Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Też sie bardzo cieszę że to już dzisiaj ! :banana:

B. fajnie śmigają te autka - wcalę cie tęsknię za prędkościami po 320 km/h ..

Edytowane przez NPK_PACMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że relacja się podobała :banana: Napisałem się sporo więcej, ale przy publikowaniu, coś się spier****o (ahh to nowe forum) i straciłem cały materiał :confused: Drugi raz już mi się nie chciało..

Mój trening i ustawianie, to będzie kilka kółek przed wyścigiem. Ale ja jadę turystycznie, więc i tak bez większej różnicy dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uważam, że na ten tor trzeba poświęcić dłuższą chwilę na trening oraz dobranie setupu - wczoraj siedziałem nad setupem do skylina 2000 gtr ponad godzinę, a i tak nie znalazłem cudownego środka na ślimaka :/ więc zrezygnowałem i pojadę bluebirdem. Mam pytanie do znawców :

- jak ustawiać stabilizatory i zbieżność względem toru ? kiedy wysokie wartości, kiedy niskie itp ?

- Dlaczego niektórzy, ustawiając przód nisko a tył wysoko, osiągają dobre wyniki podczas gdy to jest wbrew logice i temu co gra nam podpowiada ?

- jak osiągnąć czas na poziomie 2.01.xxx :biggrin: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie w tym evencie podoba mi się, że liczy się precyzja i każdy najmniejszy błąd na wyjściu z zakrętu jest okupiony stratą pozycji. Na prostej mało walki było przynajmniej z mojej perspektywy, za mała prędkość.

uważam, że na ten tor trzeba poświęcić dłuższą chwilę na trening oraz dobranie setupu - wczoraj siedziałem nad setupem do skylina 2000 gtr ponad godzinę, a i tak nie znalazłem cudownego środka na ślimaka :/ więc zrezygnowałem i pojadę bluebirdem. Mam pytanie do znawców :

- jak ustawiać stabilizatory i zbieżność względem toru ? kiedy wysokie wartości, kiedy niskie itp ?

- Dlaczego niektórzy, ustawiając przód nisko a tył wysoko, osiągają dobre wyniki podczas gdy to jest wbrew logice i temu co gra nam podpowiada ?

- jak osiągnąć czas na poziomie 2.01.xxx :biggrin: ?

Co do tego tyłu wyżej jest to podyktowane większą stabilnością.

Jak coś to ustawienia mogę Ci podesłać

Jak czas na poziomie 2:01 szybko i bezbłędnie. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to rzuć tym setupem tu na forum, będziemy wdzięczni :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejeździłem Nissanem Fairlady Z 280Z-L 2seater (S130) '78 i powiem szczerze że zejście tym autem poniżej 2 minut nie stanowi problemu. Już po kilku okrążeniach wpadło 1:59,4xx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie

-15 -20

7,6 6,7

5 5

4 4

4 2

2,7 2,4

0,06 0,08

Dyfer

34

45

28

moc 145

waga 1140

95 kg balastu

rozkład masy 50:50

Hamulce 5-5

Tylko to jest setup idealnie pasujący do 280z i nie wiem jak zadziała u was bo wiem, że jestem jedynym który się zdecydował na to auto. Ale strasznie mi się podoba i jeszcze dołożyłem starań by przypominało to z filmu Wangan Midnight

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do ustawień, to moje w Lancerku różnią się i to znacznie, ale jeździ się mi dobrze. Nie wiem tylko, czy skrzynię ustawiłem optymalnie..? Ogólnie poskracałem na maxa biegi (w lewo do końca). A plusa Krakers dostajesz za ostatnie zdanie. Takie podejście właśnie lubię :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra , wróciłem :biggrin: . Po ostatnich problemach do środy chodziłem wkór.... Już mi przeszło i dziś wieczorem :biggrin: ahhh. Do zobaczenia na rozgrzewce.

Mega fajna relacjia Nervus, przyjemnie się oglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za setup, również mam zupełnie inaczej ustawioną zawieche, będę musiał kiedy znaleźć dużo wolnego czasu i skonfrontować różne mixy ustawień, wasze VS moje (growe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba dzisiaj tego wyścigu nie będzie, bo konserwacja będzie trwać do 4 rana, jeśli się nie mylę... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@grolek89 co za niedopaczenie ;)

Edytowane przez swietym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No chyba dzisiaj tego wyścigu nie będzie, bo konserwacja będzie trwać do 4 rana, jeśli się nie mylę... ;)

Tiaa.. tylko, że 1 Marca :rofl: Konserwacja PSN/SEN

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuu jednak się pomyliłem... :P :), dobra do rzeczy, ktoś dzisiaj się ściga o północy? od razu ostrzegam, że gram na padzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.. a ja ostrzegam, że lista startowa jest kompletna i zamknięta :pinch: Do wglądu w pierwszym poście.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś się pofatygował i chociaż spojrzał na tę listę, to byś wiedział, że lista obejmuje 6 wyścigów... I uprzedzę kolejne pytanie. W następnych też będzie raczej pełny skład.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krakersa setup nie zadziałał w bluebirdzie, ale zadziałał w skyline 2000 gtr :banana: Więc, mimo gorszego performance'u, pojadę dziś starym dżitiarem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jadę do kuzyna na 18, więc może mnie nie być na evencie :/ W każdym bądź razie miłej zabawy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Niestety na 18 okrazeniu wyszedlem po serii bledow spowodowanych przez rozkojarzenie, co wywalalo niechec do dalszej jazdy... Z gory chcialbym przeprosic osobe, ktora jechala za mna na 1 okrazeniu, gdzie wpadlem w niekontrolowany poslizg ;/. Samochod ogolnie zle dobrany i max co wyciagalem to 2:07 :(

W poniedzialek powinno byc o wiele lepiej, samochod jest, pozostaje kwestia dobrego ustawienia ;)

Edytowane przez F3niX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wyścig fajny. Znowu dużo walki ale co najważniejsze czystej. P3 uzyskane dzięki zjeździe do boksu w odpowiednim momencie. Ale Grande i Black ostro naciskali ale na szczęście kiedy zaczęli walczyć ze sobą o P4. Trochę udało mi się od nich odjechać i skupić na odrabianiu strat do Doktorka :) lecz zabrakło 3 okrążeń :) Ale znając umiejętności odpierania ataków przez Yogiego to pewnie walka ciągnęła by się długo. Gratuluję wszystkim dojechania do mety.

Możecie zdradzić co wybieracie do kolejnego eventu. Bo ja się wciąż waham między MR2, Silvia, Fairlady 300z i AE86

Edytowane przez Krakers1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z powodów ode mnie niezależnych nie mogłem wczoraj pojechać, niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig rewelacja. Kwintesencja GT by Night. Nie licząc początkowego chaosu, który szczęśliwie ominąłem. Co prawda tylko miejsce siódme, ale za to super walka i wywieranie cisnienia na Pacu, który jechał już potem bezbłędnie. Pewnie było by więcej walki jeszcze z Remigio, ale on zaliczył poślizg na ślimaku. A co do walki z Remigio to wyprzedziłem cię ścinając po trawie, ale przy twoim wczorajszym stylu jazdy nie było innej możliwości wyprzedzić cię bez uszkodzeń. Brałeś każdy zakręt na ręcznym i ścinałeś go do wewnątrz nie widząc czy ktoś jest obok ciebie czy nie. Fajnie się taką jazdę obserwowało jak się było w bezpiecznej odległości, ale nie było możliwe nawiązanie z tobą walki bark w bark. Dobrze, że zmieniamy teraz auta i jak napisałeś wracasz do tylnonapędówek. Do zobaczenia w poniedziałek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeszcze raz gratulacje dla wszystkich. Wyścig bardzo mi się podobał, a walka i newrwowe zerkanie w lusterko w poszukiwaniu Emyla było tak zajmujące że mógłbym jechać kolejne 20 okr.

@Remigio - Jadąc ślimakiem zauważyłem tylko chmurę dymu i starałem się dojrzeć w stronę której barierki przesuwa się 'bączek' i ... uff udało się, tylko delikatna obcierka w bok (bez uszkodzeń).

Emyl dzięki za walkę, widziałem że jedziesz jak rakieta i najpewniej 1 błąd wystarczyłby żebyś mnie wyprzedził.

Zjechałem do Pitlane chyba o jedno okrążenie wcześniej i dzięki temu zyskałem przewagę którą udało się utrzymać.

Sweeet. :biggrin:. Do zobaczenie na treningu.

Edytowane przez NPK_PACMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety mi się nie udało :( Wczoraj miałem jakieś mega problemy z netem. Od 21 30 chciałem sobie przetestować 3 furki na wyścigi 400 PO, ale nie mogłem stworzyć własnego pokoju. Potem długo próbowałem wejść do Pacmana (chyba). Tam też to długo trwało, ale jakoś się udało. No a u Nervusa to już sami widzieliście. 2 x DC i samo ładowanie głównego menu trwało 3 min. Nie wiem czy wichura ma coś wspólnego z tymi problemami, ale jakośtrzeba to sobie wytłumaczyć. Dzięki, że czekaliście :thumbsup: . Po drugim DC stwierdziłem, że szkoda Waszego czasu i lepiej jak zrezygnuję z dalszych prób dołączenia. Do zoba na treningu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×