Tomo 11882 Napisano 2 Październik 2009 Informacje ogólne: Ilość trofeów: x1 x1 x15 x34 Ilość trofeów offline: 51 Ilość trofeów online: 0 Trofea możliwe do pominięcia: Fly Swatter Czas do zdobycia platyny: 25-35 godzin Ilość podejść niezbędnych do 100%: 1 raz Trofea Assasin's Creed II nie są zbyt wymagające, większa część z 51 pucharków wpadnie przy pierwszym przechodzeniu gry. Wszystkie nagrody można zdobywać w trakcie lub po ukończeniu głównego wątku fabularnego. Po dotarciu do napisów końcowych mamy nadal możliwość powrócić do poznanych lokalizacji i dozbierać wszystko co nam brakuje. Jedynym pucharkiem na który należy zwrócić szczególną uwagę jest Fly Swatter, można go odblokować jedynie w 8 sekwencji DNA i nie ma możliwości do niego powrócić. The Birth of an Assassin Zaraz na początku gry po przyjściu na świat małego Ezio pucharek odblokowuje się automatycznie. Arrivederci Abstergo Po pierwszej potyczce z napotkanymi strażnikami i ucieczce z parkingu pucharek odblokowuje się automatycznie. Welcome to the Animus 2.0 Wpadnie automatycznie zaraz po pierwszym wejściu do Animusa znajdującego się w nowej kryjówce. The Pain of Betrayal Ukończ pierwszą sekcję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Last Man Standing Vengeance Ukończ drugą sekcję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Arrivederci Exit the Son Ukończ trzecią sekcję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji A Change in Plans Bloody Sunday Ukończ czwartą sekcję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Farewell Francesco Undertaker W takcie misji Novella's Secret" odkryjemy grobowiec Asasynów wewnątrz katakumb pod Santa Maria Novella, po wyjściu z niego pucharek odblokuje się automatycznie. The Conspirators Ukończ piątą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji With Friends Like These An Unexpected Journey Ukończ szóstą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Tutti A Vordo Bleeding Effect Po ukończeniu szóstej sekwencji DNA wyjdziesz na chwilę z animusa, dostaniesz zadanie dezaktywowania alarmów w hangarze, po jego wykonaniu i powrocie do świata Ezio pucharek odblokuje się automatycznie. The Merchant of Venice Ukończ siódmą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Everything Must Go The Impenetrable Palazzo Ukończ ósmą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Infrequent Flyer Masquerade Ukończ dziewiątą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Having A Blast Bianca's Man Ukończ dziesiątą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Two Birds, One Blade The Prophet Ukończ jedenastą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji Play Along The Vault Ukończ czternastą sekwencję DNA, pucharek wpada automatycznie po ukończeniu misji In Bocca Al Lupo An Old Friend Returns Po zakończeniu czternastej sekwencji DNA pomimo oglądania napisów końcowych będziemy musieli sterując Desmondem pokonać kilku przeciwników. Po zakończonej walce i dojściu do samochodu pucharek odblokowuje się automatycznie. Street Cleaner Musimy ukryć pięć ciał strażników w sianie. Najlepiej zwabić większą grupkę w jedno miejsce, następnie po zabiciu wszystkich przenieść i wrzucić ciała w jeden z wielu rozmieszczonych na mieście stogów siana. Fly Swatter PUCHAREK MOŻLIWY DO POMINIĘCIA W misji z maszyną latającą musimy przelatując nad przeciwnikami kopnąć jednego z nich tak aby spadł z dachu. Mamy tylko jedną misję w sekwencji numer osiem gdzie można zdobyć ten pucharek, możemy jednak w trakcie jej wykonywania próbować do skutku. Jeśli nam się nie uda to po prostu należy się rozbić i po ponownym wystartowaniu spróbować jeszcze raz. Messer Sandman Aby uzyskać ten pucharek musisz ogłuszyć czterech przeciwników rzucając w nich piachem zebranym z ziemi. Rzucania piaskiem w twarz przeciwnikowi musisz się jednak nauczyć na arenie treningowej w Monteriggioni. Po uzyskaniu tej umiejętności należy zaczepić jakąś grupkę strażników i w trakcie gdy będą nas gonić uzyskać odpowiedni dystans przytrzymując :x: w trakcie ucieczki a następnie zatrzymać się i wykonać wspomniany wyżej atak poprzez wciśnięcie :square: na dwie sekundy. Można próbować do skutku, pucharek nie powinien sprawiać większych trudności, jeśli jednak będzie sprawiał problemu to sugeruję załączony . Doctor Po misji A Blade With Bite uzyskamy usprawnienie ostrza które pozwoli nam zatruwać przeciwników. Truciznę możemy kupować u stojących na ulicy doktorków oferujących również lekarstwa. Musimy wykonać atak trującym ostrzem na jakimś przeciwniku, następnie wdrapać się na jakieś podwyższenie i zabić go atakiem z powietrza w momencie gdy ten jest oszołomiony działaniem trucizny. No-hitter Do zdobycia tego osiągnięcia musimy pokonać 10 strażników nie otrzymując w trakcie walki ani jednego ciosu. Do wykonania tego warto wykorzystać bomby dymne, po zwabieniu odpowiedniej liczby przeciwników w jedno miejsce rzucamy bombę i wykorzystując moment oszołomienia wybijamy ich kolejno przy użyciu ukrytego ostrza. W miarę problemów można zasugerować się załączonym . Sweeper Musisz przewrócić 5 strażników przy użyciu długiej broni. Podobnie jak z rzucaniem piaskiem musimy najpierw nauczyć na arenie treningowej w Monteriggioni jej używania. Po zakończeniu lekcji należy odszukać na ulicach miast strażnika z włócznią i pokonując go lub w trakcie walki zabrać mu jego broń. Następnie po zaczepieniu kolejnej grupki przeciwników wykonać wymach włócznią tak aby jednocześnie przewrócić przynajmniej 5 atakujących nas strażników. Standardowo w razie problemów sugeruję analizę . Kleptomaniac Ukradnij 1000 monet, aby tego dokonać możemy chodzić po mieście i okradać zwykłych przechodniów wciskając :x: w ich pobliżu , zajmie to jednak bardzo dużo czasu. Najszybciej można to zrobić poprzez opłacenie Herolda, łapówka wynosi 500 monet, po przekazaniu mu pieniędzy można go okraść odzyskując swoje monety, dwukrotne powtórzenie czynności odblokowuje pucharek. Lightning Strike Musisz przebiec sprintem 100 metrów. Trofeum praktycznie wpada samo w pierwszych minutach gry. Venetian Gladiator Odszukaj grobowiec Asasynów wewnątrz Santa Maria della Visitazione, pucharek odblokuje się automatycznie po wyjściu z grobowca. Przebrnięcie przez grobowiec może stwarzać drobne problemy więc w przypadku trudności sugeruję analizę filmiku. I can see your house from here! Odszukaj grobowiec Asasynów wewnątrz Torre Grossa, pucharek odblokuje się automatycznie po wyjściu z grobowca. Przebrnięcie przez grobowiec może stwarzać drobne problemy więc w przypadku trudności sugeruję analizę . Hallowed be thy name Odszukaj grobowiec Asasynów wewnątrz Basilica di San Marco, pucharek odblokuje się automatycznie po wyjściu z grobowca. Przebrnięcie przez grobowiec może stwarzać drobne problemy więc w przypadku trudności sugeruję analizę . Prison Escape Odszukaj grobowiec Asasynów wewnątrz fortecy the Rocca di Ravaldino, pucharek odblokuje się automatycznie po wyjściu z grobowca. Przebrnięcie przez grobowiec może stwarzać drobne problemy więc w przypadku trudności sugeruję analizę . Choir Boy Odszukaj grobowiec Asasynów wewnątrz Santa Maria del Fiore (The Duomo), pucharek odblokuje się automatycznie po wyjściu z grobowca. Przebrnięcie przez grobowiec może stwarzać drobne problemy więc w przypadku trudności sugeruję analizę . Assassin For Hire Musisz wykonać misję zabójstwa na zlecenie, start misji może być oznaczony ikoną celownika a jej punktem startowym są znajdujące się na budynkach klatki dla ptaków. Macho Man Należy wykonać zadanie poboczne polegające na obronie honoru zdradzonej kobiety, misja oznaczona jest na mapce ikoną pięści a jej zadaniem jest pobicie niewiernego męża wynajmującej nas kobiety. Steal Home Misja poboczna oznaczona szachownicą, musisz wygrać wyścig przez punkty kontrolne zaznaczone na mapie, do wykonania tego zadania trzeba mieć już dość dobrze opanowaną sztukę biegania po dachach budynków, bez precyzyjnych skoków nie damy rady zmieścić się w wyznaczonym czasie. Show your Colors Aby wykonać ten pucharek musisz najpierw zebrać wszystkie 100 piór rozrzuconych na wszystkich odwiedzanych lokalizacjach. Po zaniesieniu ich do willi Monteriggioni od matki Ezio otrzymasz pelerynę Auditore. Aby odblokować zadanie musisz założyć ją we wszystkich możliwych miejscowościach; Monteriggioni, Venice, Florence, Tuscany, Romagna, Mountains (góry). Aby zaliczyło nam miejscowość wystarczy nawet na kilka sekund się w niej pojawić, można korzystać przy tym z punktów szybkiego przemieszczania się. Handy Man Podczas czwartej sekwencji DNA poznasz w Monteriggioni architekta który zaproponuje Ci renowację budynków wokół willi. Wystarczy naprawić przynajmniej jeden z nich aby odblokować pucharek. I like the view Musisz zsynchronizować przynajmniej 10 punktów widokowych. Na mapie oznaczone są symbolem orła i znajdują się na dachach wysokich budynków. Musisz wdrapać się na to miejsce i po przykucnięciu na wystającej poza krawędź budynku desce wcisnąć :triangle: Odblokujesz tym samym fragment mapy, powtórz czynność dziesięciokrotnie aby odblokować pucharek. High Dive Trzeba wykonać "skok wiary" z najwyższej wieży we Florencji. Bardzo łatwo ją odszukać ale trudniej już na nią się wdrapać. Po udanym dojściu na samą górę wejdź na punkt widokowy i popychając lewy analog do przodu wciśnij jednocześnie :r1: :x: Ezio wykona skok do znajdującego się na dole wozu z sianem a ty otrzymasz kolejny pucharek. Poniżej dokładny filmik z opisanej lokalizacji; Mailman Wielokrotnie w trakcie gry na dachach budynków spotkamy tzw kurierów. Są dość zwinni i dość szybko się przemieszczają. Należy zabić przynajmniej jednego z nich, można pokonać go w walce wręcz lub po prostu strącić z dachu. Tip of the Iceberg Przy użyciu wzroku orła należy zeskanować przynajmniej jeden z symboli (glyphów) trofeum wpadnie jako pierwsze przy wykonywaniu zadania Vitruvian Man A Piece of the Puzzle Po odszukaniu jednego z symboli i jego zeskanowaniu należy rozwiązać wszystkie z przygotowanych dla nas zagadek. Trofeum wpadnie jako pierwsze przy wykonywaniu zadania Vitruvian Man Art Connoisseur Na mapie ikoną pędzla zaznaczone zostały sklepy z obrazami, należy kupić przynajmniej po jednym obrazie we Florencji i w Wenecji. Cena obrazów nie ma znaczenia, można więc oszczędzić monety i kupować najtańsze z oferowanych tam dzieł sztuki. Podestà of Monteriggioni Osiągnij 80% wartości budynków w Monteriggioni. Aby tego dokonać należy przeprowadzić renowację miasta, dostarczy nam to około 60%, dalsze 20 uzyskamy dzięki zakupom broni i zbroi, odnajdywaniu kodeksów i piór czy kupowaniu dzieł sztuki. W willę warto inwestować od samego początku, wszystkie wydane tam pieniądze będą szybko się zwracały w postaci przychodu co każde 20 minut rozgrywki. Wartość willi można sprawdzić u siostry Ezio w pokoju w którym spotkamy architekta, dodatkowo zwrócone pieniądze z inwestycji możemy odbierać ze szkatułki znajdującej się również w tym samym pomieszczeniu. Perfect Harmony Musisz odwiedzić dzielnicę Forli w Rzymie i odszukać krawca, następnie musisz przefarbować swoje ubranie na konkretne dwa z dostępnych kolorów czyli Wetland Ebony i Wetland Ivory. Przed wyprawą po pucharek należy jednak przygotować 2450 monet. In Memory of Petruccio Należy odszukać 100 piór rozmieszczonych na wszystkich lokalizacjach, łatwo można je zauważyć przy użyciu wzroku orła, dodatkowym ułatwieniem jest też dźwięk wydawany przez piórka kiedy znajdujemy się w ich pobliżu. Większość można łatwo zebrać samemu a ewentualne braki proponuję poszukać przy wykorzystaniu tej strony. Red Light Addict Musisz wydać 5000 monet na kurtyzany, wynajmuj je przy wszystkich możliwych sytuacjach. Spotkasz je na ulicach wszystkich odwiedzanych miast, są bardzo przydatne zwłaszcza gdy chcemy przejść niepostrzeżenie obok strażników lub gdy będziemy wykradać kolejne strony kodeksu. Man of the People Należy rozrzucić na ulicy 300 monet, każdorazowe rzucenie monetami do 10 sztuk, musisz więc czynność powtórzyć przynajmniej 30 razy. Victory lies in preparation Jest to jeden z bardziej pracochłonnych pucharków, musimy zdobyć dla Ezio bronie, ubrania i sakwy. Po kupowaniu ich możemy je potem odnaleźć w willi Monteriggioni. Poniżej lista wszystkich przedmiotów które musimy kupić lub też zdobędziemy je w trakcie gry; Ostrza Dual Blade - otrzymamy je od Leonadra w 4 sekwencji DNA Poison Blade - otrzymamy je od Leonadra w 5 sekwencji DNA Pistol - otrzymamy go od Leonadra w 9 sekwencji DNA Etui na przedmioty - dostępne u krawca Medicine - mały, średni i duży, Knife Belt - mały, średni i duży, Poison Vial - mały, średni i duży, Zbroja - dostępna u kowala Leather - dostępne 4 elementy: vambraces, greaves, guard, spaulders, Helmschmied - dostępne 4 elementy: vambraces, greaves, guard, spaulders, Metal - dostępne 4 elementy: vambraces, greaves, guard, spaulders, Missaglias - dostępne 4 elementy: vambraces, greaves, guard, spaulders, Zbroja i kolejne etui na przedmioty będą odblokowywać się wraz z postępem gry, niektóre z elementów możemy zakupić dopiero po ukończeniu 10 sekwencji DNA. Vitruvian Man Musisz odszukać 20 ukrytych symboli rozrzuconych we wszystkich z odwiedzanych lokalizacji. Glyph to znak na ścianie który jest widoczny nawet z dużej odległości. Należy do niego podejść i uaktywnić orli wzrok. Po jego otwarciu otrzymamy porcję zagadek za których pomyśle rozwiązanie zostanie odblokowany jeden z 20 fragmentów filmu Subject 16's. Zagadki mogą sprawiać sporo trudności w rozwiązaniu, jeśli już znajdziemy się w punkcie bez wyjścia pomocna może okazać się ta strona. Myth Maker Po pierwszym dotarciu do Monteriggioni możemy zwiedzać całą posiadłość, na terenie całej lokalizacji jest rozmieszczone 8 statuetek. Po odszukaniu ich musimy je ustawić na podestach w ogrodzie. Za każdą odszukaną i dostarczoną parę statuetek otrzymamy 2,000 monet. W razie problemów z odszukaniem lokalizacji proponuję skorzystanie z listy dostępnej pod znanym z wcześniejszych opisów linkiem. Poradnik w całości wykonany przez Tomas_1982 11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panek1979 0 Napisano 2 Listopad 2009 zapowiada się prosto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 2 Listopad 2009 te sreberka mi trochę Terminatora przypominają ;) Ale faktycznie trofea nie wyglądają zbyt strasznie - głównie coś zebrać, albo wykonać określoną czynność - na szczęście w normalnej ilości. Hmm...drugi brąz byłby bardziej odpowiedni jako ukryte trofeum... :mellow: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thegrim 3 Napisano 4 Grudzień 2009 wie ktos moze czy wszystkie trofki (oprocz tego z latajaca maszyna) moge wykonac juz po skonczeniu glownego watku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 4 Grudzień 2009 wie ktos moze czy wszystkie trofki (oprocz tego z latajaca maszyna) moge wykonac juz po skonczeniu glownego watku? Jednym słowem: TAK! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 6 Grudzień 2009 Proszę o jakiś DOBRY poradnik do piórek i glyphów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewNickPL 27 Napisano 7 Grudzień 2009 Proszę o jakiś DOBRY poradnik do piórek i glyphów. Prosze http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?message.uid=44427907 Jak by ktoś miał problem z trofikiem "Show your Colors" to musicie wejść w INVENTORY > OUTFITS > AUDITORE CAPE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidekFCB 38 Napisano 13 Grudzień 2009 Kurcze, mam pewien problem z osiągnięciem Messer Sandman. A mianowicie chodzi o to, że sypię piaskiem w przeciwników, a trofeum nie wskakuje. Gram na PS3, ale to chyba nie robi różnicy, nie? Osiągnięcia są te same, więc piszę tutaj. Jak już pisałem trofeum nie pokazuje się, choć na bank ich sypnąłem. Nawet było ich 5 (jest taka animacja jak się ich sypnie). Co jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ultek 7 Napisano 14 Grudzień 2009 ja mam problem z Bleeding Effect przebilem sie dalej w story, wszedlem do animusa po tym jak obudzilem sie ze snu i trofki ni ma... a wyladowalem dalej w wenecji i story ciagnie sie dalej... jakies pomysly? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 14 Grudzień 2009 w AC2 podobno niektóre trofea nie wpadają :down: Obawiam się, że będziesz musiał dojść do tego miejsca od nowa jeśli chcesz mieć ten puchar... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewNickPL 27 Napisano 14 Grudzień 2009 w AC2 podobno niektóre trofea nie wpadają :down: Obawiam się, że będziesz musiał dojść do tego miejsca od nowa jeśli chcesz mieć ten puchar... o.O Mi wszystkie trofea wpadły za pierwszym razem kiedy miały wpaść. Czyżby kolejna przypadłośc polskiej wersji?;> :blink: :sick: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caballero 31 Napisano 14 Grudzień 2009 Ja na angielskiej wersji także nie uświadczyłem jakichkolwiek problemów. Obawiam się, że to przypadłość spolszczonego AC2, choć mogę się mylić, proszę mnie za to od razu nie karcić. CO do piórek i glyphów to o ile z piórkami bez poradnika to trudno, tak z glyphami nie wyobrażam odmówienia sobie przyjemności rozwiązywania ich całkowicie samodzielnie i zachęcam wszystkich do wytężenia nieco umysłu. Chyba, że macie problemy z ich odnalezieniem, ale i tak są one zaznaczone na każdej lokacji w menu animusa. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ultek 7 Napisano 14 Grudzień 2009 a moze sie zdarzyc ze trofeum zaliczyo, mimo ze nie "pyrknie" i nie pojawi sie ramka z tym info w prawym gornym rogu? dziwne, bo zerknalem i na liscie trofek - jest... a pamietam ze zwracalem na to uwage podczas gry i jestem prawie 100% pewien ze w grze nie bylo... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewNickPL 27 Napisano 14 Grudzień 2009 a moze sie zdarzyc ze trofeum zaliczyo, mimo ze nie "pyrknie" i nie pojawi sie ramka z tym info w prawym gornym rogu? dziwne, bo zerknalem i na liscie trofek - jest... a pamietam ze zwracalem na to uwage podczas gry i jestem prawie 100% pewien ze w grze nie bylo... No ja tak miałem z wydawaniem kasy na kurtezjany, biegałem i kupowałem i wiedziałem, ze brakuje mi do platyny tego i jeszcze trofika ze muszę mieć wszystkie bronie, nagle patrze wpada trofik za bronie i zaraz platyna, zerkam w trofiki a trofik o kurtezianach 2 h wcześniej zdobyty, a ja biegałem jak debil i im płaciłem xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 15 Grudzień 2009 A mi dziś platynka wpadła :biggrin: Miło i prosto wpadają trofea, tylko z tymi zagadkami największy problem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Redfield 4 Napisano 15 Grudzień 2009 ja mam problem z Bleeding Effect przebilem sie dalej w story, wszedlem do animusa po tym jak obudzilem sie ze snu i trofki ni ma... a wyladowalem dalej w wenecji i story ciagnie sie dalej... jakies pomysly? "Bleeding Effect Complete training and reenter the Animus. Po zakończeniu DNA Sequence 6 wyjdziesz z Animusa. Pochodź trochę naokoło i dezaktywuj 4 alarmy. Wróć do Animusa, a achievement się odblokuje." Zrobiłeś tak? Bo jeżeli tak, to nie ma bola, aby pucharek nie wpadł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ultek 7 Napisano 16 Grudzień 2009 "Bleeding Effect Complete training and reenter the Animus. Po zakończeniu DNA Sequence 6 wyjdziesz z Animusa. Pochodź trochę naokoło i dezaktywuj 4 alarmy. Wróć do Animusa, a achievement się odblokuje." Zrobiłeś tak? Bo jeżeli tak, to nie ma bola, aby pucharek nie wpadł. tak jak pisalem trophy mi zaliczylo tylko ze nie mialem o tym informacji w prawym gornym rogu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek13 0 Napisano 16 Grudzień 2009 Siema zna ktoś może jakiś filmik gdzie są wszystkie te obrazki do tego pucharku: Vitruvian Man Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WalusJDM 2 Napisano 18 Grudzień 2009 Siema zna ktoś może jakiś filmik gdzie są wszystkie te obrazki do tego pucharku: Vitruvian Man Proszę bardzo: http://b4tea.com/entertainment/games/assassins-creed-2-glyph-guide-map-locations Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skillz0r 43 Napisano 19 Grudzień 2009 3 piórka, płaszcz i platyna. Platynka jest super. Mało znajdziek, tak akurat. Wszystko wpada. Jest Platyna !! :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woombozza 0 Napisano 23 Grudzień 2009 Kurde zwaliłem sprawe nie zrobilem tego trofea z ta maszyna do latania darade to jakos jeszcze ogarnąc czy trzeba jeszcze raz gre przechodzic ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewNickPL 27 Napisano 24 Grudzień 2009 Kurde zwaliłem sprawe nie zrobilem tego trofea z ta maszyna do latania darade to jakos jeszcze ogarnąc czy trzeba jeszcze raz gre przechodzic ? Jeszcze raz :pardon: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woombozza 0 Napisano 24 Grudzień 2009 No to niezła lipa :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KoXuCh 0 Napisano 27 Grudzień 2009 jak sie leci ta maszyna to wystarczy nacisnac L1 jak widzimy swojego przeciwnika czy np Kwadrat jak do niego dolecimy ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 27 Grudzień 2009 jak sie leci ta maszyna to wystarczy nacisnac L1 jak widzimy swojego przeciwnika czy np Kwadrat jak do niego dolecimy ? z tego pamiętam to wystarczy, że go zaznaczymy L1 i podlecimy do niego - Ezio automatycznie go kopnie. Najlepiej testować na samym początku lotu - jak się nie uda, to spadamy i próbujemy ponownie. Ale to nic trudnego, za pierwszym razem powinno się udać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach