawic w menu party a nie juz w samej rozgrywce. Pozatym no cos z tym wyborem bolidu w online to kuleje... ja wybieram renowke bo byla wolna a koncze na tym ze jade lotusem. Dziwne. Ludzie online sa jacys dzicy, zderzaja sie elementy lataja i ogolnie dyskfalifikacja lezy gesto.

To w sumie tyle... Czekam na was z niecierpliwoscia. Natomiast jesli ktos chce poprobowac sie to zapraszam. pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Formułka testowana juz była..dla kogoś kto mieszka w UK to polecam stronke Amazon.co.uk..

Zakupiłem Gierke we wtorek pre-ordera,.zapłaciłem 32 funty i wybrałem przesyłke 5-7 dni bo była za darmo..myśle a poczekam kilka dni,nie spieszy sie..pózniej żałowałem,że mogłem dołóżyc te 8 funtów i juz dziś zakupić w sklepiju i smigać a tak miałem date na 29 września do odbioru gierce..:(..co sie okazało...że przychodze do domu,a paczuszka już na mnie grzecznie czeka..haha..zwariowałem..Naprawde Amazon mnie zszokował..do 1 pażdziernika( wychodzi Fifa..:)bedzie męczona..gra jest fajna,ale jeszcze za mało pograłem by sie tutaj wypowiadać za bardzo....jutro coś panowie poćwicze i podłącze sie to pojezdzimy....choć na dwóch kółkach( sbk 09) napewno lepiej by mi poszło,ale damy rady..:)coś tam pokręcimy..pozdro dla wszytskich i do zobaczenia na zakrecie..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na padzie nie gralem wiec nie wiem. Na moim DFP jest dziwnie... kierownica ma bardzo maly skret nie wiem czy sie lapie w 180 nawet. Powoduje to ze nawet srednie zakrety mozesz pokonac z bardzo mala praca rak. Reakcje na ruch kierownicy jest natychmiastowy. Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Zrob tak:

1. Po skalibrowaniu kiery w F1 wcisnij select+R2+prawy paddles, kiera przejdzie w 900*

2. Teraz idziesz w ustawienia i tam w advenced wheel setings i pierwsza opcje zaraz pod stering deadzone ustawiasz na 35-40.

3. Sprawdzasz jak sie jezdzi:)

BTW, jestem po qualu na sakhir w lotusie, P5:] Niestety w treningach dostalem jakas powalana kare -5 miejsc na starcie ciul wie za co:/

Nowy PB w lotusie: 1:57.6xx

Edytowane przez simon999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedaly gazu i hamulca natomiast troche rozczarowuja... dzialaja prawie jak na padzie... albo sa on albo off.. nie ma nic pomiedzy, szkoda.

Jak to nie "nic pomiędzy" na padzie? Piszesz o możliwości jechania/hamowania np. na pół gwizdka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie o tym pisze...

simon jutro sprobuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sir Siekier wyłącz TCS i wciśnij gaz do oporu na pierwszym lepszym zakręcie, po chwili będziesz widział różnicę :biggrin:  simon999 ty to jesteś koks niezły, dla mnie takie czasy to kosmos :tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie szczerze, czy gra jest naprawdę dobra, godna hype'u sprzed premiery? Czy to taki bardziej śmiech przez łzy, bo gra tania nie była i trzeba znaleźć jakieś pozytywy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj Panowie... ale mi podnosicie cisnienie :confused:

Ja dalej bez egzemplarza i w weekend nie pogram niestety az zal tylek sciska..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest r3 a nie r2.. i nie lubie tych 900 nawet bardzien niz tych 90... zrobilem jak mowiliscie... pierwszy zakret i ja prosto jade. co ja sie musialem nakrecic... zeby tak bylo np 200 to by bylo ok.

Jaka to jest bzdura.....

Robimy time triala tak, no i ladnie przejechalismy pobilismy ghosta i zrobilismy czas. Ten czas sie zapisuje u nas w osiagnieciach ale np juz nie znajdziemy siebie na leaderboard.... Powinienm zajac w swiatowym rankingu 500 ktores miejsce ale patrze a na 1:55:847 no nie ma nikogo... dziwne... no i nas czas sie nigdzie nie wyswietla poza tym gdy wybieramy time trail... Troche lipa..

Btw

ten czas uzyskalem na time trialu w Bahrainie :)

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sir to cos masz nie tak, ja jak tak ustawie to mam okolo 450* lock to lock. Oczywiscie mozna dalej krecic kiera ale i tak juz mocniej sie nie skreci:). Po pracy jeszcze raz dokladnie zerkne ustawienia mojego DFP i dokladnie napisze.

Jesli chodzi o pedala to nie wiem jakim cudem u Ciebie tak sie zachowuja, u mnie sa precyzyjne. Moze noga za ciezka?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nabylem wczoraj juz swoj angielski egzemplaż, morda cieszyla mi sie niezmiernie, zwlaszcza gdy dla tej gry wydalem prawie siedem stowek za kiere i stojak, muzyka kapitalna, oby gameplay wygladal tak jak tralier z poczatku gry to bedzie pozamiatane, weekend zapowiada sie FORMUŁOWO !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi wszyscy ciśnienie podnosicie :confused:

Mi jak na złość kurier wczoraj dostarczył Wheel Stand Pro. Co z tego, jak nie mam ani kierownicy, ani gry :(

Mam nadzieję, że już nie będzie obsuwy z tą polską wersją, i we wtorek zobaczę kuriera z DFGT i F1 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grając wczoraj wieczorem, zauważyłem coś dziwnego, np. podczas startu gdy gasną wszystkie czerwone światła zaczyna być odliczany jakiś czas,

a jeden z graczy rusza, reszta nie może dopiero po chwili ruszamy (chodzi o online)

Widziałem kolesia co ma już 50lvl i tylko jedną wygraną, gdzie najlepsza osoba z listy ma coś koło 280 i 33lvl (coś podobnego jak w BC2) pewnie go usuną.

Mam nadzieję, że te online nie będzie takie jak w F1CE gdzie rekord toru w multi wynosi 10sekund :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grając wczoraj wieczorem, zauważyłem coś dziwnego, np. podczas startu gdy gasną wszystkie czerwone światła zaczyna być odliczany jakiś czas,

a jeden z graczy rusza, reszta nie może dopiero po chwili ruszamy (chodzi o online)

Widziałem kolesia co ma już 50lvl i tylko jedną wygraną, gdzie najlepsza osoba z listy ma coś koło 280 i 33lvl (coś podobnego jak w BC2) pewnie go usuną.

Mam nadzieję, że te online nie będzie takie jak w F1CE gdzie rekord toru w multi wynosi 10sekund :/

Ja tak właśnie startuje :] nie wiem czemu

Na starcie musze powiedziec ze F1 2010 jest calkiem udana.

Z bugów uświadczyłem tylko w P1 gdy wszyscy nagle zjeżdżają i nie da się wjechać do garażu bo bolid leży na bolidzie i jest zator.

Druga sprawa nie wiem czy lotus jest taki słaby czy ja ale w karierze na Bahrajnie max czas to 1.59 a Melbourne 1.39 i choc bym chcial nic sie nie da wykręcić lepiej.

Kolejna sprawa to ustawienia w pełnym deszczu mogę grac na slickach i ustawieniu na dry. Oczywiście ja zmienialem na opony Wet ale AI chyba slickami cislo.

Multi player jest fajny tylko ze zależy z kim grasz, ja grałem quick mode na wszystkich torach. Najlepsze było Monaco (identycznie jak na gifie jednego z użytkowników forum)

Tak jak napisałem już wyżej w multi przeciwnicy potrafią wjechać ci w tył przy do hamowaniu i kompletnie rujnuje ci to szanse na 1 miejsce. Identycznie jest z kierowcami dublowanymi jak ktoś jest chamem to potrafi cie podhaczyć i po zabawie.(niby jest cos takiego że auto przeciwnika zmienia się w ghost ale nie zawsze)

I dołączam się do pytania czy da się skopiować ustawienia zawodnik z drużyny?? I jeszcze jedno pytanie w ustawieniach ręcznych bolidu + plus dociska skrzydło czy - bo nigdy nie jestem pewien (myślę że plus)

Edytowane przez GoldenEye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilka wrażeń z wieczorno-nocnej sesji (18-2)

na wstępie dodam iż jest to mój pierwszy kontakt z f1 na konsoli.

+początki są cholernie trudne, narazie jeżdżę z wspomagaczami bo inaczej to spin spin i koniec zabawy

+model jazdy w porządku czuć prędkość, dobrze się gra na kierownicy (zakręty,szykany)

+menu itp. to mix grida z dirtem- trochę drażni mnie znów "przyczepa" jako menu kariery

+grafika świetna, odwzorowanie torów jak dla mnie rewelacyjne

+świetna sprawa dla maniaków-długi weekend wyścigowy można śmiało grac jak nie ma akurat real wyścigu w ten weekend-emocje takie same :)

z minusów

-osławiony już pit bug zjeżdżasz jako pierwszy wyjeżdżasz 17ty i nic nie da się z tym zrobić wiec u bardziej nerwowych będą latać pady

-system kar chyba nie do końca dobry bo wala za byle co ;/,

ogólnie w mojej opinii gra bardziej dla zagorzałych fanów f1 niż ogólnie samochodówek.

a teraz wracam na tor ponieważ czeka mnie długa droga do satysfakcjonującej jazdy..

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Bahrajnie osiągnąłem czas 1:54:278 w bolidzie McLaren'a. Tak poza tym na razie będę raczej jeździć tylko time triala bo chyba nie ma sensu zaczynać kariery z tymi bugami. Poczekamy zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Patricko napisz pierwsze wrazenia z gry i oczywiscie jak jest z tymi bugami czy tak naprawde czesto  wystepuja i jak to ma sie do plynnej gry. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

Panowie, mam pytanie.

mogę za mała kasę kupić niezajechaną kierowicę Logitech Driving Force Pro (nie GT).

czy tak kierownica jest kompaktybilna z F1 2010 ?

jak na niej zmieniać ustawienia stopni obrotu ? (na 900)?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obcojęzycznych forach o F1 2010 nie bywam, ale tak się złożyło, że na pewnej stronie, gdzie prowadzona jest przeglądarkowa gra internetowa F1 - www.gpro.se (jeśli ktoś będzie chciał pograć, to chętnie powysyłam linki polecające, od czwartku rusza nowy sezon, od którego także gra będzie po polsku) jest sporo tematów na temat tej gry. Ludzie tak samo wymieniają się spostrzeżeniami i widzę tam m.in. wpis, gdzie kolo skarży się, że nawet jeśli zblokuje się przeciwnika w sesji kwalifikacyjnej i będzie się go trzymało jakiś czas, by jego okrążenie było tragiczne (my powiedzmy mamy już niezły wykręcony czas), to po minięciu mety i tak czas będzie miał lepszy nawet od nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o Patricko narazie zapomnijcie jak już wyrwał gre z sortowni to kaplica :) a nawiązując do tematu to ja też raz utknąłem w picie i musiałem czekać aż wszyscy wyjadą, a po wyjeżdzie inzynier zwrócił mi uwage że czasami jest tlok na pitline i lepiej zjechać wcześniej i też tak robie bodajże trójkąt albo kwadrat teraz nie pamietam zgłaszasz chęć zjazdu włącza sie na hud kreska przed bolidem na czerwono i inżynier informuje cie że ekipa czeka generalnie zauważyłem że lepiej wjechać za grupą która akurat wjeżdża do pitu niz na czele takiej grupy bo wtedy zawsze masz pieknie w plecy :)

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę denerwuje mnie jazda po tarkach. W zakręcie wystarczy trochę na nią najechac a bolid robi spina ( trakcja ustawiona na medium )...Zupełnie jakbym wieżdżał na lodowisko. Nie wydaje mi się żeby to aż tak działało w rzeczywistości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Za mną już 3h nocna sesja z F1. Lecę 7 sezonów Lotusem, pomoce off, manualna skrzynia, AI Legend i czuję się faktycznie jak początkujący kierowca. Satysfakcja wprost proporcjonalna do trudności. Bardzo ciężko, ale właśnie o to chodzi. Ciągle w karierze uczę się jeździć w treningach na Sakhir. Czasem udaje mi się nawet pobić Trullego :) (nie będę się kompromitował swoimi czasami ;) ale oscylują koło 2.xx.xxx) Najważniejsze, że nie jest to banalna arcadówka.

Teraz jeśli chodzi o DFGT. Re-we-la-cja! FF działa świetnie, czuje się kiedy tracimy przyczepność, tarki straszą telepaniem kiery i ogólnie miód. Czuć kiedy tor jest nagumowany i opony dogrzane (zdecydowanie inne pokonywanie zakrętów). To samo jak oponki się trochę zużyją. Każde zmiany ustawień bolidu, to też inne wrażenia z jazdy. Jest co zmieniać i ustawiać na treningach. Piękny efekt brudnych opon + gorsza przyczepność + możliwość uszkodzenia opony + czas potrzebny na "zjechanie" brudu. Bardzo pozytywnie. Padem porobiłem parę okrążeń na Singapurze i już więcej go nie będę używał. WARTO wydać kasę na DFGT i WARTO za każdym razem sięgać po nią i szarpać się z podłączaniem i kablami. Wrażenia niesamowite. Wczoraj po 3h byłem autentycznie zmęczony jazdą.

Online sprawdziłem i... wszędzie fruwają pourywane skrzydła. Poczekam na naszą ligę jednak :)

Zastanawiam się, czy iść dalej w karierę z tymi bugami jakie zostały wychwycone. Nie uśmiecha mi się po 1,5h jazdy restartować wyścigu od nowa, bo utknę np. w pit stopie. Jak na razie jeszcze muszę się dużo nauczyć i opanować kierownicę oraz bolid.

Reasumując jestem bardzo zadowolony. Dostałem to czego się spodziewałem, a nawet trochę więcej i wiem, że moja kopia F1 zostanie u mnie na długo...

Trochę to wszystko chaotycznie opisałem, ale takie emocje wywołuje ta gra, że ciężko mi się skoncentrować na czymś od 2 dni :D

Prośba do użytkowników DFGT o podanie swoich ustawień.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×