MateoF1 59 Napisano 3 Czerwiec 2015 Super, ale niech to porządnie zoptymalizują pod Ps4 bo z tego co wiem wymagania ma duże, a graficznie nie powala. Project CARS ma chyba większe bo u mnie na kompie AC chodzi pięknie a PC już nie koniecznie, i wygląda równie dobrze :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 4 Czerwiec 2015 Czy ktoś z was po graniu w Project Cars miał problem z kalibracją kierownicy po wybudzeniu konsoli ze stanu czuwania?Czytałem te uwagi Thrustmaster (ja sam używam T100) żeby wyłączyć utrzymywanie aplikacji w stanie czuwania i nawet to wyłączyłem bo i tak nie korzystałem, kierownicę podpinam przy wyłączonej grze i tak samo wypinam ją kiedy zamknę aplikację z grą, a mimo to po włączeniu konsoli która była w trybie czuwania już dwa razy zdarzyło mi się że kierownica ma jakiś problem z kalibracją, mianowicie odbija w lewo i kiedy próbuje ją wycentrować to znowu wraca do skrętu w lewo... Zanim zacząłem grać w Project Cars grałem kilka razy na tej kierownicy w Driveclub i nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło.Żeby kierownica skalibrowała się poprawnie muszę całkowicie wyłączyć konsolę i wówczas po włączeniu i podpięciu kierownicy wszystko już gra. Problem z kalibracją nie występuje też za każdym razem, dlatego nie bardzo czaję o co chodzi, mimo wszystko to musi mieć jakiś związek z Project Cars bo tak jak pisałem wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 5 Czerwiec 2015 Nono ciekawe kiedy się pojawihttps://www.youtube.com/watch?v=mc1f7PO9n5E Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radoneon14 54 Napisano 5 Czerwiec 2015 Wow, gra idzie z duchem czasu, Bentley od tego sezonu startuje w DTM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 5 Czerwiec 2015 Wow, gra idzie z duchem czasu, Bentley od tego sezonu startuje w DTM. Chyba miałęś namyśli Endurance GT3 ,bo z tego co wiem to seria DTM nadal Ma tylko BMW M4 Mercedes C-AMG i Audi A5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radoneon14 54 Napisano 5 Czerwiec 2015 Chyba miałęś namyśli Endurance GT3 ,bo z tego co wiem to seria DTM nadal Ma tylko BMW M4 Mercedes C-AMG i Audi A5Zgadza się, dzięki za poprawkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 5 Czerwiec 2015 Fajnie, robi się już sporo autek w tej serii. A bentley przecież już wcześniej jeździł w tej w GT3. Pamiętam jak na długodystansowym spa w zeszłym sezonie się ścigał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawku2 18 Napisano 6 Czerwiec 2015 Panowie mam pytanie. Jak wyglądają zużyte opony na wskaźniku opon? Czy kolor czerwony to zużyte opony czy zbyt rozgrzane? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 6 Czerwiec 2015 Panowie mam pytanie. Jak wyglądają zużyte opony na wskaźniku opon? Czy kolor czerwony to zużyte opony czy zbyt rozgrzane? Nie jestem pewien ale raczej chodzi o temperaturę, nie raz tak jest że na chwilę zapala się czerwone potem znowu zielone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 6 Czerwiec 2015 Czerwony to przegrzane opony. Nie ma wskazania zużycia opon, kiedy zaczynają tracić temperaturę to oznaka zużycia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radoneon14 54 Napisano 6 Czerwiec 2015 Kolor oznacza temperaturę opon, ostatnio jechałem na torze Monza i od 9 okrążenia odczuwałem co raz gorszą przyczepność, z każdym okrążeniem robiłem gorsze czasy, trzeba samemu zdecydować kiedy zjechać na wymianę opon. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkShadowPL 306 Napisano 7 Czerwiec 2015 Pytanko: czy wyścig pod koniec 3 sezonu LM24 jak przejadę zaliczy pucharek za 24h LM ??? Robił ktoś?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 7 Czerwiec 2015 Zaliczy, oczywiście musisz w czasie rzeczywistym to zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 8 Czerwiec 2015 (edytowane) Mały kłiz. Wczoraj podczas mojego wyścigu w lidze miało miejsce takie zdarzenie. Ciekaw jestem jak to ocenicie. Kto jest winny, i czy w ogóle ktoś jest, czy to tylko nieszczęśliwy wypadek. Edytowane 8 Czerwiec 2015 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 8 Czerwiec 2015 (edytowane) Na moje oko RI. Z drugiej strony Audi miało chyba wystarczająco dużo czasu by zareagować, zwolnić i poczekać aż się McLaren ustabilizuje a nie cisnąć na pałę w nadziei, że się prześliźnie. Da radę powtórkę z jego pokładu zarzucić? PS. Jakie uszkodzenia po takim incydencie? Edytowane 8 Czerwiec 2015 przez cieglo 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 8 Czerwiec 2015 Ty jesteś winny bo tracąc panowanie nad autem spowodowałeś ten incydent. Inna sprawa że wyjątkowo słabym refleksem popisał się drugi kierowca, nie wiem na co liczył. Wystarczyło by aby trochę przychamował, a Ty sam byś poleciał do pitu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 8 Czerwiec 2015 Winny Toreso? Traci panowanie (ma prawo), koleś z tyłu kontroluje sytuację (powinien) i jego dzwon w tył McLarena (do uniknięcia na moje oko) powoduje całą resztę. Swoją drogą fajnie, że to wrzuciłeś Toreso, ciekawa rozgrzewka w interpretacjach będzie przed startem MRL :) Ciekawe co inni napiszą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 8 Czerwiec 2015 (edytowane) Powtórki z drugiego auta nie stwierdzono na razie. Nie brałem udziału w tej sytuacji, aczkolwiek dość ciekawa. Moim zdaniem również pierwszy kierowca ponosi winę bo widać że stracił praktycznie całkowicie panowanie nad autem a tego powodem nie było stuknięcie z tyłu, tylko wcześniejszy nie udany manewr ciasnego wejścia w zakręt w wyniku czego stracił panowanie i nie do końca kontrolował to co robi. Wynikiem tego zdarzenia był przymusowy (dosłownie ;)) przejazd przez pit. Edytowane 8 Czerwiec 2015 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedraz 11 Napisano 8 Czerwiec 2015 na moje oko winny Pan ktory stracil panowanie nad maszyna. co do umiejetnosci wymijania tego drugiego to juz inna sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 8 Czerwiec 2015 a moim zdaniem nie ma co szukać winnego, to zwykły incydent wyścigowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakuna 47 Napisano 8 Czerwiec 2015 Stawiam na incydent wyścigowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek1234itd 12 Napisano 8 Czerwiec 2015 Ten co wpadł w poślizg na pewno nie jest winny. Jak już leciał bokiem to był pasażerem i nie mógł nic zrobić a przecież nie można kogoś winić za utratę panowania nad autem. Incydent wyścigowy gdzie ten drugi miał pecha i zaliczył pit stop. Z kolei ten w poślizgu miał szczęście bo dzięki temu nie skończył na bandzie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkShadowPL 306 Napisano 8 Czerwiec 2015 PILNE: Panowie szybka piłka: jak wymusić na kierowcy SI zjazd do boksu abym mógł przejąć kontrolę nad autem ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 8 Czerwiec 2015 Pod jakiś przycisk podporządkować taką opcje (w ustawieniach). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkShadowPL 306 Napisano 8 Czerwiec 2015 (edytowane) Czyli teraz w trakcie wyścigu dupa tak? Muszę czekać aż on sam zjeździe? Wysłano z Z3 Compact Edytowane 8 Czerwiec 2015 przez DarkShadowPL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach