legileg 2 Napisano 8 Sierpień 2008 No nie wiem Panowie. Już trailer sprzed kilku lat pokazywał pazur pod kątem grafiki (a przypominam że był liczony a nie renderowany). To wygląda na rozwinięcie tego co pokazano wtedy. Ale takie AA? Ile to jest, x16 czy 32? Zdaje się, że na PS3 max to x4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Allu 4 Napisano 8 Sierpień 2008 Ale takie AA? Ile to jest, x16 czy 32? Zdaje się, że na PS3 max to x4 Chcecie mieć grafikę "nowej generacji" a drzecie się że to ściema bo "się nie da" jak wam taką pokazać... Jak dla mnie HR może wyglądać nawet jak Fahrenheit oby nie popełnij tylko kilku błędów poprzednika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legileg 2 Napisano 8 Sierpień 2008 Chcecie mieć grafikę "nowej generacji" a drzecie się że to ściema bo "się nie da" jak wam taką pokazać... Jak dla mnie HR może wyglądać nawet jak Fahrenheit oby nie popełnij tylko kilku błędów poprzednika. Nie da to się tylko parasola w tyłku otworzyć. AA rzędu x16 na PC jest całkowicie osiągalne, ale konsolom brakuje mocy obliczeniowej i poszarpane krawędzie to raczej norma. Dlatego w tą idealną gładkość raczej ciężko mi uwierzyć. A że chciałbym żeby taka była to przecież zupełnie HT taka naprawdę była to zupełnie inna sprawa. Niestety w programowaniu powiedzonko "chcieć to móc " się nie sprawdza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 8 Sierpień 2008 Nie marudźcie, gra wyjdzie to zobaczymy w praniu a na tym lipsku będzie pokaz to każdy zobaczy jak to wygląda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafix 9 Napisano 8 Sierpień 2008 Właśnie, nie marudźcie Ale według mnie to nie są rendery Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 8 Sierpień 2008 Ale nad czym wy tu kminicie czy to pre-render jest czy nie???? TO SA SCREENY Z "NA ZYWCA" Z SILNIKA GRY!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 9 Sierpień 2008 Wlasnie zczailem ze ominalem 2 zdjecia dodajac te powyzej. Oto one (sorry za double-post) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legileg 2 Napisano 9 Sierpień 2008 O. Te wyglądają już całkiem normalnie i spokojnie mogą być z gry. Bez jakiegoś bullshitowego wygładzania x1024. Żadna maszyna nie renderuje "na żywca" tak gładkich obiektów. I to nie w minutę ani w godzinę tylko w tydzień. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Perkel 0 Napisano 9 Sierpień 2008 @ legileg zależy jaka rozdziałka. W dobrej rozdziałce nawet 4aa sprawi zniknięcie ząbków Ba filtr nałoży się w grze (tak jak w manhut, mass efect) i już ich prawie nie widać ząbki zawsze będa to nieuniknione niestety tak działa grafika.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legileg 2 Napisano 9 Sierpień 2008 @ legilegzależy jaka rozdziałka. W dobrej rozdziałce nawet 4aa sprawi zniknięcie ząbków Ba filtr nałoży się w grze (tak jak w manhut, mass efect) i już ich prawie nie widać ząbki zawsze będa to nieuniknione niestety tak działa grafika.. Spoko. Z wykształcenia jestem grafikiem komputerowym i naprawdę potrafię odróżnić takie detale. W grach sztuczki takie jak rozmycia, wygładzania, tekstury udające obiekty itp to norma, bo po co tracić moc obliczeniową na detale, których i tak nikt nie zauważy? Ale gdy widzę, że sama głowa postaci ma więcej poligonów niż cały przeciętny model w dowolnej innej grze (do tego mam pewność, że to nie żadna sztuczka typu nakładamy ultraładną teksturę na gorszy model) to chyba normalne, że czuję ściemę... Dla mnie foty są zwyczajnie wspomagane i mogę nawet powiedzieć w których miejscach. Wystarczy przyjrzeć się karkowi i uszom, a potem porównać do linii policzków. Troszkę zbyt gładka, prawda? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 10 Sierpień 2008 Spoko. Z wykształcenia jestem grafikiem komputerowym i naprawdę potrafię odróżnić takie detale. W grach sztuczki takie jak rozmycia, wygładzania, tekstury udające obiekty itp to norma, bo po co tracić moc obliczeniową na detale, których i tak nikt nie zauważy? Ale gdy widzę, że sama głowa postaci ma więcej poligonów niż cały przeciętny model w dowolnej innej grze (do tego mam pewność, że to nie żadna sztuczka typu nakładamy ultraładną teksturę na gorszy model) to chyba normalne, że czuję ściemę... Dla mnie foty są zwyczajnie wspomagane i mogę nawet powiedzieć w których miejscach. Wystarczy przyjrzeć się karkowi i uszom, a potem porównać do linii policzków. Troszkę zbyt gładka, prawda? Uncharted 30% mocy Cella, to może nastał już czas na 60% lub ciut więcej i tą grą jest Heavy Rain? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 10 Sierpień 2008 Co wy gadacie o mocy moc cela miesci sie w glowach programistow, ktos powie, ze wycisna 100% mocy PS3 dobra ma racje 100% ale w tym okresie bo za jakis czas pewnie wyjdzie cos co pobije to na glowe... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legileg 2 Napisano 10 Sierpień 2008 Uncharted 30% mocy Cella, to może nastał już czas na 60% lub ciut więcej i tą grą jest Heavy Rain? Pips, juz Ci tłumaczyłem. Określenie "30% mocy cela" nie ma żadnej wartości, bo tak na dobrą sprawę nic nie znaczy. Najpewniej chodziło im o to, że Cell faktycznie pracował nad obliczeniami związanymi z grą, a resztę pochłaniały techniczne bzdury jak zmiany wątków, oczekiwanie na rozkaz, kontrole czegoś tam itp. Jeśli tak do tego podejść to nikt nigdy nie użyje nawet 50%, bo strat przy 6 rdzeniach uniknąć się za cholerę nie da. Chyba nie myślałeś że użyli tylko 30% bo nie mieli ochoty więcej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 20 Sierpień 2008 Zwiastun z GC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 20 Sierpień 2008 Widziałem na razie na YT lecz obraz jakiś żółtawy-pomarańczowy a tam wolno się ładuje, fajnie wygląda ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 20 Sierpień 2008 No jakość jaka jest taka jest. Co tu dużo wymagać od kamery w ciemnym pomieszczeniu. Dostaniemy w HD na PSS to czapki nam pospadają z głów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 20 Sierpień 2008 Pips obraz jest nagrywany kamera pewnie dlatego. Na samym poczatku nawet widac ze przy ekranie po lewej jakas lampa sie swieci Mi sie podobalo bardzo i czekam na jakis lepszy jakosciowo gameplay i nie cutscene a pure sterowanie postacia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 20 Sierpień 2008 Dadza demko to bedzie fajnie ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 20 Sierpień 2008 SONY się pochwaliło, że na dzień dzisiejszy Heavy Rain wykorzystuje 10 % mocy PS3 i zapowiadają, że do dnia premiery zoptymalizują i zejdą do 5 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Sierpień 2008 Buehehehe ale szit !!!! Grafika przedpotopowa, no i prawie wogóle sie tu nie strzela i do tego trzeba wciskać jakieś kurna przyciski na filmikach, no i grafika przedpotopowa, no niee nie wytrzymam. Jak oni chcą to wypuścić? Gdyby zrobili na Xboxa360 to grafika byłaby o niebo lepsza, bo X ma lepszą specyfikacje techniczną ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek1991 0 Napisano 20 Sierpień 2008 kroltechno kolejny irytujący fan x-a który pcha się na forum dla ps3. Grafika jest świetna nawet fotorealistyczna. To że irytuje cie że twoja konsola nie jest wstanie uciągnąć takich tytułów to nie nasz wina :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 20 Sierpień 2008 :| Normalnie xfanboj w pigułce... Nie rozpoznaje dobrej grafiki i lubi tylko bezmózgie strzelaniny. Powodzenia w halo 3 i szerokiej drogi na forum iksa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 20 Sierpień 2008 Buehehehe ale szit !!!! Grafika przedpotopowa, no i prawie wogóle sie tu nie strzela i do tego trzeba wciskać jakieś kurna przyciski na filmikach, no i grafika przedpotopowa, no niee nie wytrzymam. Jak oni chcą to wypuścić? Gdyby zrobili na Xboxa360 to grafika byłaby o niebo lepsza, bo X ma lepszą specyfikacje techniczną ;D Zacznijmy od tego, że gra by się nie uruchomiła, bo Xbox się, jak to bywa, spalił. Kiedy damy już go do lodówki włączamy grę i jedyne na co stać to gówno od MS to wyświetlenie postaci (rzecz jasna bez łez itp). A teraz powiedzmy sobie szczerze. Co tu ku*wa robisz ty skończony fanboyu X-gównokloka ? Nie będę cię wyzywał, gdyż lubie to forum nie nie chcę dostać warna przez takiego bahora, jakim jesteś ty. Specyfikacja lepsza? Aha, jasne. Wystarczy, ze za grę wezmą sie programiści obeznani z CELL'em, a stworzą grę, która korzystająca w pełni z dóbr mocy procesora będzie wspierała VGA i wyświetlała grafę, której przez ułamek sek nie widziałeś w swoich GoW'ach i Haloshit'ach. Co do gry to jestem ciekaw czy zostanie spolszczona, choć osobiście w to wątpię, bo tłumaczenia będzie dużo, a jak na razie SCEP weźmie się za R2 i MS2, a powiedzmy sobie szczerze, dużo tłumaczenia tam nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubeczki 0 Napisano 20 Sierpień 2008 Ale was łatwo sprowokowac koles ewidentnie sobie jaja robi a wy na to reagujecie.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 20 Sierpień 2008 Ale was łatwo sprowokowac koles ewidentnie sobie jaja robi a wy na to reagujecie.... Wiadomo, ale powiedz, że takie pedały cie nie denerwują... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach