Sipap 34 Napisano 16 Grudzień 2010 Dzieki za odpowiedź. Grę odpalam codziennie :D,ale jakos tak mi sie wydaje,ze ta punktacja za wyscigi bardzo szybko znika z ekranu. Jest jednak mozliwosc,ze cos naciskam i dlatego tak sie dzieje. Dzis wypróbuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buko 0 Napisano 16 Grudzień 2010 Dzieki za odpowiedź. Grę odpalam codziennie :D,ale jakos tak mi sie wydaje,ze ta punktacja za wyscigi bardzo szybko znika z ekranu. Jest jednak mozliwosc,ze cos naciskam i dlatego tak sie dzieje. Dzis wypróbuję. Punktacje masz przy wynikach za wyścig. Z prawej strony punkty za wyścig, a po lewej zaraz przy numerze pozycji jest suma za wszystkie wyścigi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reissdorf84 1 Napisano 16 Grudzień 2010 czy jedynym sposobem zdobycia formuly jest wizyta w salonie czy bywaja tez w uzywkach? aktualnie mam 1 milion cr. nie bardzo mam ochote odkaldac do tych 20 milionow na f1 :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lavertan 4 Napisano 16 Grudzień 2010 Zalezy o jakiej formule mowa. Formula GT potrzebna do mistrzostw na 23 poziomie jest tylko w używkach. Ferrari F1 którymi w a-spec nie pojeździsz (b-spec chyba tez nie) są tylko w salonie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezykosss 6 Napisano 16 Grudzień 2010 czy jedynym sposobem zdobycia formuly jest wizyta w salonie czy bywaja tez w uzywkach? aktualnie mam 1 milion cr. nie bardzo mam ochote odkaldac do tych 20 milionow na f1 :/ potrzebujesz okolo 5 mln na uzywana formule gran turismo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reissdorf84 1 Napisano 16 Grudzień 2010 dokladnie chodzilo o event z formula. lepsze 5 baniek niz 20 ale co zrobic? szkdoda ze veyrona nie moge sprzedac :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sopelon 2 Napisano 16 Grudzień 2010 Ja osobiście polecam kupić Audi RS6 Avant za 166Cr Włożyć drugie tyle albo troszkę więcej....Moje ma 914 km i ciągnie aż miło.Dużo wyścigów można tym zaliczyć bez większych problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter23 15 Napisano 16 Grudzień 2010 Ja nareście trafiłem w używkach formułe gran turismo 4,8mln cr kosztuje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk644 0 Napisano 16 Grudzień 2010 Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 16 Grudzień 2010 Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych. Polecam Corvette ZR-1 z full tuningiem, daje rade zarowno na "GT All Stars" jak i pozniejszuch "Like a Wind" oraz "American Championship". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 17 Grudzień 2010 Tak jak napisal Żywy, aczkolwiek ja to zrobilem tak jak ktos tu juz wiele razy pisal, a mianowicie, najpierw przechodzisz Like The Wind, np. Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 17 Grudzień 2010 Tak jak napisal Żywy, aczkolwiek ja to zrobilem tak jak ktos tu juz wiele razy pisal, a mianowicie, najpierw przechodzisz Like The Wind, np. Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars. GT All Stars spoko można objechać Zondą i w A i w B-Spec, max. tuning i mamy 970KM / 1070kg, a inwestycja to jedyne 100 000 cr. Jednak wydaje mi się, że luk644 pyta o mistrzostwa GT (właśnie tam można wygrać Zondę) te z zawodowca. Ja wczoraj próbowałem Zondy w Like The Wind w B-Spec i d......, jak masz jakiś patent na ustawienia to podziel się . Nie mam nic lepszego w garażu, a wyścig drogowy w B-spec kończę max. 3, jak zmniejszę prędkość to przyśpieszenie jest ok. ale kończy się skrzynia, jak ją zwiększę to przyśpieszenie jest zbyt małe, zmniejszę docisk to w zakrętach fruwa i cały czas wielkie g..... Jest to o tyle dziwne, że w All Stars szło gładko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec?? Wtedy bys mial Toyote Minolte, ktora bije Zonde na glowe. Tez myslalem ze Luk pyta o te nizsze mistrzostwa, ale przeciez z tego co pamietam to zadne race-cary nie jechaly w tych nizszych, dopiero w Allstars sie pojawily i bylo w pyte ciezko. Pozatym Italia dalo sie wygrac wszystko do momentu allstars, dlatego tez pomyslalem, ze chodzi mu o te wyzsze. Zonde mam ustawiona na max docisk, predkosc nie musi byc wysoka, gdyz race-cary bazuja na szybkim pokonywaniu lukow a ich predkosc oscyluje w granicach 340. Zonda tyle tez pojedzie bez wiekszego problemu. Sztuka jest w tym, zeby trafic w zawodach na 2 srednie race-cary a nie na jeden bardzo mocny, gdyz w tym drugim przypadku masz gwarantowane 2-3 miejsce, a jesli trafisz na 2 srednie to dojezdzasz na pierwszym. Jesli znasz specyfikacje danych aut to mozesz restartowac do czasu trafienia na 2 srednie. Zrob tez Zondzie katy nachylenia kol 3.5 na przod i 2.0 na tyle. Mozesz tez zmienic sile hamowania 4 przod - 7 tyl jesli jedzie B spec bo on nigdy nie hamuje w zakretach wiec mu tylek nie ucieknie:D A bedzie lepsza sila dohamowania. Ja teraz jestem po skonczeniu Formula GT i stwierdzam ze Like The Wind to pikus w porownaniu do Formuly. Rowniez ze wzgledu na to, ze Formula trwala 3 godziny non stop, 1 godzine wiecej niz zajal mi pierwszy Endurance. Masakra. P.S. Kovalov, mam Cie w znajomych, chyba w Bettla razem cisnelismy, wiec jak cos to pisz na priv. Edytowane 17 Grudzień 2010 przez mroczas87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 17 Grudzień 2010 Dlatego mowie ze Corvetta ZR-1 jest najlepsza - ponad 900KM (spokojnie rozwnie te 360km/h), 1100kg (troche "duzo" w porownaniu do innych ale OK ), b.dobry docisk i najwazniejsze - moment obrotowy ~1100NM dzieki ktoremu pozostale "wydmuszki" zostaja z tylu juz na starcie :) No i potem mozna ta Corvetta farmic na "American Championship" - niecale 4min. za 100k $ i 4500xp, calkiem przyzwoicie IMO ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) ...Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars. a czym pojechać zeby te Zonde zdobyc? Veyron nie daje rady. Ta Corvetta, o ktorej mowi kolega wyzej starczy? chodzi o B-Spec: Pro GT World Championship Edytowane 17 Grudzień 2010 przez kazior Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 17 Grudzień 2010 A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec?? Dzięki za podpowiedź. Like .... jeszcze nie jechałem w A, bo produkowałem sobie stolik pod kierę, żeby wygodnie siedzieć przy wyścigach wytrzymałościowych . Nie traciłem czasu i jeździłem B-Spec. Dzisiaj spróbuję Zondy w A. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) a czym pojechać zeby te Zonde zdobyc? Veyron nie daje rady. Ta Corvetta, o ktorej mowi kolega wyzej starczy? chodzi o B-Spec: Pro GT World Championship moj kierowca z palcem w pupie wygral te mistrzostwa mazda furai concept, 5 zlotek Dodam, ze nie tuningowalem jej wcale, autko wazy 600 kilo i ma okolo 500 koni, co daje neisamowite osiagi, kierowcy jeszce sobie nei dokonca radza z ogromna moca pod maska, te autko okazalo sie idealne:) Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych. jesli pytasz o a-spec- ja pojechalem gallardo wymaksowanym, nie mialem najmniejszych problemow ze zlotkami Edytowane 17 Grudzień 2010 przez Buchenko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 17 Grudzień 2010 moj kierowca z palcem w pupie wygral te mistrzostwa mazda furai concept, 5 zlotek dobry pomysl :) dzis to sprawdze. dzieki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk644 0 Napisano 17 Grudzień 2010 A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec?? Wtedy bys mial Toyote Minolte, ktora bije Zonde na glowe. Tez myslalem ze Luk pyta o te nizsze mistrzostwa, ale przeciez z tego co pamietam to zadne race-cary nie jechaly w tych nizszych, dopiero w Allstars sie pojawily i bylo w pyte ciezko. Pozatym Italia dalo sie wygrac wszystko do momentu allstars, dlatego tez pomyslalem, ze chodzi mu o te wyzsze. tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Granturismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 17 Grudzień 2010 tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Granturismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca. Polecam Gallardo, później masz puchar, w którym musisz i tak mieć ten samochód. Zakup w salonie + tuning i tak się opłaci bo można nim objechać dużo wyścigów. Rakieta na kołach (4x4). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk644 0 Napisano 17 Grudzień 2010 Polecam Gallardo, później masz puchar, w którym musisz i tak mieć ten samochód. Zakup w salonie + tuning i tak się opłaci bo można nim objechać dużo wyścigów. Rakieta na kołach (4x4). no właśnie już myślałem o tej furce ;] tylko obecnie ciężko z sianem :D więc będę musiał coś pokombinować ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 17 Grudzień 2010 tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Gran turismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca. A ustawiles w ogole ta Italie? Wiesz to tez zalezy kiedy Cie rzuca, po pierwsze: nie hamujemy w zakretach, a jesli juz musisz to zmien sobie balans hamulcow 7 przod 4 tyl wtedy jak bedziesz hamowal na zakrecie to nic sie nie stanie. Jesli natomiast przod Ci ucieka na zakretach to zmien opony, albo po prostu wolniej wchodz w zakret. Italia to jedno z lepiej jezdzacych autek na tym poziomie, i powinienes z zamknietymi oczami to przejechac. Italia zrobilem 2 miejsce w All Stars, czyli 1 miejsce bez problemu powinienes zrobic w tym nizszym. Faktycznie jada Race Car'y ale to te nizszej klasy z JGTC, powinienes dac rade Italia. Pozatym wystarczy ze wygrasz 3 wyscigi, a w pozostalych postaraj sie o srebro/braz i tez wygrasz cale mistrzostwa. Nie potrzebujesz wszystkich wygrac zeby dostac zloty puchar/autko. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk644 0 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) A ustawiles w ogole ta Italie? Wiesz to tez zalezy kiedy Cie rzuca, po pierwsze: nie hamujemy w zakretach, a jesli juz musisz to zmien sobie balans hamulcow 7 przod 4 tyl wtedy jak bedziesz hamowal na zakrecie to nic sie nie stanie. Jesli natomiast przod Ci ucieka na zakretach to zmien opony, albo po prostu wolniej wchodz w zakret. Italia to jedno z lepiej jezdzacych autek na tym poziomie, i powinienes z zamknietymi oczami to przejechac. Italia zrobilem 2 miejsce w All Stars, czyli 1 miejsce bez problemu powinienes zrobic w tym nizszym. Faktycznie jada Race Car'y ale to te nizszej klasy z JGTC, powinienes dac rade Italia. Pozatym wystarczy ze wygrasz 3 wyscigi, a w pozostalych postaraj sie o srebro/braz i tez wygrasz cale mistrzostwa. Nie potrzebujesz wszystkich wygrac zeby dostac zloty puchar/autko. Pozdro Oponki mam sportowe miękkie a co do ustawień hamulców to dziś spróbuje zmienić i zobaczymy dalej. Jeśli chodzi o hamowanie to zawsze przed zakrętami staram się wyhamować. Dzięki wielkie za pomoc dziś pobawię się z ustawieniami bo przyznam się że wcześniej niewiele zmieniałem. :) Edytowane 17 Grudzień 2010 przez luk644 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) To jak nie masz nic zmienione to zmien jeszcze katy nachylenia kol, mysle ze 3 z przodu 1.5 na tyl bedzie ok. Docisk w Italii jest tylko na tyle, ale ustaw go mimo wszystko na maxa, z zawieszeniem nic nie zmieniaj bo jest w miare dobrze na te tory. No i zmien hamulce z przewaga na przod, stracisz sile hamowania troche ale na zakretach nie bedzie Ci uciekac tylek jesli bedziesz hamowal w zakrecie, a te tory sa krete wiec lepiej zmienic bo bedzie wiecej bledow wybaczac. Po tych zmianach powinno Ci autko ladnie sie w zakretach prowadzic na tych torach. P.S. Nie sprawdzilem czy jest tam limit na opony, ale jesli nie ma to koniecznie kup wyscigowe miekkie, zuzycie opon wystepuje dopiero w Endurance i Bspec Extreme, takze te oponki beda idealnie, no i nie bedzie Ci wyrzucac przodu na zakretach tak mocno i oczywiscie na nurburgingu odczujesz ZNACZNA roznice, jako przyklad powiem Ci tak: na sportowych miekkich - tor indianapolis auto ford GT moglem wejsc w zakret z predkoscia 230km/h po zmianie opon na wyscigowe miekkie moge wejsc z predkoscia 283km/h i nie wyrzuci mnie. Takze jest znaczna roznica. Zmieniaj i nie zaluj kasy. Zwroci Ci sie pozniej w wyzszej klasie. Edytowane 17 Grudzień 2010 przez mroczas87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sk316fx 50 Napisano 17 Grudzień 2010 Ja mam takie pytanko :) Otóż ściągnąłem sobie tego Jaguara XJ13 z Facebook'a i chciałem nim przejechać zawody Historic Cup, na polski to chyba będzie wyścig zabytkowych pojazdów. Do tego wyścigu potrzeba auto poniżej 1979 roku, sprawdziłem w salonie z jakiego to auto jest rocznika - 66'. Mimo, że auto jest 13 lat starsze niż wymaga tego regulamin nie mogę nim startować Wcześniej jeden wyścig nim grałem i gra dopuściła mnie do rajdu. Najlepsze jest to, że gdy wchodzę w zakładkę "przeciwnicy" to komputer też ma taki egzemplarz i może... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach