Skocz do zawartości
Patricko

A - Spec

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za odpowiedź. Grę odpalam codziennie :D,ale jakos tak mi sie wydaje,ze ta punktacja za wyscigi bardzo szybko znika z ekranu. Jest jednak mozliwosc,ze cos naciskam i dlatego tak sie dzieje. Dzis wypróbuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. Grę odpalam codziennie :D,ale jakos tak mi sie wydaje,ze ta punktacja za wyscigi bardzo szybko znika z ekranu. Jest jednak mozliwosc,ze cos naciskam i dlatego tak sie dzieje. Dzis wypróbuję.

Punktacje masz przy wynikach za wyścig. Z prawej strony punkty za wyścig, a po lewej zaraz przy numerze pozycji jest suma za wszystkie wyścigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jedynym sposobem zdobycia formuly jest wizyta w salonie czy bywaja tez w uzywkach? aktualnie mam 1 milion cr. nie bardzo mam ochote odkaldac do tych 20 milionow na f1 :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy o jakiej formule mowa. Formula GT potrzebna do mistrzostw na 23 poziomie jest tylko w używkach. Ferrari F1 którymi w a-spec nie pojeździsz (b-spec chyba tez nie) są tylko w salonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jedynym sposobem zdobycia formuly jest wizyta w salonie czy bywaja tez w uzywkach? aktualnie mam 1 milion cr. nie bardzo mam ochote odkaldac do tych 20 milionow na f1 :/

potrzebujesz okolo 5 mln na uzywana formule gran turismo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie chodzilo o event z formula.

 lepsze 5 baniek niz 20 ale co zrobic? szkdoda ze veyrona nie moge sprzedac :/  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam kupić Audi RS6 Avant za 166Cr Włożyć drugie tyle albo troszkę więcej....Moje ma 914 km i ciągnie aż miło.Dużo wyścigów można tym zaliczyć bez większych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nareście trafiłem w używkach formułe gran turismo 4,8mln cr kosztuje:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych.

Polecam Corvette ZR-1 z full tuningiem, daje rade zarowno na "GT All Stars" jak i pozniejszuch "Like a Wind" oraz "American Championship".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisal Żywy, aczkolwiek ja to zrobilem tak jak ktos tu juz wiele razy pisal, a mianowicie, najpierw przechodzisz Like The Wind, np. Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisal Żywy, aczkolwiek ja to zrobilem tak jak ktos tu juz wiele razy pisal, a mianowicie, najpierw przechodzisz Like The Wind, np. Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars.

GT All Stars spoko można objechać Zondą i w A i w B-Spec, max. tuning i mamy 970KM / 1070kg, a inwestycja to jedyne 100 000 cr. Jednak wydaje mi się, że luk644 pyta o mistrzostwa GT (właśnie tam można wygrać Zondę) te z zawodowca. Ja wczoraj próbowałem Zondy w Like The Wind w B-Spec i d......, jak masz jakiś patent na ustawienia to podziel się biggrin.gif. Nie mam nic lepszego w garażu, a wyścig drogowy w B-spec kończę max. 3, jak zmniejszę prędkość to przyśpieszenie jest ok. ale kończy się skrzynia, jak ją zwiększę to przyśpieszenie jest zbyt małe, zmniejszę docisk to w zakrętach fruwa i cały czas wielkie g..... Jest to o tyle dziwne, że w All Stars szło gładko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec?? Wtedy bys mial Toyote Minolte, ktora bije Zonde na glowe. Tez myslalem ze Luk pyta o te nizsze mistrzostwa, ale przeciez z tego co pamietam to zadne race-cary nie jechaly w tych nizszych, dopiero w Allstars sie pojawily i bylo w pyte ciezko. Pozatym Italia dalo sie wygrac wszystko do momentu allstars, dlatego tez pomyslalem, ze chodzi mu o te wyzsze.

Zonde mam ustawiona na max docisk, predkosc nie musi byc wysoka, gdyz race-cary bazuja na szybkim pokonywaniu lukow a ich predkosc oscyluje w granicach 340. Zonda tyle tez pojedzie bez wiekszego problemu. Sztuka jest w tym, zeby trafic w zawodach na 2 srednie race-cary a nie na jeden bardzo mocny, gdyz w tym drugim przypadku masz gwarantowane 2-3 miejsce, a jesli trafisz na 2 srednie to dojezdzasz na pierwszym. Jesli znasz specyfikacje danych aut to mozesz restartowac do czasu trafienia na 2 srednie. Zrob tez Zondzie katy nachylenia kol 3.5 na przod i 2.0 na tyle. Mozesz tez zmienic sile hamowania 4 przod - 7 tyl jesli jedzie B spec bo on nigdy nie hamuje w zakretach wiec mu tylek nie ucieknie:D A bedzie lepsza sila dohamowania.

Ja teraz jestem po skonczeniu Formula GT i stwierdzam ze Like The Wind to pikus w porownaniu do Formuly. Rowniez ze wzgledu na to, ze Formula trwala 3 godziny non stop, 1 godzine wiecej niz zajal mi pierwszy Endurance. Masakra.

P.S. Kovalov, mam Cie w znajomych, chyba w Bettla razem cisnelismy, wiec jak cos to pisz na priv.

Edytowane przez mroczas87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mowie ze Corvetta ZR-1 jest najlepsza - ponad 900KM (spokojnie rozwnie te 360km/h), 1100kg (troche "duzo" w porownaniu do innych ale OK ), b.dobry docisk i najwazniejsze - moment obrotowy ~1100NM dzieki ktoremu pozostale "wydmuszki" zostaja z tylu juz na starcie :) No i potem mozna ta Corvetta farmic na "American Championship" - niecale 4min. za 100k $ i 4500xp, calkiem przyzwoicie IMO ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Zonda, ktora masz z Bspeca, dostajesz w nagrode Toyote Minolte, a pozniej bez zadnego problemu smigasz Gran Turismo Allstars.

a czym pojechać zeby te Zonde zdobyc? Veyron nie daje rady. Ta Corvetta, o ktorej mowi kolega wyzej starczy?

chodzi o B-Spec: Pro GT World Championship

Edytowane przez kazior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec??

Dzięki za podpowiedź. Like .... jeszcze nie jechałem w A, bo produkowałem sobie stolik pod kierę, żeby wygodnie siedzieć przy wyścigach wytrzymałościowych pardon.gif.

Nie traciłem czasu i jeździłem B-Spec. Dzisiaj spróbuję Zondy w A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czym pojechać zeby te Zonde zdobyc? Veyron nie daje rady. Ta Corvetta, o ktorej mowi kolega wyzej starczy?

chodzi o B-Spec: Pro GT World Championship

moj kierowca z palcem w pupie wygral te mistrzostwa mazda furai concept, 5 zlotek

Dodam, ze nie tuningowalem jej wcale, autko wazy 600 kilo i ma okolo 500 koni, co daje neisamowite osiagi, kierowcy jeszce sobie nei dokonca radza z ogromna moca pod maska, te autko okazalo sie idealne:)

Panowie powiedzcie mi czym przeszliście "Mistrzostwa świata GRANTURISMO"? Mam Ferrari Italia 458 na maxa tuning ale te fury co się ze mną ścigają to są rac-cary a ja mojej nie mogę dodać przeróbek wyścigowych.

jesli pytasz o a-spec- ja pojechalem gallardo wymaksowanym, nie mialem najmniejszych problemow ze zlotkami Edytowane przez Buchenko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj kierowca z palcem w pupie wygral te mistrzostwa mazda furai concept, 5 zlotek

dobry pomysl :) dzis to sprawdze. dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie przejechales jeszcze Like The Wind w A-Spec?? Wtedy bys mial Toyote Minolte, ktora bije Zonde na glowe. Tez myslalem ze Luk pyta o te nizsze mistrzostwa, ale przeciez z tego co pamietam to zadne race-cary nie jechaly w tych nizszych, dopiero w Allstars sie pojawily i bylo w pyte ciezko. Pozatym Italia dalo sie wygrac wszystko do momentu allstars, dlatego tez pomyslalem, ze chodzi mu o te wyzsze.

tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Granturismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Granturismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca.

Polecam Gallardo, później masz puchar, w którym musisz i tak mieć ten samochód. Zakup w salonie + tuning i tak się opłaci bo można nim objechać dużo wyścigów.

Rakieta na kołach (4x4). thumbsup.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Gallardo, później masz puchar, w którym musisz i tak mieć ten samochód. Zakup w salonie + tuning i tak się opłaci bo można nim objechać dużo wyścigów.

Rakieta na kołach (4x4). thumbsup.gif

no właśnie już myślałem o tej furce ;] tylko obecnie ciężko z sianem :D więc będę musiał coś pokombinować ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak chodzi mi o te niższe mistrzostwa Gran turismo z klasy zawodowej i tam jada same race cary, będę próbował swoją Italia ale jest ciężko bo na 2-gim torze strasznie nią rzuca.

A ustawiles w ogole ta Italie? Wiesz to tez zalezy kiedy Cie rzuca, po pierwsze: nie hamujemy w zakretach, a jesli juz musisz to zmien sobie balans hamulcow 7 przod 4 tyl wtedy jak bedziesz hamowal na zakrecie to nic sie nie stanie. Jesli natomiast przod Ci ucieka na zakretach to zmien opony, albo po prostu wolniej wchodz w zakret. Italia to jedno z lepiej jezdzacych autek na tym poziomie, i powinienes z zamknietymi oczami to przejechac. Italia zrobilem 2 miejsce w All Stars, czyli 1 miejsce bez problemu powinienes zrobic w tym nizszym.

Faktycznie jada Race Car'y ale to te nizszej klasy z JGTC, powinienes dac rade Italia. Pozatym wystarczy ze wygrasz 3 wyscigi, a w pozostalych postaraj sie o srebro/braz i tez wygrasz cale mistrzostwa. Nie potrzebujesz wszystkich wygrac zeby dostac zloty puchar/autko.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ustawiles w ogole ta Italie? Wiesz to tez zalezy kiedy Cie rzuca, po pierwsze: nie hamujemy w zakretach, a jesli juz musisz to zmien sobie balans hamulcow 7 przod 4 tyl wtedy jak bedziesz hamowal na zakrecie to nic sie nie stanie. Jesli natomiast przod Ci ucieka na zakretach to zmien opony, albo po prostu wolniej wchodz w zakret. Italia to jedno z lepiej jezdzacych autek na tym poziomie, i powinienes z zamknietymi oczami to przejechac. Italia zrobilem 2 miejsce w All Stars, czyli 1 miejsce bez problemu powinienes zrobic w tym nizszym.

Faktycznie jada Race Car'y ale to te nizszej klasy z JGTC, powinienes dac rade Italia. Pozatym wystarczy ze wygrasz 3 wyscigi, a w pozostalych postaraj sie o srebro/braz i tez wygrasz cale mistrzostwa. Nie potrzebujesz wszystkich wygrac zeby dostac zloty puchar/autko.

Pozdro

Oponki mam sportowe miękkie a co do ustawień hamulców to dziś spróbuje zmienić i zobaczymy dalej. Jeśli chodzi o hamowanie to zawsze przed zakrętami staram się wyhamować. Dzięki wielkie za pomoc dziś pobawię się z ustawieniami bo przyznam się że wcześniej niewiele zmieniałem. :)

Edytowane przez luk644

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak nie masz nic zmienione to zmien jeszcze katy nachylenia kol, mysle ze 3 z przodu 1.5 na tyl bedzie ok. Docisk w Italii jest tylko na tyle, ale ustaw go mimo wszystko na maxa, z zawieszeniem nic nie zmieniaj bo jest w miare dobrze na te tory. No i zmien hamulce z przewaga na przod, stracisz sile hamowania troche ale na zakretach nie bedzie Ci uciekac tylek jesli bedziesz hamowal w zakrecie, a te tory sa krete wiec lepiej zmienic bo bedzie wiecej bledow wybaczac. Po tych zmianach powinno Ci autko ladnie sie w zakretach prowadzic na tych torach.

P.S. Nie sprawdzilem czy jest tam limit na opony, ale jesli nie ma to koniecznie kup wyscigowe miekkie, zuzycie opon wystepuje dopiero w Endurance i Bspec Extreme, takze te oponki beda idealnie, no i nie bedzie Ci wyrzucac przodu na zakretach tak mocno i oczywiscie na nurburgingu odczujesz ZNACZNA roznice, jako przyklad powiem Ci tak: na sportowych miekkich - tor indianapolis auto ford GT moglem wejsc w zakret z predkoscia 230km/h po zmianie opon na wyscigowe miekkie moge wejsc z predkoscia 283km/h i nie wyrzuci mnie. Takze jest znaczna roznica. Zmieniaj i nie zaluj kasy. Zwroci Ci sie pozniej w wyzszej klasie.

Edytowane przez mroczas87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanko :) Otóż ściągnąłem sobie tego Jaguara XJ13 z Facebook'a i chciałem nim przejechać zawody Historic Cup, na polski to chyba będzie wyścig zabytkowych pojazdów. Do tego wyścigu potrzeba auto poniżej 1979 roku, sprawdziłem w salonie z jakiego to auto jest rocznika - 66'. Mimo, że auto jest 13 lat starsze niż wymaga tego regulamin nie mogę nim startować confused.gif Wcześniej jeden wyścig nim grałem i gra dopuściła mnie do rajdu.

Najlepsze jest to, że gdy wchodzę w zakładkę "przeciwnicy" to komputer też ma taki egzemplarz i może...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×