kakaroto 3892 Napisano 27 Maj 2011 panstwa, ani nicku nie zmienisz. musisz utworzyć nowe konto nie powinno byc problemow z utworzeniem nowego konta na polske z tymi samymi danymi co byly na irlandie kolejnosc zakladania kont jest dowolna. pamietaj, ze zakladajac konto na usa musisz podac prawdziwy adres (np. hotelu) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RossoNero 56 Napisano 27 Maj 2011 Dzięki,założyłem nowe konto.Nie ma opcji żeby trofea z poprzedniego usera przeszły na innego? Ps.Też nie możecie się zalogować na oficjalną stronę playstation?(polska) http://pl.playstation.com/registration/?reason=noAuth Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 27 Maj 2011 Nie ma możliwości przeniesienia trofeów, żadnej! Co do strony to również mam problemy z zalogowaniem ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Link396 142 Napisano 27 Maj 2011 (edytowane) Dzięki,założyłem nowe konto.Nie ma opcji żeby trofea z poprzedniego usera przeszły na innego? Ps.Też nie możecie się zalogować na oficjalną stronę playstation?(polska) http://pl.playstatio.../?reason=noAuth Niestety trofea nie przejdą. Trzeba od nowa wbijać. U mnie oficjalna stronka działa (na FF mi od 2 tyg nie chciała odpalić, w Chrom śmiga aż miło, dlatego zmieniam przeglądarkę :) ) EDIT : Sory, w Chrom po oknie z wpisaniem loginu i hasła nie przechodzi dalej, więc problem jakiś faktycznie jest. Edytowane 27 Maj 2011 przez Link396 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RossoNero 56 Napisano 27 Maj 2011 Problemu z logowaniem już nie ma.Co do trofeów to maskara ;/ Tyle czasu i poświęceń żeby zdobyć trofea a teraz zaczynać od nowa...Trudno.Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek3007 0 Napisano 27 Maj 2011 Problemu z logowaniem już nie ma.Co do trofeów to maskara ;/ Tyle czasu i poświęceń żeby zdobyć trofea a teraz zaczynać od nowa...Trudno.Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź założyłem nowy profil i działa, tylko szkoda trofeów, zaczynamy od nowa|:))) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldery 29 Napisano 31 Maj 2011 Pytanie następujące, otrzymałem takiego maila, z adresu PlayStation_Network@playstation-email.com, o następującej treści: Identity Theft Protection Offer for PlayStation®Network and Qriocity™ Customers Sony Computer Entertainment and Sony Network Entertainment have made arrangements with Debix to offer AllClear ID PLUS to eligible PlayStation®Network and Qriocity account holders in the United States who are concerned about identity theft. AllClear ID PLUS is a premium identity protection service that uses advanced technology to deliver alerts to help protect you from identity theft. The service also provides identity theft insurance coverage and hands-on help from expert fraud investigators. Sony has arranged, at no charge to eligible PlayStation®Network and Qriocity account holders, for twelve months of this service to be provided by Debix to those who choose to enroll. In order to be eligible, account holders must be residents of the United States with active accounts as of April 20, 2011. If interested, please submit your email address by June 28, 2011, at 11:59:59 PM CST at: us.playstation.com/news/consumeralerts/identity-theft-protection. Please note, you must enter the same email address used to register your PlayStation®Network or Qriocity account. Once your email address is validated, you will be sent your AllClear ID PLUS activation code. Sincerely, Sony Computer Entertainment & Sony Network Entertainment Dostał ktoś takie coś? Dodam że to na mail przypisany do konta US. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 2 Czerwiec 2011 Witam Mam problem ze zmiana hasla na 2 kontach zalozonych przed awaria. na jednym wyskakuje mi okionke, ze trzeba zmienic haslo, klikam "ok", po czym wyskakuje mi blad (80710D36), Na drugim koncie wyskakuje mi okienko do zmiany hasla, wpisuje nowe i po kliknieciu "ok" wyskakuje mi ten sam blad. prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M Pejn 223 Napisano 2 Czerwiec 2011 Pisze to dziś chyba po raz szósty. Serwer są przeciążone, sporo ludzi się loguje jednocześnie i ściąga. Trzeba czekać aż się uspokoi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saracen 84 Napisano 2 Czerwiec 2011 (edytowane) @eldery http://gry.wp.pl/wiadomosci/atak-na-playstation-network-bezplatne-ubezpieczenia-na-razie-nie-dla-nas,50392,1.html?ticket=7225741944013316%2BFknNkdlHA7KNvQxT8Ahaaq1v3IhZ0ad6VEkVpe347W8XijIoye5k4YSl83U3Ri5I5jaJn0ip0ychDLjbM70UmqrnFsnlTG4MLNkMiHSsampjZujVkacQWthdNGoiLIUhMyuRWdVaZdqc2AcgDef0A%3D%3D Edytowane 2 Czerwiec 2011 przez saracen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M Pejn 223 Napisano 2 Czerwiec 2011 @up A co ma piernik do wiatraka? Hasło może i musi zmienić każdy, a że ubezpieczenia niema to lipszton, ale mówi się trudno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitro 0 Napisano 3 Czerwiec 2011 Mam to samo. Przy próbie zmiany hasła z ps3 informacja że email poszedł na skrzynkę a na pc z linka klikając pisze że serwer down - Dziadostwo SONY!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oranje 65 Napisano 3 Czerwiec 2011 Mój kolega właśnie kupił PS3 no i chciał się zarejstrowac. Niestety nici z tego , albo padał błąd wyżej wymieniony , albo po wpisaniu maila i hasła padał termin "password incorrect (czy jakoś tak)". Mam pytanie czy to wina jego konsoli/Internetu czy też na serwerach Sony nie można sie zarejestrowac ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christophpoland1 39 Napisano 3 Czerwiec 2011 Mój kolega właśnie kupił PS3 no i chciał się zarejstrowac. Niestety nici z tego , albo padał błąd wyżej wymieniony , albo po wpisaniu maila i hasła padał termin "password incorrect (czy jakoś tak)". Mam pytanie czy to wina jego konsoli/Internetu czy też na serwerach Sony nie można sie zarejestrowac ? Niestety wina leży po stronie Sony.Ja wczoraj postanowiłem zmienić hasło i po otrzymaniu linku do zmiany konta okazało się że serwery są wyłączone.Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się że prawdopodobnie dziś będą uruchomione.Tak więc dla nowych użytkowników chcących się zarejestrować to niemiła niespodzianka.Szkoda że Sony nie napisało nigdzie żadnego info... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilovsky 2 Napisano 3 Czerwiec 2011 http://www.republika.pl/vess/psblad.jpg Co to jest za dziadostwo! każą zmieniać hasło, teraz w ogóle maila nie przesyłają... sram już tym SONY mam tego po dziurki w nosie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oranje 65 Napisano 3 Czerwiec 2011 A ja się pytam ,kiedy będzie można zarejestrowac konto na PSN !? Sony nawet nie pisnęło w tej sprawie ! Mój kolega kupił i teraz ma pecha , bo chciał pograc a nie może ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nayro 1 Napisano 3 Czerwiec 2011 Hej, mam pytanie. Czy jak wchodzicie w "Zarządzanie kontami", to wyskakuje wam błąd ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oranje 65 Napisano 3 Czerwiec 2011 Hej, mam pytanie. Czy jak wchodzicie w "Zarządzanie kontami", to wyskakuje wam błąd ? Ciężko poszukac trochę !? Każdemu wyskakuje błąd i w "zarządzaniu kontem" i w PSS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nayro 1 Napisano 3 Czerwiec 2011 Dobra, czasem błąd jest, czasem nie ma. Pobieram Dead Nation Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ribel 3 Napisano 3 Czerwiec 2011 Ja również nie mogę ani pobrać oraz zaakceptować to konto trzeba czekać :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilovsky 2 Napisano 4 Czerwiec 2011 Jak ktoś oprócz mnie nie mógł utworzyć nowego hasła to informuję że przed chwilą wbiłem na maila i mogłem zmienić ale zalogować cały czas przez internet nie można ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oranje 65 Napisano 4 Czerwiec 2011 Jak ktoś oprócz mnie nie mógł utworzyć nowego hasła to informuję że przed chwilą wbiłem na maila i mogłem zmienić ale zalogować cały czas przez internet nie można ;) Ja się dzisiaj rano normalnie zalogowałem :D ! Rejestracja nowego konta jeszcze nie jest aktywna ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ribel 3 Napisano 4 Czerwiec 2011 Sorka ,że pisze tutaj ale mam problemik :0 dostałem taką instrukcje wybierz Account Managment [Zarządzanie kontami]> Transaction Managment > Services List - wybierz z listy "PlayStation Network Promotion" - wybierz "Select Content" z "PS3 Free Games" Jak mam wejść do tego Account Managment ? co musze kliknąć w store itp.? Prosze was o pomoc bo mam 3 godziny i jade i juz nie wroce do promocji a mi zalezy :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BaltazarGombka 19 Napisano 4 Czerwiec 2011 (edytowane) Zarządzanie kontami nie jest w PlayStation Store tylko w zakładce XMB - PlayStation Network. Po wpisaniu do PSN "guziczek" Wpisz się zmienia się w Zarządzanie kontami/Account Management. Edytowane 4 Czerwiec 2011 przez BaltazarGombka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ribel 3 Napisano 4 Czerwiec 2011 No dziękuje ci ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach