DeraIeS 42 Napisano 13 Październik 2014 Do tego jeszcze dolicz pvp. Ludzie narzekaja na gre ze jest pocieta, monotonna, itp. a napieprzaja w nia jak porypani tak czy siak, bo jest co robic i fajnie sie gra. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 13 Październik 2014 Do tego jeszcze dolicz pvp. Ludzie narzekaja na gre ze jest pocieta, monotonna, itp. a napieprzaja w nia jak porypani tak czy siak, bo jest co robic i fajnie sie gra. Mowiac marki dla 2 frakcji mialem na mysli pvp wlasnie ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mardok_1986 18 Napisano 13 Październik 2014 No ja gram ciągle, ale jeszcze nie jak porypany hehe xDD Mimo wielu wad, wciąga. Dodając do tego przyszłe dlc, będę już pewnie mega zadowolony. Jak już uda mi się jakoś ogarnąć tego huntera, to z przyjemnością zrobię sobie 2 kolejne postaci, więc robić będzie co. Dla mnie jednak monotonna nie jest, a dzisiaj coś koło 3 w nocy w skywatch pierwszy raz właśnie wpadłem w ten specyficzny moment, gdzie mobki non stop zaczęły się respić. Ubaw być wielki z tej sieczki, oby więcej takich akcji było w przyszłości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 13 Październik 2014 @Mardok, tez gram hunterem wiec moge Ci cos doradzic ;p Naprzyklad jesli chodzi o skille Arcbolt grenade Blink Vanish Reduce blink cooldown Toughness and speed Shadowjack Toughness at all cost Stalker - invisibility after crouching Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EgZePL 22 Napisano 13 Październik 2014 @Mardok, tez gram hunterem wiec moge Ci cos doradzic ;p Naprzyklad jesli chodzi o skille Arcbolt grenade Blink Vanish Reduce blink cooldown Toughness and speed Shadowjack Toughness at all cost Stalker - invisibility after crouching Według mnie takie doradzanie trochę mija się z celem, bo każdy powinien wypracować swój własny build zgodny z jego stylem gry. Dodatkowo nie napisałeś do czego taki build miałby służyć, a każda aktywność w grze specyfikuje się innymi wyzwaniami, więc buildy na pvp i pve raczej powinny się różnić. Na koniec dodadam, że jeżeli powyższy build miał być kireowany pod pvp, to radze zmienić toughness na recovery. Dlaczego recovery wydaje się być najlepsza statystyka na pvp dobrze wytłumaczone jest w tym filmiku (po angielsku) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 13 Październik 2014 @up nie moge sie zgodzic ani z Toba, ani z kolesiem co zrobil ten filmik. Moim zdaniem Recovery nie jest najlepszym atrybutem na pvp, poniewaz efekt recovery działa dopiero po pojedynku z przeciwnikiem. Moze i armor pozwala ustac tylko jedna kule wiecej, ale ta kula dla mnie zbyt często byla roznica miedzy zyciem, a smiercia. W dodatku dla mnie agility jest lepsze od recovery, bo pozwala mi sie szybciej przemieszczac i dodgowac. Dla tego tez dla mnie Armor > Agility > Recovery sa najlepsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 13 Październik 2014 (edytowane) Mam wrazenie ze najbardziej marudza ci ktorym szczesliwie wydropilo dobre przedmioty na poczatku, i teraz nie moga zniesc ze inni tez je maja. Masz racje, to tylko wrażenie Ja bym wolal aby egzotyki byly naprawde egzotyczne, aby miec frajde z ich zdobywania .. ;) PS. Wydropil mi na poczatku tylko jeden egzotyk i pamietam to uczucie gdy go dostalem .. a potem zaczela sie lawina z bounty, Xur ... nuuuuda ;) Edytowane 13 Październik 2014 przez czacha79 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lavertan 4 Napisano 13 Październik 2014 Masz racje, to tylko wrażenie Ja bym wolal aby egzotyki byly naprawde egzotyczne, aby miec frajde z ich zdobywania .. ;) PS. Wydropil mi na poczatku tylko jeden egzotyk i pamietam to uczucie gdy go dostalem .. a potem zaczela sie lawina z bounty, Xur ... nuuuuda ;) To nie jest wrażenie tylko tak naprawde jest. Po cholere mi super rare egzotyk zeby mieć frajdę z jego zdobywania jak poza Vex Mythoclast, żeby zdobyć egzotyka trzeba mieć po prostu mega lucka bo wypada nawet z lvl 1 moba? Gdzie tu zdobywanie lol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Atog 0 Napisano 13 Październik 2014 (edytowane) Na koniec dodadam, że jeżeli powyższy build miał być kireowany pod pvp, to radze zmienić toughness na recovery. Dlaczego recovery wydaje się być najlepsza statystyka na pvp dobrze wytłumaczone jest w tym filmiku (po angielsku) PvP = armor > agility > recovery / ew. armor > recovery > agility (w przypadku warlocka) Testowalem na wszystkich klasach. Edytowane 13 Październik 2014 przez Atog Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 13 Październik 2014 Muszę tu posprzątać. Dzisiaj temat nie będzie już otwarty, można się rozejść. W wolnej chwili polecam założyć konto na twitterze i zacząć obserwować ważne dla nas konta, np takie jak Playstation: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Październik 2014 Kolejny HotFix: http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12283 Summary The most recent hotfix (1.0.2.2) for Destiny goes live on October 14th. This hotfix includes a number of changes to weapon balance across archetypes (e.g., lowering Auto Rifle effectiveness and increasing Scout Rifle damage output), specific weapons (Vex Mythoclast and Pocket Infinity) and includes a number of fixes to issues with the Templar encounter in the Vault of Glass. We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance. General Fixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora Lance Classes TitanUnbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intended WarlockBrimstone: Perk can now activate if player is airborne Weapons GeneralFixed some issues related to quick weapon swapping Auto RiflesBase Damage decreased by 2% Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus) Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value) Hand CannonsIn-air accuracy now increased Scout RiflesBase damage increased by 6% Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier) Improved target acquisition, plus additional recoil tuning. ShotgunsDecreased base damage at maximum range (falloff) by 20% Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive Exotic WeaponsVex MythoclastBase Damage decreased by 34% Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus) Pocket InfinityEnhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk PerksMetal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammo Lightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed Activities StrikesEngram rewards from strikes now appear in the post-game Activity Summary Raid - Vault of GlassTemplar EncounterKill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area Destinations The Fallen have also retreated from their hold over the Rocket Yard to discuss a new takeover plan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 14 Październik 2014 Raczej HotNerf :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EgZePL 22 Napisano 14 Październik 2014 O ile w pełni rozumiem dążenie do pozbycia się z gry loot cave'ów, o tyle uważam że sposób w jaki robią to twórcy jest strasznie słaby. Jak tak dalej pójdzie to misję patrolowe będą zupełnie puste. Mogliby zamiast ingerować w sprawny porostu wykrywać sytuację w której gracz stoi i naparza w jedno miejsce i w takiej sytuacji zupełnie blokować drop na kilka minut dla takiego osobnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 14 Październik 2014 (edytowane) Chyba nie bedzie sie dalo pojechac Templara oraz poprzedzajacych fali mobow z platform snajperskich .. a to peszek Edytowane 14 Październik 2014 przez czacha79 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Październik 2014 Jak ty to chcesz wykrywać? Przecież gracz robi aktywność - strzela, rusza się, biegnie po amunicję itp. ...przecież oni tylko przeczyścili rocketyard. Reszta hotfixa jest głównie pod PvP. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goltar 24 Napisano 14 Październik 2014 2 % mniej na auto rifle nie wydaje się dużym nerfem , bardziej może zaboleć 4%-17% do recoila, za to zmniejszenie obrażeń o 34 % Vexa to już sporo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EgZePL 22 Napisano 14 Październik 2014 (edytowane) Jak ty to chcesz wykrywać? Przecież gracz robi aktywność - strzela, rusza się, biegnie po amunicję itp. ...przecież oni tylko przeczyścili rocketyard. Reszta hotfixa jest głównie pod PvP. Sposobów jest dużo. Najprostszy chyba to licznik który który restartuje się w momencie gdy gracz wykona załóżmy 4 kroki. Jeśli czas licznika przekroczy pewna progowa wartość to uruchomiona jest blokada. Licznik można zrealizować i po stronie serwera, jak i w kodzie klienta i nie wymaga właściwie żadnych zasobów. Dodatkowo można dać sprawdzać jeszcze masę warunków, jak naprzyklad sprawdzać czy gracz strzela w momencie bezruchu itd. Ogólnie od strony progamistycznej jest masa sposobów i trików, które dałby pożądany efekt. Edit : W sumie pewnie jeszcze lepiej byłoby zaliczać ilość zabitych pod rząd przeciwników, którzy pochodzą z danego spawna i blokować jak gracz zabił ich np 15. Edytowane 14 Październik 2014 przez EgZePL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Październik 2014 Recoil pewnie załatwi wszystko bo nie będzie się waliło tak czysto headów jak do tej pory ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 14 Październik 2014 (edytowane) No porypalo ich z tym nerfem na heady w auto. 52% moich strzalow to heady... a do tego jeszcze nerf na stability, ech.... Edytowane 14 Październik 2014 przez DeraIeS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 14 Październik 2014 Dobrze,że nic nie zrobili z rzucaniem Atheona :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 14 Październik 2014 (edytowane) Najlatwiejszy weekly i nightfall od premiery. Chwila moment i po robocie. Szkoda ze nie dali zadnego buffa do Thorna i Bad Juju tak jak zapowiadali. Edytowane 14 Październik 2014 przez snosch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Październik 2014 Najlatwiejszy weekly i nightfall od premiery. Chwila moment i po robocie. Szkoda ze nie dali zadnego buffa do Thorna i Bad Juju tak jak zapowiadali. Nie wszystko na raz. Nie wiem czy zauważyłeś ale na spokojnie, partiami wszystko co zapowiedzieli poprawiają/zmieniają. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 14 Październik 2014 Ale Thorn bardziej prosi sie o update niz auto rifle ktore oslabili bez sensu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Październik 2014 Auto Rifle osłabione bez sensu? No nie powiedział bym. Auto Riffle zbyt mocne jest, zbyt daleko strzela i zbyt celne jest. Nie ma jak seryjka w głowę Surosem z drugiego końca mapy.Genialne po prostu :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeraIeS 42 Napisano 14 Październik 2014 Suros to jedno, ale inne bronie? Chociaz tez nie powiedziane ze wszystkim broniom pojechali po tyle samo, Akurat surosowi sie przyda nerf do recoila i obrazen. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach