Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie w końcu trafił mój egzemplarz gry i po krótkim teście muszę powiedzieć że na G25 gra się prze kozak. Wcześniej dwa dni grałem na xbox-ie na padzie, choć nie było źle to jednak kierownica wymiata. Gram bez żadnych wspomagaczy i na time trial bez problemu udało mi się wykręcić williamsem 1:58:233. Jedyne co mnie zmartwiło to to że gra troszkę lepiej wygląda na xbox-ie (graficznie) choć niekiedy spadają fpsy - szczególnie na prostych startowych, na ps3 jeździłem tylko sakhir i to 6 okr więc jeszcze nie wiem czy występuje ten mankament. Ogólnie gra kozak, już żałuje że dzisiaj wieczór pijacko-sportowy (kwalifikacje, siatkówka i boks) bo bym sobie jeszcze pograł a tak trzeba iść się zresetować po tygodniu pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...[

Prośba do użytkowników DFGT o podanie swoich ustawień.

[...]

Hej,

Może zaczniesz dobrą praktykę i podasz jakie Ty ustawienia wybrałeś?

Ja, żeby było jasne, czekam do wtorku na premierę, ale po wtorku podam ustawienia DFGT, najbardziej optymalne dla mnie.

Jak znajdę coś w sieci - też dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co zmienilem w ustawieniach kiery to w advanced wheel settings zmienilem parametr stering saturation na 35% (co by przy 900% nie nakrecic sie za bardzo:P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was gra na padzie? Jest to też wygodne? Czy bez kierownicy nie mam się woglę co zabierać za tą grę? Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Może zaczniesz dobrą praktykę i podasz jakie Ty ustawienia wybrałeś?

Ja, żeby było jasne, czekam do wtorku na premierę, ale po wtorku podam ustawienia DFGT, najbardziej optymalne dla mnie.

Jak znajdę coś w sieci - też dam znać.

Z pamięci trudno (jestem w pracy). Ale pamiętam, że chyba tylko coś (DZ) zmieniłem przy gazie i hamulcu. Nie bardzo odpowiadały mi reakcje pedałów (imo najsłabszy element DFGT). Kierownica chyba bez zmian. Napiszę jak wrócę z tyrki. W nocy DFGT potrafi narobić hałasu jak się na tarki wjedzie :o

Pozdr.

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja jestem po pierwszej sesji z F1, skończyłem bo zaraz lecą kwalifikacje.

Muszę powiedzieć jedno...gra jest po prostu świetna! Gram na kierownicy (DFGT) z wyłączonymi wszelkimi asystami.

Na początku waliłem spin za spinem, blokowałem koła, itd. Typowy żółtodziób. Ale w miarę im dłużej jeżdżę tym bardziej opanowuje każdy zakręt.

Teraz robię w Lotusie na Bahrajnie koło 2 minut na twardych oponach, na miękkich poniżej 2 minut zejdę, ale oszczędzam miękkie także nie szaleje na nich za dużo.

No i okrążenie musi być po prostu idealne, najmniejszy uślizg i można zapomnieć o dobrym czasie! Bajka!

Ale tak jak z gazem trzeba uważać to majstersztyk, rzadko kiedy wciskam przepustnice do końca, bo na wyjściu full gaz = spin.

Po prostu trzeba wyczuć wszystko i trenować aż do perfekcji, to mi się podoba w tej grze! Nie wybacza błędów, ale nagradza trening :D

Nie jeździłem na włączonych asystach, także nie wiem jaka jest różnica. Od razu na głęboką wodę wskoczyłem :)

W ustawieniach bolidu nie mieszam, w końcu jestem od jeżdżenia. Używam tylko tych trzecich ustawień od końca inżyniera. Przyjemnie się na nich jeździ.

Przy najszybszych bardzo łatwo o spina i trzeba nieźle uważać na zakrętach przez co traci się trochę czasu, a na Bahrajnie tylko dwie dłuższe proste są.

Swoją drogą, Wy też nie możecie używać kompletu opon, który wcześniej używaliście? Nie wiem czy to bug czy nie, ale po pierwszej sesji praktyk miałem zużyte twarde na około 90 - 80%.

Chciałem je sobie w drugiej sesji założyć, co by nówek nie marnować, a tutaj klops.

Naprawdę jestem wniebowzięty tą grą! Każdy kto się zastanawia to niech zamawia!

Jeszcze wyścigu nie jechałem, bo jadę 100% dystans, także teraz coś zjeść, kwalifikacje obejrzeć, a potem znów przed TV :D

PS.

Przy ustawieniu skrzydła Aero+ oznacza zwiększenie docisku (lepsza przyczepność, mniejsza prędkość), czy na odwrót? Bo nie potrafię pokumać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was gra na padzie? Jest to też wygodne? Czy bez kierownicy nie mam się woglę co zabierać za tą grę? Proszę o odpowiedź.

Gram na padzie i gra się bardzo dobrze. Trzeba wyczuć analoga i jeździ się bardzo dobrze. Ale sądzę że na bicie najlepszych czasów i tak potrzebna kierownica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy ustawieniu skrzydła Aero+ oznacza zwiększenie docisku (lepsza przyczepność, mniejsza prędkość), czy na odwrót? Bo nie potrafię pokumać.

Dokladnie tak powinno byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taaa wy mi nie mowcie o zmianie tego aero, ja raz w bande wywalilem bo zaczalem czytac co tam jest napisane...

Simon dzis wieczorem pokombinuje z tymi ustawieniami kierownicy, daliscie mi troche pomyslow. pzodro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, muszę poćwiczyć pit-stop bo to od niego wszystko zależy podczas wyścigu.

Ostatnio wjechałem to mnie gość przetrzymał zanim wszyscy sobie wyjadą, i wylądowałem na ostatnim miejscu :/

Innym razem znowu za daleko...

Trzeba moment hamowania wybrać odpowiedni. W momencie jak już skręca z tego co zauważyłem jest już za późno.

W ogóle to męczę ciągle Bahrajn, masakra jest z przeciskaniem się wyżej. Goniłem Barichello chyba z 5 okrążeń aż go w końcu wziąłem :)

Ale dzisiaj już nie dam rady, normalne ręce i nogi mnie bolą XD

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku godzinkach grania bardzo denerwuje mnie jeden bug.

Mianowicie jak wypie***lisz w bandę i przedni spoiler rozsypie się w pył to nic to nie ma wpływu na jazdę i kontrolę nad samochodem, jakby się nic nie stało...

Ba, nawet bez skrzydła ustaliłem lepszy czas okrążenia niż ze spoilerem :laugh:

Może to być uciążliwe szczególnie w multi, gdzie ludzie już to wykorzystują i nie brakuje kamikadze, bo jakby co to przecież można jechać dalej...

Lepiej niech szybko wyjdzie jakiś patch.

Poza tym ogólnie to rewelacja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie jeszcze denerwuje tylko pękanie opony w najróżniejszych momentach.

Próję sobie normalnie, nie wyjeżdżam poza tor, nie uderzam nigdzie, a tutaj nagle jeb...opona strzela i dziękuje...

Jechałem 100% wyścig, byłem na 16 pozycji (Na Lotusa to i tak sukces), miałem chyba z 15 okrążeń i opona...myślałem, że mnie rozniesie.

Rozumiem, gdyby jeździł non stop po poboczach, itd. ale jadę cały czas jedną linią, czasami tylko stracę na krótko kontrolę jak przeszarżuje zakręt, ale to nie powód do pękania opon...co one z papieru czy jak.

Czytałem, że sporo ludzi na to narzeka i że zdarza się to dość często.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie wkurzaja niektore tarki, sa takie w grze ze jak sie na nie najedzie niezaleznie na ktorym biegu nawet z bardzo lekko wcisnietym gazem to spin  dry.gif Kary tez sa przegiete, jechalem przed chwila chiny i tuz po starcie lekko otarlem sie o buemiego, efekt 10 sekund kary. Nastepnie 1,5 okrazenia pozniej przesadzilem i wbilem sie w Luzziego i dostalem tylko warninga. Denerwuje mnie tez ta akcja ze slickami. Musi na torze byc naprawde mokro zeby przestaly dzialac, przez to nie wiem czy oplaci mi sie zjechac i zmienic opony skoro AI moze zostac na slickach a i tak dobre czasy beda krecic. Jak poprawia te bugi w patchu to bedzie miodnosc plynac z tej gry na calego. Narazie musze przerywac sesje zeby kierownica nie zostala rozniesiona  :tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki,

czy można gdzieś zdobyć informację opisującą tory (takie review)? np. na jakim biegu powinienem (zalecane jest) pokonywać dany zakręt. Trochę mi tego brakuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.formula1....s/calendar.html Tu masz Realny Wirtualny to na wyczucie :P

A przy okazji- jak czasy osiagane przez was i AI maja sie do czasow osiaganych w realu przez kierowcow f1

No i jak to jest z tymi spinami? Jedni pisza, ze ciezko obrocic auto, inni ze sa miejsca gdzie lekkie najechania na tarke konczy sie odwroceniem...

To kwestia umiejetnosci kierowcy, czy faktycznie trzeba wiedziec ktory zakret mozna przyciac a ktory nie (bo ma "sliska" tarke) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ChuckD za linka. O to właśnie mi chodziło. ;-). Szkoda, że takiej grafiki nie ma w samej grze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ChuckD, no gram nie od dzisiaj, i wg mnie bardzo łatwo obrócić bolid. Jak będziesz cisnął na maksa na wyjściu to masz 99% że się obrócić.

Musisz po prostu jeździć tor i wiedzieć gdzie można pocisnąć mocniej, a gdzie nie.

Z tym, że ja gram na kierce, wszystko na off i manualna skrzynia. Pociśniesz za mocno na niskim biegu to będzie lipa.

Tzn. chodzi mi to, że trzeba po prostu łagodnie jeździć i się obchodzić z gazem i hamulcem, agresywna jazda to nie tutaj, a przynajmniej nie na takich ustawieniach.

No, albo ja jestem taki cienki :P

Ja Bahrajn jak pierwszy jechałem dzisiaj to masakra. Obracałem się, blokowałem itd.

A teraz już śmigam bardzo fajnie, fakt faktem, że czasem jeszcze gdzieniegdzie mnie rzuci, ale jest to do opanowania.

Wg mnie każdy z tej gry będzie zadowolony...no może poza jakimiś hardcorowcami simowcami, ale szczerze mówiąc to żadna gra na konsole nigdy ich nie zadowoli :)

Najbardziej mnie to "random" kapcie denerwują :/ Jedziesz sobie, a tu jeb nagle pana...

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ChuckD za linka. O to właśnie mi chodziło. ;-). Szkoda, że takiej grafiki nie ma w samej grze..

Ja tylko cytowalem Bagley'a...

@Patricko

To super! Bo z wczesniejszych relacji rozumialem, ze nie dosc ze sa bledy w grze, to jeszcze jezdzi sie jakos latwo... Ale skoro jest ciezko to dobrze- bo tak powinno byc! :)

Oczywiscie kierownica, manualna skrzynia i pomoce wylaczone- to sprawa oczywista. Inaczej sobie takiej gry nie wyobrazam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tych szczęśliwców co już grają: Jaką ocenę na ten moment dalibyście grze (w skali 0-10)? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tych szczęśliwców co już grają: Jaką ocenę na ten moment dalibyście grze (w skali 0-10)?

ja daje 8 jak wrzuca patcha do bedzie nawet 10/10 jak wszystko dobrze bedzie smigac gierka naprawde kozak!

pzdr..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda grałem tylko w wersję na pc na klawie póki co, ale powiem Wam, że na Barcelonie to miałem masakre. Grałem na easy z asystami włączonymi, tylko hamowanie i cos pod tym było wyłączone, tak to wszystko on i i tak po wjeździe na te czerwono białe kładki przy zakrętach i dodawaniu gazu robiłem bączki. Już nie wspomnę o tym, jak ciężko mi było wejść dobrze w zakręt na klawie. Co okrążenie ścinałem jakiś zakręt praktycznie i ostrzeżenie.

Pewnie kwestia dokładneg poznania tras i obrania odpowiedniego toru jazdy. W samochodówki daaawno nie grałem, teraz bawie się w nfs shift na ps3, ale przyjdzie czas na f1 i gt5, tylko wtedy już bym musiał kiere zakupić. Jak za 2-3 tyg faza na samochodówki mi nie przejdzie, to kupie chyba DFGT, bo widzę, że duzo ludzi zachwala.

A mam pytanie od razu: czy da radę przesunąć czas podczas kwalifikacji o kilkanaście minut do przodu? Bo np. na barcy miałem tak, że wykeciłem 1 czas w deszczu, zjechałem do pitu i dałem "return to paddock". Okazało się, że pogoda po jakimś czasie sie poprawiła i startowałem z 24 pozycji :P I właśnie jestem ciekaw czy jakoś da radę, to przesunąć? Bo tam chyba jest z 40 min i akurat teraz jest to trochę za dużo jak dla mnie ;]

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy już był poruszany w tym wątku temat sterowania w F1 2010.Czy będzie można sobie ustawić hamowanie i napędzanie tigeerami L2 R2.Po napędzanie X mnie wkurza

PS

Jeźeli był już poruszany ten wątek proszę mi nie dawać warna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Snowee

można regulować czas wyjezdzasz robiszz kółko wracasz dajesz sobie na live timing i mozna przyspieszac czas x6 lub x30 jak sie zmieni pogoda lub spadniesz daleko to dajesz inzyniera i wracasz na tor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Snowee

można regulować czas wyjezdzasz robiszz kółko wracasz dajesz sobie na live timing i mozna przyspieszac czas x6 lub x30 jak sie zmieni pogoda lub spadniesz daleko to dajesz inzyniera i wracasz na tor.

oo ciekawe. nie wiedzialem, ze jest taka opcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×