TeraJacek 2089 Napisano 27 Czerwiec 2014 (edytowane) Kolejny mój filmik z serii "zanudzę was na śmierć" tym razem kwestia dotyczy spammerów. Chyba spotkałem każdy możliwy rodzaj: nieudolny/nowy gracz rzucający special move, tajski klinczer z dociskiem do siatki, front kickowiec, "mistrz" obaleń, body spammers, low kick spammers. Chyba wszystko co najgorsze, tak na dobrą sprawę dopiero w purple belt się z tym zetknąłem i byłem dość zaskoczony, z początku nie wiedziałem co robić. Sparingi z innymi graczam jak najbardziej się przydały, można było się wybić z pewnego schematu gry z CPU i z czego się najbardziej cieszę wszystkich udało się pokonać :) Gram jako Cat "Stalowe jaja" Zingano Dokładnie, na każdego kto gra na jeden sposób bardzo szybko można znaleźć metodę, nie zawszę się to udaję ale jak już taki delikwent pokaze "repertuar" to można na bardzo szybko swój sposób go wykluczyć. Ja np. większość walk wygrywam w parterze, i dla mnie jest to klucz tej gry, opanowałeś przeciwnika w parterze - bardzo duże szanse że wygrasz, jak nie KO/TKO to zazwyczaj przez decyzję. Edytowane 27 Czerwiec 2014 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 27 Czerwiec 2014 Ja grałem ze spammerem, który grając Zingano spamował uderzenia w stójce a jak tylko znalazł się w parterze to powtarzał jak dziki jedno przejście. Walka była bardzo szybka - obalenie, blok przejścia, blok przejścia, blok przejścia, z każdym blokiem kolesiowi leci stamina (czego chyba nie był świadomy), na koniec armbar i Ronda zabiera kolejną rękę do kolekcji ;) szkoda tylko, że po wszystkim koleś uciekł i nie wpadło mi W. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARTINPALERMO 49 Napisano 27 Czerwiec 2014 Aha, więc to tak winno wyglądać. ;D No to muszę Ci SmaleC powiedzieć, że nie nudziłem się ani przez moment. Tak to sobie można grać - fajnie, przyjemnie się to oglądało, masz kontrole, wiesz co robisz, wiesz co chciałbyś zrobić, i co najważniejsze wiesz jak to zrobić. ;d Poważnie, ta gra dzięki temu .mpeg spodobała mi się jeszcze bardziej. Tym większa jednak szkoda, że sam osobiście zdecydowanie jestem w tym szerokim gronie wymienionych przez Ciebie rodzai zawodników online. Właściwie to może nawet wszystkimi naraz. ;D No ale niestety tak to już chyba zostanie bo jestem na to zdecydowanie za nerwowy, a bez opanowania to kaplica, raczej. Nie mniej, dobre video, kawał solidnej walki. :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 27 Czerwiec 2014 Da się gdzieś w ustawieniach online zmienić, żeby w championships grać walki trzyrundowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 27 Czerwiec 2014 (edytowane) Da się gdzieś w ustawieniach online zmienić, żeby w championships grać walki trzyrundowe? Przecież każda walka w mistrzostwach jest 3 rundowa... Pięciorundowe masz w Rivalry. Edytowane 27 Czerwiec 2014 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 27 Czerwiec 2014 Ok, mój błąd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 27 Czerwiec 2014 Aha, więc to tak winno wyglądać. ;D No to muszę Ci SmaleC powiedzieć, że nie nudziłem się ani przez moment. Tak to sobie można grać - fajnie, przyjemnie się to oglądało, masz kontrole, wiesz co robisz, wiesz co chciałbyś zrobić, i co najważniejsze wiesz jak to zrobić. ;d Poważnie, ta gra dzięki temu .mpeg spodobała mi się jeszcze bardziej. Tym większa jednak szkoda, że sam osobiście zdecydowanie jestem w tym szerokim gronie wymienionych przez Ciebie rodzai zawodników online. Właściwie to może nawet wszystkimi naraz. ;D No ale niestety tak to już chyba zostanie bo jestem na to zdecydowanie za nerwowy, a bez opanowania to kaplica, raczej. Nie mniej, dobre video, kawał solidnej walki. :thumbsup: Tu właśnie w sumie nie ma czym się denerwować. Gra ma duży learning curve zwłasza w parterze, gdzie trzeba być doskonałym wzrokowcem oraz trzeba ogarnąć jak się robi poszczególne ciosy w stójce i na prawdę większość graczy wtedy jest do obicia. Sam też tracę opanowanie jak muszę kogoś ogłuszonego skończyć, ale w samej walce gra jest jak najbardziej sprawiedliwa dlatego uważam, że jest mocno niedoceniona. Jak dla mnie to najlepsza obecnie gra sportowa od EA. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 Panowie mam pytanie. W jakiej wadze, chcielibyście grac rozgrywki Ligowe. (nie mowie o turniejach LIVE, bo tu będziemy losować wagę przy każdym turnieju) Moja propozycja to Middleweight. Ciekawi mnie, jaki byłby wasz wybór. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 27 Czerwiec 2014 Ja bym proponował sprawdzić po overall i wybrać wagę, w której średnia jest najwyższa, tak, żeby różnice między zawodnikami były jak najmniejsze. Btw będzie dozwolone korzystanie z zawodników niedostępnych dla wszystkich (Bruce Lee, Royce Gracie + ewentualne DLC)? Dodatkowa sugestia jest taka, żeby w przypadku ligi gracze wybierali zawodników w kolejności odwrotnej do zajmowanej pozycji, tzn. ostatni w tabeli wybiera jako pierwszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 (edytowane) ^jeszcze nie rozwiązaliśmy kwestii z zawodnikami, wolny wybór czy losowanie. Co do zawodników z DLC, to chyba będą wyłączeni z rozgrywek - bo jak wiadomo nie każdy ich ma, dodatkowo są napakowani, więc było by to bez sensu. Czekam tylko na swojego kompana od projektu, i będziemy powoli startować. Na start pojedziemy z turniejami LIVE, liga pewnie po ok tygodniu grania LIVE aby można było dopiąć sprawy Ligowe. Edytowane 27 Czerwiec 2014 przez INKOGNITO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 27 Czerwiec 2014 Panowie mam pytanie. W jakiej wadze, chcielibyście grac rozgrywki Ligowe. (nie mowie o turniejach LIVE, bo tu będziemy losować wagę przy każdym turnieju) Moja propozycja to Middleweight. Ciekawi mnie, jaki byłby wasz wybór. Ja stawiam na Welterweight, dużo dobrych i bardzo dobrych fighterów, więcej niż w innych kategoriach, każdy znajdzie coś dla siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 A co sądzicie o wyborze zawodników, wolny, tzn losowanie "nr startowego" i po kolei wybór, czy loteria ? (ja osobiście jestem za loterią, przy każdym turnieju inny zawodnik, ciekawsze rozgrywka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 27 Czerwiec 2014 A co sądzicie o wyborze zawodników, wolny, tzn losowanie "nr startowego" i po kolei wybór, czy loteria ? (ja osobiście jestem za loterią, przy każdym turnieju inny zawodnik, ciekawsze rozgrywka) Powiem tak, różnica pomiędzy zawodnikami to nie tylko suche statystyki. Widać to zdecydowanie w walce. Także ciężko powiedzieć jaka metoda będzie najlepsza. Losowanie na pewno w jakiś sposób będzie sprawiedliwe, ale jak ktoś dostanie fightera z ovr 85 a drugi 95, to na pewno będzie to widać w walce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek883 4 Napisano 27 Czerwiec 2014 Witam :) Ja tez jestem chętny na pogranie online w UFC . mój PSN:WrongSzczepan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 Wiadomo, że nie jest to do końca sprawiedliwe, ale przy kolejnym losowaniu role się odwrócą. Jak grałem w lidze PES, to losowaliśmy koszyk, a później drużny, często grałem ogórami i moje zdrowie psychiczne na tym nie ucierpiało ;) To samo będzie przy wyborze, ktoś dostanie ov 95 a ktoś 80. Myślę że losowanie jest najlepsze, jest całkowicie przypadkowe, więc na swój sposób sprawiedliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 27 Czerwiec 2014 Wiadomo, że nie jest to do końca sprawiedliwe, ale przy kolejnym losowaniu role się odwrócą. Jak grałem w lidze PES, to losowaliśmy koszyk, a później drużny, często grałem ogórami i moje zdrowie psychiczne na tym nie ucierpiało ;) To samo będzie przy wyborze, ktoś dostanie ov 95 a ktoś 80. Myślę że losowanie jest najlepsze, jest całkowicie przypadkowe, więc na swój sposób sprawiedliwe. Może ustalmy jakiś przedział np. 85-90 i losujemy tylko z tego pułapu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 No właśnie zastanawiam się nad tym, jak to przemyślę to dam znać co udało mi się wykombinować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baczek867 247 Napisano 27 Czerwiec 2014 Spamerrow jest od zarąbania, juz mnie to irytuje, biorą zawodników z najwyzszym skillem, i pompuja jeden cios, poki sie ktoras z czesci ciala nie zaczerwieni, najlepsze jest to, ze staminy maja zero ale muca mnie i nic nie moge zrobic :( zacząlem grac kariere, zeby cos wiecej sie nauczyc, ale to nie dla mnie za duzo wszystkiego tam nawalone, nie ma czasu na takie pierdoly, walczac ze spamerrem probuje zejsc do parteru, robie wszystko jak w tutoriallu, czyli majac go na glebie trzymam R2 plus prawa gałka w dól jest ok przetrzymuje go, ale jak on leży na mnie to robie prawym analogiem pol obrotu w prawo czy lewo i za nic nie moge odwrocic pozycji:[. Boję sie , ze poleci konsola wkoncu przez okno heheh. Nie mówie, bo da sie wygrac, jezeli walka toczy sie normalnie, ale jak juz wyzej pisalem jak koles zaczyna spamowac, to wariuje, przyciski juz mi sie motaja i gleba :]. Byłem juz w Pasie brązowym i zlecialem z hukiem do purple i tam sie narazie trzymam ;] Juz widze co sie dzieje w czarnym . . . 39 wygranych, 42 przegrane takie mam staty, 9 sezon w trakcie ;] pzdr.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INKOGNITO 130 Napisano 27 Czerwiec 2014 ^ w ten weekend wystartujemy z liga, na zasadach, bez spamowania (tacy ludzie będą szybko kończyć przygodę z naszym community) więc wszystko wróci do normy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 27 Czerwiec 2014 Spamerrow jest od zarąbania, juz mnie to irytuje, biorą zawodników z najwyzszym skillem, i pompuja jeden cios, poki sie ktoras z czesci ciala nie zaczerwieni, najlepsze jest to, ze staminy maja zero ale muca mnie i nic nie moge zrobic zacząlem grac kariere, zeby cos wiecej sie nauczyc, ale to nie dla mnie za duzo wszystkiego tam nawalone, nie ma czasu na takie pierdoly, walczac ze spamerrem probuje zejsc do parteru, robie wszystko jak w tutoriallu, czyli majac go na glebie trzymam R2 plus prawa gałka w dól jest ok przetrzymuje go, ale jak on leży na mnie to robie prawym analogiem pol obrotu w prawo czy lewo i za nic nie moge odwrocic pozycji:[. Boję sie , ze poleci konsola wkoncu przez okno heheh. Nie mówie, bo da sie wygrac, jezeli walka toczy sie normalnie, ale jak juz wyzej pisalem jak koles zaczyna spamowac, to wariuje, przyciski juz mi sie motaja i gleba :]. Byłem juz w Pasie brązowym i zlecialem z hukiem do purple i tam sie narazie trzymam ;] Juz widze co sie dzieje w czarnym . . . 39 wygranych, 42 przegrane takie mam staty, 9 sezon w trakcie ;] pzdr.. Jedyne pocieszenie jest takie, że spammerzy to zazwyczaj przelotni gracze. Jakiś lamus co musi wbić trofiki, albo wynik ważny, a przyjemności nie ma żadnej. Ja dzisiaj grałem Gustafsson vs Gustafsson koleś non stop kręcił jakieś wyszukane ciosy to kolano to superman czy obrotowy kop. Całkowicie nie szło go trafić, nie wiem czemu, ale ja blokując praktycznie cały czas byłem wypompowany (a nie trzymam cały czas bloku tylko na moment gdy rzuca cios żeby robić kontrę), nie szło iść zrobić kontry, a temu chłopczykowi wpadały stuny, raz za razem. Na szczęście nie udało mu się mnie trafić na KO. Jak w pierwszej rundzie zszedłem do parteru i zobaczyłem, że straszny leszcz w poddaniach z niego, tak w 3 rundzie bez problemu jakiegoś większego go poddałem, pewnie jad to mu się zaczął toczyć kącikami ust, bo myślał, że miał łatwą walkę. Ale, niestety są też ludzie który potrafią grać normalnie i to widać, że ogarniają grę ale wolą się zeszmacić dla punktów :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedraz 11 Napisano 27 Czerwiec 2014 mi nie zalezy na punktach a na realnej walce bez wciskania wszystkiego jak w tekkenie:) chetnych poczatkujacych zapraszam:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARTINPALERMO 49 Napisano 27 Czerwiec 2014 hahah, bez urazy, ale chciałbyś umieć "wcisnąć wszystko" w tekkenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 27 Czerwiec 2014 (edytowane) Heh trochę się zapędziłem z tymi spammerami, bo w brązie już ludzie się w tym na prawdę specjalizują, aż mi z 19-3 zrobili 23-10, choć to też moja wina, bo zbyt łatwo było i teraz się rzucałem jak szczerbaty na suchary Gra ogólnie mogłaby być pozbawiona spamu w jednym patchu tylko tym samym rzesza ludzi by uznała że nie ma po co grać. Ten sam cios rzucony po raz kolejny powinien zabierać mniej energii np. 100% -> 80% -> aż do 20%. Low kicki są zbyt szybkie i zbyt dewastujące, bardziej wybijają z równowagi niż potężne uderzenie w głowę, tak samo ciosy na ciało koleś zacznie się wić po takim trafieniu, ale uderzenie w głowę nie robi na nim wrażenia. Ciosy używane do spamu powinny zjadać więcej staminy (koleś rzucając 4 ciosy w powietrze, 2 kolejne kontruję i okazuje się, że mam mniej staminy od niego, bo body kicki praktycznie nie zjadają staminy...). Body powinno wytrzymywać więcej niż głowa, a nie na odwrót Po udanej kontrze gdy zawodnik zostaje z rozłożonymi rękoma zbyt łatwo przychodzi mu kontrować mój cios, gdzie w takiej sytuacji powinien wyłapać czystą sztukę na twarz, jednak magicznie ręce wracają lub uchyla się. Najbardziej denerwuje mnie, kiedy złapię w kontrę przeciwnika mój nie sięga ręką żeby mu "oddać" mimo tego samego wzrostu, trzeba używać kopnięć na brzuch inaczej marnuje się szansę. Pięści nie sięgają, a kopnięcia na głowę są zbyt wolne.Oj błędy, błędy na poziomie projektowania, mimo wszystko kolejna odsłona może być niemal bezbłędna jeśli posłuchają tych właściwych graczy.EDIT:I dłużej gram tym bardziej kuriozalnie się robi, obecznie czuję, że mój zawodnik nie posiada ogłuszającego ciosu. Non stom jestem ogłuszany, a czyste ciosy które wyglądają jakby miały zabić prześlizgują się, dosłownie jak loosing streak w Fifie. Edytowane 27 Czerwiec 2014 przez SmaleC Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baczek867 247 Napisano 27 Czerwiec 2014 (edytowane) Smalec, ogarniasz dobrze temat dźwigni?, bo probowalem juz nie raz i lipa :/ wyjaśnij mi to jakos prostym sposobem z tymi kierunkami, uwalniać się potrafie, problem z utrzymaniem i zmianą pozycji. Zakładam, pojawiają mi sie te cztery kierunki ale w mojej sytuacji to trwa jakies 20 sek. i kolo ucieka. Trzymam np. cały czas wychylona galke w prawo, potem ucieka mi np. kierunek gorny, szybko wychylam gałke do przodu a tu odrazu koles w prawo i juz po dzwigni ;/. nie wiem poprostu na co patrzec zeby szybciej odczytac kierunek ....albo wogole zle to robie nie wiem, ale z tutoriallu tak to zrozumialem. Możesz wyjaśnić tutaj, żeby ludzie ktorzy tez maja ten problem sie cos dowiedzieli albo na priv:], wiadomo, ze nie chodzi o to zeby za kazdym razem sub wychodzil bo nie w tym rzecz, ale nieraz jest okazja to mozna działac. Edytowane 27 Czerwiec 2014 przez Baczek867 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 27 Czerwiec 2014 Twoim zadaniem jest blokować kierunek w którym koleś próbuje się uwolnić, jak trzyma w prawo to ty też wtedy wychylasz w prawo, wtedy nie ładuje mu się ten pasek. Szybkość tego jak jego paski się ładują zależy od tego jaki ma skill w obronie przed dźwignią/duszeniem i od tego jaki jest stosunek twojej staminy do jego, dlatego łatwiej poddać zawodnika który ma mało staminy, a tym masz pełny pasek nawet gdybyś był trochę słabszy w poddaniach. Z blokowaniem przechodzeń wszystko niestety jest na wzrok często dzieje się z taką prędkością, że ja sam nie mam na to wpływu. Tutaj ciężko cokolwiek podpowiedzieć.PS. Cofam to co powiedziałem o spammerach wcześniej, niestety na wysokim poziomie nie ma możliwości blokowania spamu. Ze względu że kontrowanie nie zawsze działa oraz zawodnik skontrowany jest poza zasięgiem, zwyczajnie nie da się wykorzystać przewagi po zbiciu ciosu w powietrze. Stamina przeciwnikowi nie schodzi przy takim graniu oraz brak staminy nie wpływa na szybkość zadawanych ciosów. Gra można powiedzieć, że na wysokim poziomie spamu jest całkowicie niegrywalna. Bez naszego community gra jest bardzo szybko pójdzie w odstawkę lub przynajmniej online. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach