Skocz do zawartości
Patricko

Gran Turismo 6

Rekomendowane odpowiedzi

myślcie ze wypuszcza patcha z makiem P1 ?? swoja droga ktoś wie dlaczego w GT6 nie ma w ogóle prosiaków ?? tylko kilka RUF ?? a gdzie gt3 rs, czy zwykłe stare 911 turbo (choć tu przychodzą z pomocą dwa RUF'y)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślcie ze wypuszcza patcha z makiem P1 ?? swoja droga ktoś wie dlaczego w GT6 nie ma w ogóle prosiaków ?? tylko kilka RUF ?? a gdzie gt3 rs, czy zwykłe stare 911 turbo (choć tu przychodzą z pomocą dwa RUF'y)

Nie mo Porsche gdyż wszystko rozchodzi się o licencję. Jedynym właścicielem licencji na markę porsche jest EA które po prostu nie chcę się nią dzielić z innymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że coś jest na rzeczy. W grze pojawiły się reklamy Porsche :D Kaz mówi o wprowadzeniu Porsche do gry. Mam tylko nadzieję, że Sony nie zechce zrobić z tego gwoździa programu GT7  - "Po raz pierwszy w historii serii, marka Porsche oddana do dyspozycji graczy!" - i da nam Porsche jeszcze w GT6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścigi wytrzymałościowe są zbugowane? Kilka razy próbowałem LeMans, ale po zmianie opon w pit-stopie, nowy komplet opon bardzo szybko się ściera i dojechanie do końca jest chyba niemożliwe. W czym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak coś w tym jest zrombane bez względu na tor i samochód. Przed zjazdem do pitu auto bardziej zdziera przednie opony. Po zmianie opon (na te same) jest odwrotnie i kilkakrotnie szybciej.

Jedyna rada to wytrzymać jak najdłużej na pierwszym komplecie.

Przy wyścigach w deszczu jest zabawniej. Przeciwnicy startują na WT i po pierwszym okrążeniu zmieniają na WD ale wtedy przestaje padać i ... wiadomo co się dzieje. Wystarczy jechać cały czas na WT i na mecie przewaga ponad 1 minuty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak na Suzuce. Wilgotność doszła tylko do 19% i stawka zjeżdżała chyba ze 3 razy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam dochodzić do wniosku, że kariera w GT6 to totalna porażka. Wyścigi są mega bezpłciowe - startuj z ostatniej pozycji, wyprzeć bezmózgie boty i dojedź do mety z przewagą rzędu kilku- kilkudziesięciu sekund.

Przykro, ale aż nie chce mi się ruszać tej kariery i wolę pojeździć Online. :(



 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał z Was problemy z trofeum 0,01 sekundy? Dwukrotnie wygrałem z przewagą 0,008 w Szybkiej grze, raz na Daytonie raz na Indianapolis i nie wskoczył mi trofek. Może po jakimś patchu nie można tego robić w Szybkiej grze już?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Online ten trofik też nie wpada.

Spróbuj na "Niczym wiatr" tor X, na ostatniej prostej zrównaj się z pierwszym autem tak aby wystawał przed niego tylko Twój zderzak.

Przy tych prędkościach wpada z 0.005s, a że prosta jest długa to będzie bułka z masłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie musisz jeszcze "slabszy" samochód brac, zeby bylo więcej emocji :biggrin:

 

Zawsze biorę słabszy, rywalizacja ogranicza się do prostych, gdzie ze względu na niższą moc, nie mogę osiągać prędkości takich jak AI. Katastrofa, albo te bugi, o októrych mowa wyżej. No ale nie będzie więcej GT na PS3, może na PS4 zrobią to jak należy

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy muszę wyprzedzić rywala w wyścigach jednej marki żeby wpadło mi trofeum ?? bo wyprzedzam na wyjściu z ostatniego zakrętu i nic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuż przed metą. Celowo jechałem 2 cały wyścig i dosłownie 50m przed metą N20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o nie wiedziałem ze mozna tam n20 :P  cały czas próbowałem na wyjściu z ostatniego zakrętu, i tez jechałem 2 cały wyścig, z tym ze mocy tyle samo co u nich wiec musiałem szybciej wyjść żeby ich wyprzedzić.  Swoją drogą właśnie zrobiłem wyścig z zadaniami w S i ostatnie zadanie mistrz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria GT to najbardziej nużące gry w jakie grałem.

Nie prawda, GT i GT2 na PSX robiły mega wrażenie w swoich czasach i nijak nie można było mówić o nudzie. Pamiętam swój pierwszy kontakt z serią, demko GT2, Crvette C4 na Special Stage Route 5 :cool:

GT3 i GT4 na PS2 również robiły, szczególnie mega rozbudowana czwórka, dzięki niej poznałem raj jakim jest "Zielone Piekło" :biggrin: Le Mans w Pescarolo Curage C60, mam świetne wspomnienia dzięki tej serii.

 

Na PS3 średnio sobie poradzili, niby wprowadzono Online, grafika w Prologue robiła najbardziej, w piątce zmienne warunki, ale suma sumarum, brakuje mi tego dreszczyku, który oferowały poprzednie generacje GT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą,

 

w GT to grałem po raz pierwszy na emulatorze ePSX na klawie :D wtedy to wszystko robiłem Viperem co mogłem a potem na PS to oczywiście stuningowany do ok 1000KM GTO TwinTurbo bez modyfikacji sportowej.

GT2 tez miłe wspomnienia, GT3 tylko lekko zahaczyłem ale w GT4 grałem i grałem non stop.

 

To były piękne czasy młodości, zero stresu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria GT to najbardziej nużące gry w jakie grałem.

Ile gier w serii w takim razie próbowałeś? Jak długo trwałeś w bólu zanim darowałeś sobie tą zabawę? Ja grałem w obie części na PSX, potem dopiero w GT4 na PS2 a teraz w GT6 na PS3. Uważam, że trudno obronić tezę, że seria się zmienia i ewoluuje - jest generalnie bardzo podobnie jak w pierwszej części. To fakt. Te same mechanizmy tuningu, w zasadzie brak optycznego (który akurat w czasach kiedy powszechny jest online - wreszcie miałby sens), podobne schematy przechodzenia kariery, model jazdy (pomijam niuanse, które się zmieniają). Być może przerwa między częściami była u mnie na tyle zdrowa, że nie zdołałem zmęczyć się w/w elementami ale dawno już nie miałem odczucia, że doba jest za krótka by zająć się codziennymi obowiązkami i zamknąć dzień sesją w GT6. To pierwsza gra od dawien dawna, dla której mogę wziąć urlop wolnego i grać od rana do wieczora. A to nie koniec: nadchodzi bardzo obiecująca funkcjonalność społecznościowa, w której pokładam naprawdę wielkie nadzieje. Wiem, że kiedy wymaksuję tryb kariery przechodzę do świata online i rozpoczynam grę na nowo, w innym stylu. Czy to nie jest ekscytujące? Dodam, że nigdy nie grałem na kierownicy, na non stopie jeżdżę na padzie. Z opinii znajomych czy wypowiedzi w necie wynika, że jazda na kierownicy to inny, lepszy świat - jeśli tak jest to mam przed sobą naprawdę fajny czas wyciskania soków z jednej gry. Dziwnym trafem brak pełnej funkcjonalności gry w momencie jej zakupu nie jest dla mnie wadą - PD powoli odkrywa karty, buduje suspens, umiejętnie podnosi poziom podniecenia :) Powiedzieć, że ta gra jest nużąca to tak jakby upierać się przy tym, że Alesi był lepszy od Prosta.

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego błedu z oponami które gorzej trzymają i szybciej sie zuzywają po zmianie, to ten błąd jest bardziej złożony. Bo zauważyłem, ze Wyścigowe Miękkie na których startuje, trzymają lepiej na 100% mokrej nawierzchni niż Wyścigowe na mokrą nawierzchnie po zmianie. Oprócz tego przyczepność jest większa jeśli wilgotność wzrasta i jest 60% niż jeśli przesycha i jest 60%.  Co do znirzenia sie seria, to czego wy oczekujecie ?? przezeiż to symulator wyscigowy, wysicgi się jakoś zmieniły drastycznie w ciągu ostatnich 10 lat ?? raczej nie bardzo, samochody nie latają tylko jeżdżą po torach i nie strzelają fajerwerkami. Ja ta gra sie jaram za samo odwzorowanie torów, zwłaszcza N-ring który poprostu kopie jajca.

Ale fakt, do realizmu to i tak jest daleko w stosunku do RBR np, setupy ustawienia nie mają sie ni jak do realizmu, a "rajdy" to kompletna klapa.... nie wiem z czym oni mają problem z ogarnięciem tam fizyki, skoro przy wyścigach w miare dają rade. Jest już tyle gier na których mogli sie odzorować w kierunku rajdów jeśli nie chcieli wywalac kupy siana na robie własnej fizyki... jak juz nie chceli robic tak zaawansowanej fizyki jak w RBR to juz mogli zrobić chociaż cos takiego całkiem arcadowego jak w colinie gdzie przynajmniej się sympatycznie jeździło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem najpierw w GT5 Prologue, potem GT na PSP, GT5 i teraz w GT6. Nie twierdzę, że GT jest złe, bo takie nie jest, ale jeżdżenie cały czas po tych samych torach, setki okrążeń, aby osiągnąć pefekcję, to mnie już nuży.

 

-----

Jakie autko mi polecicie do najbardziej wymagających wyścigów, gdzie max to 750 PO ?

Edytowane przez Użytkownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że wyścigi nie są dla Ciebie ;) Mnie to czasami też nuży, ale z drugiej strony Online, i masa autek skutecznie wydłużają zabawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Toyota Minolta '89 800 HP wystarczy aby pokonać najtrudniejszych przeciwników, czy trzeba szukać czegoś lepszego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×