Skocz do zawartości
=DeiDara=

Naruto Shippuuden : Ultimate Ninja Storm 2

Rekomendowane odpowiedzi

Naruto-Shippuden-Ultimate-Ninja-Storm-2-Screenshot.jpg

Tak ogolem zakladajac temat przepraszam za wieksze bledy w pisowni !!.

odrazu to pytanie kieruje do ekipy ps3site czy bedzie mozna u was zaklepac preorder tego Naruciaka ??

Nowy trailer przedstawiajacy rozgrywke plus na koniec male zaskoczenie dla mnie :D http://www.youtube.c...h?v=vmD6hCTdtGo

A wiec zapraszam do wszelkich dyskusji :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ten temat robi w dziale gier na PlayStationPortable :whistling:

Po trailerze widać, że gierka przypadnie do gustu fanom Naruto :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra bedzie przecudna, jestem mega fanem Naruto i gralem prawie we wszystkie gry z tej serii itd. Wie ktos jak wyglada juz limitka tej gry i czy bedzie dostepna jakos w Polsce ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bedzie bijatyka bez fabuly (bleeeeee) czy moze kampania, zwiedzanie konohy i innych miejscowek z shippuudena ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Siux, ta gra bedzie zawierać fabułę z Shippudena od samego poczatku do walki Naruto vs Pain.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dodatku wygląda na to, że będziemy mieli filmowe przerywniki, niemalże żywcem wyjęte z anime. Zapowiada się ciekawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grabeq skad wiesz ze moga byc przerywniki rodem z shippuudena tzn jakie przerywniki kreskowkowe cz animacja komputerowa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grabeq skad wiesz ze moga byc przerywniki rodem z shippuudena tzn jakie przerywniki kreskowkowe cz animacja komputerowa ?

Chodzilo mu o to ze moga byc przerywniki filmowe (cutscenki) okraszone swietna grafika, niemalze zywcem wyjatem z shippuudena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będą wyjęte żywcem z Shitpudena, to ja odpadam: http://www.sankakuco...endary-quality/ ;>

No fakt ostatni odcinek to jakaś kpina mi się chciało śmiać... to wyglądało jak jakaś amatorska podróbka Naruto, jak tak będą wyglądać następne odcinki to wole zostać przy mandze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt ostatni odcinek to jakaś kpina mi się chciało śmiać... to wyglądało jak jakaś amatorska podróbka Naruto, jak tak będą wyglądać następne odcinki to wole zostać przy mandze...

NIe wiem, nie ogldam tego shitu, a mangę mam ochotę dropnąć i zapomnieć na zawsze. EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Demo za tydzień

Mój odnośnik

Oooo, zajebiscie, nie moge sie juz doczekac :D, mam nadzieje ze bedzie tylko "dluzsze" niz demo pierwszej czesci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nareszcie :D mam tylko nadzieję że nie zmienili zbytnio systemu walki (nie przeszkadzały mi te mało skomplikowane combosy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nareszcie :D mam tylko nadzieję że nie zmienili zbytnio systemu walki (nie przeszkadzały mi te mało skomplikowane combosy)

Sam sie martwilem i szukajac odpowiedzi znalazlem slowko "NIE" ktore bardzo mnie ucieszylo :)

Ponoc system walki pozostal praktycznie niezmieniony, moim zdaniem cholernie in plus gdyz ten w 1 nie byl zbyt skomplikowany a dawal duze pole do popisu.

PS. dzisiaj kolejny odcinek shippuudena :D, edit: a jednak nie dzis, dopiero za tydzien :x

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

system walki dobry? duze pole do popisu? 5 combosów na krzyż to jest pole? i to w mordobiciu. W broken bond było z 15 kombinacji.

Mam nadzieje że zrobią wiecej technik, bo 2 techniki dla postaci to zamało, każda postac powinna miec z 4-5 ...

Edytowane przez Astro222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

system walki dobry? duze pole do popisu? 5 combosów na krzyż to jest pole? i to w mordobiciu. W broken bond było z 15 kombinacji.

Mam nadzieje że zrobią wiecej technik, bo 2 techniki dla postaci to zamało, każda postac powinna miec z 4-5 ...

Tak sie sklada ze tydzien temu gralem w Rise of Ninja i Broken Bond pod rzad, i powiedz mi, co z tego ze jest 15 kombinacji, skoro 2-3 sa tylko efektywne i warte uzywania ?

Pole do popisu bylo i jest, wszystko bylo strasznie intuicyjne i przyjemne bez zbednego klepania bezsensownych kombinacji.

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astro jak Ci się nie podoba to idź grać w BlazBlue tam masz duuże pole do popisu, nie każdy ma ochotę pamiętać 3 miliardy combosów i timingi po każdym ciosie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sterowanie w pierwszej częsci było ok, można było zawsze porać z mniej wprawioną osobą...

A odnośnie kombosow to widziałem na filmikach z gameplaya jak Naruto robi rasengana i odama rasengana w czasie jednej walki, to oznacza ze mamy 2 techniki zamiast jednej.:rolleyes:

A i może Naruto osiągnie tryb sage w grze bo na okładce jest Sasuke i Naruto w trybie sage :)

Edytowane przez sebek1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astro jak Ci się nie podoba to idź grać w BlazBlue tam masz duuże pole do popisu, nie każdy ma ochotę pamiętać 3 miliardy combosów i timingi po każdym ciosie

jeżeli w drugiej częsci ma być multi, to pomyśl jak to będzie wyglądać. Mashowanie jednego buttona i komu pierwszy atak wejdzie. Radze sie zastanowic, a potem cos napisac.

Można zrobić system walki intuicyjny, ale niech da się też nauczyc nieco wymagającym graczom.

edit: sebek1991

w single player przeszedłem caly mission mode i pare razy zagrałem na 2 pady i polegało to na tym kto pierwszy trafi ultimate jutsu i tak w kółko. Ale oczywiscie ty wiesz lepiej, imo to już z Dragon Ballu był lepszy system walki, a nie że sie mieli w kółko te same combosy.

widac ze jestes napalonym fanem naruto i widzisz u niej same plusy, a jak sie tak przyjrzeć, to zobaczysz że ona jest płytka. Ciekaw jestem, czy dwójka bedzie sie bardzo różniła od jedynki

napisałem to wszystko IMO: więc te wasze hajty mozecie sobie schowac do kieszeni, jestem po Tekkenach i innych mordobiciach i w porównaniu to ... więc bez bulwersów tu prosze. Chętnie zobacze to demo.

Edytowane przez Astro222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehhh

kto szybszy... widać chyba ze nigdy nie grałeś w tą grę, a nawet jak grałeś to sam.... skoro wysuwasz takie wnioski

edit. Astro222

Po pierwsze to nie widzę w grze samych plusów, np story mode był słaby i mało pokazywał... więc nie uwarzam tej gry za niewiadomo jak wspaniałą grę... Po drugie to ta gra nie stara się upodobniać do Tekkena,

Jak by chciał łamać kciuki na wciskaniu 6 przycisków do wykonania kombosa to bym grał w Tekkena lub Street fighter.

Ehhh. fajnie, ze porównałeś do Dragon Balla, masz racje więcej kombosów, ale czy system walki lepszy to raczej nie, i te ich kanciaste ruchy....( nie to żebym coś miał do serii Dragon Ball :biggrin:)

A fanem jestem ale widzę minusy gry(story mode) ale uważanie jej za grę płytką to trochę nietrafne określenie :pardon:

Edytowane przez sebek1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×