Skocz do zawartości
Patricko

Project C.A.R.S.

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym chciał zagrać wyścig endurance online ze zmianami kierowców to by było coś 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były takie zapowiedzi na forum wmd, ale nie wiem co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym chciał zagrać wyścig endurance online ze zmianami kierowców to by było coś 

Parodia to będzie jak takiej opcji nie będzie , 10 letni rFactor już miał taką możliwość  :laugh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co testerzy piszą o modelu jazdy, np. w porównaniu do GT6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to znaczy że bliższy realizmowi?

ile graczy  tyle opinii.

 

Bo np ja w realu to prowadze samochod, w wiekszosci przepisowo czasami nie. Ale ciezko mi ocenic realizm bardziej postrzegam to jako feeling.

 

z pCARS i GT6  jest jak z przesiadka z  jednego wozu do drugiego, niby to samo wiesz jak sie prowadzi ale potrzeba tych paru minut czy paru km zeby wyczuc auto.

 

W pCARS jest wiecej parametrow odpowiadajacych za realizm, co tez zmienia i wymusza nieco inny sposob prowadzenia pojazdu jesli wylaczysz wszystkie wspomagacze (poza minimalnym ABS) oraz wlaczysz  pelne uszkodzenia mechaniczne + usterki.

 

Wsiadajac w pCARS do forda focusa musialem go wyczuc, ale okazalo sie ze niestety moj aktualny skill (zdobywany glownie w GT5 i GT6) ni jak ma sie do poziomu realizmu z pCARS. Model jazdy o ile bardzo wazny o tyle jest  tylko skladowa symulacji. W GT6 jezdzac w singlu nigdzie nie widzialem np parametru ktory definiuje temperature hamulcow w pCARS ziomus ostrzega Ciebie przed tym ze te sie przegrzewaja - wyraznie czuc ze ma to wplyw  na droge hamowania, do zakretu gdzie na poczatku wyscigu mogles opozniac mocno hamowanie, musisz podejsc inaczej bo inaczej klops.

A juz cos co mnie osobiscie pokazalo moje miejsce w szeregu (to ze musze pocwiczyc) to wlasnie usterki mechaniczne. Zapomnij ze jadac bardzo szybko mozesz zrobic szybka redukcje z 5ki na 2ke raz moze sie uda ale po jakims czasie skrzynie rozwalisz.

To w mojej opinii pokazuje jak bardzo tworcy chcieli przylozyc sie do realizmu.

 

Oprocz tego czuc mase, naped, przyczepnosc (choc z wyczuciem tej mialem na mojej DPF problemy), przyspieszenie, auta maja rozna zwotnosc, zawieszenie pracuje. Wiec nie widze zeby czegos tu brakowalo od strony modelu jazdy.

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usterki mechaniczne to jest najlepsza rzecz w tej grze. Wczoraj jechałem online i po kilku zbyt szybkich redukcjach padł silnik :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usterki mechaniczne to jest najlepsza rzecz w tej grze. Wczoraj jechałem online i po kilku zbyt szybkich redukcjach padł silnik :P

 

Ujme to tak - doceniam dbalosc tworcow o poziom realizmu - i z pewnoscia (jak w dalszej przyszlosci  kupie pCARS), wlacze ta opcje i bede sie uczyl jezdzic od nowa.

Bo nie oszukujmy sie to kolejna rzecz na ktora  trzeba uwazac. Ale z drugiej strony to cos nowego przynajmniej na konsolach (poprawcie mnie jesli sie myle)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony to cos nowego przynajmniej na konsolach (poprawcie mnie jesli sie myle)

Najśmieszniejsze jest to że takie usterki były już na psx'ie w grze "Le Mans 24H". Trzeba było czekać 3 generacje na podobny element na konsolach :) Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem nie kupować 4 ale im więcej patrzę na PC to zdanie zmieniam. Jeśli model jazdy będzie wymagający i wasze opinie po premierze to potwierdzą to nic tylko biec do sklepu, najchętniej to już bym poleciał ale PC nie ma na stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem nie kupować 4 ale im więcej patrzę na PC to zdanie zmieniam. Jeśli model jazdy będzie wymagający i wasze opinie po premierze to potwierdzą to nic tylko biec do sklepu, najchętniej to już bym poleciał ale PC nie ma na stanie

 

Wierz mi, lub przeszukaj ten watek. Moj hajp na ta gre byl ogromny. Ale opoznienianie, przesuwanie, jednak go zmiejszyly.

To bedzie dobra gra, ale czy bedzie bardzo dobra? czy bedzie przelom? rewelacja? - Tego nie wiem. Wiec ja przynajmniej poczekam na recenzje.

 

Ponadto ta gra miala w moim wypadku usprawiedliwic zakup konsoli obencej generacji i kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ujme to tak - doceniam dbalosc tworcow o poziom realizmu - i z pewnoscia (jak w dalszej przyszlosci  kupie pCARS), wlacze ta opcje i bede sie uczyl jezdzic od nowa.

Bo nie oszukujmy sie to kolejna rzecz na ktora  trzeba uwazac. Ale z drugiej strony to cos nowego przynajmniej na konsolach (poprawcie mnie jesli sie myle)

Było chyba tylko w Shifcie 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że nic mnie do 4 nie przekona ale jak pooglądałem te filmiki to nie mogę się doczekać premiery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie samochody są potwierdzone? jakich producentow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biednie to wygląda, raptem kilka marek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biednie to wygląda, raptem kilka marek...

 

Z calym szacunkiem, nie kazda gra musi byc jak Gran Turismo. 

 

Shift 1 mial chyba z 60 wozow - rozne klasy zabawa przednia ukonczylem 2 razy 

Shift 2 mial troche ponad 100 wozow - rozne klasy, do zabawy na roznych torach i wybierania tych ktore sa ulubione wystarczyl, nie narzekalem. 

 

Owszem lepiej jak jest wiecej i wszystko dopracowane i odpicowane w szczegolach - fakt iloscia marek nie grzesza, ale wybor i roznorodnosc jest calkiem niezla. 

 

Gran Turismo 5 mialo ponad 1000 wozow, GT6 na chwile obecna chyba ponad 1200 i co z tego? 

W GT5 mialem okolo 950 roznych wozow w garazu, czesc z nich przejechalem sie raz. bo grupa ulubionych to bylo mniej niz 50aut.

W GT6 bede musial sporo pojezdzic zeby kupic te wozy na ktorych mi zalezy. 

 

W pCARS troche mi brakuje choc paru Nissanow, choc mysle ze wsrod tego co jest znajde cos dla siebie. 

 

Owszem masz prawo do swojego zdania, ale ja akurat z tym "biednie to wyglada" sie nie zgadzam, w mojej opinii jest OK (nic podnadto). 

 

Maja byc, jakies wozy w darmowych DLC zobaczymy co tam dadza, jak i co wymysla w ramach tych platnych DLCkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie uważam aby to było mało. W GT5 (w 6 nie grałem) i tak sporej części samochodów nawet nie ruszyłem bo ile można jeździć różnymi wersjami GTR'a albo Nissanem Leaf :P

 

 

A gra ma dostawać co miesiąc auto za darmo. W pierwszym miesiącu ma być Lykan Hypersport.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co piszecie o modelu jazdy i takich detalach jak przegrzewające się hamulce naprawdę brzmi rewelacyjnie - coraz bardziej zastanawiam się, czy nie rozbić jednak świnki-skarbonki i nie kupić Thrustmaster T300RS i Project CARS ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×