INO1 101 Napisano 5 Styczeń 2014 (edytowane) Nie trzeba ręcznie. Jeśli po wyjściu z wyścigu widzimy "zapisywanie" to wszystko jest ok. Ważne żeby Save był aktualny. Ja choćbym nie miał ochoty na grę zawsze jadę krótki wyścig żeby tej premii nie stracić. Te 200% się bardzo przydaje. No właśnie to "zapisywanie" widziałem po każdym wyścigu więc dawałem sobie spokój i nie zapisywałem ręcznie. Następnego dnia ZONK - 0%. Odkąd zacząłem ręczny zapis zaczęło rosnąć - 110%, 130%, 150%, 170%, 200%.. Czasami nawet nie jadę żadnego wyścigu tylko loguję się dla tej właśnie premii, zapisuję i wychodzę z gry... No chyba, że to jakaś loteria jest, zbieg okoliczności albo błąd gry... Edytowane 5 Styczeń 2014 przez INO1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadiush 1 Napisano 5 Styczeń 2014 No właśnie to "zapisywanie" widziałem po każdym wyścigu więc dawałem sobie spokój i nie zapisywałem ręcznie. Następnego dnia ZONK - 0%. Odkąd zacząłem ręczny zapis zaczęło rosnąć - 110%, 130%, 150%, 170%, 200%.. No chyba, że to jakaś loteria jest, zbieg okoliczności albo błąd gry... W takim razie wygląda na zupełnie losowy błąd. Zawsze można trochę zarobić na sezonowych. Ale też lepiej mieć premie:-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 1 Napisano 6 Styczeń 2014 (edytowane) Hej, co tak konkretnie daje ta premia, bo nie zwracałem na to zbytnio uwagi ? Jeśli za wygrany wyścig i złoto dostajemy np. 5.000 kredytów, to przy premii 150% dostajemy 12.500 kredytów czy jak ? Edytowane 6 Styczeń 2014 przez Użytkownik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 6 Styczeń 2014 Hej, co tak konkretnie daje ta premia, bo nie zwracałem na to zbytnio uwagi ? Jeśli za wygrany wyścig i złoto dostajemy np. 5.000 kredytów, to przy premii 150% dostajemy 12.500 kredytów czy jak ? nie 12.500, tylko 7.500, dostajesz 150% nagrody pieniężnej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 1 Napisano 6 Styczeń 2014 (edytowane) OK, już wszystko jasne. Myślałem, że może 5.000 + 150% tej wartości, co daje łącznie 12.500. Wiedzieliście, że przyjęcie Mercedesa AMG Vision GT jako prezent przypisuje się do save'a gry, a nie jak wcześniej myślałem do naszego konta ? Po usunięciu zapisu z gry i rozpoczęciu jej od początku, możemy ponownie przyjąć auto w prezencie. Edytowane 6 Styczeń 2014 przez Użytkownik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 6 Styczeń 2014 Tylko co w związku z tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilart 0 Napisano 6 Styczeń 2014 Hej. Wiecie może czy da się dokupić Anniversary ? Dwa wyścigi sezonowe wymagają samochodów z tego dodatku ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grumszak 6 Napisano 6 Styczeń 2014 popatrz na allego moze ktos ma kody Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaliskox 21 Napisano 6 Styczeń 2014 im dluzej gram w te gre tym bardziej mi sie podoba , a przejscie ksiezyca zwlaszcza misja 3 to nie lada wyzwanie :) a dla relaksu dzisiaj przejechalem swoim samochodem marzen (Honda NSX 1991 ) po NordSchleife :) wrazenia bezcenne :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkShadowPL 306 Napisano 6 Styczeń 2014 (edytowane) A ja bym ujął to tak: kastrat przez duże K. Ograłem prawie całe gt5 a grając w gt6 to tylko mi się tryb poprowadzenia kariery podoba. No i jakoś tak łatwiej jest albo się wyrobiłem przez te 2-3 lata gry na DS3. Tutaj wszystko na złoto a w 5 to nie takie było hop siup. No i gdzie wyścigi długodystansowe ? 24minutowy? WTF Na tym zakończę na chwile obecna :) Edytowane 6 Styczeń 2014 przez DarkShadowPL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilart 0 Napisano 6 Styczeń 2014 Ja zawsze ubolewałem na brak w GT Audi Sport Quattro S1 i się doczekałem :) aczkolwiek mam zastrzeżenia co do dźwięku :/nie jest to Audi S1 :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutitt73 5 Napisano 6 Styczeń 2014 Słuchajcie, dostaję białej gorączki z testem licencji międzynarodowej a1 - pachołki hondą nsx, srebro robię spokojnie, złota nie mogę za cholerę - jakieś podpowiedzi? albo jak najwygodniej ustawić TCS i czułość? gram na padzie. do tej licencji wszystko na gold robiłem, nad tym siedzę 2 dzień, prawie jak nad Vettelem w GT5 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiops2 0 Napisano 6 Styczeń 2014 Słuchajcie, dostaję białej gorączki z testem licencji międzynarodowej a1 - pachołki hondą nsx, srebro robię spokojnie, złota nie mogę za cholerę - jakieś podpowiedzi? albo jak najwygodniej ustawić TCS i czułość? gram na padzie. do tej licencji wszystko na gold robiłem, nad tym siedzę 2 dzień, prawie jak nad Vettelem w GT5 ;) Spróbuj ustawić sobie gaz pod R2, hamulec pod L2 - tak zdecydowanie lepiej na padzie się śmiga. TCS 0 i zrobisz na spokojnie ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artorias 32 Napisano 6 Styczeń 2014 (edytowane) Da się komfortowo grać w GT6 na padzie??? Nigdy nie miałem styczności z tą serią i nie wiem czy jest sens kupować GT6, jeśli się nie ma zamiaru kupować kierownicy? EDIT: Chodzi mi głównie o czasy okrążeń. Czy osoba grająca na padzie traci sporo do tej, która używa kierownicy, czy różnice są minimalne? Edytowane 6 Styczeń 2014 przez Artorias Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 6 Styczeń 2014 Spróbuj ustawić sobie gaz pod R2, hamulec pod L2 - tak zdecydowanie lepiej na padzie się śmiga. TCS 0 i zrobisz na spokojnie ;) A to ktos jezdzi inaczej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Davey 21 Napisano 6 Styczeń 2014 A to ktos jezdzi inaczej? Oczywiście :D Ja od czasów GT5 jeżdże gaz/hamulec na prawej gałce, nie wyobrażam sobie jazdy na trigerach, palce mi z tego zjezdzają po paru sekundach, masakra. A na gałce mam bardzo dobrą kontrole nad przepustnica i hamulce, moge sobie odpowiednio modulowac siłe, świetnie sie gra ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 6 Styczeń 2014 Powiedzcie czy pozniej w karierze jest troche trudniej? Bo na razie jestem w 3 kategorii (chyba A) i jest zenujaco latwo. Spokojnie majac 100 mniej PO wygrywa sie wszystko. W gt5 bylo zupelnie inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryształ 7 Napisano 6 Styczeń 2014 Gra ogólnie jest prosta,jak chcesz sie pomęczyć to wybieraj o 100 PO mniej wtedy bedziesz miał wyzwanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 6 Styczeń 2014 Gra ogólnie jest prosta,jak chcesz sie pomęczyć to wybieraj o 100 PO mniej wtedy bedziesz miał wyzwanie. Ale to bezsens jest. Gra sama powinna odpowiednio dobierac PO. Gt5 robilo to genialnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 7 Styczeń 2014 (edytowane) Licencja na NSX, spokojnie do przejechania na defaultach, bez żadnych zmian - klucz to gazować umiejętnie pomiędzy sekcjami pachołków a omijać je stabilnie bez gazu - oczywiście jak najciaśniej. Jechałem na padzie i więcej niż 15-20 prób nie potrzebowałem. Pamiętaj też o dynamicznym wyjściu na ostatni odcinek bez pachołków. Pytanie z innej beczki: czy jest gdzieś w necie choćby zgrubny harmonogram aktualizacji? PD informowało o aktualizacjach styczniowych (czy noworocznych) - z tego nic specjalnego nie wynika. Edytowane 7 Styczeń 2014 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutitt73 5 Napisano 7 Styczeń 2014 Zrobiłem a1, dzięki za podpowiedź, miałem TCS ustawiony na 5, wyłączenie od razu dało złoto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackhawkPL 153 Napisano 7 Styczeń 2014 W końcu przysiadłem do Gran Turismo 6 i przekonałem się, że dobrze zrobiłem... nie sprzedając PS3, tuż po kupnie PS4. Nie jestem jakimś wielkim rajdowcem, ale GT5 było moją pierwszą grą na PS3, dlatego wspominam ją z sentymentem. GT6 to naturalne rozwinięcie tego, co było świetne już w "piątce". Zachwycam się grafiką, oświetleniem, cieniami, modelami samochodów. Wyglądają kapitalnie. Szkoda jedynie, że brakuje wśród samochodów marki Porsche :( za to przeglądając Ferrari japa cieszyła mi się niesamowicie. Zapraszam do znajomych - PSN ID: miragepl89. Tylko dwóch kolegów gra w GT6, a to niewiele by porównywać czasy i walczyć o miejsce pierwsze na liście rankingowej właśnie wśród znajomych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INO1 101 Napisano 7 Styczeń 2014 Ktoś ma dziś problemy z serwerami GT6 ? Wywala mnie i moich znajomych non stop, bez względu na to kto postawi pokój... Czasem nie kombinują czegoś z tymi serwerami ? Nikt nic nie wie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 7 Styczeń 2014 Ja dzisiaj raz prbowałem zagrać online, to mi powiedziało, że "Sieć nie jest dostępna". STwierdziłem, że to mój internet, ale skoro mówisz, że też masz problemy to chyba jednak coś u nich. Ponoć patch 1.03 wprowadzi wiele zmian w rozgrywce sieciowej, może coś robią na serwerach ;> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaxxon 33 Napisano 8 Styczeń 2014 Spróbuj ustawić sobie gaz pod R2, hamulec pod L2 - tak zdecydowanie lepiej na padzie się śmiga. TCS 0 i zrobisz na spokojnie ;)Haha, od razu może lepiej doradz mu, że najlepszym kontrolerem do GT jest gitara. Samo granie na padzie to lekki nonsens ale ok, nie każdy ma możliwość, czy chęci na kierownicę, ale żeby mieć gaz i hamulec pod R2 i L2 to jeszcze nigdy nie słyszałem i nawet wyobrazić sobie nie mogę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach