matispidi 237 Napisano 25 Maj 2014 Tutaj jaki pozytywny artykuł o DC http://www.spidersweb.pl/2014/05/testujemy-driveclub.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAK 27 Napisano 25 Maj 2014 Obejrzałem te filmiki z powyższego linku, jak i te na stronie SONY w FHD. Jedno na pewno mogę o tej grze już napisać. To będzie najpiękniej wyglądająca gra wyścigowa w historii gier komputerowych :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 29 Maj 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/05/29/driveclub-realistic-sounding-racing-game-ever/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 1 Czerwiec 2014 Ja sie jakos nie napalam na grafike w tej grze bo mimo zapewnień i pisaniu ze taka bedzie grafika moze mijac sie z koncowym programem. Niby wszystko ladnie super a 2 tyg przed premiera bach. Info o okrojeniach i słabszej jakosci. Mamy Przykład jak w WD ja wiem ze cross gen a exclusive to inna bajka ale wszystko jest możliwe i powinnismy to brac pod uwage. Nie róbmy takiego hypeu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 1 Czerwiec 2014 (edytowane) Wiadomo, że wszystko jest możliwe, ale w wypadku tytułów ekskluzywnych, raczej można być spokojnym o efekt końcowy. Bardziej obawiałbym się o sam gameplay... @ONE - każda gra przechodzi mniejszy albo większy downgrade grafiki... Edytowane 1 Czerwiec 2014 przez kloose Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 1 Czerwiec 2014 Jeden W_D i teraz każda gra, która świetnie wygląda będzie podejrzewana o downgroad graficzny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 1 Czerwiec 2014 o downgroad graficzny. downgrade :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 1 Czerwiec 2014 Ja tam wierzę w upgroad grafy :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vkmaxx 1 Napisano 2 Czerwiec 2014 Arcade może być symulacją, nawet jest, mniej lub bardziej. Im więcej arcade tym mniej symulacji (uproszczenia, "pomagacze"). Żeby móc dyskutować trzeba by zdefiniować pojęcia - co dla kogo znaczy "symulacja" (symulacja świata [odzwierciedlenie osiągów] czy symulacja zjawisk w fizyce [kolizje, deformacje]). Dla mnie umieszczenie w grze autentycznych aut pociąga za sobą to że ich osiągi tez powinny być symulacją... Ale to tylko moja opinia ;> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 2 Czerwiec 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/06/02/driveclub-aims-make-rage-quitting-extinct/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 2 Czerwiec 2014 Przeczytalem, z poczatku nie podobala mi sie ta idea... wydala mi sie ze splaszcza to co nazywa sie wspolzawodnictwem. Potem jednak sie zastanowilem i odnioslem to do doswiadczen z innymi grami. GT5 - (single player) chec pobicia czasow czy to w licencjach czy innych zawodach, dawala mi zapal do dzialania - i tak jesli popelnialem blad bylem za to karany i to srogo, restarty wyscigow to byla norma. Ale jesli sie udalo to byla satysfakcja. To samo jesli chodzi o bledy - jade pierwszy zabralko skupienia blad i nagle jestem 3ci, poziom adrenaliny sie podnosi uda mi sie przejechac szybko i czysto zeby poprawic swoja pozycje czy nie. Shift - (online) niestety trafialem na destruction derby, ja jechalem zazwyczaj do konca, ale wielu wychodzilo, ale to zalezalo od graczy zakladam ze grajac ze znajomymi inaczej by to wygladalo niz gra z randomami. (offline) Tutaj akurat idea o ktorej mowa miala znaczenie, nie wychodzilem z wyscigu nawet jesli ktos mnie zepchnal czy jesli sam popelnilem blad, raz byly punkty doswiadczenia za przejechanie a dwa to samo o czym mowil Paul a wiec inne wyzwania jak perfekcyjne pokonanie zakretu, czy tym podobne, wiec skupialem sie na tym co moglem wykonac mimo iz wiedzialem ze wyscig mam przegrany, ale spokojnie bede mogl do niego wrocic. Jak to o czym byla mowa na blogu sprawdzi sie w praktyce trzeba bedzie poczekac... a tego czekania jeszcze troche zostalo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 3 Czerwiec 2014 Lista 35 fur dostępnych w grze: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinX 197 Napisano 3 Czerwiec 2014 (edytowane) Metropolis Street Racer [Dreamcast] Project Gotham Racing [Xbox] Project Gotham Racing 2 [Xbox] Project Gotham Racing 3 [X360] Project Gotham Racing 4 [X360] Jeśli grałeś w którąkolwiek z wyżej wymienionych gier to wiesz dokładnie na czym polega to połączenie. :thumbsup: Jak dla mnie PGRy to arcade. Starsze gry Codemasters już bardziej podpiął bym pod ten termin, ew coś jak Test Drive Unlimited, ale ta seria to dla mnie max średniak, TDU 2 to gniot. Pierwsze słyszę, żeby Metropolis Street Racer lub Project Gotham Racing miały cokolwiek wspólnego z symulacją. Edytowane 3 Czerwiec 2014 przez MarcinX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 3 Czerwiec 2014 Zapowiedziano Forza Horizon 2 na silniku FM5. Już czuje walkę na polu arcade :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 3 Czerwiec 2014 Lista 35 fur dostępnych w grze To jest tylko część samochodów, reszta zostanie ujawniona później. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 3 Czerwiec 2014 To jest tylko część samochodów, reszta zostanie ujawniona później. Popraw mnie jesli sie myle ze fur lacznie mialo byc 50 - wiec to jest jakby nie patrzec 70% a wiec wiekszosc fur z gry. DC moze i nie zachwyca iloscia samochodow ale moze (bo to sie okaze jak gra wyjdzie, a to co widzielismy na filmikach wyglada zachecajaco) zachwycic ich odwzorowaniem i szczegolowoscia. Ja osobiscie wole mniej wozow ale kazdy jeden tak samo dopracowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 5 Czerwiec 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/06/05/51-driveclub-details-might-just-blow-mind/ 51 DRIVECLUB details that might just blow your mind Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 5 Czerwiec 2014 Jeżeli ktoś nie zna angielskiego. PogodaLokacje będą miały zgodną z rzeczywistością mapę nieba, więc w nocy znajdziecie każdą z konstelacji Wszystkie chmury to pełne modele 3D i realistycznie rozpraszają promienie słoneczne Za każdym razem niebo generuje się losowo, chyba że odgrywacie czyjeś wyzwanie, a cykl dnia i nocy będzie można przyspieszyć x60 (dwukrotny wschód słońca podczas wyścigu? pewnie!) Chmury i tafle jezior reagują odpowiednio na prędkość wiatru OtoczenieDane NASA został wykorzystane przy tworzeniu otoczenia, a rysowanie obiektów obejmuje do 200 km terenu od gracza Niektóre trasy mogą pochwalić się ponad milionem przydrożnych drzew (!), więcej niż setką ich gatunków (z krzewami, mchami i kwiatami), a obecność zwierząt zależna jest od pory dnia Widzowie wyścigów ustawiają się w takich miejscach, skąd mogą oglądać nasze wyczyny jak najwygodniej, i ubierają się odpowiednio do pogody SamochodySamochód w Driveclubie stworzony jest średnio z 260 tys. polygonów i stworzenie każdego zajęło około siedmiu miesięcy z wykorzystaniem około tysiąca zdjęć pojedynczej maszyny W tworzeniu aut korzystano z programów do projektowania rzeczywistych pojazdów Do uchwycenia idealnych dźwięków posłużono się szesnastoma mikrofonami jednocześnie (cztery dla samego wydechu) Zależnie od wybranej kamery (z sześciu dostepnych) słuchamy pracy silnika z różnych miejsc Korzystając ze wspieranej przez twórców kierownicy, nasze ruchy odzwierciedlane sa identyczne z tymi na ekranie I w końcu:Raz wybrana trasa przy ponownych włączeniach nie będzie się ładowała dłużej niż 15 sekund 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk-1980 24 Napisano 6 Czerwiec 2014 (edytowane) Gdyby ta ścigałka była już dostępna to bez wahania nabył bym PS4. Bo N4S Rivals wydaje mi się słaby... arcade, chcociaż nie grałem... ale takie przeświadczenie mam. pzdr. Edytowane 6 Czerwiec 2014 przez Patryk-1980 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurasldz 0 Napisano 6 Czerwiec 2014 Gdyby ta ścigałka była już dostępna to bez wahania nabył bym PS4. Bo N4S Rivals wydaje mi się słaby... arcade, chcociaż nie grałem... ale takie przeświadczenie mam. pzdr. Ograj NFS rivals bo DC za 2 miechy dopiero, a gra sie całkiem przyjemnie , pomieszanie nfs MW i Nfs Hp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 10 Czerwiec 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Czerwiec 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aborygen 44 Napisano 11 Czerwiec 2014 kurcze chciałbym żeby ta gra miała więcej z symulacji niż z arcadówki wkońcu bym zaskupił kiere mastera i bym miał fuN:D no ale pożyjemy zobaczymy:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Czerwiec 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk-1980 24 Napisano 11 Czerwiec 2014 Piękna gra :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach