Gierap 15 Napisano 19 Styczeń 2014 Zawsze sie systemy wyłącza jak sie chce pokazac dresowi w bmw na światlach gdzie jego miejsce i tak samo w grze jeżeli chodzi o czasy... A ja zawsze ruszam po "dziadkowemu" jak jakiś debil w VAGu nerwowo wyłącza TCS, bo dostaje białej gorączki jak widzi "śmigło" BMW na światłach i chce udowodnić jakim jest rajdowcem na drodze ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cziczaki 95 Napisano 19 Styczeń 2014 Podobno gasną silniki w GT6, macie może namiary na jakiś filmik pokazujący to od kokpitu? Kierowca przekręca kluczyk czy auto same się tym zajmuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 19 Styczeń 2014 Animacji uruchamiania raczej nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sponsor 22 Napisano 19 Styczeń 2014 Podobno gasną silniki w GT6, macie może namiary na jakiś filmik pokazujący to od kokpitu? Kierowca przekręca kluczyk czy auto same się tym zajmuje? Nie ma animacji uruchamiania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaxxon 33 Napisano 20 Styczeń 2014 A ja zawsze ruszam po "dziadkowemu" jak jakiś debil w VAGu nerwowo wyłącza TCS, bo dostaje białej gorączki jak widzi "śmigło" BMW na światłach i chce udowodnić jakim jest rajdowcem na drodze ;)Dlaczego "debil w VAGu"? Miałem 2 VAGi i nigdy nie wyłączyłem żadnych wspomagaczy ani nawet nigdy mi nie musiały ratować tyłka w niebezpiecznych sytuacjach. Z resztą mając auto do 180KM trzeba być niesamowitą gułą żeby zmusić systemy do działania. 15 lat jeżdżę (i lubię jeździć dynamicznie i szybko) ale potrafię rozróżnić życie od gry czy od wyścigów czy nawet jazdy po torze wyścigowym. Anyway, w GT (od pierwszej części) zawsze jeździłem bez żadnych wspomagaczy i w manualu. Dopiero jak kupiłem kiere i fotel I zacząłem skillowac czasy (od GT5p) zacząłem stosować wspomaganie kierowania. Po pierwsze dlatego że auta na dobrą sprawę się nie czuje w grze - samo zachowanie kierownicy (drgania, rwania itd) nie jest w stanie podać tylu danych o zachowaniu auta co siedząc w prawdziwym aucie. W prawdziwym aucie jak wpada się w poślizg to instynktownie się kontruje i koniec końców wychodzi z poślizgu. W prawdziwym aucie (które znamy) dokładnie znamy I czujemy granicę przyczepności - w grze tego absolutnie nie jestem w stanie wyczuć. Tzn wiem mniej więcej jak już trochę pojezdze na ile mogę sobie pozwolić ale to na tyle mało, że nie potrafię wycisnąć więcej z każdego zakrętu. Ze wspomaganiem kierowania ten aspekt odpada dzięki czemu robię lepsze czasy. W top 10 często ludzie z tego korzystają ale nie wiem czy z tego samego powodu co ja. ABS mam na 1. Może gdybym miał więcej czasu to opanowałbym i zerowy ale GT to jak już ktoś wspomniał, to nie NFS, tu trzeba czasu żeby dobrze jeździć TCS można używać w przypadku sezonowek z góry narzuconymi oponami (TS) przy dzikich autach (Minolta itp) ale ogólnie szybciej jeździ się bez TCS. I uważam że właśnie tylko ABS 1 I wspomaganie kierowania słabe lub silne jest najlepszym ustawieniem dla GT i takie proponuje każdemu kto teraz jeździ z innymi wspomagaczami. Zacznijcie jednak nie od g te er ów 500 konnych tylko coś słabszego - Scirocco czy BMW 330. Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 20 Styczeń 2014 Akurat wspomaganie kierowania w tej grze to największe dziadostwo ze wszystkich wspomagaczy...albo to "wychodzenie z poslizgu", nie wiem czy to jedno i to samo. Czołówka uzywa tych wspomagaczy w próbach czasowych, bo to legalny czit. Masz kierownicę bez Force Feedback? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 20 Styczeń 2014 A jak generalnie działa to wspomaganie kierowania? Jeśli chodzi o wychodzenie z poślizgu to mam wrażenie, że łatwiej złożyć auto w zakręcie i jednocześnie nie obrócić - dzięki temu można bez przykrych konsekwencji agresywniej wchodzić w zakręty - do tego to się sprowadza. To jakieś pobieżne obserwacje, mogę się mylić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 20 Styczeń 2014 Co do wspomagania to nie wiem, w poprzednim poście pomyliłem to z "wychodzeniem z poslizgu".Wychodzenie z poślizgu działa tak jak napisałeś. Pozwala pokonywać zakręty z większą prędkością. Daje uzytkownikowi o wiele większą przyczepność w zakrętach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Styczeń 2014 (edytowane) Co do wspomagania to nie wiem, w poprzednim poście pomyliłem to z "wychodzeniem z poslizgu". Wychodzenie z poślizgu działa tak jak napisałeś. Pozwala pokonywać zakręty z większą prędkością. Daje uzytkownikowi o wiele większą przyczepność w zakrętach. Wiec co w tym takiego dziadowskiego? Edytowane 20 Styczeń 2014 przez snosch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 20 Styczeń 2014 (edytowane) Gran Turismo kupiłem dla porządnej symulacji a nie arcadowego ścigania z cziterami. Próby czasowe nie mają sensu, bo są ludzie którzy zrobią wszystko dla tego 1 miejsca i oszukują włączając właśnie to dziadostwo jakim jest całe to wychodzenie z poślizgu. Psuje to zabawę ludziom, którzy na poważnie podchodzą do tytułu, a PD nie uraczyło nas osobnymi tablicami wyników dla jeżdżących z i bez wspomagaczy na przykład.Dobrze, że przynajmniej online mamy opcję wyszukiwania pokojów bez "wychodzenia z poślizgu". Ot cała filozofia dziadostwa wspomagaczy. Edytowane 20 Styczeń 2014 przez andryush Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Styczeń 2014 To tak troche jak nazywac dziadostwem kolimatory, acogi, gripy i inne dodatki w Battlefieldzie. Czy to czitowanie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 20 Styczeń 2014 Strasznie nudna ta dyskusja się zrobiła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Styczeń 2014 Fakt. Moze zrobimy cos na wzor gtp, tablice wynikow okrazen na Nurb. z ustalonymi regulami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaxxon 33 Napisano 20 Styczeń 2014 Andy, no pomyliłeś wspomaganie kierowania z wychodzeniem z poślizgu. I mam FF (g27) ale co to ma do rzeczy? Zróbcie te wyścigi. Ale wylaczcie wszystko, łącznie z ABS, sugerowanym biegiem, linią pomocniczą całym UI skoro chcecie realizmu. Do tego Minolta z twardymi sportowymi i z chęcią przyjdę popatrzeć na zawody łyżwiarstwa figurowego :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 1 Napisano 20 Styczeń 2014 (edytowane) Cześć, mam pytanie o tuning. Jeśli chcemy maksymalnie ulepszyć silnik, to musimy wykupić wszystkie 3 etapy, czy wystarczy kupić 3 etap i on zawiera modyfikacje zawarte w 1 i 2 etapie ? To samo jeśli chodzi o redukcję wagi auta, to tam też są 3 etapy. W GT5 o ile dobrze pamiętam, to poszczególne etapy były wymagane, a tutaj ? Edytowane 20 Styczeń 2014 przez Użytkownik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 20 Styczeń 2014 Cześć, mam pytanie o tuning. Jeśli chcemy maksymalnie ulepszyć silnik, to musimy wykupić wszystkie 3 etapy, czy wystarczy kupić 3 etap i on zawiera modyfikacje zawarte w 1 i 2 etapie ? To samo jeśli chodzi o redukcję wagi auta, to tam też są 3 etapy. W GT5 o ile dobrze pamiętam, to poszczególne etapy były wymagane, a tutaj ? Tutaj wystarczy kupić trzeci etap bez potrzeby kupowania poprzednich. W GT 5 było trochę inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 1 Napisano 20 Styczeń 2014 A jeśli kupię wszystkie 3, to nie da mi to lepszych osiągów od tego, jak kupię tylko 3-ci ? Z obniżaniem masy jest to samo ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 20 Styczeń 2014 Z redukcją masy jest dokładnie tak samo. Kupując trzy zamiast jednego (ostatniego) będziesz miał to samo ale mniej Cr. na koncie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 1 Napisano 20 Styczeń 2014 OK, dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Styczeń 2014 (edytowane) Ogromny szacun dla kazdego, kto na padzie z wylaczonymi wszystkimi wspomagaczami przejedzie Nurburgring Pagani Huayra. Dla mnie kazde dodanie gazu konczy sie spinem. Nie ogarniam tego. Edytowane 20 Styczeń 2014 przez snosch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 20 Styczeń 2014 Próbowałem wczoraj, takie piękne auto, a prowadząc je byłem trochę rozczarowany, szczególnie przy dohamowaniach. Auto ma swój charakter, ale muszę przyznać, że walka z nim sprawiła mi przyjemność. Spodziewałem się jednak lepszego prowadzenia od takiej drogiej zabawki.Generalnie jeśli ktoś ma ochotę pojeździć stockowymi autami na sportowych/ komfortowych oponach, to zapraszam do znajomych. Ostatnio preferuję taki rodzaj zabawy online, bo odkrywam wtedy naturalny charakter wielu aut. Tuning odbiera im to co fabryka dała :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 20 Styczeń 2014 Andryush, jezdzisz na kierownicy czy na padzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sycho Sid 3 Napisano 20 Styczeń 2014 Właściwie w GT5 było tak samo. -Za czasówki jednorazowo. -Za wyścigi za każdym razem. W GT6 wyścigów jeszcze nie ma W GT5 czasówek nie jeździłem tylko wyścigi więc mam nadzieje że w GT6 w końcu dadzą wyścigi i będzie tak samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 20 Styczeń 2014 Andryush, jezdzisz na kierownicy czy na padzie? Pad niestety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryształ 7 Napisano 20 Styczeń 2014 A mnie znowu wku.,.. jak szukam pokoju a wszędzie brak asyst,wspomagania itd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach