Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzałem te filmiki z powyższego linku, jak i te na stronie SONY w FHD. Jedno na pewno mogę o tej grze już napisać. To będzie najpiękniej wyglądająca gra wyścigowa w historii gier komputerowych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie jakos nie napalam na grafike w tej grze bo mimo zapewnień i pisaniu ze taka bedzie grafika moze mijac sie z koncowym programem. Niby wszystko ladnie super a 2 tyg przed premiera bach. Info o okrojeniach i słabszej jakosci. Mamy Przykład jak w WD ja wiem ze cross gen a exclusive to inna bajka ale wszystko jest możliwe i powinnismy to brac pod uwage. Nie róbmy takiego hypeu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że wszystko jest możliwe, ale w wypadku tytułów ekskluzywnych, raczej można być spokojnym o efekt końcowy. Bardziej obawiałbym się o sam gameplay...

 

@ONE - każda gra przechodzi mniejszy albo większy downgrade grafiki...

Edytowane przez kloose

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden W_D i teraz każda gra, która świetnie wygląda będzie podejrzewana o downgroad graficzny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o downgroad graficzny.

downgrade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arcade może być symulacją, nawet jest, mniej lub bardziej. Im więcej arcade tym mniej symulacji (uproszczenia, "pomagacze").

 

Żeby móc dyskutować trzeba by zdefiniować pojęcia - co dla kogo znaczy "symulacja" (symulacja świata [odzwierciedlenie osiągów] czy symulacja zjawisk w fizyce [kolizje, deformacje]).

 

Dla mnie umieszczenie w grze autentycznych aut pociąga za sobą to że ich osiągi tez powinny być symulacją... Ale to tylko moja opinia ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem, z poczatku nie podobala mi sie ta idea... wydala mi sie ze splaszcza to co nazywa sie wspolzawodnictwem.

Potem jednak sie zastanowilem i odnioslem to do doswiadczen z innymi grami. 

GT5 - (single player) chec pobicia czasow czy to w licencjach czy innych zawodach, dawala mi zapal do dzialania - i tak jesli popelnialem blad bylem za to karany i to srogo, restarty wyscigow to byla norma. Ale jesli sie udalo to byla satysfakcja. To samo jesli chodzi o bledy - jade pierwszy zabralko skupienia blad i nagle jestem 3ci, poziom adrenaliny sie podnosi uda mi sie przejechac szybko i czysto zeby poprawic swoja pozycje czy nie. 

Shift - (online) niestety trafialem na destruction derby, ja jechalem zazwyczaj do konca, ale wielu wychodzilo, ale to zalezalo od graczy zakladam ze grajac ze znajomymi inaczej by to wygladalo niz gra z randomami. (offline) Tutaj akurat idea o ktorej mowa miala znaczenie, nie wychodzilem z wyscigu nawet jesli ktos mnie zepchnal czy jesli sam popelnilem blad, raz byly punkty doswiadczenia za przejechanie a dwa to samo o czym mowil Paul a wiec inne wyzwania jak perfekcyjne pokonanie zakretu, czy tym podobne, wiec skupialem sie na tym co moglem wykonac mimo iz wiedzialem ze wyscig mam przegrany, ale spokojnie bede mogl do niego wrocic. 

 

Jak to o czym byla mowa na blogu sprawdzi sie w praktyce trzeba bedzie poczekac... a tego czekania jeszcze troche zostalo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Metropolis Street Racer [Dreamcast]

Project Gotham Racing [Xbox]

Project Gotham Racing 2 [Xbox]

Project Gotham Racing 3 [X360]

Project Gotham Racing 4 [X360]

Jeśli grałeś w którąkolwiek z wyżej wymienionych gier to wiesz  dokładnie na czym polega to połączenie.   :thumbsup:

Jak dla mnie PGRy to arcade. Starsze gry Codemasters już bardziej podpiął bym pod ten termin, ew coś jak Test Drive Unlimited, ale ta seria to dla mnie max średniak, TDU 2 to gniot. Pierwsze słyszę, żeby Metropolis Street Racer lub Project Gotham Racing miały cokolwiek wspólnego z symulacją.

Edytowane przez MarcinX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedziano Forza Horizon 2 na silniku FM5. Już czuje walkę na polu arcade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista 35 fur dostępnych w grze

To jest tylko część samochodów, reszta zostanie ujawniona później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko część samochodów, reszta zostanie ujawniona później.

 

Popraw mnie jesli sie myle ze fur lacznie mialo byc  50 - wiec to jest jakby nie patrzec 70% a wiec wiekszosc fur z gry.

 

DC moze i nie zachwyca iloscia samochodow ale moze (bo to sie okaze jak gra wyjdzie, a to co widzielismy na filmikach wyglada zachecajaco) zachwycic ich odwzorowaniem i szczegolowoscia.

Ja osobiscie wole mniej wozow ale kazdy jeden tak samo dopracowany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś nie zna angielskiego.
 

 

Pogoda
  • Lokacje będą miały zgodną z rzeczywistością mapę nieba, więc w nocy znajdziecie każdą z konstelacji
  • Wszystkie chmury to pełne modele 3D i realistycznie rozpraszają promienie słoneczne
  • Za każdym razem niebo generuje się losowo, chyba że odgrywacie czyjeś wyzwanie, a cykl dnia i nocy będzie można przyspieszyć x60 (dwukrotny wschód słońca podczas wyścigu? pewnie!)
  • Chmury i tafle jezior reagują odpowiednio na prędkość wiatru
 
Otoczenie
  • Dane NASA został wykorzystane przy tworzeniu otoczenia, a rysowanie obiektów obejmuje do 200 km terenu od gracza
  • Niektóre trasy mogą pochwalić się ponad milionem przydrożnych drzew (!), więcej niż setką ich gatunków (z krzewami, mchami i kwiatami), a obecność zwierząt zależna jest od pory dnia
  • Widzowie wyścigów ustawiają się w takich miejscach, skąd mogą oglądać nasze wyczyny jak najwygodniej, i ubierają się odpowiednio do pogody
 
Samochody
  • Samochód w Driveclubie stworzony jest średnio z 260 tys. polygonów i stworzenie każdego zajęło około siedmiu miesięcy z wykorzystaniem około tysiąca zdjęć pojedynczej maszyny
  • W tworzeniu aut korzystano z programów do projektowania rzeczywistych pojazdów
  • Do uchwycenia idealnych dźwięków posłużono się szesnastoma mikrofonami jednocześnie (cztery dla samego wydechu)
  • Zależnie od wybranej kamery (z sześciu dostepnych) słuchamy pracy silnika z różnych miejsc
  • Korzystając ze wspieranej przez twórców kierownicy, nasze ruchy odzwierciedlane sa identyczne z tymi na ekranie
 
I w końcu:
  • Raz wybrana trasa przy ponownych włączeniach nie będzie się ładowała dłużej niż 15 sekund


 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ta ścigałka była już dostępna to bez wahania nabył bym PS4.

Bo N4S Rivals wydaje mi się słaby... arcade, chcociaż nie grałem... ale takie przeświadczenie mam.

pzdr.

Edytowane przez Patryk-1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ta ścigałka była już dostępna to bez wahania nabył bym PS4.

Bo N4S Rivals wydaje mi się słaby... arcade, chcociaż nie grałem... ale takie przeświadczenie mam.

pzdr.

Ograj NFS rivals bo DC za 2 miechy dopiero, a gra sie całkiem przyjemnie , pomieszanie nfs MW i Nfs Hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze chciałbym żeby ta gra miała więcej z symulacji niż z arcadówki wkońcu bym zaskupił kiere mastera i bym miał fuN:D no ale pożyjemy zobaczymy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×