Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację, jest napisane KONSOLI, muszą zweryfikować czy dany kontroler pochodzi z zestawu z konsolą. Co innego jak ktoś wysyła pad zakupiony osobno.

 

W takim razie zmieńcie post 612, bo wprowadza w błąd stwierdzeniem, że "Teraz wiem że nie trzeba tego zgłoszenia robic bo nic ono nie daje, tylko info jak zamówić kuriera. Cała procedura zamówienia kuriera jest tez na stronie Pram."

Kolega nic nie wspomina o zdjęciu, a może takie wymagania pojawiły się dopiero parę dni temu.

Edytowane przez dreamtox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

giphy.gif


W takim razie zmieńcie post 612, bo wprowadza w błąd stwierdzeniem, że "Teraz wiem że nie trzeba tego zgłoszenia robic bo nic ono nie daje, tylko info jak zamówić kuriera. Cała procedura zamówienia kuriera jest tez na stronie Pram."

Kolega nic nie wspomina o zdjęciu, a może takie wymagania pojawiły się dopiero parę dni temu.

 

pisz do kolegi który napisał post 612. albo podaj go do sądu. 

 

albo myśl więcej na przyszłość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie muszę się zamartwiać, bo wysłałem pada zakupionego osobno BEZ WYPEŁNIANIA FORMULARZA  :)  Potwierdziłem to właśnie telefonicznie, że tylko pady z zestawu muszą być zweryfikowane poprzez dosłanie ww. zdjęcia numeru seryjnego konsoli. To taka informacja dla tych, którzy mają procedurę reklamacyjną przed sobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ja nie mam problemu, o to że nie ma info o tym zdjęciu, bo załatwienie tego to 5min, ale ja kontaktowałem się z nimi od zeszłego piątku, wymieniłem z nimi łącznie 10 maili w każdym podając wszystkie dane, tak ciężko było im napisać abym dosłał, to zdjęcie?

BTW. w opisie usterki podałem numery seryjne pada i konsoli.

 

cwir,

pokaz mi formularz gdzie moge zglosic naprawe samego pada.

Edytowane przez lukeroux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cwir,

pokaz mi formularz gdzie moge zglosic naprawe samego pada.

 

ten sam formularz co naprawa konsoli tylko piszesz że chodzi o pada. rżniesz głupa czy cwaniakujesz?

 

KONIEC dyskusji o PRAMie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli logicznie wysyłka bez formularza tyczy się też pada.

 

nie, nie logicznie. Istnieje także możliwość wysłania konsoli PlayStation do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD precyzuje o jaki sprzęt chodzi. pad to nie jest konsola playstation. więc używasz formularza zgłoszeniowego na stronce zamów naprawę. nie jest napisane zamów naprawę konsoli.

 

a każdy choć trochę używający mózgu człowiek, dbający o swój sprzęt, woli zadzwonić i się upewnić zamiast brać coś "na logikę", zwłaszcza taką jak twoja. 

 

odpuść sobie człowieku już bo tracę cierpliwość.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kliknij człowieku w ten link, to zobaczysz, że wspominają tam o SPRZĘCIE(odtwarzacze mp3, playstation itp.), a nie o konsoli. Uczepiłeś się tego słowa i brniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kliknij człowieku w ten link, to zobaczysz, że wspominają tam o SPRZĘCIE(odtwarzacze mp3, playstation itp.), a nie o konsoli. Uczepiłeś się tego słowa i brniesz.

 

wspominają tłumacząc o długości gwarancji. jest to ogólny pdf o wysyłce sprzętu gdzie jest napisane W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt z serwisem. ty wątpliwości nie miałeś bo tu wspomnieli, tam ktoś na forum napisał i teraz biadolisz. 

 

i nie, nie brnę. ty brniesz w swojej głupocie więc brnij sobie gdzie indziej. żegnam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od dnia premiery do wczoraj nie miałem z padem żadnych problemów. Wczoraj wpadł kumpel i sobie pograł w Resogun, a ja po nim przejąłem pada. Normalnie kawałki gumy były na całym padzie. Jakby się kulkowała czy coś w tym stylu. Jak widać dużo zależy od tego kto jak gra. Wiedziałem, że ta guma i tak się rozwali, ale nie spodziewałem się tego, że ktoś w godzinę zrobi więcej szkód niż ja przez półtora miesiąca :P Ciekawe po jakim czasie rzucą na rynek DS4v2 :P

Edytowane przez Wszebor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tez zauwazylem ta zaleznosc, Ojciec przyszedl zobaczyc moj nowy zakup.

Pogral troche w KZ i to samo z kulkami na gumie mialem, a sam gram od 3 tyg i nie ma nic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądają te tanie nakladki na padzie. Gra sie duzo lepiej, aczkolwiek środek jest bardziej śliski. Polecam.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co Yoshi mówi na Twitterze, to bardziej prawdopodobna jest opcja wprowadzenia stopni ściemnienia światełka na padzie, a nie całkowitego wyłączenia.

Nie wiem z czym mają problem i dlaczego ich to tak męczy, ale cóż...lepszy rydz niż nic :) Mnie tam nie przeszkadza samo światło, ale jak będzie opcja ściemnienia to to zrobię.

Swoją drogą FW miał być "Early January", a coś czuję, że to będzie "Late February"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybki temat, będę odsyłał pada do PRAM'u, mam przesłać zdjęcie tabliczki znamionowej, gdzie ona się znajduje. na spodzie mam tylko serial number

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I obok jest model. Pstryknij fote zeby objela oba nry. Ja wczoraj tez swojego wyslalem

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde teraz mnie po dwóch miesiącach złapał problem. R1 odbija z lekkim opóźnieniem o zewnętrznej strony, a to mój jedyny pad :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ado tego wczoraj doszła guma z lewego analogu :) myślałem po tych dwóch miesiącach, że jestem bezpieczny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, " bardzo mała liczba" , "marginalna". Mam wrażenie że te wszystkie wadliwe sztuki trafiły jako egzemplarze pokazowe do sklepów typu MM czy Saturn. Który sklep bym nie odwiedził gumki są ściachane do czarnego plastiku.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...przecież nie napiszą "daliśmy dupy na całej linii z padem" :D

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak odbywa się reklamacja w Saturnie pada z wadliwą gumką analoga?

Jest możliwość wymiany od ręki ?

Pytam dlatego że posiadam jednego pada i nie uśmiecha mi się czekać pewnie z 2-3 tygodnie   :down:

A może PRAM w jakiś sposób wymienia od ręki pada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×