Skocz do zawartości
ONE

Uncharted 3: Drake's Deception

Rekomendowane odpowiedzi

w tdm szlo mi szybko... jak nie masz dobrego skilla to bierz shotguna i postepuj jak na filmiku:

O matko. Co za gowno nieziemskie. Auto aim urywa leb. Do tego kille bokiem do typa :laugh: Nic tylko brac shotgun. Bardziej zabugowanej broni to tam chyba nie ma (ale nie gralm wiec nie mam odniesienia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja dodam '5 groszy od siebie'.

Jako Bete gre oceniam bardzo bardzo dobrze , gra mi sie podobnie do multi z U2. Czyli gra wymaga poznania mapy troche skill'a chowanie sie za przydaje sie tylko w ostatecznosci przez co gra nie traci na dynemice. Sytuacje ze wszyscy siedza za scianami i ostrzeliwuja sie nawzajem i tak w nieskonczonosc az ktos zuci granat, praktycznie sie nie zdarzaja. MAPY na poczatku bylem zagubiony myslalem ze sa gigantyczne ale po ograniu pare razy bardzo mi sie spodobaly i sa na PLUS , mam nadzieje ze wrzuca ze 2 mapy [moze za free] z U2. Dodatkowo wszystkie mapy sa wielopoziomowe przez co kampienie sie nie oplaca gdyz latwo ktoz moze namiezyc cie z gory albo odwrotnie zepchnac na dol... Duzy plus dla ND za to. Tryby , standardzik bardzo dobre , zawiodlem sie jedynie na HARDCORE mode , myslalem ze bedzie to cos w stylu COD:MW4 [zagrywam sie w to na kompa czasem z kumplami , na tej czesci COD sie skonczyl] , teraz wiec wyleje troche zali i to gorzkich. Wchadac w ten tryb myslalem ze bede mial do czynienia bardziej z 1oo% skill'em , a i pasek zycia bedzie tez zmienejszony... Co do skilla to sie nie zawiodlem ale to ze zeby zabic kogos trzeba wywalic 2/3 magazynka z M9 cz caly z AK-47 to PRZESADA! Nie raz zdazaly mi sie sytuacje gdzie niemial przez cala mape gonilem za gosciem ktory uciekal i wywalilem w niego z 3 magazunki zanim go utluklem... Az krew czlowieka zalewa , to samo tyczy sie trybu 'hunter' gdzie z pistoletem to ustrzelic ciezko jak cholera. 1- 2 magazynki to standart. Jeszcze fire ratio nie jest takie jak w codzie czy bf"bc2 i czasem jest upokazajace gdy zachodze goscia od tylu z pistoletem , strzelam a ten odwraca sie i jeszcze mnie zabija.Rozumiem skill skill'em ale bez przesady! Jak ktos wspominal headshot'y to tez nie za fajowa sprawa , 3 strzaly w glowe i head nie wchodzi :/ WTF, sie pytam? Boostery i tp moga zostac , ale troche rania zaczynajacych sie graczy , moim zdaniem powinni zniesc odblokowywanie tych boosterow , i ograniczenie Levelove , a boostery powinno sie kupowac za kase.CZyli tak jak jest ale bez LVL. No i jeszcze chyba NAJWARZNIEJSZA kwestia ktora zostala SP!ER0oL0N4 , jest nia przydzielanie zawodnikow. Sam mam chyba 16 lvl. , ale jak wchodze na coop'a i hunter czy na ten co wczesniej byl ale go zamienili to nie raz mi sie zdarzalo ze gram przciwko gosciom co maja 27lvl a mnie przydzielaja do 1 lvl.... Noramalnie szlag mnie trafia jak gram z kims kto nawet nie wie o co chodzi. Powinni zrobic oddzielne pokoje dla graczy 1-5 LVL i oddzielne dla reszty , mysle ze kazdy by na tym skorzystal... 'nowi' by sie nauczyli mapy i grac , a 'veterani' by sie nie denerwowali ze graja z ciotami, naprawde dostajac takiego goscia do teamu ktory 'niewiecorobic' obiera chec grania. Chyba nie trudno zrobic system np. dodajac lvl graczy i obczaic gdzie jest najmniejsza roznica miedzy nimi.

Wylalem wszystko co mialem no i POZDRAWIAM

dodajcie mnie do znajomych: dobik , chetnie pogram w U3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DMG broni jest IDEALNY, daję szanse na zbicie kolesia, który zacznie strzelać ci w plecy! To jest właśnie skillowa gra, lepszy gracz zdąży się odwrócić i zabić wroga. Mam wielką nadzieję, że DMG zostawią w spokoju, jak ktoś chce większe DMG to niech gra w BF czy CoD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy, co nazwiesz "skillową" grą. Umiejętne podejście i ostrzelanie przeciwnika też jest umiejętnością. Obecny model jest nierealistyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadna gra nie jest realistyczna skoro sie mozesz respownowac, moze trzeba troche amonicji wladowac w przeciwnika ale gdyby bylo inaczej mecze konczylyby sie o wiele szybciej a kampienie byloby najskuteczniejszym sposobem na gre. A jesli chodzi o realizm to w ktorej grze producenci zrobili taki dobry system adaptacji wzroku postaci do zmian w oswietleniu? tez zauwazyliscie ze jak wchodzicie z dworu do pomieszczenia to obraz sie sciemnia ze prawie nic nie widac i po chwili sie rozjasnia? dokladnie tak samo jest z adaptacja ludzkiego oka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ONE lepszy gracz to nie da sie zajsc od tylu... Jakby headshoty dzialaly dobrze to przy zwiekszonym DMG i tak bys mial szanse zabic kolesia ktory pierwszy zacznie strzelac, wystarczy lepiej od niego szybko przycelowac.

A co powiesz na rzucanie granatow pod nogi jak ktos wie ze zaraz padnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy, co nazwiesz "skillową" grą. Umiejętne podejście i ostrzelanie przeciwnika też jest umiejętnością. Obecny model jest nierealistyczny.

Umiejętnością kampowania lub posiadania szczęścia, że to właśnie ty, a nie on zaszedł cię od tyłu. I po co komu realizm w grach? Ja mam większą satysfakcje ze zdobytego fraga w Uncharted, Resistance czy Halo niż w takim CoD czy BF, gdzie skill to mało przydatna umiejętność. Kto co lubi.

PS. Dziś powinniśmy dostać nową mapę, zaraz odpalę PS3, może mapka już została udostępniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy Co-op Adventure? Czy nie dziś przypadkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OKey , zgadzam sie ze gry nie powinny byc realistyczne ale tez nie powinny frustrowac. O ile to ze trzeba 2/3 magazynka wystrzelic w goscia to jeszcze przecierpie. Co innego z head shot'ami. Bo wale 4 strzaly w glowe z pistoletu a ktos jeszcze zyje to juz przesada. Wg mnie strzaly od tylu powinny zadawac 2x wiecej DMG wtedy by bylo fair. Wiem ze narzekam i narzekam no ale... To jest beta. Z drugiej strony nie tylko ja mam takie odczucia.

Z ta akomodacja oka jak zobaczyl beny to tez nie wyszlo , bo o ile jak sie wchodzi 'z dworu' do przycienionego miejsca to jakby do nieoswietlonej piwnicy , a po 1 sek. nagle sie robi jakby ktos reflektorem ze stadionu poswiecil , zas w druga strone to nie dziala za bardzo , bo slonce nie bije po oczach... Na grafike nie zwracam uwagi bo nie ma sensu , liczy sie tylko grywalnosc a ta jest na bardzo wysokim poziomie.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ ONE

Czy ja dobrze rozumiem?

Dla Ciebie parkour po mapie by zajść gościa od tyłu to "kampienie" lub szczęście. Ale już przyjęcie pół magazynku z kałasza w plecy odwrócenie się i rozwalenie gościa to "skill"??

Chyba mamy odmienne zdania na temat tzw. "skilla"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam większą satysfakcje ze zdobytego fraga w Uncharted, Resistance czy Halo niż w takim CoD czy BF, gdzie skill to mało przydatna umiejętność. Kto co lubi.

Wiekszej bujdy dawno nie czytale, ale co kto lubi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umiejętnością kampowania lub posiadania szczęścia, że to właśnie ty, a nie on zaszedł cię od tyłu. I po co komu realizm w grach? Ja mam większą satysfakcje ze zdobytego fraga w Uncharted, Resistance czy Halo niż w takim CoD czy BF, gdzie skill to mało przydatna umiejętność. Kto co lubi.

Odpowiem słowami innych, z którymi się w pełni zgadzam. :P

OKey , zgadzam sie ze gry nie powinny byc realistyczne ale tez nie powinny frustrowac. O ile to ze trzeba 2/3 magazynka wystrzelic w goscia to jeszcze przecierpie. Co innego z head shot'ami. Bo wale 4 strzaly w glowe z pistoletu a ktos jeszcze zyje to juz przesada. Wg mnie strzaly od tylu powinny zadawac 2x wiecej DMG wtedy by bylo fair. Wiem ze narzekam i narzekam no ale... To jest beta. Z drugiej strony nie tylko ja mam takie odczucia.

i

@ ONE

Czy ja dobrze rozumiem?

Dla Ciebie parkour po mapie by zajść gościa od tyłu to "kampienie" lub szczęście. Ale już przyjęcie pół magazynku z kałasza w plecy odwrócenie się i rozwalenie gościa to "skill"??

Chyba mamy odmienne zdania na temat tzw. "skilla"

O to chodzi. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy Co-op Adventure? Czy nie dziś przypadkiem?

jutro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Umiejętnością kampowania lub posiadania szczęścia, że to właśnie ty, a nie on zaszedł cię od tyłu. I po co komu realizm w grach? Ja mam większą satysfakcje ze zdobytego fraga w Uncharted, Resistance czy Halo niż w takim CoD czy BF, gdzie skill to mało przydatna umiejętność. Kto co lubi." - zgadzam się w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge spytac co czyni Uncharted czy Halo grami bardziej skillowymi niz CoD czy BF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie. Świetne pytanie. Też chciałbym poznać odpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie nazwe tematu ---> "Uncharted 3: Drake's Deception". Możecie przestać spamować ?... Rozumiem że ludzie gdzieś mogą wylewać swoje żale że ich gra nie jest uważana przez wszystkich za najbardziej skillową, ale nie róbcie tego tutaj..

btw. jest już nowa mapa do uncharted 3 ?

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie.

Widac kto juz nie zna odpowiedzi a jedynie przytakuje. Teraz czekam na kogos kto mi to w sensowny sposob wyjasni. Poza tym to pytanie tez dotyczy U3 wiec jestem w temacie i nie spamuje

No tak, najlatwiej na fanboja zrzucic. Nie mozna juz normalnego pytania zadac bo zaraz od fanbojow sie dostaje. BTW czekam dalej na odpowiedz dlaczego w CoD i BF nie potrzeba skilla.

Edytowane przez NFL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Widac kto juz nie zna odpowiedzi a jedynie przytakuje" - dobrze że reprezentujesz wysoki poziom, a teraz żegnam, nie przywykłem do rozmowy z "bojami" gier.

Nie uważacie że ten nowy coop jest gorszy, od tego "starego" ? Jakoś o wiele lepiej mi się grało w tego "pierwszego"..

Prosze czemu cod i bf nie potrzebuje skilla:

Przykład MW2, nie grałem w niego więcej niż może 35 godzin, z czego 8h to spec i singl. Mój brat także tyle grał samo, mieliśmy klan + jego 2 kolegów. Efekt ? Śmiało konkurowaliśmy z multigaming'ami, które miały pare dywizji, do tego spore osiągnięcia w e-sporcie... Nasze wszystkie CW to było jakieś 80% winów, i nigdy nie trenowaliśmy, tylko public multi. Do tego jeden z kolegów grał bez komunikacji głosowej. Cały skill coda... Takie beztalencie w tej grze jak ja, po 20 godzinach gry, bez treningów urywało punkty "doświadczonym graczom". W BO nie grałem, bo lagi i freezy mnie zniechęciły.

BF - nie wypowiadam się , bo w BF dawno nie grałem, a w BC2 coś takiego jak skill nie istnieje. Czemu ? Grałem w BC2 tylko na ps3, jakieś 15 godzin. Byłem jakoś zima 2010 roku w złotych tarasach, warszawa, jakaś impreza Cybersportu. Były turnieje BC2 i CoD 4, w codzie doszedłem do półfinałów, ale musiałem się zwijać, a w BC2 można było pograć 4fun z graczami. Troszke z nimi pograłem, jak wiele innych osób, i nie zauważyłem aby Ci "doświadczeni gracze" byli tacy dominujący w grze z "widownią". EDIT : Te BC2 jednak to było to samo miejsce co CoD 4, to była inna "impreza", ale nie pamiętam nazwy, też 2010 rok..

Reasumując cod i bf nie wymaga żadnego skilla, a gra doświadczonego gracza nie różnie się tak bardzo od średniaka. Te gry są dla mass, są prote jak budowa cepa, i opierają się na schematach, a gracz nie musi się wysilać aby nabić te pare fragów.

Wiecie gdzie się wymaga skilla ? W SC2, w HON'ie, w LoLu (nie mówie o publicu), warcraft 3 tft, starcraft brood war - te gry wymagają skilla, i tego nikt nie powinnien kwestionować.

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może o co chodzi z medalem Triple Threat (defeat three enemies with long guns, three enemies with pistols, three enemies with explosives) bo kompletnie nie jaże. Robię po parę kili a medal nie wpada. O co chodzi z tym gównem? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może o co chodzi z medalem Triple Threat (defeat three enemies with long guns, three enemies with pistols, three enemies with explosives) bo kompletnie nie jaże. Robię po parę kili a medal nie wpada. O co chodzi z tym gównem? :)

tak jak jest napisane,3 kille z broni krotkiej, 3 z broni dlugiej i 3 hammerem czy rpg podczaj jednego meczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×