Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

A ciężko się przyzwyczaić do kierownicy? Nigdy nie jeździłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To za co płacimy tyle kasy więcej za G25? Za skórkę , sprzęgło i za H- skrzynię biegów?

A tak w ogóle to szkoda , ze ze sprzęgła zrobili taki rarytas , moim zdaniem każda kierownica powinna mieć dodatkowo pedał sprzęgła , niezależnie od ceny.

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, andryush, skrzynia w systemie H, skórka i sprzęgło tyle kosztują :)

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ciężko się przyzwyczaić do kierownicy? Nigdy nie jeździłem...

Jak się przyzwyczaisz do kierownicy to nie będziesz chciał wrócić do pada. Ja tak miałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Miszcz

Z doswiadczenia Ci powiem to pewnie przez pierwsze 20 min bedziesz zly ze robisz czas porownywalne albo slabsze niz na padzie :P Ale po kazdych kolejnych 20 minutach bedziesz sie uwazal za coraz lepszego goscia jak bedziesz urywal kolejne czesci sekund xD Przynajmniej ja tak mialem jak w rfactorze na pc przechodzilem z analogego pada na kierownice ;)

@Andryush

Dlatego bo to Ferrari wsrod kierownic u Logiego :P Ale nie godzi w dume wybrac rownie dobrego ale tanszego Nissana GT-R jakim jest DFGT jesli juz porownuja kiery do samochodow :P

Co na kogo stac po prostu, parametry podobne tylko inna jakosc wykonania i pare wiecej opcji po stronie logiego

Edytowane przez BoryZPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko inna jakosc wykonania i pare wiecej opcji po stronie logiego

Ale którego "logiego" bo i G25 i DFGT są od "logiego".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamierzam kupić sobie w niedalekiej przyszłości swoją pierwszą kierę DFGT, oczywiście specjalnie dla GT5.

Wychodzę do was z pytaniem czy warto jeszcze kupować prologa, aby potrenować grę na kierownicy, czy nfs:shift (tak się stało, że akurat mam) wystarczy na przetarcie szlaków, by przyzwyczaić się do kierownicy?

UP: na pewno autor pisząc "logiego" miał na myśli G25, bo właśnie ona charakteryzuje się lepszym wykonaniem (m.in kółko obite skórą) oraz np. H skrzynią i sprzęgłem.

Edytowane przez Pablisso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jako posiadacz DF GT powiem tak - prologa odkryłem na nowo, shift jak mi się w ogóle na padzie nie podobał, to na kierownicy zacząłem grać, MC L.A. miałem sprzedać, przy DF GT gra uzyskała u mnie +2 do oceny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamierzam kupić sobie w niedalekiej przyszłości swoją pierwszą kierę DFGT, oczywiście specjalnie dla GT5.

Wychodzę do was z pytaniem czy warto jeszcze kupować prologa, aby potrenować grę na kierownicy, czy nfs:shift (tak się stało, że akurat mam) wystarczy na przetarcie szlaków, by przyzwyczaić się do kierownicy?

UP: na pewno autor pisząc "logiego" miał na myśli G25, bo właśnie ona charakteryzuje się lepszym wykonaniem (m.in kółko obite skórą) oraz np. H skrzynią i sprzęgłem.

Moim skromnym zdaniem warto, choćby dlatego że prologa możesz dziś kupić za śmieszne pieniądze, a uwierz mi dostarczy ci sporo frajdy, nawet jak na rozbudowane demo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale którego "logiego" bo i G25 i DFGT są od "logiego".

lepsza jakość wykonania jest w g25, która ma jeszcze pare bajerów, ale wg mnie nie opłaca się jej kupować, bo jest po prostu za droga w stosunku do GT, a co dopiero g27, której cena jest horrendalnie wysoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie chodzilo mi o g25, szybko pisalem i sie walnalem ;P Co do ceny to faktycznie, niska to ona nie jest, jesli chodzi o samo kolko to poza tym ze to nie jest plastik i guma tylko stal i skora nie ma wiekszej roznicy, ff mysle ze dziala niemal identycznie w obu. Kwestia sie zmienia jesli mowimy o pedalach bo przy tych z g25 to sie kryja te z dfgt. Nie mowie juz o tym sprzegle, ale hamulec juz np ma taka twardosc jaka powinien miec jak dla mnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja dodam coś od siebie:

Wg. mnie manualna skrzynia biegów to esencja samochodów, jak widzę te wszystkie DSG i inne takie to mi się na torsje zbiera :P Dlatego osobiście wolałem odłożyć trochę więcej, żeby właśnie mieć to sprzęgło i tryb H ;) Poza tym wykonanie: skóra, aluminium itd. - za to się płaci... Jednak czy warto, ciężko mi powiedzieć, bo nie wiem ile by kosztowała bez tej skóry (jednak aluminiowe pedały to zupełnie inna klasa) :turned:

A co do gier:

- Prolog - warto wziąć, żeby się zapoznać, tym bardziej, że kosztuje grosze ;)

- Shift - tragedia, wolnymi samochodami fajnie mi się jechało, jednak jak dorwałem się do tych szybszych to aż musiałem przesiąść się na pada :pardon:

- MC LA - wg. mnie to jest następca NFS Underground, bogaty tuning (itd. itp.), godzinami można sobie uprawiać cruising po mieście czy autostradach, czego niestety nie możemy uświadczyć np. w GT5 :( Model jazdy jest co prawda arcadowy, ale i tak jest fajnie :ok:

- Dirt 2 - nikt o nim nie wspominał, ale dla mnie to jest po prostu mistrzostwo! Kierownica + sekwencyjna skrzynia biegów i można szaleć bez końca wchodząc w każdy zakręt z poślizgiem ;) Co prawda nigdy prawdziwą rajdówką nie miałem przyjemności jechać, ale model jazdy wydaje się ultra realistyczny :rofl:

To tyle, pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny G25 są już zbliżone do cen G27 więc gdyby ktoś kupował G25 proponowałbym zastanowić się nad G27. Pewnie dlatego cena jest tak wysoka że zostały już ostatnie sztuki G25 i kierownica jest już sukcesywnie zastępowana przez nowszą wresje. W GT5P jest takim myk że jadąc na G25 z manualną skrzynią na przekładni H ze sprzęgłem auto szybciej zmienia biegi i można nadrobić trochę czasu. To samo można zrobić na G27 ale na DFGT czy padzie na manualnej skrzyni to już nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale G27 nie ma sekwencyjnej skrzyni...

W zamian za to jest jednak cichsza i ma fajne lampki pokazujące kiedy możemy zmienić bieg ^^

Tak, czy inaczej ja jednak wolę 3w1 niż 2w1 dlatego polecam G25 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kto woli :) ale faktem jest że obie na sprzęgle szybciej zmieniają biegi niż cała reszta też na manualu. Gra ktoś z was jeszcze w GT5P? Jeśli tak to zapraszam do polskiego teamu GTPL :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kto woli :) ale faktem jest że obie na sprzęgle szybciej zmieniają biegi niż cała reszta też na manualu. Gra ktoś z was jeszcze w GT5P? Jeśli tak to zapraszam do polskiego teamu GTPL :)

Czyli jeśli dobrze rozumiem, na G25/G27 szybciej zmienie bieg na sprzegle używając H- shiftera niż np. na DF GT używając sekwencyjnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny G25 są już zbliżone do cen G27 więc gdyby ktoś kupował G25 proponowałbym zastanowić się nad G27. Pewnie dlatego cena jest tak wysoka że zostały już ostatnie sztuki G25 i kierownica jest już sukcesywnie zastępowana przez nowszą wresje. W GT5P jest takim myk że jadąc na G25 z manualną skrzynią na przekładni H ze sprzęgłem auto szybciej zmienia biegi i można nadrobić trochę czasu. To samo można zrobić na G27 ale na DFGT czy padzie na manualnej skrzyni to już nie działa.

Dokładnie. Chyba najlepsze co może dawać sprzęgło w grze.

W GT5P nie miałem niestety okazji skorzystac z tego przywileju na padzie i tutaj moim zdaniem Forza 3 ma ogromnego plusa , sprzęgło na padzie. Ono na prawdę działa , RÓŻNICA JEST OGROMNA . Bardzo zauważalne na leaderbord'ach i na starcie wyścigu , gdzie konkurencja niekorzystająca z przywilejów sprzęgła szybko zostaje z tyłu. mam ogromną nadzieje , że PD da możliwość używania sprzęgła na padzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak wygląda sprawa ze skrzynią H i z samochodem, który ma już np. 7 biegów, a takie w Gran Turismo się zdarzają i to często.

Większość sportowych samochodów ma manetki już, a nie drążek. Już nie mówiąc o WRC czy typowych samochodach pokroju SuperGT czy LeMans.

Zresztą dla mnie od zawsze tylko i wyłącznie manetki. Najwygodniej i najszybciej.

A co najważniejsze granie na manetkach dostarcza mi najwięcej radochy.

Grając na G25 przez jakiś czas i tak w końcu przerzuciłem się na manetki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to prawda że na PRO nie będzie dało się jeździć za pomocą pada to niezła kpina, chociaż mam nadzieję że to tylko plotka i dalej gra pozostawi nam możliwość wyboru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będzie taka możliwość.

To tak jakby się mówiło, że w Unreal Tournament na najwyższym poziomie tylko klawiatura i myszka.

Fakt faktem, że będzie x10 trudniej na padzie, ale to nie znaczy, że nie będzie takiej możliwości grania.

Na pewno PD miało na myśli, że tryb Pro i pad raczej się wykluczają jeśli chodzi o robienie czasów i zajmowanie miejsca w czołówce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam taka nadzieję , pro to pro , i dla mnie nie ma innej opcji :P

Na kierownicę pieniędzy nie mam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to właśnie chodzi. Nie każdy ma kasę na grę + kierę.

Blokując dostęp do Pro, zablokowali by dostęp większości graczom. Bo nie ma co ukrywać, że na kierownicy gra znacznie mniejszy procent niż na padzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to właśnie chodzi. Nie każdy ma kasę na grę + kierę.

Blokując dostęp do Pro, zablokowali by dostęp większości graczom. Bo nie ma co ukrywać, że na kierownicy gra znacznie mniejszy procent niż na padzie.

Ale kto wie , ponoć wraz z GT5 premierę ma mieć jakaś nowa kierownica , i jakoś ją trzeba będzie wypromować...

A wypromować można przykładowo w taki sposób - kup kierownicę X , a uzyskasz dostęp do hardkorowego trybu symulacji fizyki jazdy w Gran Turismo 5 dostępnego tylko dla posiadaczy kierownic.

Chociaż to jest bardziej w amerykańskim stylu a nie japońskim :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gtplanet.net/more-confusion-over-standard-car-interiors/

to chyba juz powiedziane tyle w temacie.. A ja sie wlasnie ostatnio przerzucilem z lopatek na zwykla skrzynie, na szczescie zadnym siedmiobiegowcem nie jezdze. A zeby bylo jak najbardziej realnie to sobie w locie przestawiam i zmieniam tak, jak w danym samochodzie, troche frajdy dodaje;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×