SephiroT 5981 Napisano 19 Sierpień 2014 Trudno takie analogi od xboxa zamontować czy banał? Nie banał ale też nic ciężkiego. Najtrudniej jest otworzyć pierwszy raz pada bo jest strach żeby nic nie połamać a ciężko wchodzi i trzeba to robić pod odpowiednim kątem. Jeżeli zrobimy to nie umiejętnie to później ewentualnie trzeba rozkleić touchpad żeby z powrotem wpiąć taśmę. Wszystko masz ładnie przedstawione na zdjęciach Ćwira. Trudniej niż DS3 ale nie jest to żadne bardzo wymagające zadanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Haqu 32 Napisano 19 Sierpień 2014 Spoko, zobaczę sobie jutro zdjęcia od Ćwira i może zamówię gałki bo każdy tu chwali :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 19 Sierpień 2014 CO tu się rozpisywać? Kciuk po prostu porządnie na nich się opiera. Nic się nie ściera, nic się nie ślizga. Tyle w temacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 20 Sierpień 2014 Jaka jest procedura reklamacji pada zakupionego z konsolą ?? (starte gumki) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 20 Sierpień 2014 ...a co, my jesteśmy infolinia? http://pram.com.pl/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 20 Sierpień 2014 (edytowane) ...a co, my jesteśmy infolinia? http://pram.com.pl/ Uwielbiam takie odpowiedzi na tematycznych forach, w odpowiednich topicach :/ jeszcze daj linka do google.... A tak w ogóle, to od dzisiaj zmieniła się procedura i nie wysyła się do PRAMu, tylko Sony przysyła kuriera po pada (podaję, żeby ktoś nie musiał szukać w googlach ;) a jak się ktoś zapyta za np. 5 stron to też odpiszę (pomogę) Edytowane 20 Sierpień 2014 przez peka71 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 20 Sierpień 2014 O co ci chodzi człowieku? Dostałeś link do autoryzowanego serwisu gdzie masz pełną instrukcję reklamacji. Ogarnij się trochę w temacie zamiast dostawać wszystko na tacy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 20 Sierpień 2014 Uwielbiam takie odpowiedzi na tematycznych forach, w odpowiednich topicach :/ jeszcze daj linka do google.... A sprawdziłeś chociaż te stronę? Wszystko jest wyjaśnione jak dla 10 letniego dziecka. Duże litery, kolorowe banery... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuldi82 384 Napisano 20 Sierpień 2014 Uwielbiam takie odpowiedzi na tematycznych forach, w odpowiednich topicach :/ jeszcze daj linka do google.... A tak w ogóle, to od dzisiaj zmieniła się procedura i nie wysyła się do PRAMu, tylko Sony przysyła kuriera po pada (podaję, żeby ktoś nie musiał szukać w googlach ;) a jak się ktoś zapyta za np. 5 stron to też odpiszę (pomogę) Jak pisałem wcześniej, pad idzie do Pram-u, przyjeżdża po niego kurier DPD i to wszystko, pozostaje tylko czekać. Najlepiej wejść na stronę Pram-u i przeczytać co i jak. A tak w ogóle to wypadałoby na miejscu kolegi przejrzeć trochę stron tego tematu to wiedziałby gdzie i jak wysyłać pada na reklamację a nie myśli, że ktoś mu poda na tacy wszystko (tym bardziej, że to było już pisane w tym temacie), nie dziwię się, że ktoś złośliwie może mu odpowiedzieć na pytanie skoro wszystko ma w temacie, który wystarczy trochę przestudiować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 20 Sierpień 2014 (edytowane) Uwielbiam takie odpowiedzi na tematycznych forach, w odpowiednich topicach :/ jeszcze daj linka do google.... A tak w ogóle, to od dzisiaj zmieniła się procedura i nie wysyła się do PRAMu, tylko Sony przysyła kuriera po pada (podaję, żeby ktoś nie musiał szukać w googlach ;) a jak się ktoś zapyta za np. 5 stron to też odpiszę (pomogę) Dowód? Z tego co mi wiadomo: Konsola - Sony Pad - PRAM Edytowane 20 Sierpień 2014 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 20 Sierpień 2014 Uwielbiam takie odpowiedzi na tematycznych forach, w odpowiednich topicach :/ jeszcze daj linka do google.... A tak w ogóle, to od dzisiaj zmieniła się procedura i nie wysyła się do PRAMu, tylko Sony przysyła kuriera po pada (podaję, żeby ktoś nie musiał szukać w googlach ;) a jak się ktoś zapyta za np. 5 stron to też odpiszę (pomogę) Nie bądź taki hop do przodu bo Cię z tyłu zabraknie. Ja swego czasu chciałem robić nawet poradnik i FAQ reklamacji. Po pierwsze nie pomaga bo jak i Tobie nikomu się nie chce przeczytać pierwszego posta i woli spamować, po drugie administracja uznała że później ktoś może mieć pretensje jak coś się zmieni lub będzie nie tak, po trzecie od reklamacji jest autoryzowany serwis PRAM gdzie jest jasna i przejrzysta procedura reklamacji do którego dałem ci linka. Na dal nie rozumiem czemu tak trudno jest kliknąć linka i poczytać lub wziąć za słuchawkę i zadzwonić - dowiedzieć się wszystkiego z pierwszej ręki? A co jeżeli rzeczywiście zmieniła się (znowu) procedura i Pady zamiast do PRAMu lecą do Francji jak konsole? Podasz komuś błędne rozwiązanie co wydłuży proces naprawy itp. itd. Odpuść sobie takie teksty i tyle. Każdy powinien się sam zajmować reklamacją swojego sprzętu w danym czasie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuldi82 384 Napisano 20 Sierpień 2014 Dowód? Z tego co mi wiadomo: Konsola - Sony Pad - PRAM Prawidłowo - wczoraj dawałem pada na gwarancje i poszedł do pramu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 23 Sierpień 2014 Po co ten wrzask ??? czepnąłem się tylko tekstu "..a co my jesteśmy infolinia" jeszcze Sephira to rozumiem komenty, ale kolejnych "adwokatów" to już nie za bardzo... A co do pada, to załatwia się to już przez infolinię Playstation, a nie PRAM - pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeskimaster 412 Napisano 23 Sierpień 2014 Trzeba założyć temat Serwis D4, patrząc po tym ile osób wyrywa sobie włosy z głowy przez plastikową zabawkę zwaną kontrolerem. Sony powinno wydać jakieś oświadczenie na temat tych zabawek... Baa przecież juz to zrobiło 4 the players!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuldi82 384 Napisano 24 Sierpień 2014 (edytowane) Po co ten wrzask ??? czepnąłem się tylko tekstu " do ..a co my jesteśmy infolinia" jeszcze Sephira to rozumiem komenty, ale kolejnych "adwokatów" to już nie za bardzo... A co do pada, to załatwia się to już przez infolinię Playstation, a nie PRAM - pozdrawiam. Ja na stronie Pram-u zleciłem naprawę, na email dostałem formularz do wydrukowania i wypełnienia, przyjechał kurier i zabrał pada do Pramu gdzie czeka już na naprawę, także nic przez infolinię Sony nie załatwiałem, nie musiałem z nikim rozmawiać tylko wszystko szybko odbyło sie drogą elektroniczną. Sprawa jest świeża i sprawdzona bo pada wysyłałem 20.08. Także dla tych co jeszcze nie wiedzą gdzie wysyłać lub jak załatwiać to wszystko jest na stronie Pramu napisane krok po kroku. Amen Edytowane 24 Sierpień 2014 przez szuldi82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mecei 4 Napisano 24 Sierpień 2014 wie ktos moze gdzie mozna nabyc tasme laczaca led i gniazdo usb z plyta glowna dualshock'a 4? :D troche ja uszkodzilem i wsadzilem na przypal, wszystko dziala, ale tak pytam na przyszlosc :) albo jakby ktos mogl zmierzyc jej dokladna szerokosc, wiem, ze ma 14 pin :) a nie chce narazie rozkrecac pada kolejny raz ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 24 Sierpień 2014 W sklepie elektronicznym - to zwykła tasiemka ZIF.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mecei 4 Napisano 24 Sierpień 2014 wiem wiem juz do tego doszedlem, 14 pin ale jaka szerokosc, ktos moze pamieta? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek ps4 2 Napisano 25 Sierpień 2014 Witam. Mam problem dotyczący pada DualShock 4 od PS4. Chodzi oto, że podczas gry pad świeci się na niebiesko zamiast na biało. Na biało powinien świecić się wtedy, kiedy działa prawidłowo, a na niebiesko tylko podczas zalogowania i w menu. Proszę o pomoc jak to rozwiązać. Z góry dziękuję! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 25 Sierpień 2014 Witam. Mam problem dotyczący pada DualShock 4 od PS4. Chodzi oto, że podczas gry pad świeci się na niebiesko zamiast na biało. Na biało powinien świecić się wtedy, kiedy działa prawidłowo, a na niebiesko tylko podczas zalogowania i w menu. Proszę o pomoc jak to rozwiązać. Z góry dziękuję! podczas gry ma świecić na niebiesko (player 1), lub czerwono (player 2), zielono (player 3), różowo (player 4). pomyliło Ci się ze światełkiem na konsoli... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 25 Sierpień 2014 Witam. Mam problem dotyczący pada DualShock 4 od PS4. Chodzi oto, że podczas gry pad świeci się na niebiesko zamiast na biało. Na biało powinien świecić się wtedy, kiedy działa prawidłowo, a na niebiesko tylko podczas zalogowania i w menu. Proszę o pomoc jak to rozwiązać. Z góry dziękuję! Błąd. Pad to nie lightbar w konsoli. To jak pad się świeci zależy od twórcy gry. Każdy gracz dostaje inny kolor. W niektórych grach pad zaczyna migać lub zmienia kolor w zależności od poziomu zdrowia itp. itp. Zwykle gracz numer 1 ma niebieski kolor, gracz numer 2 czerwony. W Diablo 3 gracz numer 1 ma kolor żółty na przykład. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek ps4 2 Napisano 25 Sierpień 2014 Ok dzieki wielkie za odp, a pytanko jeszcze czy mozna ladowac pada ds4 ladowarka od telefonu podlaczona do gniazdka elektrycznego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurrix 4 Napisano 25 Sierpień 2014 Tak, ja tak robię i nie mam żadnych problemów z baterią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
helganin 134 Napisano 31 Sierpień 2014 (edytowane) Lewy dolny róg touchpada ma takie coś jakby 2 naciśnięcia, klikamy raz aby odblokować a 2 aby nacisnąć właściwie, tak jak by był wyżej niż powinien. A druga rzecz to że delikatnie jak by się zacinał R1, jakby np z brudu/kurzu. Kwalifikuje się na serwis? Ile czasu ma gwarancje pad? Jaki wymagają "papierek"? Na stronie jest podbita karta gwarancyjna i dowód zakupu ale ja np nie mam podbitej karty tylko samą fakturę. Ewentualnie mam paragon od 2 pada. Edytowane 31 Sierpień 2014 przez helganin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kernish 18 Napisano 31 Sierpień 2014 Ok dzieki wielkie za odp, a pytanko jeszcze czy mozna ladowac pada ds4 ladowarka od telefonu podlaczona do gniazdka elektrycznego? Można , po to jest standard usb ( tudzież micro usb ) , co byś miał wszędzie takie same parametry i możesz ładować sobie z Ps4 , z komputera , z laptopa , z sieciowej ładowarki do telefonu , z samochodowej ładowarki do telefonu , z sieciowej przejściówki na usb , z power banka oraz ( i tu cię zaskoczę , bo na pewno się tego nie spodziewałeś ) z Ps3 . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach