lukasz93 4 Napisano 12 Styczeń 2012 Mi się jednak wydaje, że to nie jest bug, a celowo zamierzone działanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 13 Styczeń 2012 Mi się jednak wydaje, że to nie jest bug, a celowo zamierzone działanie. Łukasz, zgadzam się z Tobą. Wydaje Ci się.:thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 13 Styczeń 2012 Gdyby to był bug, to szybko by go naprawili. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 16 Styczeń 2012 Gdyby to był bug, to szybko by go naprawili. Z pewnością Twój punkt widzenia ma dużą dozę słuszności, jednakże słowo "gdyby" w Twoim poście oznacza niestety tylko przypuszczenie. Ja także bardzo bym chciał, by to naprawili, jak się okazuje nie tylko ja, lecz nawet spora rzesza Forumowiczów. Na upartego mógłbym się tym tematem nie zajmować, skoro zrobiłem trofeum. Jednak nie robię tego dla siebie. Wszystkim nam zależy, by GT5 był jak najlepszym produktem i nam graczom sprawiał jak najwięcej satysfakcji, moim skromnym zdaniem (bez względu czy to jest przypadkowy błąd, czy nie) powinni to poprawić, by wyniki graczy były porównywalne... i tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć debatę n/t tej "poprawki". 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INO1 101 Napisano 17 Styczeń 2012 (edytowane) Z pewnością Twój punkt widzenia ma dużą dozę słuszności, jednakże słowo "gdyby" w Twoim poście oznacza niestety tylko przypuszczenie. Ja także bardzo bym chciał, by to naprawili, jak się okazuje nie tylko ja, lecz nawet spora rzesza Forumowiczów. Na upartego mógłbym się tym tematem nie zajmować, skoro zrobiłem trofeum. Jednak nie robię tego dla siebie. Wszystkim nam zależy, by GT5 był jak najlepszym produktem i nam graczom sprawiał jak najwięcej satysfakcji, moim skromnym zdaniem (bez względu czy to jest przypadkowy błąd, czy nie) powinni to poprawić, by wyniki graczy były porównywalne... i tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć debatę n/t tej "poprawki". Edytowane 17 Styczeń 2012 przez INO1 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enzo Ferrari 18 Napisano 17 Styczeń 2012 Czy ktoś ma sugestie taktyczne co do przejazdu oraz co do ustawień samochodu - odnośnie Wyścigu Specjalnego Wyzwania Sebastiana Loeba? Mam kłopot z tą serią wyścigów, czy mógłbym poprosić o pomoc kogoś kto zaliczył ten wyścig na złoto? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz93 4 Napisano 17 Styczeń 2012 Spróbuj z ustawieniem Wychodzenie z poślizgu: włączone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dante82 0 Napisano 18 Styczeń 2012 Czy ktoś ma sugestie taktyczne co do przejazdu oraz co do ustawień samochodu - odnośnie Wyścigu Specjalnego Wyzwania Sebastiana Loeba? Mam kłopot z tą serią wyścigów, czy mógłbym poprosić o pomoc kogoś kto zaliczył ten wyścig na złoto? Ja jechałem z ABS=1, reszta=OFF, starając się nie tracić przyczepności na zakrętach, tzn. nie wchodzić w zakręt z poślizgiem, złoto wpadło we wszystkich 3 zawodach ze sporym zapasem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enzo Ferrari 18 Napisano 2 Luty 2012 Ja jechałem z ABS=1, reszta=OFF, starając się nie tracić przyczepności na zakrętach, tzn. nie wchodzić w zakręt z poślizgiem, złoto wpadło we wszystkich 3 zawodach ze sporym zapasem. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, ale mnie bardziej chodzi o techniczne porady dot. konkretnych odcinków tras tego wyścigu. Zauważyłem np. iż na niektórych odcinkach można dotknąć (nieraz dość mocno) bandy, a na innych kończy się to dyskwalifikacją, od czego to zależy? Jakie odcinki mogą pomóc w skróceniu czasu przejazdu, a gdzie obowiązkowo trzeba zwolnić?.... Pytanie kieruję do właścicieli złotych pucharków w tej serii wyścigów oczywiście... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sanho21 51 Napisano 2 Luty 2012 Dzięki za wszystkie podpowiedzi, ale mnie bardziej chodzi o techniczne porady dot. konkretnych odcinków tras tego wyścigu. Zauważyłem np. iż na niektórych odcinkach można dotknąć (nieraz dość mocno) bandy, a na innych kończy się to dyskwalifikacją, od czego to zależy? Jakie odcinki mogą pomóc w skróceniu czasu przejazdu, a gdzie obowiązkowo trzeba zwolnić?.... Pytanie kieruję do właścicieli złotych pucharków w tej serii wyścigów oczywiście... Nie wiem czy uzyskasz tego typu informacje od kogoś bo akurat wyzwanie Loeba było dość proste (w porównaniu do np. Vettela) i raczej nikt na pamięć każdego odcinka się nie uczył:thumbsup: Najlepiej będzie jak sam obadasz poszczególne odcinki :thumbsup: Dasz radę, wystarczy trochę opanować samochody WRC. Ja je ozłociłem (oczywiście nie za pierwszym podejściem) na padzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 7 Luty 2012 Jako, że udało mi się ozłocić większość zawodów specjalnych takie pytanie czysto informacyjne jakie wg. was jest najtrudniejsze wyzwanie (oprócz Vettela). Wg. mnie jest to całe okrążenie w drugim wyzwaniu AMG (suchy tor). Jak dla mnie najtrudniejsze wyzwanie w całej grze (nawet Vettel wymięka), na razie dużo do złota mi brakuje, a dodam że pozostałem 19 testów w AMG mam na złoto. Reszta wyzwań jest spokojnie do zrobienia bez większego stresu :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 7 Luty 2012 Alfa na Eiger 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz93 4 Napisano 8 Luty 2012 Dla mnie również Alfa była najgorsza po Vettelu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 9 Luty 2012 Po wczorajszym posiedzeniu została mi tylko Alfa i Vettel. Dziś będę próbował walnąć złoto więc zobaczę czy będzie ciężko. Bo szczerze po paru próbach miałem srebro i olałem to wyzwanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 9 Luty 2012 Srebro jest tam bardzo łatwe. Gorzej ze złotem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 13 Luty 2012 (edytowane) Jednak muszę przyznać rację, że event Eiger jest o wiele trudniejszy od AMG. Do czasu 17.1xx zjechałem po 30 minutach potem zaczęły się problemy. W końcu po 5 godzinach młócenia tego eventu udało mi się fartem wbić czas 16.955 :) O ile w AMG jestem teraz w stanie przejechać za każdym razem na złoto tutaj próbowałem jeszcze parę razy po wbiciu złota i zawsze czas 17+. Co najlepsze po wbiciu złota wyszedłem do menu i gra się zawiesiła na ekranie logowania (ten czarny z logiem GT) prawie urwałem kierownicę bo myślałem, że straciłem dane :P Na szczęście wszystko było na miejscu :) Edytowane 13 Luty 2012 przez shemaforash Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Matheo_ 666 Napisano 13 Luty 2012 Panowie jesteście wielcy! Po ustawieniu czułości na max, ostatnie wyzwanie Vettela wpadło bez większych problemów. Ja głupi męczyłem się na Monzy i Nurbie z domyślnym ustawieniem po kilka godzin, żeby ledwo je zaliczyć, a tu Suzukę machnąłem w niespełna 40 minut i to ze sporym zapasem sekund! Aż mnie radość rozpiera! :D No i muszę przyznać, że ten Vettel to jednak łatwy był... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 14 Luty 2012 Gratuluje. Właśnie wczoraj zacząłem robić Vettela. Monza poszła raz dwa, na Nurburgring muszę znaleźć 2 sekundy, ostatniej trasy jeszcze nie próbowałem. Coś zmieniałeś w ustawieniach auta? Kierownicę mam na FF 1 i czułość max. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 14 Luty 2012 Włącz Wychodzenie z poślizgu i ABS na 10. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Matheo_ 666 Napisano 14 Luty 2012 Oprócz ustawienia czułości na max, włączyłem dodatkowo wychodzenie z poślizgu. Ale to tylko na Suzuce, na pozostałych dwóch jeździłem z domyślnymi. ABS-u bym nie ruszał, tak samo kontroli trakcji. Na Nurbie najwięcej traci się na ostatniej szykanie tuż przed zakrętem wyprowadzającym na prostą start/meta. Na Suzuce podobnie, ostatnia szykana i ten mały ostry zakręt w lewo, gdzieś tak w połowie toru. Reszta idzie gładziutko. :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 17 Luty 2012 Na Suzuce podobnie, ostatnia szykana i ten mały ostry zakręt w lewo, gdzieś tak w połowie toru. Ten zakręt chyba to ten sam o którym myśliwi i wydaje mi się że jest w prawo bo wczoraj masę razy przez niego byłem poza torem. Dzięki wszystkim za podpowiedzi przedwczoraj zrobiłem Nurb, wczoraj wieczorem dałem radę z Suzuką. Suzuka wg. mnie najtrudniejsza z trzech głównie przez ten zakręt o którym mowa powyżej i ostatnią szykanę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejczu 115 Napisano 30 Marzec 2012 (edytowane) podobno po patchu zmienił się wyścig tuscan night ride w lamborghini. Mógłby ktoś podać ustawienia auta pod pada ? Musze gdzieś nadrobić 1,4 s, a auto driftuje na każdym zakręcie.. edit: nieaktualne, dla mnie kluczowy był drift na pełnej prędkości na długim łuku w lewo tuż przed prostą. Wczoraj po 3,5h tłuczenia alfy romeo 8c na eigerze udało się przejechać 1.16.881 :D Został mi tylko deszczowy AMG i jak się odblokuje to Vettel. Jakieś porady do ustawień SLS AMG '10 na mokrą nawierzchnię ? Edytowane 4 Kwiecień 2012 przez rejczu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz275 0 Napisano 3 Czerwiec 2012 Mam pytanko. Mógłby mi ktoś udzielić jakichś porad, jak ukończyć ostatnie wyzwanie w Szkole NASCAR w zawodowcu (Ostatnie 2 okrążenia na Daytonie). Kierowcy zawsze jadą szybciej ode mnie, ja jadę tak samo, mam dużą prędkość (i nie spada) i zawsze kończę na 10. miejscu. Da się to ukończyć chociaż na brąz na padzie? Bo ja już tracę cierpliwość do tego. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 3 Czerwiec 2012 Mam pytanko. Mógłby mi ktoś udzielić jakichś porad, jak ukończyć ostatnie wyzwanie w Szkole NASCAR w zawodowcu (Ostatnie 2 okrążenia na Daytonie). Kierowcy zawsze jadą szybciej ode mnie, ja jadę tak samo, mam dużą prędkość (i nie spada) i zawsze kończę na 10. miejscu. Da się to ukończyć chociaż na brąz na padzie? Bo ja już tracę cierpliwość do tego. Pozdro Jeździsz w tunelu aerodynamicznym przeciwników? Ustaw się centralnie za samochodem przed Tobą. Będziesz zyskiwał minimalnie na prędkości i w ostatnim momencie wykonujesz manewr wyprzedzania. Potem robisz tak z następnym samochodem, aż do 1 miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 3 Czerwiec 2012 Jest jeszcze inny sposób. Możesz odinstalować wszystkie dane gry (tylko saveów nie kasuj). Później po włączeniu gry anulujesz aktualizację gry. Wchodzisz do NASCAR i ustawiasz ABS na zero. Z jakiegoś powodu samochody z wyłączonym ABS jadą szybciej. Działa tylko bez któregoś patchu, dlatego musisz wywalić dane gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach