Skocz do zawartości
alfik

Metal Gear Solid V

Rekomendowane odpowiedzi

:shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:  :shok:

 

Kilka scen to niezły mindfuck. Wiele teorii spiskowych chyba legło w gruzach. BB i Skullface razem? 

 

Quiet wygląda na niezłe ziółko. Odłamek w głowie BB w jednej scenie wyraźnie większy, ale ma już wówczas metalową rękę. Gdzie miejsce na śpiączkę? Łaaaaaaaaaa ja chcę to już i to nawet bez przechodniów i parasolkuf!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specjalnym fanem MGS nie jestem, ale ten trailer jest bardzo klimatyczny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BB nie ma prawego oka, a Skullface ma chyba opaskę na lewym. Coś jakby lustrzane odbicie?

 

Oby na E3 podali datę premiery, bo niepewność jest najgorsza, a plotki o 2016 roku ranią me serduszko. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@KorNick90

Na najlepszego to może nie, bo chyba już nic nigdy nie przebije koherentnego, skondensowanego i perfekcyjnie wyważonego MGS. Niemniej jednak, faktem jest że w serii ewidentnie widoczna jest przewaga części z numerkami nieparzystymi(może z wyjątkiem NESowej 1 i 2jki - tu był ewidentny skok jakościowy przy dwójce) - genialne MGS(3), potem pretensjonalne, nie do końca trzymające się kupy Sons of Liberty (4), rewelacyjny Snake Eater(5)po którym dostaliśmy sporą porcję nostalgii, łatania dziur i ostry fanservice w postaci Guns of the Patriots (6) - wychodzi na to że Phantom Pain powinno nas wyrwać z butów  ;)

Edytowane przez Danny Boy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ywgdzu.gif

 

 

Szefie, co na obiad dzisiaj ?

 

fvcbmi.gif

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Trzydzieści minut rozgrywki zostanie pokazane już dzisiaj w programie Kojima Station, ale jak tylko materiał się pojawi, nie omieszkamy Wam go zaprezentować w całej okazałości, na łamach pssite.com. Chyba każdy fan MGS'a jest ciekawy co tym razem pokaże Hideo Kojima. Ja nie mogę się doczekać. Zwłaszcza po tym jak zobaczyłem, że do gry wraca wysłużony karton, a w serii pojawią się latające owce.

 

Gra będzie pokazywana w wersji na PlayStation 4, a cały materiał ma być po angielsku, więc nie powinniśmy mieć problemu ze zrozumieniem zawiłości fabularnych tego wycinka Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)

 

http://www.pssite.com/news-34061-juz_dzisiaj_kojima_pokaze_swiatu_to__co_widzieli_tylko_wybrancy_na_e3.html

 

czekam :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby tylko to faktycznie było te 30 minut czystego gameplayu, a nie 15 minut rozgrywki i 15 cut-scenek.

Edytowane przez QbaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest wreszcie! Ja się już jaram tą grą strasznie mocno!

Czysty gameplay jest od 50 minuty, więc trzeba przewinąć.

Edytowane przez QbaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak powinny teraz wyglądać gry. Kolejny krok w kierunku fotorealizmu :)

Edytowane przez Achilles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie końska kupa fotorealistyczna.

 

Ciekawe, czy przeciwnicy będą mogli nas wyniuchać po łajnie naszego wierzchowca  :sweat:

 

Nie mogę przeżyć tych balonów. Sama koncepcja jak najbardziej na miejscu, ale otoczka stworzona z ich krzyków, animacji podrywania w kosmos i wydaje się ich liczby w kieszeni Big Bossa psuje nieco wrażenie. I po cholerę owca w bazie? Strach pomyśleć co będą z nią robiła nasza armia złożona z samych chłopów pod naszą nieobecność. 

 

Oprócz tego jaram się jak pochodnia. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami Japończycy muszą przemycić swą dziwność. Dziękujmy bogu że to tylko owca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po ograniu Ground Zeroes byłem Średnio nastawiony do Gry choć nie powiem miło wspominam 1 i 2, ale po tym gameplayu jestem zachwycony tylko czekanie do 2015 trochę boli. czy były już przecieki o dacie premiery??

kilka portali z rami podaje że tak luty/marzec 2015r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiego przywiazania do detali wlasnie oczekuje od next-genow !

 

vdrqlx.gif

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę przeżyć tych balonów. Sama koncepcja jak najbardziej na miejscu, ale otoczka stworzona z ich krzyków, animacji podrywania w kosmos i wydaje się ich liczby w kieszeni Big Bossa psuje nieco wrażenie. I po cholerę owca w bazie? Strach pomyśleć co będą z nią robiła nasza armia złożona z samych chłopów pod naszą nieobecność. 

 

 

Mam podobnie, pewna "arkejdowość", szczypta autoironii i przełamywanie 4 ściany była w serii obecna praktycznie od zawsze, ale bieganie po wrogiej bazie i podczepanie do wszystkiego co się da baloników to krok ewidentnie w złą stronę. Gdyby Fulton był wykorzystywany w grze w odpowiednim kontekście i sporadycznie to czemu nie, ale jako główna (i praktycznie niczym nieograniczona - BB ma najwyraźniej małą fabrykę balonów w gaciach)mechanika pozyskiwania zasobów zarówno trwałych jak i ludzkich jest żenująco absurdalnym rozwiązaniem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś miał jeszcze nadzieję, no to niestety, ale...

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,16302809,Nie_ma_szans_na_polska_wersje_Metal_Gear_Solid_V_.html

 

 

 

Nie ma szans na lokalizację - mówi bez ogródek Gembicki w odniesieniu do Metal Gear Solid V: Phantom Pain
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda :sad: Ale Trzeci Świat to za mały rynek zbytu, żeby tłumaczenie się opłacało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jasne 3-ci świat.

Wydawcy książek jakoś niemają dylematów z tłumaczeniem.

Wydawcy filmów też nie.

Tylko oczywiście polscy wydawcy gier mają ból dupy.

Bo Konami to wymagający partner a nam nie chce się wykładać kasy na profesjonalną lokalizację.

Edytowane przez Mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×